ugyan nemtom mi sziszeghet de az auton van ket alkatresz amivel ha barmi tortenne vagy csak gyanus lenne en ustollest rohannek a szervizbe: ez a fek, es a kormany...
Üdv! Segítséget szeretnék kérni.2002-es 1.3-as Lanos átlag fogyasztásáról mit tudni?Én mértem 7.5l/100km-ert vegyes használatnál.Volt hosszú táv egyedül,200kg poggyásszal,kevés város is.Ennek ennyi a fogyasztása vagy ez eszik ilyen sokat csak?
Szóval ki kellene vennem a vez.mű tengelyt (8 szelepes motor). Kérdésem:
-Ki lehet venni anélkül, hogy a hengerfej csavarokat kicsavarnám?
(mert az a halál ha azt újra kell húzni. Nyomaték kulcs, hengerfej tömítés. Megette akkor már a fene az egészet) Mert ugye ki lehet húzni a felső alu. öntvényből amiben csapágyazva van.
Feltéve ha az akku felöli végén található rögzítő lemezt ki lehetne venni. De nem. Pont 1mm. hiányzik hozzá, hogy kicsússzon.
Sziasztok! Van egy klímás daewoo lanosom 2000 1.6 16v. Láttam hogy létezik bele pollenszűrő. De sehol nem találom. Hol lenne ha helye van benne egyáltalán? Előre is köszönöm Üdv mindenkinek.
Sziasztok! Első kocsinak daewoo lanos szerintem tökéletesen megfelelne nekem árban ki is néztem párat olyan 8éves körülieket. A kérdésem az lenne hogy mennyi gond van/volt a Ti tapasztalatotok alapján ezzel a márkával/típussal (hogy a koreai minőség milyen?...) fogyasztás, megbízhatóság, fenntartás, motor, stbstb...
Decemberben volt olajcsere, mert akkor is nagyon kevés volt benne. Hogy mennyi idő alatt tűnt el belőle és fogyott le nem tudom, napi kb 70km-t járok a kocsival. Átverni nem akarnak abban biztos vagyok.
Daewoo Lanosom eddig ment simán, de most gondjaim vannak. Szerelő mondta, hogy vezérműtengelyt kell cserélni, mert túl sokat jártam az olajjal, így ez lett a következménye. Olaj már cserélve, meg a szűrők is.
Tudtok segíteni, hogy a vezérműtengely milyen árban mozog, illetve ha azt cserélik, akkor van-e még olyan alkatrész amit vele együtt muszáj? Még a szerelőtől nem kaptam árat, de szeretnék képben lenni, mire számíthatok.
Ma du. egy 25km-es út után megálltam a kocsimmal a pirosnál és észrevettem,h üresben folyamatosan pörög a motor. Benyomom a kuplungot, ugyanúgy pörög. Mivel nincs fordulatszámmérő az autómban, ezért csak saccolni tudom,h kb. 2000-en járhatott. Leállítottam, beindítottam. Megint csinálta. Még 3x újraindítottam,de még mindig. Egy 2002-es 2-es 1.3 8V-s sedan Lanosról ven szó.
Észlelt valaki már hasonló problémát? Esetleg típushiba? Ha valaki tud segíteni vagy ötletet adni azt szívesen veszem.
Gyanúm, hogy kissé hideg a hűtővíz, de sajna a hőmérőn csak vonalak vannak, szamok nincsenek. Tudjátok-e, hogy melyik vonal milyen hőmérsékletet jelent, ill. mi a normális helyzete a mutatónak bemelegett motor esetén?
Ja ! egybként a computer nem 400 ezer ,csak 180 ezer körül van az új. A bontott pedig 30 ezer körül mozog ,de ezt sajna égen földön nem lehet kapni. Hát így állunk :-((
Próbáltad már resetelni a computert. Nekem az segített. A teendők a következők. Ha van riasztó az autóban akkor vedd elő a távirányitót mert lehet, hogy szükség lesz rá. :)
Elindulsz a verdával és a környéken addig mész vele amig a motor üzemmeleg nem lesz. Ezután leveszed az aksiról a sarut kb 20 percre. A visszarakás után lehet hogy elindul a riasztó ezért kell a távirányító. Most elvileg le van resetelve a comuter és a még meleg motornál bekalibrálja a dolgokat. Ha ezután sem oldódik meg a problémád akkor tényleg más a baj.
Esetleg le tudnád irni, hogy kb mikor kezdődött és volt-e valami elözménye a dolognak. Nekem is volt gondom az alapjárattal de szerintem nem ugyanaz mint neked. Legallábbis a az általad leirtak alapján. Nekem hidegen ok volt majd ha bemelegedett hihetetlenül megemelkedett. De rángatásra nem emlékszem.
Van egy D Lanosom 1.4 es 2002 es kiadású ,állandó alapjárati problémával küzdök.A szakszervizek néznek mint yukinyúl,az alapjáratimocinál sem jött be a határolós technológia . Az autón minden kivan cserélve 3 szorosan ,igen minden alkatrészt 3 szor cseréltünk, ami ezzel a kérdéssel össze függhet . Az értékek tökéletesek és menet közben mégis hibát produkál,rángat és felpörög a motor . Állítólag computert kellene cserélni ami 400 ezer körül van . Lenne esetleg valakinek valami ötlete ? üdv. palko1.