Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kamisz Creative Commons License 2018.01.27 0 0 8096

Kedves Ruben 17. Probáltam megnyitni az email címedet de nem ment. Én vagyok a Veszprémii 607 es peogeot tulaj akinek bal első ablakemelő kellene. címem kamisz@freemail.hu Tel. 06305313131, Ha tudsz segitsél már:::Köszönettel 

BIGYO4 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 8095

Üdv ! Indító akku fesz 13V körül. Hátsó akku szintén. Elöl 75 Ah. Első indítóáram előírt alatt minimálisan. Hátsó akkué 360 helyett 410 , több az előírtnál. Töltés generátornál mérve 14.6 V, a kis szivargyújtós műszerkénél 14.2V. Akksisarunál 13.2V. Menetközben gyakran jelzi az akku problémát, hibajelenség : Indítás után vagy az első 2, vagy a hátsó 2, vagy egymás előtti 2 , vagy mind a 4 ülésfűtés bekapcsol, nem lehet kikapcsolni, csak újraindításkor szűnik meg az ülésfűtés működése. Amikor a hibát mutatja a műszerfalon, az nincs összefüggésban, hogy működik, vagy sem az ülésfűtés. De más hibát nem észlelek. Hétvégén lesz diagolva. Valaki tapasztalt már ilyet, vagy ötlet ?

raider Creative Commons License 2018.01.25 0 0 8094

Féltengely belső csuklója is lehet.

Előzmény: József Vantova (8093)
József Vantova Creative Commons License 2018.01.25 0 0 8093

Van egy 2001 évi Peugeot 607 2.2 dizel autóm,  amely 10 éve tulajdonomban van többnyire garázsban áll nagyon keveset használjuk. Az utóbbi időben gyorsításkor 70 és 90 között nagyon beremeg a futómű . A kerekeket centiroztattam , ugyanugy működött. A hátsó kerekeket centírozva előre tettem semmi nem változott. Van-e ötletetek arra , hogy mi okozhatja ezt a beremegést?

Ruben2017 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 8092

Szia ! 

Én is veszprémi vagyok .Email címem bublikus , írj egy emailt telefonszámmal . Segítek .

Előzmény: kamisz (8091)
kamisz Creative Commons License 2018.01.24 0 0 8091

Segitsen már valaki. Peogeot 607 évjárat 2002 HDI  alvázszám utolsó 8 számjegye 92048476 kocsimhoz 8 hónapja keresek bontott bal első ablakemelőt. Köldöm a kiszerelt alkatrészről készült fényképeket.. Telefonom 06305313131.Veszprémi vagyok. Köszönettel

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.22 0 0 8090

Üdvözlök mindenkit,

 

ismer valaki jó autóvillamossági szerelőt budapesten,aki mestere a P.607-esnek?

 

Köszönettel.Zsolt

Zolysys Creative Commons License 2018.01.21 0 0 8089

Nevemre rakattintasz es meg talalsz minden infot

Előzmény: Gáborka1985 (8088)
Gáborka1985 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 8088

Akkor kérnék elérhetőségét! Magyarország kelet és nyugat Európa kellene. Köszi

Előzmény: Zolysys (8087)
Zolysys Creative Commons License 2018.01.21 0 0 8087

pl nálam :)

Előzmény: Gáborka1985 (8086)
Gáborka1985 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 8086

Sziasztok rt2 es hez nagy navishoz cd-t hol találok? Előre is Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.21 0 0 8085

 Üdvözletem,autónkat eladnánk,Peugeot 607 Executive 2.2  16v   158 Le 4 sebességes Zf váltós  2005-ös 1.1 millió forintért.Tel:20-593-8443  Zsolt

filatamas Creative Commons License 2018.01.21 0 0 8084

Sziasztok van par aprosag pl peugeot 607  motorosan behajthato kulso tukrok egy par 15000 ft 1 jobb elso enyhen serukt saRvedo szinte lathatTlan  4000 ft  1 db muszer csoport 8000 ft. 1 db kormany mu axiallal kormany gombfelyekkel  18000 ft   1 db automata valtokar koruli muanyag   1 db kozep konzolba levo szines navi kijelzo. 14000 ft hibatlan mind  vagy vigyel el mindent 40000 ft ba. Hivj. 06205741578

 

kamisz Creative Commons License 2018.01.11 0 1 8083

Pogeot 607 HDI 2.2  gépkocsihoz 2002 évjárat bal első ablakemelőt keresnék tel 06305313131

barbon1 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 8082

Ez nem az a fajta.A vákumbob közvetlen csatlakozik a turbóhoz,nincs rudazat.

Előzmény: Gáborka1985 (8081)
Gáborka1985 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 8081

Ha szembe állsz vele jobb oldalról látható. A turbóhoz csatlakozik egy faudi fejjel. Ha gázt adsz neki akkor kell neki elmozdulni neki. A youtube ön vannak róla videók.

Előzmény: barbon1 (8080)
barbon1 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 8080

Köszi a választ.

Melyik a lefújószelep?

Hol helyezkedik el?

Előzmény: Gáborka1985 (8079)
Gáborka1985 Creative Commons License 2018.01.10 0 1 8079

Szia! Elsősorban megnézném a lefújószelepet. Lehet hogy be van ragadva.

Előzmény: barbon1 (8078)
barbon1 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 8078

Sziasztok!

Valaki tud tanácsot adni 607, 2001 év,2.2 HDI 98kw. Motor hiba lámpa világít, "0235 Töltőnyomás érzékelő .A jel túl magas" hibaüzenet.Valkinek volt hasonló.Mi lett a megoldás?

 

quick555 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 8077

Szisztok! Szeretnék venni egy 607-t. 2.2 benzin lenne, manuális. Viszont néhány kérdésem volna,  amire nem tálalok választ a neten. Először is,  hogy a facelift előtti modellekkel valóban több baj van,  mint az azt követőkkel? Melyek azok az extrák, amik a korábbi modellekben nincsenek benne? A xenon-t már megtaláltam..A frissítés utániak computre többet is tud, vagy csak a kijelző méret változott? Illetve mik a felszereltségi szintek sorban? Egyszerűen sehol sem találom... ! És az utolsó: van valami extra dolog ezzel a hajtáslánccal kapcsolatban, amit figyelni kell mondjuk vásárláskor? Vagy típushiba az autóval általában, amit érdemes nézni? Köszönöm a segítségeteket!!

BIGYO4 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 8076

Ne az ablakspricnikkel, meg akkukkal és kopott fékekkel foglalkozz. Hibakód olvasás, automatánál ne rántson a váltó, finom használatnál 2200 körül felvált.  A ZF 4HP20 gyakorlatilag elnyűhetetlen , ha várakozásnál kihúzod üresbe, illetve indulásnál a fékről lelépve hagyod meggurulni és fokozatosan adagolod a nyomatékot, nem taposod.

Küszöbök emelési pontjainál hajlamos a rohadásra, klímakompresszor. A hűtők, intercooler alatti olaj.

Ezeken a fékpedál széle csak 300.000 felett kezd kopni. Első lámpák fülei nem töröttek-e, természetesen kéken ne füstöljön . Feketén is csak erőteljes gázadásra, igen rövid ideig. Tetőablakos ne ázzon be.

Előzmény: Vik_Thorka (8069)
Gáborka1985 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 8075

Autómata váltósról van szó! Előre is köszönöm!

Gáborka1985 Creative Commons License 2017.12.21 0 0 8074

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. 2003 2.2hdi m ben vezérlést cseréltem. Összerakás után egy picit hyengébb lett. A vezérmütengelyt kistifteltem a főtengelyt feljelőltem szintén a magasnyomású szivattyút is. 5 ször körbefuttattam és jó helyen volt a jel. Az lenne a kérdésem hogy a váltó felöl hogy lehet kistiftelni? És a magasnyomásút jelre kell é hajtani? Előre is Köszi!

FeZ_ Creative Commons License 2017.12.13 0 0 8073

Ezt én sem fogalmazhattam volna meg jobban. :-D

 

Előzmény: justicze (8072)
justicze Creative Commons License 2017.12.13 0 0 8072

Nem vagyok gépész, csak szeretem az autókat , és a témában igyekszem minden infót összeszedni, elolvasni.

Kezdek arra a következtetésre jutni, hogy az autót normálisan használni tudó sofőr esetén (aki nem erőlteti a motort túl alacsony fordulaton, képes fokozatosan felengedni a pedált, motorféknél időben kinyomja a kuplungot, kinyomott kuplung esetén indít és leállít )  nem lehet számottevő élettartam különbség a kettőstömegű és fix lendkerekes motor között.

Kényelmi biztosan van. 

 

justicze

 

Előzmény: FeZ_ (8071)
FeZ_ Creative Commons License 2017.12.12 0 0 8071

Igazán nem szeretnék belefolyni a lendkerék vitába, de nem teljesen fekete-fehér a dolog, mert pl. létezik két tök' ugyanolyan motor, amit az egyik típusba kettőstömegűvel szereltek, aztán a másikba meg fix-el. Akkor az egyik szétesik, a másik meg nem ? 

Különben a kiváltó szettet a francia Taxisok miatt kezdte el gyártani a Valeo, mert tele volt a tökük, hogy állandóan cseréltetniük kellett sokezer euro-ért a szetteket, amik szétmentek a fix. városi forgalomban. Akkor a gyár körüljárta a műszaki hátteret megvizsgálva fejlesztette  ki a kiváltó szetteket. (a Taxisok meg vállalták a kis kényelmetlenséget a rezonancia terén, cserébe a költségkímélés érdekében. )

 

Előzmény: Ruben2017 (8067)
Ruben2017 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 8070

Előzmény: Vik_Thorka (8069)
Vik_Thorka Creative Commons License 2017.12.12 0 0 8069

Most egy hátsókerék meghajtású autó futóműrezonanciáján dolgozom.

 

Ha annyit sem tudsz hol van a fejlesztő központ, inkább ne is okoskodj.

 

"Gépész az Isten"

 

 

Előzmény: Ruben2017 (8068)
Ruben2017 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 8068

Ja és hol és mit is fejlesztettél a Hundai- nak nincs Németországban gyára.

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company

Előzmény: Vik_Thorka (8066)
Ruben2017 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 8067

Ezt meg utcaseprők írták az " autónavigátor" ba 

 

" Motorban menetelő katonák

A kettőstömegű lendkeréknek van egy kevésbé ismert hatása is. A fizikából ismert sajátrezgés és gerjesztett rezgés fogalmát most nem boncolgatnánk, de aki volt katona, bizonyára emlékszik arra a homályos magyarázatra, miért is nem menetelünk egyszerre a hídon. A motornak is van (számos) sajátfrekvenciája, és ezeket - elkerülendő a motorikus "hídszakadást" - lehetőség szerint úgy kell hangolni már a motor tervezésekor, hogy kívül essen az üzemi tartományon. Ez sokszor nem, vagy nem tökéletesen sikerül, és a kettőstömegű lendkerék alkalmazásával némi utólagos finomhangolásra van lehetőség.

Egy ilyen motorra fix lendkerekes szettet építeni komoly kockázat, megmagyarázhatatlannak tűnő károk kíséretében."

Ezt azért olvassad el .

http://m.fekmester.hu/ha_kettostomegu_lendkereket_keres/

Előzmény: Vik_Thorka (8066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!