Kedves Ruben 17. Probáltam megnyitni az email címedet de nem ment. Én vagyok a Veszprémii 607 es peogeot tulaj akinek bal első ablakemelő kellene. címem kamisz@freemail.hu Tel. 06305313131, Ha tudsz segitsél már:::Köszönettel
Üdv ! Indító akku fesz 13V körül. Hátsó akku szintén. Elöl 75 Ah. Első indítóáram előírt alatt minimálisan. Hátsó akkué 360 helyett 410 , több az előírtnál. Töltés generátornál mérve 14.6 V, a kis szivargyújtós műszerkénél 14.2V. Akksisarunál 13.2V. Menetközben gyakran jelzi az akku problémát, hibajelenség : Indítás után vagy az első 2, vagy a hátsó 2, vagy egymás előtti 2 , vagy mind a 4 ülésfűtés bekapcsol, nem lehet kikapcsolni, csak újraindításkor szűnik meg az ülésfűtés működése. Amikor a hibát mutatja a műszerfalon, az nincs összefüggésban, hogy működik, vagy sem az ülésfűtés. De más hibát nem észlelek. Hétvégén lesz diagolva. Valaki tapasztalt már ilyet, vagy ötlet ?
Van egy 2001 évi Peugeot 607 2.2 dizel autóm, amely 10 éve tulajdonomban van többnyire garázsban áll nagyon keveset használjuk. Az utóbbi időben gyorsításkor 70 és 90 között nagyon beremeg a futómű . A kerekeket centiroztattam , ugyanugy működött. A hátsó kerekeket centírozva előre tettem semmi nem változott. Van-e ötletetek arra , hogy mi okozhatja ezt a beremegést?
Sziasztok van par aprosag pl peugeot 607 motorosan behajthato kulso tukrok egy par 15000 ft 1 jobb elso enyhen serukt saRvedo szinte lathatTlan 4000 ft 1 db muszer csoport 8000 ft. 1 db kormany mu axiallal kormany gombfelyekkel 18000 ft 1 db automata valtokar koruli muanyag 1 db kozep konzolba levo szines navi kijelzo. 14000 ft hibatlan mind vagy vigyel el mindent 40000 ft ba. Hivj. 06205741578
Ha szembe állsz vele jobb oldalról látható. A turbóhoz csatlakozik egy faudi fejjel. Ha gázt adsz neki akkor kell neki elmozdulni neki. A youtube ön vannak róla videók.
Valaki tud tanácsot adni 607, 2001 év,2.2 HDI 98kw. Motor hiba lámpa világít, "0235 Töltőnyomás érzékelő .A jel túl magas" hibaüzenet.Valkinek volt hasonló.Mi lett a megoldás?
Szisztok! Szeretnék venni egy 607-t. 2.2 benzin lenne, manuális. Viszont néhány kérdésem volna, amire nem tálalok választ a neten. Először is, hogy a facelift előtti modellekkel valóban több baj van, mint az azt követőkkel? Melyek azok az extrák, amik a korábbi modellekben nincsenek benne? A xenon-t már megtaláltam..A frissítés utániak computre többet is tud, vagy csak a kijelző méret változott? Illetve mik a felszereltségi szintek sorban? Egyszerűen sehol sem találom... ! És az utolsó: van valami extra dolog ezzel a hajtáslánccal kapcsolatban, amit figyelni kell mondjuk vásárláskor? Vagy típushiba az autóval általában, amit érdemes nézni? Köszönöm a segítségeteket!!
Ne az ablakspricnikkel, meg akkukkal és kopott fékekkel foglalkozz. Hibakód olvasás, automatánál ne rántson a váltó, finom használatnál 2200 körül felvált. A ZF 4HP20 gyakorlatilag elnyűhetetlen , ha várakozásnál kihúzod üresbe, illetve indulásnál a fékről lelépve hagyod meggurulni és fokozatosan adagolod a nyomatékot, nem taposod.
Küszöbök emelési pontjainál hajlamos a rohadásra, klímakompresszor. A hűtők, intercooler alatti olaj.
Ezeken a fékpedál széle csak 300.000 felett kezd kopni. Első lámpák fülei nem töröttek-e, természetesen kéken ne füstöljön . Feketén is csak erőteljes gázadásra, igen rövid ideig. Tetőablakos ne ázzon be.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. 2003 2.2hdi m ben vezérlést cseréltem. Összerakás után egy picit hyengébb lett. A vezérmütengelyt kistifteltem a főtengelyt feljelőltem szintén a magasnyomású szivattyút is. 5 ször körbefuttattam és jó helyen volt a jel. Az lenne a kérdésem hogy a váltó felöl hogy lehet kistiftelni? És a magasnyomásút jelre kell é hajtani? Előre is Köszi!
Nem vagyok gépész, csak szeretem az autókat , és a témában igyekszem minden infót összeszedni, elolvasni.
Kezdek arra a következtetésre jutni, hogy az autót normálisan használni tudó sofőr esetén (aki nem erőlteti a motort túl alacsony fordulaton, képes fokozatosan felengedni a pedált, motorféknél időben kinyomja a kuplungot, kinyomott kuplung esetén indít és leállít ) nem lehet számottevő élettartam különbség a kettőstömegű és fix lendkerekes motor között.
Igazán nem szeretnék belefolyni a lendkerék vitába, de nem teljesen fekete-fehér a dolog, mert pl. létezik két tök' ugyanolyan motor, amit az egyik típusba kettőstömegűvel szereltek, aztán a másikba meg fix-el. Akkor az egyik szétesik, a másik meg nem ?
Különben a kiváltó szettet a francia Taxisok miatt kezdte el gyártani a Valeo, mert tele volt a tökük, hogy állandóan cseréltetniük kellett sokezer euro-ért a szetteket, amik szétmentek a fix. városi forgalomban. Akkor a gyár körüljárta a műszaki hátteret megvizsgálva fejlesztette ki a kiváltó szetteket. (a Taxisok meg vállalták a kis kényelmetlenséget a rezonancia terén, cserébe a költségkímélés érdekében. )
A kettőstömegű lendkeréknek van egy kevésbé ismert hatása is. A fizikából ismert sajátrezgés és gerjesztett rezgés fogalmát most nem boncolgatnánk, de aki volt katona, bizonyára emlékszik arra a homályos magyarázatra, miért is nem menetelünk egyszerre a hídon. A motornak is van (számos) sajátfrekvenciája, és ezeket - elkerülendő a motorikus "hídszakadást" - lehetőség szerint úgy kell hangolni már a motor tervezésekor, hogy kívül essen az üzemi tartományon. Ez sokszor nem, vagy nem tökéletesen sikerül, és a kettőstömegű lendkerék alkalmazásával némi utólagos finomhangolásra van lehetőség.
Egy ilyen motorra fix lendkerekes szettet építeni komoly kockázat, megmagyarázhatatlannak tűnő károk kíséretében."