Keresés

Részletes keresés

wizardry8 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 3043

Jön a Wizardry 9!!!!

 

Ezt tegnap kellett volna beírnom, bocs.

east Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3042
így szebb :)
Előzmény: east (3041)
east Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3041
Nem tudom, volt-e már ez a link:

http://www.wizardryworld.com/
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3040

Ja, ja, már megvan mindkettő, csak melyik használhatóbb? Na:

 

Shield Wall:
Upkeep 55
+5 Armor
+10 Missile Defense
+10 Defense (Shield Mastery)
Knockdown Immunity (Shield Expertise)
-20% Damage dealt (that currently isn't working, you deal full damage with Shield Wall up.)

Shield Defense:
Upkeep 35
+15 Defense (Shield Mastery + Shield Expertise)
+5 Missile Defense
-5 Attack / Attack Penalty Removed (Shield Balance)

 

Külföldi oldalakon azt írják, hogy sárkányok és ogrék ellen, akik ugye szeretnek lecsapni, érdemesebb a wall, a többi ellenfél ellen meg shield defense...

Előzmény: Arilian (3039)
Arilian Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3039
Mind a kettő meglesz, tök mindegy melyikkel kezded kb.

Az ütéseket annyira nem érdemes kifejleszteni mert nagyon kevés stamina van full plate ben. Meg ha később templart csinálsz belőle ott vannak jobb cuccok amire a staminát költeni lehet... De azok is jól jönnek néha.
Előzmény: Harvey Porter (3037)
a Bloom Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3038
Csak tippem van a kedvenc rogue karakterem alapjan: a dodge jobb, bar lehet, hogy egy warriorenal tobb dexterity kell hozza. A rogue-om szinte minden elol el tudott hajolni, legfeljebb nagy tomegben nyelt be egy-egy pofont.
Csak a magusok tudtak megfogni, amig nem volt meg az Arrow of Slaying. :)
Előzmény: Harvey Porter (3037)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3037

Ja, izé, Dragon Age:

 

Most, hogy újrakezdtem pajzsos sráccal, sokkal flottabbul mennek a dolgok, a parti megállíthatatlan:)

 

Ühm, kérdés: tapasztalat alapján szerintetek melyik talent használhatóbb?: a Shield Defense (ami bónusz defense-t ad, azaz a dodge értékét növeli) vagy a Shield Wall (ami armor bónuszt, azaz csökkenti az ellenfél sebzését)?

Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3036
Egyetértek, pont az a jó, ha egy magas szintű varázsló kiemelkedik hatékonyságban és egyedül veszélyesebb mint az egész parti együttvéve, de kellenek harcosok, hogy megvédjék, mert különben két ütéstől kifekszik (meg hogy jól szétüssék a a mágia rezisztens főellenfeleket, haha) és kell priest, aki gyógyítgatja őket csata közben, mer egy harci mágus ne gyógyítgasson má', és kell még egy tolvaj is, hogy be ne szopják az összes csapdát, meg kitudják nyitni a ládákat, amiben a jól megérdemelt treasure van - miután széjjelütöttek és -varázsoltak mindenkit...
Előzmény: a Bloom (3033)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3035
Off? Most viccelsz? Az a legjobb ebben a topicban, hogy nyugodtan lehet mindeféléről beszélni, amíg meg nem jelenik a Wizardry 9...
Előzmény: a Bloom (3034)
a Bloom Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3034
Remelem, nem volt nagyon off. Ugyanugy igaz a Wizardry sorozatra is, mint a Dragon Age-re.
Előzmény: a Bloom (3033)
a Bloom Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3033
Nem igazan ertem, miert kene kiegyensulyozni a kasztokat egy ilyen jatekban. Eleg annyira, hogy szukseg legyen mas karakterekre is, mert mondjuk, egy tiszta magus parti tenyleg rohadt unalmas lehet.
Balansz miatt sirni legfeljebb WOW-eknal van ertelme, ahol nyilvan senki se akar benabb lenni a masik playernel, azt meg nem is tudom, miert emlegetem itt, hiszen semmi kozuk a szerepjatekhoz. :)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3032

Emberek, emberek, eltértünk a témától, nem Wizardryról, hanem Dragon Age-ről  beszélünk...:))

 

Nálam igazi szerepjátékos hozzáállással csak a két varázsló tudott nuclear blastot, kirijutsut meg csak a monk, a ninja, meg a szamuráj... ezek a sleepen, heal-en meg a staminán kívül nem is varázsoltak mást... a samu ráadásul még a heal-t se tudta...

 

BG2-ToB, ühm, én Imoent használtam tolvajnak, de ő ugye dualozva lett mage-nek, szal nem nagyon jeleskedett csapdaállításban... de ha mégeccer az életben nekiállok, akkor biztos a répamániás gnómot viszem (persze imoen mellett, mer mégiscsak tesó) egy haverom azt mondta, hogy hülyére röhögte magát a szövegén...

Előzmény: Arilian (3029)
Dorien Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3031
Anno a DOS-os Wiz7-ben sem nagyon akart a mana feltöltődni még pihenéssel sem.
Mi a haverommal úgy oldottuk meg, hogy diskeditorral berheltünk minden varázstudóhoz 255db "Milk of Magmanesia" löttyöt, oszt jónapot... :)
(Annyi fair play azért volt, hogy ezeket csak pihenés közben itattuk a magékkal időmegtakarítás végett, harc közben tilos volt.)

Néha levezetésképp ökörködtünk tárgy berheléssel is csak úgy ex-has hexa értékekkel. Sikerült csinálnunk cipő kinézetű tőrt, amit a fejen kellett viselni, átkozott volt és volt még valami speciális töltete is. :)
Meg egyszer próbaképp felnyomtuk a HP-t/staminát/manát is talán 999-re, és a piros/sárga/kék csíkok felül kimentek a képernyőből, alul meg bejöttek. :))
Előzmény: Harvey Porter (3028)
Arilian Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3030
Ja, persze DOS alatt játszottam :)
Arilian Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3029
Wiz 8 ban szerintem a vége fele erősen melee barát volt a játék.
Wiz 7 ben mindig mindentudo karaktert fejlesztettem, szóval volt olyan csata amit úgy kezdtem, hogy 6db maxos nuclear blast :)
Baldurs Gateben mindennek megvolt a maga ereje, a TOB főellenségét pl roguéval volt legkönyebb megölni (csapdával)
Előzmény: Harvey Porter (3028)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3028

"Ez a csaták 95%-ában precízen működött."

Ja, annak, aki DOS alatt játszott; a Gold-ban ugyanis a mana regen értéke kb. 0-1%-os, muhaha, szal bőszen tartalékoltam a 'most télleg muszáj, bazzeg'-helyzetekre. Mana kizárólag akkor termelődött, ha visszaslattyogtunk a srácokkal egy fountain-hez. Persze nem mondom, hogy nem kentem néha oda egy-egy Nuclear Blastot vagy Asphyxiationt, ha jött 57 Rattkin egyszerre, de azért meggondoltam. Death Wish meg ugye a a gyógyító spellek csoportjából ment, úgyhogy az egész végigjáccás alatt egyszer lőttem el... amikor kipróbáltam...:)

 

A munka dandárját nálam a monk és a ninja végezte, ketten együtt az összes kill 51%-ában, míg a két varázsló 13 és 14 %-ban részesedett... a két utóbbi főleg csak tápolt, altatott meg persze bénán csapkodott egy-egy fegyvernek látszó tárggyal...

 

"Szinte minden rpg-ben, akár pen&paper, akár számítógépes, a totális és tömeges halálokozás mesteri a varázslók."

Ebben egyetértünk. De azt azér figyeljük meg, hogy ez csak a tömegellenfélre igaz, ha főellenel állunk szemben, mittomén bármelyik sárkány a BG2-ből, ott amíg hiába lődözték a mágusok ezerrel a Pierce Magic-et meg a Lower Resistance-t, addig a fightereknek kellett lecsipegni róluk a HP-t... magyarán a komolyabb ellenfelek majd mindenhol immunisak v. rezisztensek a mágiára, asszem a Wiz 8-ra is ez jellemző az uccsó harmada felé, nemtom, odáig nem jutottam el...

 

De igazából nem is erre gondoltam, hanem hogy a DA-ban lenyomsz egy csapatot, aztán mész 5 métert, a sarkon befordulsz balra, és már újra is regenerálódott az összes mana, nyomathatod megint a legkirályabb spelleket, ami sokkal élvezetesebbé teszi varázslóval jáccani, mint amikor AD&D-ben van betárazva 4 Fireball, azt ellőtted, aztán szevasz, keresgélhetsz, hol tudsz aludni, főleg, ha az adott területen ez le van tiltva...

Előzmény: fulgur (3027)
fulgur Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3027
Szopóágon???

Csak nézzük a Wiz7-et: Death Wish, majd aki életben maradt, az kapott egy maxos Nuclear Blastot a pofájába...oszt jónapot. A harcos arra volt jó, hogy távol tartsa a melee figurákat kissé. Ez a csaták 95%-ában precízen működött.

Szinte minden rpg-ben, akár pen&paper, akár számítógépes, a totális és tömeges halálokozás mesteri a varázslók. Az meg szerintem nem balanszolás, hogy az első néhány szinten a farkukat nem tudják egyedül elővenni, a játék további részében meg egyedül adják a party dps 90+ %-át.
Előzmény: Harvey Porter (3026)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3026

Oksa, akkor valszeg így lesz, Morrigan, a kis tolvaj csajó, meg Alistair... ettől függetlenül tegnap újrakezdtem pajzsra koncentrálva, és úgy érzem, hogy mázsás teher gördült le a vállaimról...:)

 

Ühm, az owerpowered varázslókról meg még annyit, h. végre örömködhetnek kicsit, akik varázslót indítanak - eddig a legtöbb rpg-ben úgyis szopóágon voltak...

Előzmény: Arilian (3025)
Arilian Creative Commons License 2010.02.10 0 0 3025
Ha Morrigannal megtanulod a heal-t normál módban az elég.
Legfelejebb 1-2 nehezebb csatára majd viszed a healer.

lvl14en tudsz specializálódni is vele healernek akkor már abszól teljes értékű healer lehet.

Előzmény: Harvey Porter (3024)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.10 0 0 3024

Bassza meg a pék... szóval pajzs...

 

Akkor nem hiába vacilláltam annyit... nos, viszem Alistairt, de mindig azon jár az eszem, hogy mi van, ha kirúgom Alistairt a 'csába, és akkor ott marad egy srác, aki kurva nagyokat üt, de ha 5-an körbeállják, akkor szoppantyú...

 

Ugye Morrigan köll a kexuális élet miatt, nem árt egy tolvaj se, ez Lillian vagy ki, épp tegnap este csatlakozott, meg nem ártana egy healer se, így Alistairnak nem nagyon marad hely, jézus mária, ez azt jelenti, hogy újra kell kezdenem...

 

Harcrendszer, öhöm, hát ja, kezdik túl sokszor szétütni a búrámat ahhoz, hogy megfelelőnek tekintsem... meg túl gyors az egész, és nem lehet látni semmit...

Előzmény: Arilian (3023)
Arilian Creative Commons License 2010.02.10 0 0 3023
Mostmár mindegy, de pajzsal jobban jártál volna :)
Kivéve ha megy Alister.
De akkor meg egy Magéval még jobban...

Túl erősek a magék DA ben.
Szerintem az egész harcnercere ugy ahogy van gyenge, legegyszerűbb easyben tolni és storyra concentrálni...
Előzmény: Harvey Porter (3022)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.09 0 0 3022

Egyébként én se vmi nagy elánnal nyomom, kb. egy hónapja álltam neki, és vagy 8-9 játékóra van benne... a legnagyobb gondom az volt, hogy kétkezes kardossal menjek-e v. pajzsossal, ezen sikerült heteket vacillálnom:), de nem is egyszerű, AD&D-hez képest itt őrült defense bónuszokat kap a pajzsos srác... azér mégis kétkezes karddal megyek, mer az meg HATALMASAKAT ÜT, de továbbra is kétségek gyötörnek...:)

 

Nálam a lelkesedési szint megemelkedésében segített a video, ami a jelzőfény meggyújtása után jött Ostragar ostrománál, az egészen döbbenetes volt...

 

Aztán segített, hogy egy csomót búvárkodtam a specializációkat meg talenteket illetően, és az is sokat segített, hogy végigolvastam az rpg.hu-n a topicot, indexen sajna nem nagyon pörög a téma...

Előzmény: fulgur (3019)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.09 0 0 3021

"Ha valaki mégis ismer ilyet, az szóljon. :)"

Ööö, Wizardry 7?

 

Balance... izé, még csak a legelején vagyok a DA-nak, túl erősnek találod a mágust vagy túl gyengének?:)

 

De ált. minden játékban táposcsirke az elején, tipikus támogató karakter ugyebár, magában nem áll meg, de idővel egyre királyabb lesz... mittomén BG2 közepétől Aerie és Jaheira már nagyon gyilkosak voltak...

 

Mondjuk érdekes, hogy az NWN-ben voltak nagyon gyíkok a mágus ellenfelek, monkkal mentem (életem legjobb választása) és kb. egy mágus = egy ütés sebességgel haladtam, míg a BG2-ben néha vért izzadt az ember egy-egy felkészültebb spellcaster ellenében...

 

 

Előzmény: fulgur (3019)
Arilian Creative Commons License 2010.02.07 0 0 3020
DA:O nekem bejött, de egy menetre volt csak jó.

World of Warcraftnak elég balancolt a rendszere.

Magus/Ad&D nem nagyon sikeres ebben a warri/mage balancban de ott úgyis inkább a játékélmény a fontos.
Előzmény: fulgur (3019)
fulgur Creative Commons License 2010.02.05 0 0 3019
Belecsaptam DA:O-ba, nem túl nagy elánnal.

Azért az döbbenetes, hogy még sosem készült olyan rendszer (se P&P, se CRPG), amelyben a mágia használók legalább közelítőleg ki lennének balanszolva a nem-varázslókhoz képest.

Ha valaki mégis ismer ilyet, az szóljon. :)

Korábban D&D 3.5-öt toltunk baráti körben, most a M.A.G.U.S.-t próbáljuk, míg az előbbiben legalább a szabályrendszer konzisztens és látszik a logika, addig elmondható, hogy az erőviszonyok igencsak tág keretek között ingadoznak mindkettőben (finoman szólva is). :)
Előzmény: Harvey Porter (3017)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3017

Muhaha... gondolkodtam különben, hogy megkérdezem, játszik-e vki a Dragon Age-dzsel?

 

Nekem is az lesz a következő, egyelőre a Heroes 5-el szenvedek, és addig nem akarok nekikezdeni (önuralom rulez)... bár lehet, abba kéne hagynom, mer ez meg ölég fosra sikeredett...

Előzmény: fulgur (3016)
fulgur Creative Commons License 2009.11.26 0 0 3016
Gyorsan toljuk meg a Dragon Age-et, hogy a megjelenésig be tudjuk fejezni. =)
Előzmény: Harvey Porter (3015)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3015

Mivel úgy tűnik, ez a hivatalos topic, újabb fejlemények Grimoire-ügyben, muhaha:

 

Ez volt a helyzet február végén:

 

"...Megújult a Golden Era Games (http://www.grimoiresystems.com/) egyben a szépreményű készülő (muhaha) Grimoire c. játék honlapja. Tegnapig ugyanis az állt rajta (kb. másfél év óta) hogy 2008 júniusában lesz kész, most ezt updatelték arra, hogy itz coming July 2009... muhaha... "

 

Most meg ez van, ni:

 

FINAL BETA BEGINS 01-01-2010 - RELEASE IN MARCH 2010

 

Érdemes csekkolni az oldalt: a bejelentkező képernyő töretlen elszántságot és optimizmust sugall... aminek csak némileg mond ellent, hogy nemrégiben a játék megjelenését firtató kérdésre a készítő egy bohókás grafikával felelt, ime:

 

http://www.rpgcodex.net/gamedetails.php?id=288

 

Ühm, ugye ez az a játék, amit a Wizardry 7 egyik készítője csinál, ugyanabban az oldschool-stílusban és kábé 15 éve... muhaha...

 

 

 

 

 

 

 

 

Arilian Creative Commons License 2009.07.24 0 0 3014
Grat :)
Előzmény: Harvey Porter (3013)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3013

Befejeztem, basszer... kemény 5 és fél hónapig tartott... és igen, a ninja a végére utolérte a monkot MKS-ben: 3605 - 3593, igaz a szép eredményt némiképp lerontja, hogy a végén a ninja már egy ideje a *LIGHT* *SWORD*-al nyomult, a monk meg puszta kézzel... öhm, a felpurr monk tehát nagyobb gyilkos mint a fearie ninja... ez van, emberek...

 

A legjobb az uccsó dungeon volt, fél óra alatt kipucolták a fiúk, szinte minden ütés critical volt a robot robikon, 47. szinten fejezték be...

 

Ja, és a rohadt ezer szemű szörnyeteget sehogy se sikerült kinyírni, valahol szomorú, hogy esélyem se volt...:)

 

Most tartok kábé másfél-két év szünetet és jön a 8. rész... addig is csácsumi...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!