Nekem egy Applause-om van, s én is teljesen elégedett vagyok. Megy mint állat, nem is fogyaszt sokat, s a formája is időtálló. S ami még nagyon fontos, lehet drága az alkatrész, viszont nem kell venni!! mert nem nagyon romlik el semmi :)
Én is nagyon sajnálom, hogy nem lehet találkozni emberekkel még forumokon sem, akinek ilyen autója van, de biztos az idősebb (nem fórumozó) emberek bírnak ilyen autókkal.
Amugy meglep hogy ennyire kevesen erdeklodnek a Daihatsu irant.. es hogy ilyen kevesen vagyunk a forumban. Szerintem ennel joval tobb embernek van Daihatsu-ja.
Jo volna valami jo kis klubbot alakitani es talalkozokat szervezni :)
Amugy megneztem az angol Daihatsu oldalt, es ott minden modelt lehet kapni, raadasul az o fizeteseikhez kepest nem is olyan horribilis aron. Valoszinuleg nincsenek a cegnek tul jo kapcsolatai magyarorszagon.. talan ez lehet az oka hogy nalunk nem nagyon probalkoznak. Vagy egyszeruen csak tul kicsi ez a piac es nem eri meg befektetni. Esetleg a Suzuki mellett nem akarnak ringbe szallni...
ez utobbi talan a legvaloszinubb.
Jo par eve van mar egy Daihatsu Charade 1.3i GTi-m
Nagyon jo auto, tokeletesen meg vagyok vele elegedve. Az iden mentunk vele 4-en nyaralni Svajc-ba, Nemetorszagon keresztul, osszesen 3.000 Km-ert mentunk. Nem fogyasztott tobbet 5 liternel atlagosan.
Amugy az Auto-Don kft-nel en is jartam, mivel az utobbi 5 ev alatt elromlott a termosztat-om, azt kb 10.000Ft-ert csereltek, majd teljes kipuffogo rendszert csereltettem (miutan a regi elrohadt :)) az meg 35.000 Ft volt.
Ketsegtelen hogy nem olcsok az arak, de nem tuntek olyan horribilisnek. Amugy Japan alkatreszek minden autohoz dragak. Ahhoz kepest hogy Daihatsuhoz semmi sincs, nekem mindket alkalommal, azonnal javitottak az autot, otthagytam es masnap mehettem erte.
1991.12., 993 cm3, feketemetál, 1,5 év műszakival, turbo, intercooler, 101LE, fóliázva, ültetve, aluszőnyeg, sportkipufogó, sportlégszűrő, OZ Racing F1 alufelni + téli gumigarnitúra alufelnivel
Ár: 745e Ft vagy OZ felni nélkül olcsóbb
Csere is érdekel kb 1millió ft-ig (Honda Civic 1.6VT, 1,6Vti, 1,6Esi, 1,5, CRX, Mazda 323 3ajtós, 626 92-től, MX3, Mitsubishi Colt 1,6, Gti, Galant, Nissan Sunny Gti, Toyota Celica Gti)
Tel.: 30/904-2328
e-mail: laay@freemail.hu
A Charade Gtti-ről néhány adat mivel nemigazán ismeri senki:
1991.12., 993 cm3, feketemetál, 1,5 év műszakival, turbo, intercooler, 101LE, fóliázva, ültetve, aluszőnyeg, sportkipufogó, sportlégszűrő, OZ Racing F1 alufelni + téli gumigarnitúra alufelnivel
Ár: 745e Ft vagy OZ felni nélkül olcsóbb
Csere is érdekel kb 1millió ft-ig (Honda Civic 1.6VT, 1,6Vti, 1,6Esi, 1,5, CRX, Mazda 323 3ajtós, 626 92-től, MX3, Mitsubishi Colt 1,6, Gti, Galant, Nissan Sunny Gti, Toyota Celica Gti)
Tel.: 30/904-2328
e-mail: laay@freemail.hu
A Charade Gtti-ről néhány adat mivel nemigazán ismeri senki:
1991.12., 993 cm3, feketemetál, 1,5 év műszakival, turbo, intercooler, 101LE, fóliázva, ültetve, aluszőnyeg, sportkipufogó, sportlégszűrő, OZ Racing F1 alufelni + téli gumigarnitúra alufelnivel
Ár: 745e Ft vagy OZ felni nélkül olcsóbb
Csere is érdekel kb 1millió ft-ig (Honda Civic 1.6VT, 1,6Vti, 1,6Esi, 1,5, CRX, Mazda 323 3ajtós, 626 92-től, MX3, Mitsubishi Colt 1,6, Gti, Galant, Nissan Sunny Gti, Toyota Celica Gti)
Tel.: 30/904-2328
e-mail: laay@freemail.hu
A Charade Gtti-ről néhány adat mivel nemigazán ismeri senki:
Azt en is hallottam hogy nehez eladni, bar csak az applause-rol. Charade is ilyen nehezen megy?
Megfordult a fejemben hogy egy ujabb jarganyra csereljem, de nem volt szivem :)
Egyebkent az normalis ha pesti forgalomban az 1.3i 16V 10 liter korul fogyaszt? Eleg szolid utemben hajtva. Nekem egy kicsit soknak tunik...
Lehet hogy valami beallitas kerdese? hova erdemes elvinni egy ilyen problemaval? lehet egyaltalan tenni valamit az ugyben?
Sajna amit talaltam az mind 1 konkret tipussal vagy valami motor problemaval foglalkozott... amolyan altalanos daihatsu topic, ahol minden daihatsu tulaj az cuore-tol az applause-ig megtalalhato, nem igen.
De gondolom tul keves ilyen van Mo.-on, ugyhogy hiu abrand volt a reszemrol, hogy osszejon valami jo kis tarsasag, meg majd ilyen jo kis Daihatsus talik valamikor a jovoben... no mind1, legalabb megprobaltam :)
Gondoltam inditok egy olyan topicot ahol a Daihatsu tulajdonosok beszélhetik meg ugyes bajos dolgaikat, hogy ha vannak meg egyaltalan Daihatsu tulajdonosok az orszagban akik olvassak is ezt a forumot.
En jelenleg egy Charade 1.3 16v-t nyuzok es nagyon meg vagyok elegedve :)
Jo lenne megismerni mas Daihatsu tulajdonosokat is es tapasztalatokat cserelni, pl. szervizelest illetoen..
kicsit szomorúan olvasgattam az alábbiakat, mert az 1.0 td nekem igen szimpatikus lenne, vezettem 1x, majdnem benzines hangja van és nagyon tud menni. Nem is gondoltam volna.
Nekem egy '83-as charmantom van (ez kb az applause elődje) De azt kell hogy mondjam ettől jobb autóm még nem volt. (Nem mintha sok lett volna.) Az alkatrész árak tényleg nagyon húzosak ha egyáltalán lehet kapni, de azért szerintem megfizethetőek.
Eddig 120e km-t tettem én bele most 200-nál jár az autóde sok mindent nem cseréltem rajta.
Pl.
vízpumpa 8e
komplett kuplung 25e
első lengéscsillapító 12e (kayba)
hátsó 9e
kerékcsapágy 7e (koyo)
ezek voltak a főbb tételek. 1.3-as karburátoros motorja van es kb 6-6,5-öt eszk. Az olajat meg egyáltalán nem eszi. Eddig nem hagyott ott sehol.
Most tervezek egy másik autót venni (applause) Németországból szeretném behozni. odakint nagyon olcsóak az itteni árakhoz képest. Pl '92-es applause 1000EUR kornyékén. Ez behozva is max 600E FT itthon meg kb 800-900e ugyanez. Erről mi a véleményetek?
Hát, nem túl nagy, az igaz. De belül még az 1993-as is kényelmes (az első üléseken, természetesen). Városi használatra ideális, és népszerű is lehetne egy Matiz-közeli áron. Mondjuk a lényegesen jobb felszereltség (dupla légzsák, elektromos cuccok...) miatt lehetne 2,0 millió körül, de azért három misi kicsit sok(k) érte.
Cuore-ügyben egy német nyelvű prosit mutatott az egyébként nagyon kedves eladó, de nem adta oda (gondolom ez az egy van).
A www.daihatsu.de oldalakon van lehetoseg prospektusokat kuldetni. (foleg, ha odairod illetve beklikkleled, hogy az elkovetkezendo 6 honapban szeretnel egy Daihatsut venni)
A prospektusok az oldalakon megvannak letoltheto fekete feher kivitelu pdf formatumban is.
Ez a Daihatsu Mira Turbo RV-4 1992-ből. Én egy 'lebutított' 850-es Daihatsu Cuoréval járok most, semmi optikai tuning. Még a jelvényt is lelopták :(
De a színe majdnem ilyen szép! :)
"és minden normális országban egymás mellett éldegél a két márka"
Erről beszélek, hogy a normális orsz-ban igen, de Mo-n nincs ekkora piac és inkább a Toyotát favorizálják.
Most már látom, hogy az ára is elég durva, hogy versenybe szállhasson :(
Az APPLAUSE nem sokat változott az elmúlt 12 évben... bevált recepten nem illik változtatni. Egyébként ma is szuperül néznek ki a 10 év körüli példányok, nem fog rajtuk az idő. És atom az 1,6-os motor!!!