Köszönöm válaszodat! Sagem trafókat Beru-ra cseréltem, de már vagy 10 éve. Az első 10-20e km-nél sok volt velük a gond, ezért nagyon gyorsan kicseréltem őket. Ahogy hallottam, ez majd mindenkinél előfordult. Az üzemanyagszűrőt is cseréltem kb. 60e km van benne. Én is gondoltam ezekre, de akkor mi nulláza ki a napi számlálót??? Úgy veszem észre, hogy a problémám, csak nagyon alacsony fordulatszámnál jelentkezik, ha dugulás lenne a rendszerben, akkor bármikor előfordulna az ugrálás. Esetleg valami más? Üdv. Tamás
12 éve vagyok (boldog) tulajdonosa egy 2001es 1.4 16V Renault Megane I. gépjárműnek. Eltelt az első 10 év és a kötelező szervízeken kívül szerencsére semmi komolyabb problémába nem ütköztem. Sajnos, az elmúlt másfél-két évben baj, baj hátán jelentkezik. Most egy olyan problémába ütköztem, amivel egyenlőre nem tudok megbirkózni, ebben szeretném a hozzáértők segítségét kérni. Az egyes, kettes fokozatba való kapcsolás után normális gázadásra elkezd rángatózni (néhány tized másodpercig, aztán elkezd húzni) az autó (nem mindig, csak minden második, harmadik alkalommal jelentkezik, független a hideg vagy meleg motornál). 3dik sebességi fokozatban már alig érzékelhető, de néha ott is előfordult már. Ami a legérdekesebb része a történetnek, 3-4szer előfordult már a rángatózás során, hogy egy pillanatra leállt az autó. Kigyulladt az összes visszajelző a műszerfalon, és kinullázódott a napi km számláló.
Hosszú távon 4dik, 5dikben semmi probléma nem jelentkezik, tökéletesen működik minden.
Megane 3 diesel combim csinálja sajnos egyre sűrűbben hogy : kártyával kinyílik de ha beszállok elkezd riasztani (nem ajtó nyitásra a belső ultrahangos szenzor mikor észlel csak akkor), van hogy ismételt rányitásra abbamarad , van hogy meg járó motorral is visít ... :( ma épp 5 percet játszottam mire csönd lett :( .... (nyitás-záras 50x, indítás is 4-5 )
valakinek valami ötlet ?
kártyában új elem
motor indul az nem tilt le
aksi nyári
ajtók nyílnak / zárnak szépen ( a riasztás alatt is)
an egy 1.6-os Megane II a családban pár hónapos akksival, és sokat ácsorog kihasználatlanul az autó. Vajon érdemes néha töltögetni, vagy nem jellemző, hogy a riasztó vagy egyéb megeszi az akku töltöttségét? Korábbi (keleti) autómnál egyszerűen mindig lekötöttem az egyik pólust, de itt ez nem praktikus (ablakemelő, rádió, stb miatt).
Elmeletileg ilyennek kellene lennie a vezeto ules alatt, konnyu kibvenni az ulest hogy szetnezz 4 csavar csak, DE KARTYA NE LEGYEN AZ OLVASOBAN, csatik a legzsakoke szethuzhato, az amit a kezedben tartasz a kepen.
A jobb oldali padlólemez csurom víz. Kiszedtem a szivacsot hagy száradjon . Erről a csatiról beszéltem. Ez az? Vagy van máshol is? Ez a jobb első ülés alatt van. Viszont itt nem volt víz.
A csatlakozó pedig a két első ülés alatt van egy rés vagy vályat abban van . Legalább is én azt néztem. Az anyós ülés elött a padlóban van egy tároló esetleg ott is van csatlakozó?
Mert amit én néztem az nem így néz ki mint amit a képen küldtél .
Széthúztam mind két ülés alatt a csatlakozott nem látom hogy be lenne ázva. Azért befújtam kontakt spray-el de semmi. Ha az utastéri egység halt meg az mennyibe fáj? Ja és klíma tisztítás az mostanában nem volt csak töltés.