Renault Clio III 1.2 16V. A motortèrben az akksi mellett van egy fekete doboz abban egy biztositèk tábla .A kèrdesem az lenne hogy van rajta egy 6 jegyű sorszám (356231A) a vègèn egy betű. A betűnek is egyezznie kell ha cserèlni akarom vagy nem?
Milyen ngk tipusu gyertyát tudnál javasolni egy 1999-2000 es évj.1.4 v clio 2-be? Középelektróda eléggé le van gömbölyödve már. Sógornő átjött hogy valamikor 2-3-dikra indul csak neki. Állt.100as shellt használ.Holnap autósboltba néznék bele valamit. Folytószelepházat kitisztitottam pár hónapja neki. Csak városban használja,amióta nála van (8év),nem volt cserélve. Köszi.
Egy 2004-es 82HP-s 1.5dci Clio2-es kocsival rendelkezem. Hidegen dadog az autóm, rángatja a karosszériát, beremeg a váltó is. https://youtu.be/imMHgebkLNk Szerelő megvizsgálta, szerinte csúcs hibája van. Kicsöveztem, hogy figyeljem honnan jön több levegő, ezzel kiderítve, hogy melyik porlasztóval lehet a gond. https://youtu.be/NWXunEgz6vY Vélemény? Vagy vigyem el bevizsgáltatni őket, és kérjem, hogy hidegen vizsgálják? Tanácstalan vagyok.
Én értettem elsőre is, hogy akksi rendben de rá kellett volna mérni, nyugalmi, indító és üzem közbeni állapotban is.
Nagymértékben hasonlít az autód a megane-scenic II -h a clión kívül azokkal van bőséges tapasztalatom, ezért említettem, ha mindez rendben lehetne továbblépni, mert a gyújtást -indítást motor és utastéri vezérlők intézik, az utóbbinál ha volt habos-folyadékos klímatisztítás akkor az később is akár hónapok múlva okozhat ilyet mint a te eseted. A másik, hogy a testkábeleid kontaktosak, oxidáltak. Biztosíték tábla átnézése jó ötlet ezt lehet folytatni a fentiekkel. Talán az akksin lévő biztosítékok, saruk rendben vannak, hiszen visszarakáskor ránéztél.
Kulcsos ahogy írod, nem kártyás, mert utóbbira lett volna pár ötletem még.
Akksi rendben az autó indul lehet vele közlekedni ,de a lámpák airbag , stop....leállítani nem lehet kulcsal az autót csak ha lefullasztom. Biztosítèk táblát szèdszetem a motortèrben hátha beázás kipucoltam stb. Ugyan az. Valami ötlet? köszönöm
,
Sziasztok
Van
egy Renault Clio III-om. Segitsègre lenne szükségem, az autó töjtökéletesen működött. 2 hónapig magára hagytam akksit leszedtem nem indítottam be. Most akksi vissza autó indul de minden lámpa világít a műszerfalon ( service airbag,stop,..) autót le akarom állítani kiveszem a kulcsot ès mèg mindig jár a motor. Tudom senki nem tud online szerelni .Valaki valami ötlet?
Szia, nehéz lesz így eladni, kíváncsi vagyok mikor és mennyiért sikerül majd.
Alapból ha érdekel pár tanács, tegyél fel legalább 12 képet sokkal jobbakat mint ami most van.
Kit érdekel szerinted 20 e km-l ezelőtt cserélt turbo, egr, vagy a felujított önindító és futómű, has rendben van akkor csak karbantartott auto, egy átlag autósnál az 2-2,5 év futás ( renault esetén a MAHLE nem gyári minőség, webáruházak véleménye nem mérvadó, BorgWarner )
Egy légzsákátvezető gyári 55 e Ft, de találni félújítókat is fele negyede áron, javíttasd meg inkább.
Klímánál kérj pontosabb diagnosztikát, bár én előre mondom, hogy ha van benne gáz rendes mennyiség a nyomáskapcsoló vizsgálata szükséges, csere esetén otthon megoldható, 10 e Ft alatt kapsz kedvezmény nélkül, de már 6 e -t is található.
Szélvédő és légzsák szallag együtt kérdéseket vethet fel, legalább is bennem biztosan, ha nem volt törve az üveg sem drága, én biztosan cseréltetném, bár nekem van casco mind a 4 autóra itthon.
Szóval érdemes elgondolkodni az egészen, ha javítod mennyi, ha igy adod el mennyit kapsz, ráadásul amennyiben valóban szelepszár az nem olcsó javíttatni.
-új EGR szelep(Pierburg 20 ezer km-rel ezelőtt cserélve)
-új első féktárcsák és fékbetétek,
-koppanásmentes, teljesen felújított futómű,
-felújított önindító,
-új Bosch izzítógyertyák,
-új gázpedáljeladó.
A fenti javításokat mind Bosch szakszervizben végeztettük. Az alábbi dolgokat még meg kell/lehet oldani az autón:
-szélvédőn kb. 10 cm-es repedés, látóteren kívül
-füstöl (turbo cserélve, a szerviz szerint szelepszár szimmering)
-klíma nem megy (valószínűleg klímahűtő csere)
-kormányátvezető szalag cserére szorul.
Hosszú távra terveztünk vele, ezért a gondos felújtás, mindent minőségi alkatrészekkel és munkával javíttattunk meg. Méretváltás miatt sajnos, meg kell válnunk tőle. A hirdetésben minden pozitívumot és általunk ismert negatívumot leírtunk.
Megtekinthető előzetes egyeztetést követően Budapesten a XIV. kerületben.
Ára: 500 ezer
A párom számát megadom, ő érdemben tud válaszolni annak, aki érdeklődne:
Van egy Renault Clio III-om. Segitsègre lenne szükségem, az autó töjtökéletesen működött. 2 hónapig magára hagytam akksit leszedtem nem indítottam be. Most akksi vissza autó indul de minden lámpa világít a műszerfalon ( service airbag,stop,..) autót le akarom állítani kiveszem a kulcsot ès mèg mindig jár a motor. Tudom senki nem tud online szerelni .Valaki valami ötlet?
Sziasztok! Adott egy Clio II. aminek nem nyílik a hátsó ajtaja. Szerelő szerint mikrokapcsoló, vagy vezetékelés gond lehet. Na most hogyan lehet kinyitni így az ajtót? Ha hátramászok a csomagtartóba, mit nyomja, csavarozzak, szedjek szét, hogy ki tudjam nyitni a további hibakereséshez? Innen is csókoltatom a tervezőket...
Egy 2000 évjáratú clio tulajdonosa lettem a mai napon. Pár kérdésem lenne. Az első biztonsági övek nehezen mennek vissza, tudok valamit velük csinálni? A másik ugyan csak a biztonsági övnek a kapcsoló része nehezen kapcsolható, erre is szeretnék valami megoldást. Előre is köszönöm a válaszokat.
Egy 2003-mas 1.4 16v clio 2 állt be a garázsba, és lassan módosul kicsit. Fél éve van meg, ezalatt 3szor kigyulladt egy kis piros lámpa, erő elveszett, de újraindítás után minden ment mint ahogy a pap jön ki a templomból.
No basszus sok piros lámpa van :D
Milyen körülmények között, használati módban ment el az erő, sajna nehéz kitalálni neten keresztül.
Mivel gyújtásra gyanakszom, így az átalakítás mellett döntöttem. Leírom mit fogok végrehajtani kérdés hogy van-e ezekkel tapasztalat itt valakinek:
Msd blaster 2 trafó
Roxracing rxic 240
Persze lesz hozzá normális gyújtókábel meg iridium gyertyák, meg egy rendes légszűrő.
Sok értelme nem nagyon van, egyszerűbb ha kell cserélni, akkor gyári dolgokat venni újat.
Bocs én másmiatt irtam ide,de közben ezt találtam neked.Másolom,talán segit:
-
Az előző cliomnál nekem is volt ilyen bajom. Én is azt gondoltam, hogy a lámpa körül ázik be, de kiderült, hogy a tető ahogy találkozik a hátsó sárvédővel (jobbról-balról) ott gyárilag valami gumiszerű anyag van. Ez persze le is van festve, de ahogy öregszik az autó ez a gumi kireped és itt ázik be. Persze ez odabent a c oszlopon szépen lefolyik és úgy látszik, hogy a lámpa körül ázik. Megoldás.: Valamilyen gumis szerű anyaggal újraszigetelni. Én elvittem karosszériáshoz a kocsit és szépen megcsinálta. :)
Új vagyok itt, üdv mindenkinek, és remélem mindenkinek annyi örömet okoz az autója mint nekem... minimum :-)
Egy 2003-mas 1.4 16v clio 2 állt be a garázsba, és lassan módosul kicsit. Fél éve van meg, ezalatt 3szor kigyulladt egy kis piros lámpa, erő elveszett, de újraindítás után minden ment mint ahogy a pap jön ki a templomból.
Mivel gyújtásra gyanakszom, így az átalakítás mellett döntöttem. Leírom mit fogok végrehajtani kérdés hogy van-e ezekkel tapasztalat itt valakinek:
Msd blaster 2 trafó
Roxracing rxic 240
Persze lesz hozzá normális gyújtókábel meg iridium gyertyák, meg egy rendes légszűrő.
Kérdéseim a következők:
Van megoldás hat fokozatú váltóra? Avagy valamire amivel nem 4000-ret forog 130nál...
Hátra tárcsafék megoldható?
Csak olyan megoldás érdekel amit nem milliós tétel lepapirozni, mert szándékomban áll mindent legálisan elintézni.
Esetleg tengelyirányban változtatható kormányra tipp? Amiben még légzsák is van??? :-)
2 hónap gyűjtögetés után lesz összerakva, meg lesz egy lpg szett a kocsihoz, mivel játszani jó, de ebbe az autóba soksok km megy... így marad ez mint terv. Persze igen tudom, nem éri meg, vegyek egy rs-t, tudom, de ez meg fog maradni, idővel jön hozzá az rs, ha sikerül, előbb most ez van, és ezt annyira szeretem hogy megnézem mit lehet kihozni belőle.
Előre is köszönök minden tanácsot/segítséget, és kívánom a további legjobbakat!