Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M_János Creative Commons License 2020.01.13 0 0 9343

Kozben meg valami eszembe jutott. Nem tudom milyen riaszto van az autoban. Gyari vagy utolag bele kokanyolt...... Ha utobbi akkor az meg sok gondot es fejfajast okozhat. Az enyembe volt egy utolagos motyo, kozpontizarral egyutt. Amig kinem kukaztam mindet az utolso kabelig, folyamatos elektromos hibaim voltak. Meg a magnes szeleppel is beszivatott egyszer, mert az is bevolt kotve a riasztoba. 

Előzmény: vm.tunn (9341)
M_János Creative Commons License 2020.01.13 0 0 9342

Nem hinnem hogy a kapcsoloval lesz a gubanc. En a helyedben ellenoriznem az ajtoban levo foldelest. utana a kapcsoloknal is. A 130mA az sok egy riasztonak. Ott valami allando fogyasztas lesz. Az ablakemelo vilagitasnak nem szabadna mennie mikor lekapcsoltad a vilagitast. En foldelesi hibara gyanakszom. 

Előzmény: vm.tunn (9341)
vm.tunn Creative Commons License 2020.01.11 0 0 9341

Szia!
  

Tehát mint ígértem.

A kapcsolókat  kicseréltem, 4 db-ot,  de továbbra sem sípol. Ellenben valami leszívja az akkumulátort 2-3 nap után. Most az van, hogy az ajtókon az elektromos ablak kapcsolók állandóan világítanak. Olyan mintha a lámpa kapcsoló folyamatosan küldené a feszültséget az ablakemelőhöz. A műszerfal többi része nem világít. Nyugodt állapotban,  5 perccel kiszállás után és kulccsal  bezárt ajtóknál, 130 mAh áramfelvételt mértem. Ugye max 30-40 lehet a riasztó mellett is. 

Szerinted mit keressek?

 

szia

 

Előzmény: M_János (9340)
M_János Creative Commons License 2020.01.06 0 0 9340

Igen ezek meg nagyon jol szerelhetoek mert egyszeru minden mint a faek. Nincs meg canbus se ami gondokat okozhatna. 

Meg egy tipp a sipolashoz. Ha esetleg a tied nem a reles megoldasu, akkor a muszeregysegbe van epitve. Abba pedig eselyet nem latom hogy elromoljon. Ha a belso vilagitas nem indul magatol, akkor nagy esely van ra hogy a vezeto oldali kapcsolo lesz a bunos. Utana sipolni is fog majd meglatod :)

A hetvegen amit csinaltam egy 2001-es evjarat volt. Egy darab legzsak elektronika volt benne meg a muszer csoport. Szal tul sok hibalehetoseg nincs az ilyenen.

Előzmény: vm.tunn (9339)
vm.tunn Creative Commons License 2020.01.03 0 0 9339

Szia.

 

Köszönöm. Ma vettem kapcsolót hozzá komoly 600 Ft-ért. A tipp jó, még nem szereltem ki a vezető oldali kapcsolót és azt sem  tudtam, hogy 2 kábel megy rá, mert a többire csak 1. A lámpák amúgy belső kapcsolásra működnek.

 Vasárnap ránézek és ha érdekes lesz leírom.

Csak az oxidációra egy történet: az oldalajtó  központi zárja az érintkező hibája nem működött. Kimértem, a 12 volt átment csak az áramerősség nem. Szétszedtem elemeire és a réz érintkezőkön cirka fél milliméter zöld oxidáció volt, emiatt nem ment át elég amper. Lepucoltam, működik.  De meglepődtem, mert még az a kapcsoló is szerelhető, és a műanyag nem törik, hanem simán visszapattant a helyére. A mostani kocsikon ez egybe van öntve , nyáklapok..stb.  Tehát ez még felhasználó barát :-)

 

szia

Előzmény: M_János (9336)
Andris111 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 9338

Sziasztok!

 

A családi autónak használt 1.9TD motorjából fordulatszámmal azonosan növekvő ütemű és hangosságú kopogást hallok. A problémát megelőzte egy hidegen indulás türelmetlenül felmelegítve. Ami még különös, hogy - bár azóta elég keveset mentem vele - de vannak félpercek amikor eltűnik a hang. Tartok tőle hogy megöltem a motort, de pontosan nem tudom, hogy mi lehet/mi szokott ilyenkor lenni a gond. Nem vagyok teljesen kezdő, de most nagyobb tapasztalatú ember ötlete/tippje lehet hogy sokat segíthetne. Valakinek esetleg valami ötlete?

 

Üdv,

András

elband1i Creative Commons License 2020.01.03 0 0 9337

Köszönöm!Akkor jobb mint a 2.4es, csak a több hibalehetőség miatt vacilálok rajta.......

Előzmény: vm.tunn (9335)
M_János Creative Commons License 2020.01.03 0 0 9336

En amondo vagyok hogy az a rele benne van az autodban csak valamit elganyoltak az elozo tulajek. 

Nezd meg a belso lampa kapcsolokat minden egyes ajtonal, hogy mukodnek e rendesen. A vezeto oldalon a leglenyegesebb mert ott nemcsak a lampat kapcsolja hanem foldeli a relet ami nyivakol neked ha rajta maradt a lampad. Szal a vezeto oldali kapcsolo az ket erintkezos. Beszokott oxidalodni, de lattam mar konkretan elporladt allapotut is. Elso korben ezt ellenorizd meg hogy van e benne rele ami sipakol. 

Előzmény: vm.tunn (9334)
vm.tunn Creative Commons License 2020.01.03 0 0 9335

Szia!

Nekem van egy 2,5/tdi syncro-m (is) 98-as évjáratú. Én sokat utazok autópályán, ahol 120-130 utazó sebességgel szoktam haladni vele. Mivel az enyém hosszú-magas efölött már nagyon megnő a menetzaj valamint a fogyasztás is. Tempomattal 130- nál 9 liter,  120-nál 8,5 a fogyasztása, ez terhelés függő. A vége valahol 150 felett lehet.  Természetesen  ezek az óra szerinti sebességek, amelyek nálam a GPS- hez képest mínusz 10 km/h. De: ez teherautó, ezért az okosok azt mondják, hogy rövidebb a váltója. Én kettesben indulok vele, még akkor is ha van benne teher.( emelkedőn persze nem). A most vásárolt caravelle nem gyorsul úgy, picit sem.  És ennek szerintem az oka, hogy itt tényleg rövidebb a váltó, mint egy személyszállításra tervezettnél.  Azt viszont kevesen tudják, hogy a lehajtás hátra egy, az elsőkerekes hajtása bépített közdarabbal van megoldva, ( olyan mint egy szöghajtás) és ez, egy bazi nagy szabadonfutón át jut a kardántengelyen át a hátsó hajtáshoz. Ezért  ( a szabadonfutó miatt) hátramenetben alap esetben nincs hajtás a hátsó kereken, csak előre hajt. A difizár kapcsolható a hátsó tengelyen.
Remélem tudtam segíteni 

Előzmény: elband1i (9333)
vm.tunn Creative Commons License 2020.01.03 0 0 9334

Sziasztok!

Azért keresem a rajta hagyott lámpa visszajelzését, mert nincs és mert amit most vettem, annak a gyenge aksija nem bírta reggelig a helyzetjelzőt :-(.

tehát azt akarnám, hogy legyen. Azt észrevettem, hogy az ajtónyitás jelző gombot kiszerelték belőle, tehát lassan neki kell állnom visszaépíteni a gyári rendszert, de addig még sok csontváz fog kiesni a kocsiból.  Pl: szerintetek mi okból lehetett a pollen szűrő mögötti lamella Fixre csavarozva? Lehet, hogy a korábbi gazda így akarta kint tartani a hideget, vagy nyáron a meleget?  Mi lehet az, ami olyan 2000-3000 között furcsán megrázza a kasztnit a motortér felől bal oldalt!
 Én a motortartóra gondolok...

sziasztok

elband1i Creative Commons License 2020.01.02 0 0 9333

Buék mindenkinek!

A tapasztalatokra lennék kíváncsi 2.5tdi t4es syncro val kapcsolatba 99es.Mennyi az utazója?Nekem most 2.4van az 80-90 nél érzi jól magát a 2.5ös nek is ilyen rövid a váltója?HMire érdemes odafigyelni vásárláskor tipushiba?Minden segítségnek örülnék!

M_János Creative Commons License 2020.01.02 0 0 9332

Aprilistol en is tudok segiteni elektromos problemakban szegeden.

 

Amugy amit keresel azt elvileg a relek kozott fogod megtalalni. Az enyemben 36-os szam van rajta, de lehet nalad mas lesz ra irva. Az oldalan van egy racsozott resz ahol vonyit :)

Mi a gond vele? Nem muxik? Vagy idegesit a sipolasa? 

Előzmény: kiss_atti (9329)
nemethla Creative Commons License 2020.01.01 0 0 9331

Azért keresed, mert zavar, vagy azért mert nincs?

 

Előzmény: vm.tunn (9328)
vm.tunn Creative Commons License 2020.01.01 0 0 9330

Szia!

Szentendrén merre,  Ott ahol a vw bontó van a gyártelep rèszen?
 Ha nem, akkor esetleg egy elérhetőséget tudnál adni?
 Megköszönném.

 

Előzmény: kiss_atti (9329)
kiss_atti Creative Commons License 2020.01.01 0 0 9329

Tudok, Szentendrén.

Előzmény: vm.tunn (9328)
vm.tunn Creative Commons License 2020.01.01 0 0 9328

Sziasztok!

 

BUÉK a csoportnak!!!

Keresek egy olyan villamossági vagy T4 szerelőt, aki tud nekem segíteni rendbe szedni az autómat elektromos oldalról. Van pár apró, de bosszantó hiba és hiányosság! Hol keressem azt a sipoló hangot adó hangszórót, ami a nyitott ajtót jelzi világítás mellett  ( vagy fordítva) kulcskivétel után?

 

 

előre is köszi a segítséget 

M_János Creative Commons License 2019.12.27 0 0 9327

Az enyembe mar nincs muanyag tarto meg semmi mas ami megvedene a femet. Igen ket oldalt ahogy irtam is van lyuk, de a viz kozepen all meg, ezert nem tud lefolyni ket oldalt. Nezegettem, hogy ha meg probalom valahogy feljebb nyomni ezt a peremet, hogy ketoldalra lejtsen, de ha lecsukom a motorhaztetot, akkor az kb vissza nyomna mert annyira passzentosan illeszkedik egymashoz. 

Előzmény: nemethla (9326)
nemethla Creative Commons License 2019.12.25 0 0 9326

Van akkutakaró műanyagja. És kétoldalt a sárvédők felső vályújában kell lefolyjon a víz.

Előzmény: M_János (9323)
T4Akosallstar Creative Commons License 2019.12.25 0 0 9325

Köszönöm a választ! Ebből szerelő lesz akkor, amit nem én fizetek! 😄

 

Előzmény: M_János (9324)
M_János Creative Commons License 2019.12.23 0 1 9324

bocsi de a dusito az 3 fokot raallit az adagolo elotoltesen. Mehetsz vele eleted vegeig akkor sem szabad hogy gondja legyen. Ott valami mas hiba lesz. Litaposta a belet az autonak es mondjuk a turbodnak annyi lett. Attol el tudom kepzelni hogy megnott a fogyasztas....

Előzmény: T4Akosallstar (9321)
M_János Creative Commons License 2019.12.23 0 0 9323

Sziasztok

Nekem egy T4-esem van a rovid orral, es nem tudom milyen megoldast lehetne kitalalni, hogy ne alljon meg a viz az elso szelvedo alatti peremben. 

Ketoldalt van egy-egy lyuk, de olyan mintha a kozepe fele lejtene kicsit es ott all meg a viz, es persze az egesz az akkumulatorra csopog ra. Azt ideiglenesen letakartam, de igy meg lefolyik a tarto reszre, ami mar igy is eleg rozsdas, szoval nem akarnam megjobban elrohasztani. Van erre valami praktika? Gondoltam ra hogy megfurom valahol, de akkor meg a motorra fog rafolyni az osszes viz.

T4Akosallstar Creative Commons License 2019.12.22 0 0 9321

Sziasztok!

Kölcsönadtam a családban a kocsit és kihúzott dúsítóval tett meg az illető kb 270km t az autó pályán kb 100km/h s útazóval. Azóta a kocsi nagyon rosszúl fogyaszt. Nem tudom hogy lenne e összefüggés a kettő között. Szerintetek? 

T4 94' allstar 1.9 TD. 

 

huzolika Creative Commons License 2019.12.17 0 0 9320
Sziasztok tudna valaki segíteni 93 AAB motor kódú t4 sem van és az üzemanyag szint jelző hol jelez hol nem mi lehet a baja
Vakegérke Creative Commons License 2019.12.15 0 0 9319

Köszi, olvastam már pár napja amit írtál, nekem valószínű a vákuummal van gond, mert csak pumpáláskor és kis fordulat esetén keményedik fel a fék. Máskor rendesen fog.

Előzmény: Andris111 (9318)
Andris111 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 9318

Szervusz!

 

A 9121-es hozzászólásra írtam a 9122-est, lehet hogy nálad is hasonló a probléma.

 

Más.

Még mindig nem engedtem el azt a gondolatot, hogy a 3 személyes hosszú magas benzines T4-emet átalakítsam családi kocsivá. Ha 7-9 személyes nem is lehet, esetleg 6 személyes teherautóként nem vizsgáztatható? Ekkor nem is kéne körbe ablakozni csak az ülések mellet? Mi erről a véleményetek? (azért erőltetem, mert jó a kasztni és a motor is kb új és klíma is van benne, illetve szebb napjaiban volt benne állófűtés is, azt csak vissza kellene raknom) A fogyasztása tragédia, de a családdal nem megyek olyan sokat, lótifutira munkába meg van más.

 

 

Tényleg érdekelnének a véleményeitek, ha negatívak ha pozitívak.

Előzmény: Vakegérke (9316)
Vakegérke Creative Commons License 2019.12.11 0 0 9317

Ha kihúzom a vákuumcsövet a rásegítőből és befogom az ujjammal a végét mekkora vákuumnak kell benne lennie?

Előzmény: Vakegérke (9316)
Vakegérke Creative Commons License 2019.12.11 0 0 9316

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem!

 

Elindulok és az első fékezés után felkeményedik a fék - ha csak alapjáraton megyek -, valamiért nincs megfelelő rásegítés.

 

Hogy lehet egyszerűen kiszűrni, hogy hol szökik a vákuum, a csövön vagy a rásegítőben?

C200UF Creative Commons License 2019.12.09 0 0 9315

Sztem a hét v kilenc személy az csak személygépkocsi lehet -> regadó -> nem éri meg.

És amúgy sem éri meg.

Előzmény: Andris111 (9314)
Andris111 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 9314

Sziasztok!

 

Milyen papírok kellenek egy 3 személyes dobozos T4-es 7 vagy 9 személyessé alakításához? Jelenleg kisteher, és nem bánom ha nem "személyautósodik".

 

Az ülések és az övek bekötési pontjai vajon megvannak a dobozos verzión is? (nem tudom megnézni, nem látszik bontás nélkül, mert belülről oldalt és a padlón is burkolt és most nincs nagy kedvem alámenni a hideg sárban csúszkálva)

 

Kötelező körbe üvegezni, vagy akár maradhatna zárva is? Az ablakok berakásához kell-e más szerelék, pl keret amit be kell hegeszteni vagy ilyesmi?

 

Előre is köszönöm a segítő válaszokat.

 

Üdv,

András

vm.tunn Creative Commons License 2019.12.03 0 0 9313

Sziasztok.

 

1996-os  évjáratú 2,5 tdi caravelle-ben  mi lehet a gond, ha nem megy az állófűtés, illetve ha a digit klima azt mutatja, hogy 29 fok jön a lábakra, miközben meg hideget fúj? Mindkét hiba külön kérdés! Most Vettem ezt az autót, tehát ismerkedem ezekkel az extrákkal. A sima dobozosom nem produkálja ezt, ott mindez manuális, így egyszerűbb. Esetleg valakinek caravelle  Service manual könyve eladó?

szép estét

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!