Nekem az az infóm ,hogy a hamut ami van a Rszűrőben nem lehet,nem érdemes tovább égetni,de lehet még is jó az a technológia ! Azt tudod érzékelni mikor regenerál ? Fogyasztásod mennyi ? Mennyi idő álatt emelkedik meg a szint?Én ott keresném a hibát,hogy a regeneráláskor hozzáadagolt gázolaj nem tud felhasználódni és azt landol a motorolaajban !:-)
Szia ! Igen a koromtároló a részecskeszűrő nálam . Turbo Tec Kft égette ki a részecskeszűrőt van jegyzőkönyv is előtte telítettség mennyiség és utána is hogy üres , Kecel Benedeczki műhely mérte be. Na most merre tovább , még arra is gondoltam a nagynyomású szivattyú tömítetlen mert a láncos vezérlésbe van, aminek a hajtás oldala ugye olajtérben is található. Tudja az alapjárati 300 mBa és a 1800 mBa is megy neki .
Üdv ! A koromtároló az a részecskeszrő nálad? Azt mindenképp kiszerelve kimosva tudják csak megfelelőre tisztítani ! Ha a porlesztók tuti jók és a részecskeszűrő is tiszta ,akkor nagyon kevesett kéne regeneráljon ! Nálem teljesen megszünt mióta ki lett takarítva a R.szűrő és csak prémium üzemanyaggal használom + gyakorlatilag a városban 3. fokozatba közlekedek ,hogy legalább 2000 fordulaton járjon a motor és tudja valahogy a felesleget elpárologtatni !:-) Szoftveresen is rá kéne nézni ,hogy nincs-e valami miatt állandó regenerálában ,mert akkor nem tudja a szintet tartani ,nehéz ügy mire a végére ér az ember!:-)
Szia ! Nekem is egy 1.7Crdi 2016-ös I40-em van . Ugyan ez a problémám mint neked , nagyon gyorsan emelkedik a motorolajszint.
Befecskendezők bemérve, koromtároló és szívócsonk kiégetve illetve takarítva. Új lambda szonda és hőmérséklet érzékelő . Ez mind következménye volt hogy a motorolajba üzemanyag jut. most már hogy ennyi minden ki van cserélve már csak az eredeti hiba okát kellene megtalálni. Sajnos Baranyában a márkaszerízben nem találták meg . Esetleg a te autódnál van valami megoldás. Előre is köszi.
Sziasztok! Tudna nekem abban segíteni valaki hogy most vásároltam egy Hyundai i40 et 2014 es és elkezdett recsegni a szélvédő mindenhol. Valami javítási lehetőség vagy szerelő aki látott már ilyet Köszönöm szépen boldog új évet mindenkinek.
Sziasztok nem tudom jó helyre irok e szeretném a véleményeteket kikérni auto vásárlás elött állok 2 autó között kell eldöntenem melyik legyen Ford Mondeo mk4 2012-2014ig meg Hyundai i40 szintén 2012-2015ig és azt szeretném megtudni hogy benzines vagy diesel legyen és hogy mire kell figyelni pl tudom az i40-esnek volt dugattyú problemái csak nem tom melyik serianak melyik modelbol melyik seria és motor a stabilab előre is köszönöm a segitségeteket üdv
Szemezek egy i20-val, de a képeken látható két részlet óvatosságra int. Hogyan tud 70e km (5év) alatt ennyire megkopni a kormány és a sebváltó? Nem ismerem a Hyundaiokat, ez valamai típus sajátosság, vagy az adott példány lehetett extrém módon használva?
Üdv ! Sok/folyamatos regenerálást végez a részecskeszűrőn(Dpf) ,ennek a többlet gázolaja és annak párája a henger falán letud kerülni a motorolaj részéhez ! Ha rövid utakon használod ,akkor sok/gyorsan tellik ,ha kint de televan a (Dpf)akkor is telik csak lassabban ,megoldás kiszerelés és teljes kitakarítás(Dpf) szakcéggel !:-((((
Első forumozó vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni : Az autóm 2017-es Hyundai i40 1.7 crdi ,csak az a probléma adódott,hogy nagyon emelkedik a motorolajszint.Porlasztókat bevizsgálták ,hibátlanok.Jelenleg szervízben van és keresik a problémára a megoldást.Tudnátok-e tanácsot adni merre kellene keresni a hibát.
Auto vásárlás előtt állok, hyundai tucson-on gondolkodom 2007 es 2010 kozottiekebol benzinest. Ha esetleg valakinek vannak tapasztalatai ezzel az evjarattal kapcsolatban vagy tudna cikkeket ajanlani elore is megkoszonném. :)
Ez a topik aztán rendesen be van halva. Kár, mert mostanában vettem egy Santa Fe-t, s lett volna pár kérdésem. Neten van több topik is, de azok angolul vannak, én viszont abban nagyon gyenge vagyok.
Ez engem is érdekelne. ( műszerfal világítás ) Sőt nem csak ez érdekelne, hanem magyar leírású kézikönyv is, mert csak angolt találok, abban viszont nagyon gyenge vagyok.
Nemrég elvittem a Tucson-omat 1 éves szervizre a Gablinibe (M3 bevezető) és a végén legomboltak rólam több mint 100ezret. Az a furcsa a dologban, hogy állítólag (a számla alapján is) 2,5 órát dolgoztak a kocsin, viszont én 2 órát töltöttem ott összesen. Arra gondoltam, hogy többen dolgoztak a kocsin, a részmunkák összeadódnak, ez volt a magyarázat is amikor rákérdeztem és ez így oké is lenne, viszont a telefonom kiírja, ha a kocsi elindul és leparkol valahol. Na ez alapján, úgy nagyjából 30-40 percet matattak az autón összesen. Mivel ez csekély bizonyíték, így nem álltam bele jobban a dologba, de az is biztos, hogy nem viszem még egyszer oda a kocsit.
Van esetleg más is, aki járt már így? Illetve tudtok esetleg olyan márkaszervizt ajánlani Budapest vagy Pest megye keleti részén, aki kicsivel több időt szán az autóra és olcsóbb is valamivel?
2014 évi I40. egyik napról a másikra nem kezeli az ajtó nyitás-zárás funkciót, (a két kulcs a hiba jelentkezésekor 50 km egymástól) csak a vészindítással indul, de nem lehet zárni, nyitni.
Eddig senki nem tudott megoldást találni, pedig már sok helyre vittem!
Nemetorszagban elek nagyon regen. van egy hyundai I40 is nekünk.2014 marcius gyärtäs. jelenleg 84000 km futott. csak 1 tolatokamerät kellett cserelni,fekbetet olaj,szürö stb. nagyon szeretjük. ja fontos ujjonan vettük es 10000km olaj csere mindig. az auto tipus hibäja a szelzaj autopälyän,de mär ezt is megtalätuk honnan jött es kijavitootuk. napi 40 km megy munkäba es vissza fogyasztäs 6,5 . szoval az auto nagyon jo. most lesz automata välto olaj es szürö csere. remelem segitettem.
Sziasztok nemrég vagyok tulajdonosa egy Hyundai i.30. autóm problémám a vezérműlánc felől tompa kopogás hallatszik nem fémes hangra utal. Tippem szerint vezérmű láncra szorulna.
Helló tagok.adott egy Hyundai Accent 1,5 CRDI 2009 es kocsi,nemrég cseréltem kuplung szettet.most a 2-es sebességet nem veszi valami könnyen,vagyis ha teljesen oldalra tolom,a kettes felé nem akarja bevenni,csak ha pisit odébb teszem...lehet ezeket a váltokarokat valahogy állitani? vagy valami ötlet? köszönom előre is...
Nekem is volt már több autómban (most épp egy hyundai i30-ban), de nincs nagy problémám velük. Persze nem tökéletesek, de ha az ember tudja (elfogadja) a korlátaikat, akkor egész jól használhatóak.
Isten hozott az automata/esőérzékelős ablaktörlők gyűlölők világában.
Sajnos ahogy eddig tapasztaltam (Skoda, Ford és most már Hyundai), gyalázatosak.
Ha ablakmosóval megmosod, akkor is ennyire zéró az érzékelés?
Amúgy az érzékelés és törlés függ a sebességetől is! Hiába a legérzékenyebb beállítás, ha állsz, nem fog olyan sűrűn törölni, mintha autópályán mennél.