Ha valaki légtelenitett vagy cserélt olajat ,1.9 JTD multiban a központi kinyomó csapágy rendszerében ? .Elözmények vásárlás óta (egy év) kemény apedál a vaj helyett a rendszer tökéletesen müködik ,javasolták lég probléma vagy a 15 éves szutykot lekéne cserélni ,ha valaki már csinált ijjet és megosztaná azt meg köszönném tibor
Sziasztok 1.6 stilom neha megmakacsolja magat es nem indul ,hideg indditaskor is aszt irja ki a muszerfalon hogy magas vizhomerseklet, meg car securiti.Nagyon sokat segitnetek ha valami megoldast otletet adnatok arra mi tudnek vele csinalni hogy ez megszunjon! Elore is koszi
Sziasztok egy 1.9 es JTD stilo motorjárol volna szó alapjáraton gázadásra erössen be remeg bugdácsol a motor ha már van fordulat akkor kisimul ,hibajelet nem ad a müszerfalon ,folytó szelep ,egr tisztítva volt , (egr kábel ha levan húzva akkor sem ad hibajelet )a motor nem kormol vagy füstöl különössebbe ,induláskor alacsony fordulaton csatog kopog fordulatnál megszünik kisimul ha valaki felismerné a hiba forrását megköszönném
Pár hónapja vásároltam egy 2002-es gyártású Fiat Stilo 1.6 Dynamic-ot, és a minap miután gond nélkül leparkoltam az autót majd fél órával később szálltam vissza, a CHECK során kaptam egy "ASR STÖRUNG/FAILURE // gelockerter Anschluss - WAGEN SICHER." feliratot. El lehet fordítani a kulcsot AVV állásba, de csak pörög a motor, nem "pöccen be". Fura, mert ASR hiba esetén a kézikönyv is gond nélküli újraindítást ír és a logika is úgy diktálja, hogy kipörgésgátló nélkül lehet biztonságosan vezetni - ha másnem a legközelebbi Fiat szervízig. Próbálkoztam a másik slusszkulccsal, próbálkoztam az akkumulátor negatív papucsának pár órás levételével, illetve a mai nap diagnosztikai eszközzel ki lett ütve a hiba, de amint a kulcs ismét az indítóba kerül, újfent megjelenik a hibaüzenet.
Olajgomba csere,és főtengelyvezérlés első körben . Folytószelep hiba úgy derül ki indításkor egy kattogó hangot lehet hallani a motortérben és leállítás után is kattog . Akkor csere nem olcsó sajnos
Egy 2002-es 1.6-os Stilom van, a legújabb hóbortja hogy P1687, P1684-es hiba kóddal vészüzemmódba kapcsol, a fordulatszám 1800rpm-nél nem megy feljebb, a gázadásra sem reagál csak ebben a tartományban.
A hiba kód alapján fójtószelep adaptációs hiba merül fel , amit sajnos nem tudok értelmezni.
A hibakódok törlése után az autó tökéletesen működik.
Zavaró mert a legváratlanabb helyzetekben is hajlamos előjönni, és gáz letotyogni a buszmegálóba, még törlöm a hibát.
Ha valakinek volna ötlete hogy lehetne véglegesen megoldani ahibát kérem jelezze, előre is köszönöm.