Villeneuve disabused by the attitude of team bosses
The summer of the Formula 1 fast, way too fast as the heat wave which crushes Europe nowadays seems to encourage in lethargy. In the paddock of the circuit of Hockenheim, yesterday, rocked by a temperature of 37 degrees in shade, there happened nothing. While the Grand prix of Germany constitutes traditionally an instant-key of transfers, a spindle around which articulate a good many of contracts, this year makes lie the rule.
Yesterday, Kimi Raikkonen, almost tortured, ended up confessing that he had chosen his team for 07, but without specifying which. Michael Schumacher, questioned on the rumour which saw him at BMW Sauber next year, contented himself by denying the ridiculous suggestion before pushing back to Monza the announcement of his sports retirement or his decision continuing at Ferrari. At Renault, Flavio Briatore tries hopelessly to persuade Fernando Alonso to abandon his transfer to McLaren, but without any chances.
In short, no news to write about. For Jacques Villeneuve, this waiting game makes nothing to reduce the impatience of the Native of Quebec. These last days, JV contacted several team managers , but at the moment, offers do not crowd his mailbox. « Nothing new, confirms Villeneuve. Nothing moved since Magny-Cours. I have no serious contact. »
As Villeneuve deplores it: « If there were five teams which tried to sign me for next year, it would be very quickly signed. But it is dead calm. I hope to stay at BMW, because here, at the moment, everybody is super-happy with me. »
The problem of the Native of Quebec seems to come down to a question of persuasion. « This year, everybody sees that I do well, then I tell myself that…looking back in 2004, when I found myself alone with no drive, it was harder. Only Frank Williams called me. I spoke to him, and he decided to suggest to Peter Sauber to hire me. Without Frank's intervention, I would have had no chance. But this year, I make all contacts myself, and it is not very good for my image. For instance, I was the gala diner to celebrate the legion of honour of Jean Alesi. I was sitting next to Ron Dennis, and I spoke to him all evening.... But in fact, it is not good idea. I know people in such a personal way, and it is not positive for my image. This lowers my value even more so. »
For Villeneuve, the past successes help his future in no way. « Fact to have been World champion does not serve me. As I won nothing afterwards, it is more negative. On top of that, I do not know how to sell myself. To sell myself, it is necessary to lie, and I do not know how to lie. Ten years ago, reality counted more. Today, it is the image which people see first of all. The team bosses speak only about young pilots, they all want to discover the new Alonso, it is discouraging. Especially cuz I'am cheap on the drivers market. This, I should not say it, because this still lowers my value! »
After his performance in Magny-Cours, Villeneuve remains confident on the eve of this Grand prix of Germany. « In France, we absolutely bombed in qualy, but during the race, it was rather good. I was the only one to have softer compound tyres, and they held. Then, why not here? »
The Native of Quebec does not seem persuaded to be able to have a good performance on this circuit of which he is not particularly very fond of. « I find this track useless!. From the driving point of view, it is completely uninteresting. There is barely a turn which is worth trouble... »
A NASCAR-t csak arra használja az ökör Pollock, hogy javítsa tárgyalási (és anyagi) pozícióit Vilikének. Most hogy Montoya átment, lehetséges, hogy életében először tényleg jó húzást csinál.
Vazze, mara frankó hogy nem azt a szöveget szúrta be amit beírtam!
Csak ezek az infók vannak:
Jacques Villeneuve továbbra sem lehet biztos abban, hogy a BMW szerződést hosszabbít vele. Habár számos más ajánlatot is kapott, legszívesebben maradna jelenlegi munkaadójánál. "Ha itt nem kínálnak újabb szerződést, más érdekes ajánlatokat is fontolóra veszek. Minden attól függ, hogy hogyan teljesítek és természetesen más tényezőtől is."
"Gyors vagyok, tapasztalt és nem is drága, emiatt jó üzlet több csapat számára is." – jelentette ki az 1997-es esztendő világbajnoka, aki fizetés nélkül azonban nem hajlandó versenyezni.
"35 esztendős vagyok, nős és apa leszek. Nem szeretném fizetés nélkül vállalni ezt az életet a sok utazással és kötelezettséggel. Akkor inkább otthon maradok."
Villeneuve idén ismét örömét leli a sportban, emiatt ha nem muszáj, nem vonulna vissza. "Az évad elején annyira pozitívak voltunk, hogy attól tartottam, egyesek elszállnak maguktól. De szerencsére nem történt meg. Már nem vagyunk olyan messze az élmezőnytől. A nyolcadik helyről az ötödikre jöttünk fel. Ez nagyon izgalmassá teszi számomra a dolgokat."
- McLaren: állítólag a német nagydíjon (július 30.) jelenti be hogy ki lesz Alonso csapattársa
- Renault: Állítólag egy finn megy oda (Talán Raikkonen)
- Toyota: Trulli és Ralf biztosnak tűnik, de a Toyotánál soha nem lehet tudni...
- Ferrari: Állítólag az olasz gp-n (szept 10.) jelentik be a 2007-es pilótáit
- Williams: Webberről július 31-ig kell dönteniük (addig van opciós joguk), Rosbergről még nem nyilatkoznak, de valszeg marad
- Red Bull: Talán Kovalainen lesz az egyik pilótájuk
Jacques Villeneuve továbbra sem lehet biztos abban, hogy a BMW szerződést hosszabbít vele. Habár számos más ajánlatot is kapott, legszívesebben maradna jelenlegi munkaadójánál. "Ha itt nem kínálnak újabb szerződést, más érdekes ajánlatokat is fontolóra veszek. Minden attól függ, hogy hogyan teljesítek és természetesen más tényezőtől is."
"Gyors vagyok, tapasztalt és nem is drága, emiatt jó üzlet több csapat számára is." – jelentette ki az 1997-es esztendő világbajnoka, aki fizetés nélkül azonban nem hajlandó versenyezni.
"35 esztendős vagyok, nős és apa leszek. Nem szeretném fizetés nélkül vállalni ezt az életet a sok utazással és kötelezettséggel. Akkor inkább otthon maradok."
Villeneuve idén ismét örömét leli a sportban, emiatt ha nem muszáj, nem vonulna vissza. "Az évad elején annyira pozitívak voltunk, hogy attól tartottam, egyesek elszállnak maguktól. De szerencsére nem történt meg. Már nem vagyunk olyan messze az élmezőnytől. A nyolcadik helyről az ötödikre jöttünk fel. Ez nagyon izgalmassá teszi számomra a dolgokat."
- Red Bull: Talán Kovalainen lesz az egyik pilótájuk
Szerintem a bmwsek is ugy voltak már vele, hogy talan már elég jo a kocsi, és sztem kicsit kockaztattak, sajna nem jött be :( Pedig realisan nezve akar a 4. hely is kinezett neki :(
olyan sejtesem van, hogy vegre nem telitank benzinputtyonnal indul, ha jol rajtol, ha nem bakizik csak tolja neki kemenyen elolre, egyket kieso, és meglehet most a dobogo! Hajrá Vili!
engem már idegesit h Vili allandoan jol megpakolt benzinputtonnyal versenyez. a sauberben is ez volt. sztem már van annyira jo a gép, hogy meg lehetne probalni egy normalis egyharmad/ketharmados kiallast, idomeron kevés benyával.
Mert teletankolva annyival lassabban tudnak menni, nem is beszélve a fokozottabb gumikopásról, ami miatt megintcsak lassabban lehet csak menni :-((( .. szerintem simán elbaltázták, mint a Ferrari is, csak nekik szerencséjük volt mellé :o
talán arra számoltak, hogy ott eleg gyakran falnak csapjak a gepet, ahogy faradnak a pilotak-->ergo egy hosszu etap vegen mar barmikor bejohet safety car, es akkor idoveszteseg nelkul lehet kereket cserelni jol...
nem olyan jo meg az a gép, es ilyen technikai dolgokkal kell trukkozni
JV Massa mögött beragadva, Nick felzárkózik JV mögé. BMW JV helyett inkább Nick-et hívja a boxba - JV úgysem tud Massa mögött gyorskört futni - JV pedig 6-7 mp-es kerékcsere-tankolás helyett kap egy 8.X mp-es elcseszett kiállást. Utána meg szólnak neki hogy nyomja a gázt és hogy túlmelegedett a fék? Hogyan??? Egyenlő bánásmód??