A csoportokat be lehet állítani, hogy a Facebookon kívül is legyenek-e publikusak. Amelyiket így beállítottak, azt látom. Amit fordítva, azt nem.
Ha azt gondolod, hogy egyes csoportok feedjét a teljes publikumnak illene látnia, akkor keresd meg a csoportgazdát.
Ha meg nem keresed meg, vagy elutasítja, akkor szerintem az a csoport annyit is ér, mint hivatkozási alap -- persze egy kör belső előkészítő eszmecseréjére alkalmas, de nem többre.
" Az Innovációs és Technológiai Minisztériumnál kezdeményeztük az M10-es Pilisvörösvárt elkerülő szakasz, és a Szentendrét elkerülő út tervezését a Pilis-Dunakanyar tehermentesítéséért."
Nem én ilyen firkász szarokat nem olvasok, csak a közbeszerzést, amit ki is tettem ide január 16-án, ahogy kijött.
Vitályos valóban a PM03 fideszes jelölte, aki államtitkárként, még OGY képviselő is lett nemrég.
Amire gondolok meg az, hogy lejár 2024-ben az M10 környezetvédelmije és ott is les alagút a motokrossz pálya magasságában.
Az meg addig nem férne bele a 49 hónapba , amit az északra most kiírtak - persze ez a kiviteli terv már, amihez alapot ad az építési terve. (majd megnézem hány évig is készült az északon,de elég sokra emlékszem)
Egyébként meg inkább mint országgyűlési képviselő (még ha országos listáról került is be, itt alighanem helyi, pócsmegyeri lakosként szólal meg) fordul kéréssel a minisztériumhoz. Szóval még csak nem is az EMMI fordul az ITMhez...
Hogy ez az ITM-nél mennyit számít majd, az jó kérdés. Kötni semmiképp nem köti őket, szóval én ennyi alapján nem venném készpénznek az újratervezést.... Félek, nagy az ellenállás, van itt is bürokrácia. Majd ha ide felkerül: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/kornyezetvedelmi-hirdetmenyek
Számomra az is kérdés, Vitályos tud-e a hosszabbítás kapcsán indított eljárásról, amiről a kezdeti hirdetmény után (ami amúgy kiguglizható, az egyik város nyilvánosságra hozta a dokumentumot), vagy csak arról nem tudva pánikol, hogy lejár a határidő.
..környezetvédelmi hatástanulmány, benne az egy éves vegetációs ciklussal természetesen,a mi az M0 nyugaton február 07.-el zárul a környezetvédelmi engedélyeztetésre szóló közbeszerzésében.
Az M0NY többi szakasza kapcsán szerintem mérhetetlenül alulbecsülöd az időt, elsősorban egy nyomvonal jogerős környezetvédelmi engedélyéig.
Az elsőfokú határozatot persze jó gyorsan nyélbe lehet ütni, de mi a garancia, hogy nem lesz sok éven át elhúzódó pereskedés abból az eljárásból? IMHO: Nem publikus olyan nyomvonal terv és hatástanulmány, ami alapaján azt lehetne mondani, hogy van esély pár éven belül átadásra.
Ebben éppen teljesen egyetértek, Budakeszi elkerülés kapcsán
Budakeszi mellett az M0NY nyomvonalán lévő elkerülőre van szükség -- amennyiben 2 külön alagút a terv hosszú távra, akkor legalább 2x1 sávon -- legalábbis a Temető utca külső szakaszátók a Szépjuhásznéig, és ha az is épül, akkor persze szükség lesz vitatott a szakaszra is (esetleg még kintebb).
Szerény véleményem szerint ez az a szakasz, amit az M0NY-ból legalább 2x1 sávon már rég meg kellett volna építeni, a többitől jórészt függetlenül is.
A 10-es út csoportban Budakesziről? De "az adatok a csoportban a lényeg" -- ha ez a mentegetőzés arról, hogy Facebook azonosító nélkül miért nem látni, onnantól az a csoport érdektelen.
1.00.35-től. Az M0 nyugat nem csak Budakeszinek, hanem szélesebb régiós mértékben is nagyon fontos környezetvédelmi beruházás lenne! (Dr. (Ph.D.) Vörös Attila tudományos igazgató, KTI.)
1.41.30 - 20 év múlva lehet új vasút a zsámbékimedencében.