Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mmdavidka Creative Commons License 2018.05.22 0 0 112

Sziasztok! 

 

Renault Clio III 1.2 16V. A motortèrben az akksi mellett van egy fekete doboz abban egy biztositèk tábla .A kèrdesem az lenne hogy van rajta egy 6 jegyű sorszám (356231A) a vègèn egy betű. A betűnek is egyezznie kell ha cserèlni akarom vagy nem? 

Köszönöm

WebNeo Creative Commons License 2018.05.06 0 0 111

Szia, ngk semmilyet, a nehez indításra fhp jeladot tisztitsd meg elsore.

http://www.eyquem.com/en/product/eyquem-spark-plug-f54/

Gyertyat itt valassz, kocsira kereshetsz.

Előzmény: Törölt nick (109)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.06 0 0 110

8V...75le lemaradt..

Előzmény: Törölt nick (109)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.06 0 0 109

T.Webneo!

Milyen ngk tipusu gyertyát tudnál javasolni egy 1999-2000 es évj.1.4 v clio 2-be? Középelektróda eléggé le van gömbölyödve már. Sógornő átjött hogy valamikor 2-3-dikra indul csak neki. Állt.100as shellt használ.Holnap autósboltba néznék bele valamit. Folytószelepházat kitisztitottam pár hónapja neki. Csak városban használja,amióta nála van (8év),nem volt cserélve. Köszi.

Predator21 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 108

Sziasztok

Egy 2004-es 82HP-s 1.5dci Clio2-es kocsival rendelkezem.
Hidegen dadog az autóm, rángatja a karosszériát, beremeg a váltó is.
https://youtu.be/imMHgebkLNk
Szerelő megvizsgálta, szerinte csúcs hibája van.
Kicsöveztem, hogy figyeljem honnan jön több levegő, ezzel kiderítve, hogy melyik porlasztóval lehet a gond.
https://youtu.be/NWXunEgz6vY
Vélemény? Vagy vigyem el bevizsgáltatni őket, és kérjem, hogy hidegen vizsgálják? Tanácstalan vagyok.

Köszönöm a választ előre is.

WebNeo Creative Commons License 2018.03.16 0 0 107

Én értettem elsőre is, hogy akksi rendben de rá kellett volna mérni, nyugalmi, indító és üzem közbeni állapotban is.

Nagymértékben hasonlít az autód a megane-scenic II -h a clión kívül azokkal van bőséges tapasztalatom, ezért említettem, ha mindez rendben lehetne továbblépni, mert a gyújtást -indítást motor és utastéri vezérlők intézik, az utóbbinál ha volt habos-folyadékos klímatisztítás akkor az később is akár hónapok múlva okozhat ilyet mint a te eseted. A másik, hogy a testkábeleid kontaktosak, oxidáltak. Biztosíték tábla átnézése jó ötlet ezt lehet folytatni  a fentiekkel. Talán az akksin lévő biztosítékok, saruk  rendben vannak, hiszen visszarakáskor ránéztél.

Kulcsos ahogy írod, nem kártyás, mert utóbbira lett volna pár ötletem még.

Előzmény: mmdavidka (106)
mmdavidka Creative Commons License 2018.03.16 0 0 106

Akksi rendben az autó indul lehet vele közlekedni ,de a lámpák airbag , stop....leállítani nem lehet kulcsal az autót csak ha lefullasztom. Biztosítèk táblát szèdszetem a motortèrben hátha beázás kipucoltam stb. Ugyan az. Valami ötlet? köszönöm 

 

,

Sziasztok

Van

 egy Renault Clio III-om. Segitsègre lenne szükségem, az autó töjtökéletesen működött. 2 hónapig magára hagytam akksit leszedtem nem indítottam be. Most akksi vissza autó indul de minden lámpa világít a műszerfalon ( service airbag,stop,..) autót le akarom állítani kiveszem a kulcsot ès mèg mindig jár a motor. Tudom senki nem tud online szerelni .Valaki valami ötlet? 

Köszönöm tovatov szép napot.

WebNeo Creative Commons License 2018.03.15 0 0 105

Jut eszembe a nem külföldi a kocsid a betűket ne satírozd ki legalább, bár szerintem az, mert nem írtad, hogy magyar :D.

Előzmény: nincsnevemmertfoglaltmind (103)
WebNeo Creative Commons License 2018.03.15 0 0 104

Szia, nehéz lesz így eladni, kíváncsi vagyok mikor és mennyiért sikerül majd.

Alapból ha érdekel pár tanács, tegyél fel legalább 12 képet sokkal jobbakat mint ami most van.

Kit érdekel szerinted 20 e km-l ezelőtt cserélt turbo, egr, vagy a felujított önindító és futómű, has rendben van akkor csak karbantartott auto, egy átlag autósnál az 2-2,5 év futás ( renault esetén a MAHLE nem gyári minőség, webáruházak véleménye nem mérvadó, BorgWarner )

Egy légzsákátvezető gyári 55 e Ft, de találni félújítókat is fele negyede áron, javíttasd meg inkább.

Klímánál kérj pontosabb diagnosztikát, bár én előre mondom, hogy ha van benne gáz rendes mennyiség a nyomáskapcsoló vizsgálata szükséges, csere esetén otthon megoldható, 10 e Ft alatt kapsz kedvezmény nélkül, de már 6 e -t is található.

Szélvédő és légzsák szallag együtt kérdéseket vethet fel, legalább is bennem biztosan, ha nem volt törve az üveg sem drága, én biztosan cseréltetném, bár nekem van casco mind a 4 autóra itthon.

https://autouvegek.hu/szelvedo/renault/clio/1998-2009/elso-szelvedo.html

 

Szóval érdemes elgondolkodni az egészen, ha javítod mennyi, ha igy adod el mennyit kapsz, ráadásul amennyiben valóban szelepszár az nem olcsó javíttatni.

Előzmény: nincsnevemmertfoglaltmind (103)
nincsnevemmertfoglaltmind Creative Commons License 2018.03.15 0 0 103

Bocsánat, hogy csak így írok, de eladom szeretett kis autómat. Hátha érdekel itt valakit. 

 

Megkímélt, szép állapotú Renault Clio új alkatrészekkel:

-komplett, magasnyomású befecskendezőrendszer (kb. 20 ezer km-rel ezelőtt Bosch szakszervizben felújítva),

-új turbo(kb. 100 km-rel ezelőtt, Mahle-gyári minőség)

-új EGR szelep(Pierburg 20 ezer km-rel ezelőtt cserélve)

-új első féktárcsák és fékbetétek,

-koppanásmentes, teljesen felújított futómű,

-felújított önindító,

-új Bosch izzítógyertyák,

-új gázpedáljeladó.

 

A fenti javításokat mind Bosch szakszervizben végeztettük. Az alábbi dolgokat még meg kell/lehet oldani az autón:

-szélvédőn kb. 10 cm-es repedés, látóteren kívül

-füstöl (turbo cserélve, a szerviz szerint szelepszár szimmering)

-klíma nem megy (valószínűleg klímahűtő csere)

-kormányátvezető szalag cserére szorul.

 

Hosszú távra terveztünk vele, ezért a gondos felújtás, mindent minőségi alkatrészekkel és munkával javíttattunk meg. Méretváltás miatt sajnos, meg kell válnunk tőle. A hirdetésben minden pozitívumot és általunk ismert negatívumot leírtunk.

Megtekinthető előzetes egyeztetést követően Budapesten a XIV. kerületben.

Ára: 500 ezer

A párom számát megadom, ő érdemben tud válaszolni annak, aki érdeklődne: 

WebNeo Creative Commons License 2018.03.13 0 0 102

Mérjél rá az akksira, ha alacsony a feszültség töltsd fel. Leveheted ujra a sarut is, nézd meg nem oxidált e.

Előzmény: mmdavidka (101)
mmdavidka Creative Commons License 2018.03.12 0 0 101

Sziasztok,

Van egy Renault Clio III-om. Segitsègre lenne szükségem, az autó töjtökéletesen működött. 2 hónapig magára hagytam akksit leszedtem nem indítottam be. Most akksi vissza autó indul de minden lámpa világít a műszerfalon ( service airbag,stop,..) autót le akarom állítani kiveszem a kulcsot ès mèg mindig jár a motor. Tudom senki nem tud online szerelni .Valaki valami ötlet? 

Köszönöm tovatov szép napot.

gc_icetea Creative Commons License 2018.03.10 0 0 100

Köszönöm !

 

Megkeresem őket !

Előzmény: Marcell. (99)
Marcell. Creative Commons License 2018.03.01 0 0 99

Szia,

 

Bp, Izabella utcában van egy Kulcslyuk nevű üzlet, ott tudnak segíteni a probléma azonosításában és akár javításban is.

Nálam nem a kulccsal volt pl a probléma, hanem kontakthibás volt az egyik lámpa és az immo ezért tiltott le.

 

 

Előzmény: gc_icetea (98)
gc_icetea Creative Commons License 2018.02.22 0 0 98

Sziasztok

 

Feleségem 16 éves CLiojánál előjött ez a kulcs probléma. Most már nem tudja vele ki nyitni és bezárni, és pár napja már alig bírta elindítani.

A Renault szerviz 50.000 Ft-ért add új kulcsot, de nem javítja. 

 

Tudtok bárki is dél Pesten aki foglalkozik Clio kulcs javítással ?

Üdv

Zoltán

vejne Creative Commons License 2018.02.18 0 0 97

Figyelek erősen! :)

Előzmény: Airbag. (96)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.18 0 0 96

1 perc 30.nál figyelj

Előzmény: Airbag. (95)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.18 0 0 95

A hátsó üléssort előre hajtod, belülről a zárat egy kis csavarhúzóval kinyitod. Ez egy kis műanyag lapka amit felfelé húzva kinyílik az ajtó.

Előzmény: Airbag. (94)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.18 0 0 94

semmit nem kell szétszedni.

egy kis csavarhuzoval kell benyúlni a kis résen,és elhuzni a belső müanyag kart

mindjárt keresek képet is..

Előzmény: vejne (93)
vejne Creative Commons License 2018.02.18 0 0 93

Sziasztok! Adott egy Clio II. aminek nem nyílik a hátsó ajtaja. Szerelő szerint mikrokapcsoló, vagy vezetékelés gond lehet. Na most hogyan lehet kinyitni így az ajtót? Ha hátramászok a csomagtartóba, mit nyomja, csavarozzak, szedjek szét, hogy ki tudjam nyitni a további hibakereséshez? Innen is csókoltatom a tervezőket...

WebNeo Creative Commons License 2018.02.17 0 0 92

Ilyenekre gondoltam, megoldódik az öv gond 👹

Előzmény: Airbag. (91)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.17 0 0 91
Előzmény: WebNeo (90)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.17 0 0 90

Értettem de ha már takarít legyen alapos :)

Előzmény: Airbag. (89)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.17 0 0 89

mondom a kocsiból kihuzva,ajtót becsukva...

Előzmény: WebNeo (88)
WebNeo Creative Commons License 2018.02.17 0 0 88

Lustábbaknak ilyen is van.

http://www.motipspray.hu/webshop/technikai_termekek/kenoanyagok/motip-szaraz-ptfe/

A nagynyomásu mosás verhetetlen az utastérben 😂

Előzmény: Airbag. (87)
Airbag. Creative Commons License 2018.02.16 0 0 87

üdv.

majd tavasszal kihuzod az övet teljesen,ajtón kivűlre huzod,ajtót becsukod és szappanos vizzel átmosod

és szépen magától megszárad,de addig kihuzva száritsd meg!

(lustábbak sterimobbal átveretik és kész)

:-)

Előzmény: Geri1983 (86)
Geri1983 Creative Commons License 2018.02.16 0 0 86

Sziasztok

Egy 2000 évjáratú clio tulajdonosa lettem a mai napon.
Pár kérdésem lenne.
Az első biztonsági övek nehezen mennek vissza, tudok valamit velük csinálni?
A másik ugyan csak a biztonsági övnek a kapcsoló része nehezen kapcsolható, erre is szeretnék valami megoldást.
Előre is köszönöm a válaszokat.

WebNeo Creative Commons License 2018.02.08 0 0 85

Egy 2003-mas 1.4 16v clio 2 állt be a garázsba, és lassan módosul kicsit. Fél éve van meg, ezalatt 3szor kigyulladt egy kis piros lámpa, erő elveszett, de újraindítás után minden ment mint ahogy a pap jön ki a templomból.

No basszus sok piros lámpa van :D

Milyen körülmények között, használati módban ment el az erő, sajna nehéz kitalálni neten keresztül.

 

Mivel gyújtásra gyanakszom, így az átalakítás mellett döntöttem. Leírom mit fogok végrehajtani kérdés hogy van-e ezekkel tapasztalat itt valakinek:

Msd blaster 2 trafó

Roxracing rxic 240

Persze lesz hozzá normális gyújtókábel meg iridium gyertyák, meg egy rendes légszűrő.

Sok értelme nem nagyon van, egyszerűbb ha kell cserélni, akkor gyári dolgokat venni újat.

http://www.eyquem.com/en/product/eyquem-spark-plug-f54/ gyertya nagyon jó

 

Van megoldás hat fokozatú váltóra? Avagy valamire amivel nem 4000-ret forog 130nál...

Hátra tárcsafék megoldható?

Váltó valszeg nem lesz jó, ha igen akkor motorvezérlő is kell ecetera ecetera.

Tárcsafék szerintem megoldható, de vizsgán vége a dolognak, amennyiben valódi vizsga van. Véleményem az, hogy átalakításnak minősül.

 

Esetleg tengelyirányban változtatható kormányra tipp? Amiben még légzsák is van??? :-)

Nem olvastam utána, de szerintem nincs ilyen.

 

 

Előzmény: BPontheroad (83)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.04 0 0 84

Bocs én másmiatt irtam ide,de közben ezt találtam neked.Másolom,talán segit:

 

 

Az előző cliomnál nekem is volt ilyen bajom. Én is azt gondoltam, hogy a lámpa körül ázik be, de kiderült, hogy a tető ahogy találkozik a hátsó sárvédővel (jobbról-balról) ott gyárilag valami gumiszerű anyag van. Ez persze le is van festve, de ahogy öregszik az autó ez a gumi kireped és itt ázik be. Persze ez odabent a c oszlopon szépen lefolyik és úgy látszik, hogy a lámpa körül ázik. Megoldás.: Valamilyen gumis szerű anyaggal újraszigetelni. Én elvittem karosszériáshoz a kocsit és szépen megcsinálta. :)

 

Előzmény: mitörténikitt (81)
BPontheroad Creative Commons License 2018.02.04 0 0 83

Sziasztok!

Új vagyok itt, üdv mindenkinek, és remélem mindenkinek annyi örömet okoz az autója mint nekem... minimum :-)

 

Egy 2003-mas 1.4 16v clio 2 állt be a garázsba, és lassan módosul kicsit. Fél éve van meg, ezalatt 3szor kigyulladt egy kis piros lámpa, erő elveszett, de újraindítás után minden ment mint ahogy a pap jön ki a templomból. 

 

Mivel gyújtásra gyanakszom, így az átalakítás mellett döntöttem. Leírom mit fogok végrehajtani kérdés hogy van-e ezekkel tapasztalat itt valakinek:

Msd blaster 2 trafó

Roxracing rxic 240

Persze lesz hozzá normális gyújtókábel meg iridium gyertyák, meg egy rendes légszűrő.

 

Kérdéseim a következők:

Van megoldás hat fokozatú váltóra? Avagy valamire amivel nem 4000-ret forog 130nál...

Hátra tárcsafék megoldható?

 

Csak olyan megoldás érdekel amit nem milliós tétel lepapirozni, mert szándékomban áll mindent legálisan elintézni.

 

Esetleg tengelyirányban változtatható kormányra tipp? Amiben még légzsák is van??? :-)

 

2 hónap gyűjtögetés után lesz összerakva, meg lesz egy lpg szett a kocsihoz, mivel játszani jó, de ebbe az autóba soksok km megy... így marad ez mint terv. Persze igen tudom, nem éri meg, vegyek egy rs-t, tudom, de ez meg fog maradni, idővel jön hozzá az rs, ha sikerül, előbb most ez van, és ezt annyira szeretem hogy megnézem mit lehet kihozni belőle.

 

Előre is köszönök minden tanácsot/segítséget, és kívánom a további legjobbakat!

Péter

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!