Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tibor1980 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 761

segitséget szeretnék kérni opel astra 1.7 td dtl motorkod vezérlés beálitásal kapcsolatosan

cula42 Creative Commons License 2016.05.06 0 0 760

Sziasztok figyu tudna-e valaki segíteni nekem van egy opel zafira 2000.08.havi diesel autóm olyan baja van hogy nem-nyomja az üzemagyagot fel a szűrőhöz ,hol van a ac pumpa vagy ez nagynyomású szivattyúval van szerelve előre is köszi üdv nektek 

kelemenluigi Creative Commons License 2016.04.08 0 0 759

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, új felhasználóként.

Nemrégiben vettem egy Vectra B Caravant X20 DTL motorral. A hibajelző időnként kigyullad, ilyenkor az autó megy ugyan, de nem húz, nehezebben pörög fel a motor. Gázlevételre általában kialszik a lámpa, újabb gázadáskor már rendesen húz a gép. Voltam vele diesel szakszervízben, a következő hibakódokat olvastatták ki:

0400 - Kipufogógáz-visszavezetés - Szabályzási eltérés

1220 - Befecskendezés kezdet szabályozás - Szabályzási eltérés

0195 - Motorolaj hőmérséklet - A jel túl magas

Törölték a hibakódokat, mentem vele egy kört, újra kiolvasva ugyan ezeket a hibákat írta ki.

Nagyjából elhajtottak a szervizből, hogy ez annyi minden lehet......

Otthon EGR szelep pucolása megtörtént (bár nem volt különösebben elkoszolódva, vákuumot tartja.) Légtömegmérő szintén kitakarítva (nem tudom ér-e valamit), vákuumcsövek átnézve, egy része kicserélve.

A hibajelenség ha kicsit ritkábban is, de jelen van. Úgy vettem észre, hogy leginkább városi közlekedéskor jelentkezik (2000/perc fordulat körül vagy alatt), ha kimegyek országútra és 100-110 felett csapatom, akkor megszűnik.

Nem tudom, van-e valakinek valami jó ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni.

Próbáltam itthon kivillogtatni a hibát, de sajnos nem működik. Megnéztem egy erről szóló leírást itt, hogy melyik 2 pólust kell összekötni hozzá, de nekem más a csatlakozóm, mint az ott megadott képen.

Nekem ilyen van (nem saját fotó, letöltött).

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

Lajos

BTHegy Creative Commons License 2016.03.22 0 0 758

Az egyedi vw turbohoz gyartott talpat, t2-es 4csavaros turbot, uj gyurugarniturat lehagytam. Ő.. van meg par csemegefalatt hozza..

Előzmény: BTHegy (757)
BTHegy Creative Commons License 2016.03.22 0 0 757

Szia! Van egy komplett blokkom, csak össze kell rakni.

hf romites, csavarok, szimerinģek hiányoznak.

bloktest sikolva, nyomasprobazva, hf sikolva, szelepek bekoszorulve, uj szelepszar szimeringek, stb.. 

van hozza egy 10-es elemu adagolo (gyari 7-es :) )

Szolj ha erdekel.

Előzmény: Farkas Zsolti (756)
Farkas Zsolti Creative Commons License 2016.03.20 0 0 756

Opel astra 1,7 Tdi 1997 es évjáratuba keresek egy motort ha lenne valakinek jeleze a zsolt7530@gmail.com ra nekem .

köszönöm.

BTHegy Creative Commons License 2016.03.16 0 0 755

Irnam, hogy gyere at biatorbagyra, hozzam, s osszerakom jol az egeszet, kicserelem a hidegindito szelepet, stb.. de nemtudom mennyire kivitelezheto ez.

lassan 10eve ohc dizeleket pecegtetek.

Előzmény: k.o.v.a.cas (754)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.03.15 0 0 754

Köszönöm a gyors segítséged. Sajnos nem tudom visszakötni,mert az 5-ös csavar amire a vezeték megy egyszerűen kirohadt a mágnestekercsből. Mikor tavaj augusztusban hozzám került az autó,már akkor sem érintkezett szerintem. egyszer csak lepottyant csavarostul és ott lógott a motortérben. Megnézem amit a vákumszabályozóról írtál. Én azt hittem,hogy pont forditva van a meghúzottsági állapota. Szóval alacsony fordulatszámon is ad neki plussz üzemanyagot,ha a gázra lépünk? Ha jól értelmezem,akkor valószinűleg ez lesz a ludas,mert ha alacsony a fordulatszám akkor nagyon gyenge az autó. A motor fordulatszám beinditáskor 800, mikor már nem izzít akkor küzdi fel magát 1000-re. Hidegen a gázadásra is nagyon lagymatagon reagál,nincs erő a motorban. Meleg motornál jó. A motor amúgy szerintem rendben van,felénk most a télen -8 volt a legtöbb,de beindult elsőre azonnal.

Előzmény: BTHegy (753)
BTHegy Creative Commons License 2016.03.14 0 0 753

Szia! Ugyan olyan a ketto.

viszont:

Kikotve, allandora bekotve semmit nem befolyasolt nalam.

 

Alacson fordulatszamert mas a ludas.

felul van a vakumos elotoltes allito.

Hidegen zarva a hokapcsolo a termosztathazban. Magasabb az alapjarat. Kb 30-40cfokos motornal kinyit, behuz a fekete vakumdob, elhuzza az elotoltes allito karjat. Akkor lemegy az alapjarat. Menet kozben pedig a gazkaron levo excentrikus rud szabalyozza a vakumdobot. Kicsit osszetett, de primitiven egyszeru. :)

Vakumot nezd meg eloszor, hogy nem e sziv falsot. Ill ha allandoan megy az eloroltes, s ugy van belove 900-ra, melegen felmegy 13-1500-re,

 

Azt irtad ki van kotve. Ha adsz ra sima 12v +, mit csinal?

 

Előzmény: k.o.v.a.cas (752)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.03.14 0 1 752

Sziasztok! Opel f astra német motoros dizel autóm van. Arra lennék kiváncsi,hogy a két mánes tekercs ami az adagolón van azok egyformák -e. Az egyik a leállításért , a másik hideginditáskor van szerepe._szerintem- Külön egyik alkatrész áruház sem tárgyalja,csak egyszerűen adagoló mágnesszelep néven illeti. Nagyon nyűgös volna kiszerelni és úgy menni a boltba,napi használatba van a kocsi,normális autósbolt 40km-re. Az alsó kellene a vizszintes. Inditás után nagyon erőtlen az autó,azért gyanakszom erre. Tuti,hogy nem működik,mert nincs rajta a vezeték. Munkatársam ugyanilyen autóját megnéztem,az inditás után fordulatszámot emel,nekem,meg leesik nyolcszázra,csak akkor tér észre,mikor a járó izzítás befejeződik.

laza 1973 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 751

Opel Movano

Sziasztok.

A következő problémám lenne. Opel Movano 2.2. Megy rendesen, de ahogy pl emelkedő van, vagy terhelve van a kocsi, és a fordulat 2000, azonnal leáll. Ahogy újraindítom menet közben, simán indul, de ezt a fordulatszámot nem bírja. Szerviz: nyomásszabályzó szelep. Hiba ugyan úgy megvan. Jön a következő lépés, nagynyomású szivattyú csere. A hiba még mindig megvan. Kiolvastatva azt írja, hogy nem megfelelő nyomás a közös nyomócsőben. Volt, hogy 1 napig tünetmentes, aztán gondol egyet, és naponta több alkalommal leáll. Ha "pörgetve" a motort járunk vele, megy normálisan, de ha nyomatékból kellene mennie, és a fordulat 2000, a motor leáll. Kész vagyok tőle. Valakinek valami ötlet?

szabolcsi Zoltán Creative Commons License 2016.02.04 0 0 750

Üdv!

 

Nem tudjátok véletlenül hogy a 2004.05. havi gyártású 2.2 dti Opel Omega VP44 adagolóját PSG5 vagy PSG16-os elektronikával szerelték? 

BTHegy Creative Commons License 2016.02.01 0 1 749

Hallani, latni kellene hidegen, melegen. S meg akkor se tudok pontos diagnozist. Regebbi szivo turbosokban, mechanikusokban mozgok otthonosan. Ezek mar tulsagosan elektronizaltak szamomra.

lehet hogy korszerutlen egy regi 16d, 17d, vagy az x17 dtl, de a vilagbol kisetalnak, magnesszelep kinyit, es barhonnan haza jon. 

Legalabbis ez a tapasztalatom.

Előzmény: BTHegy (748)
BTHegy Creative Commons License 2016.02.01 0 0 748

Sajnàlom. Orvos se tud telefonon gyogyitani.

adagolo hiba is lehet (megszorult a dusitoja, kiakadt a szelep, stb.

Előzmény: apus61 (747)
apus61 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 747

Köszönöm bár csak így lenne.

Előzmény: BTHegy (746)
BTHegy Creative Commons License 2016.02.01 0 0 746

Szia. Szervizben megmondjak.

Motor homerseklet erzekelotol kezdve  computeten at barmi baja lehet.

Előzmény: apus61 (745)
apus61 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 745

Tisztelt fórumozok!

Segítséget szeretnék kérni ,van egy opel combo tour 1.3cdti autóm hidegen tökéletesen indul melegen nagyon nehezen lehet elindítani,vajon mi lehet a baja.

Segítséget előre is köszönöm.

apus61 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 744

Amit elfelejtettem hibakód leolvasáson nem volt hiba.

Előzmény: apus61 (743)
apus61 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 743

Tisztelt fórumozok!

Segítséget szeretnék kérni ,van egy opel combo tour 1.3cdti autóm hidegen tökéletesen indul melegen nagyon nehezen lehet elindítani,vajon mi lehet a baja.

Segítséget előre is köszönöm.

Kissel Creative Commons License 2016.01.29 0 0 742

Sziasztok, a szervizlámpa kigyulladás és erőtlen motor hibája, hogy a turbó szabályzó rudat mozgató vákumkamra be van ragadva így nem szabályozza a töltőnyomást. Vagyis mikor pörgeted a motort a turbó lapátokat nem tudja visszafordítani, a töltőnyomás túllépi a 2 bar-t és az elektronika emiatt "szerviz" üzemmódba állítja az autót. Ha visszaesik a töltőnyomás, vagy leállítod a kocsit utána újra működik a következő gázfröccsig :). Ha benézel a motortérbe lehet is látni ezt a szabályzó rudat közvetlenül a közvetlenül a motor elején alul majdnem középen. NA szóval az a vákumkamrát kell pucolni/cserélni jobb esetben. Rosszabb esetben a turbó "szabályozható lapátok" is beállhattak akkor a turbóhoz is hozzá kell nyúlni.

Előzmény: vbazsi2 (736)
BTHegy Creative Commons License 2016.01.26 0 0 741

Szia! X17dtl tudtommal nem chippes. :)

Tuning van, hogy erdemes e... elbaszott konstrukcio.

ettol duggetlenul van par fogas, amivel kicsikarhato par lo.

Előzmény: Petiref (740)
Petiref Creative Commons License 2016.01.25 0 0 740

Sziasztok,

 

Nemrégiben vásàroltam egy 1.7 g astrát. Van olyan itt akinek a x17dtl német motoros g astrája van, és esetleg foglalkozott teljesítmény növeléssel. Sokfelé keresgéltem olvasgattam de nem nagyon találtam konkrétan ehez a típushoz szóló tuningot. Illetve mi a véleményetek opelhez a chiptuningról?

 

Előre is köszi 

79Zotya Creative Commons License 2016.01.25 0 0 739

Mindenkinek azt tudom ajánlani, h ezt az EDU elektronikát próbálja meg elsősorban javítani, mert nagyon sok féle hibajelenségnél ez volt a megoldás.

Nem túl drágán megjavítják és otthon is kilehet cserélni.

EDU 1.7 ISUZU

 

 

79Zotya Creative Commons License 2016.01.25 0 0 738

Szia!

 

Teljesen laikus vagyok. De nekem egy 2003-as C Corsam van.

Ha visszább olvasol a fórumba akkor láthatod,h mi volt az autóm baja.

Én azt ajánlom, h cseréld ki az EDU elektronikáját. Ez javítják is.

Idővel forrasztási hibák keletkeznek rajta és ez okoz ezer féle hibajelenséget.

Ez vezérli az üzemanyag rendszert.

"edu 1.7 isuzu" Így keress rá.

Ha tudsz szerezz egyet kipróbálásra. 4 csavar és egy csatlakozó, hamar cserélhető.

Esetleg bontóba próbáld meg.

Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: ntm2569 (735)
majtika112 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 737

hali

Ide is leirom a kérdésem, hátha az előbb rossz helyre cimeztem. 

adott egy opel 1.7 dti y17dtl motorkóddal.

a "hibajelenségem" az, hogy a pici turbo ami benne van nem mindig "kapcsol be". olyankor nagyon lomha. valamikor hosszabb idő és folyamatos magas fordulatszám kell ahhoz, hogy a turbó kapcsoljon, onnan már megy mint a mérgezett egérke.

ha valaki tud kérem segítsen, hogy mi lehet a baj. cserélni kell vagy tisztítani valamit.

köszi

vbazsi2 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 736

Sziasztok.

 

Olyan problémám van hogy ha jobban megpörgetem a motort akkor nagyritkán kigyullad a szervízlámpa és erőtlen lesz az autó. Tovább haladva normál fordulaton a lámpa elalszik és a motor újra erőre kap. A szóban forgó autó egy 2005-ös astra h caravan 1.7 cdti z17dth. Van esetleg ötletetek hogy mitől lehet?

 

Előre is köszönöm! :)

ntm2569 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 735

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni:

 

1.7 CTDI isuzu motoros honda civic 2003-as a következő hibát produkálja (nem mindig, de hosszabb útnál többször is, emelkedőnél mindig)

 

- kigyullad a motorjelző lámpa és csökken a teljesítmény, de nagyon (nem megy 2e fordulat fölé),  motor leállítás után - kulcs kivétel, picit vár és visszajön az erő.

 

Meleg, hideg motornál is előjön a hiba, van amikor csak 30 km/h-val megy, van amikor 100 km/h-val de minden esetben.

 

Szerelőnél jártam egr szelep koszos és az üzemanyagszűrő - egr szelep kitakarítva, üzemanyagszűrő cserélve - de a hiba még mindig velem van.

 

Amit tudni kell az autóról: németektől saját lábon behozva 2014. augusztusában, teljes vezérléscsere, olajcsere, km állás 240e km.

 

Szívesen fogadok minden tippet, segítséget.

 

köszi

 

TP46 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 734

Sziasztok!

 

1 hónapja vettem egy Zafira 1,9 cdti,150le autót.

Leállítottam,jó volt.Amikor újból indítottam(2 óra múlva),nem aludt ki az olajnyomás visszajelző lámpa.

Olaj lecserélve,olajgomba jó.Semmi rendellenes hang nem volt.

Az a kérdésem,hogy járt-e már így valaki,illetve van-e valami tipp,hogy mi lehet?

Köszönöm!

 

79Zotya Creative Commons License 2015.12.29 0 0 733

Végülis megoldódott a probléma. Az adagoló elektronikát (EDU) kellett kicserélni.

Előzmény: BTHegy (730)
MerivaZ17DTH Creative Commons License 2015.12.27 0 0 732

Sziasztok!

 

Segitsegeteket kérem.

 

Motorhibas lett a Merivam és motort keresek hozza.

 

1.7 cdti Isuzu 

2004-es évjáratú 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!