Igen, ad. De ezert van a teli, meg a nyari szett. Ha a garazsba beallsz melle, nem lesz gond. Mondjzk nem tudom, kiszerelve kikapcsol-e egy ido utan. Nekem szepen defektre irta, mikor kicsereltek a roaszat gyarira, de nem tudtak aktivalni, viszont a regit se vettek ki a computerbol. Nagy stop felirat volt a muszerfalon. Clippel kitoroltem a jeladot, es nem volt tobbe stop felirat.
A vevőt kicseréltem ,mert volt egy garantáltan jó Lagunából való de nem változott semmi. De ma mentem vele kb 120 km-et és kiírta a gumi nyomásokat természetesen sárgán,de amelyik magas volt azt leengedtem és most megint hibamentes a cucc.
Ha a jeladó nincs beszerelve a gumiba akkor is ad jelet? Mert nekem a 4 téli jeladó a fiókba van, mert az 18 as alu. felnin volt de én 17 -est használok.Remélem még jó valamire.
Már csak egy gondom van .Valamikor egy lángész az egyik oldali kézifék kötelet egy darab dróttal a fékkengyelhez kötötte, mert beszorult a kézifék azon az oldalon.Én ezt kijavítottam és vissza kötöttem a kötelet,de a kézifék nagyon eltérően fog a jobb és bal oldalon.A hibás oldalon a kötél meg se szorul,még a másik oldal már komolyan fog. Tudsz-e valami tippet adni ,hogy mit csináljak vele.
Alapbol nekem is sarga, ha hasonlo tortenik. De elmulik egy ido utan, azoval alapbol semmit nem kellett volna cainalni szerintem.
Gumis nekem is irta be az uj szelepet, es a twlibe, pedig a kutyuben nem azt valasztotta. De nekem a clip mar azt mutatta. Nem veletlenul nem tudja egyik gumis se aktivalni a gyari szelepet. Nagyon draga a rendes kutyu, nem eri meg nekik.
elmondom a sztorit,hogy mindenki okuljon. Defekt javításkor a kártya a helyén volt a kocsi gyújtáson.
Kereket leszerelték közbe ,hogy ne szóljon a ventilátor bent az utastérbe -kártya ki vesz kocsi bezár.
Kereket vissza teszik .jól felfújva -fizetés -boldogan távozás. 200 méter és megjelenik a keréknyomás
hiba sárga az egész műszerfal. Ezután jött egy diag ami azt mutatta,hogy nem jó az ülés alatt lévő
jel fogó vagy a fene se tudja, hogy mi a neve (vezető ülés alatt a fenéklemezen van), ez ki lett cserélve. Másik diag azt jelzi,hogy nem jó az első jobb nyomás szenzor. Harmadik diag nincs hibakód minden rendben, de nem komunikál a rendszer a diaggal. Nem lehetett beírni a kívánt nyomás inter-
vallumot pedig azt mutatta mind a három diag,hogy nincs beadva érték.Az látszott,hogy van téli és nyári szett bekódolva. Negyedik diag gyári Renault, Na ez már teljesen más dolog mint az előző három. Csatlakozás után kiírta az alvázszámot a motorszámot és kiadta a nyomásszenzorok számait,
úgy ,hogy jelezte melyik aktív és melyik a téli és melyik a nyári szett. Ekkor világosodtunk meg.
Ugyanis a javított hátsó keréken a kijelölés át ugrott a télire majd a másik oldali hátsó is téli szenzorra váltott át. Így az első kerekek nyári szettnek megfelelő számú szenzorral míg a hátsók téli szenzorral
lettek beadva a fedélzeti egységnek. Persze,hogy nem működött semmi rendesen.
Ezután két kattintás a billentyűzeten és egy enter és minden a régiben nyomásértékek látszanak,és
a paramétereket be tudtuk írni. Csak a minimumot lehet beírni és akkor jelez ha ennél kisseb a nyomás.
Csak ,hogy színezzem a dolgot mindent lehet látni a henger végnyomástól az önindító állapotáig mindent,de a levakolt EGR-t vagy annak a következményeit nem látja.
A Srác aki a diagot használta egy tök nyugodt kis Krapek teljesen meg volt lepődve azon,hogy hibakód mentes az autó. Erre a nyomás érzékelő gondra azt mondta ,ha a motor le van állítva és zárva van a kocsi akkor ilyen probléma nem következik be gumi javítás után.
Tehát gumit javítani csak zárt kocsi vagy levett akkunál lehet.
A 3 bar csak a legelso aktivalashoz kell, es nekem csak a kinainal mukodott, a gyarival el kellett mennem Renaulthoz, mert senki se tudta aktivalni(csereltem a regit gyari ujra).
Nekem ha lapos, stb, csak siman megyek vele, leallitom, elinditom, es egyszer csak eltunik. Amugy meg clippel lehet latni, keress vkit, akinek van.
Azt nem egeszen ertem, miket csereltetek, de Clip. Vagy ido.
Van egy megoldhatatlannak látszó problémám a VelSatis -al. Jobb hátsó defekt szerelés után a keréknyomás ellenőrző rendszer meghülyült.A javított kereket 3 bár fölé nyomattuk nitrogénnel,a rendszer érzékelte majd elkezdtük le ereszteni 2,4 re Először csak sárga szerviz jel jött amint 2,4 lett
a nyomás a jel piros lett. Rádugtunk egy diagnosztikai szoftvert. Azt látta hogy a központi egység nem ad át jelet. Kicseréltük , ezután az első két kerék( ezek is 3 bár fölé lettek nyomatva) nem mutatnak értéket a kijelzőn csak vastagon látszanak, de a diag nem mutat semmit. Újabb diag szoftver ( A harmadik) sem mutat semmit. Nem lehet egyik diag szoftverrel sem bejutni oda ahol a szenzorok nyomás adatait állítani lehet. De a baj ennél nagyobb ki sem tudtuk kapcsolni ezt a rendszert.
Kérdés : hol lehet a hiba amit egy defekt szerelés csalt elő, vagy hogyan lehet ki irtani ezt a semmire sem jó luxus szolgáltatást.(élni könnyebb nélküle mint így vele)
Remélem itt a fórumon össze tudjuk hozni valahogy mindenki okulására a megoldást.
Gazpedal problema: mar csereltem egyszer, de veletlenszeruen visszatert a track 2 hiba. Mindegy, milyek gazpedalt raktam bele, ugyan ugy track2. Szet is szedtem oket, nem egyforman vannak kopva.
Es most jon a csattano: csak nagyobb balos kanyarban csinálja. Akkor bemondja, hogy injection system faulty, majd egyenesben elmulik. Az is mindegy, ahogy tapasztaltam, hogy epp nyomom a gazt, vagy nem. Multkor csak siman y-hoz balra fordultam, nyilvan mar fekezve, es bemondta. Ma balos padlogazzal probaltam, ea bemondta. Valakinek volt mar ilyen? Lehet a motorteri kabelkoteg ki van dorzsolodve?
En a kis pockot isszaragasztottam szodabikarbona + pillanatragaszto komboval, 2 eve tart. Debrecenbem is lattam VelSatis bontast, de Espace34 pl nagytakaritast tervez, erdemes meg elotte erdeklodni, talan van meg neki.
Kicsereltem gyarira, ea ezelott is gyarit tettem bele. Tobbet biztos nem. Megy ala gumi... Olyan kozel van a rudon azbextra perem a kasztnihoz, hogy kb 0.05mm kopas eleg, es terhelesen mar beleutkozik a kasztnihoz.
Hatul meg mindig kopog a futomuvem, ma megyek hatso stabrudszilentet cserelni. Vettem gyarit. Ha utana is csinalja, pakolok ala extra gumit... A kasztni es a szilent koze.