Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

borsika79 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 3449
Bocsi a késői reagálásért. Átnézettem a generátor jó volt az aksi alatt 1 saru volt a bűnös.
Előzmény: SzTomee (3424)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.16 0 0 3448

Szia

Hát igen,ez nem olyan az biztos.

Nálam 1értelmű volt,hogy felülről kell lefelé haladni.

Na talán , valaki csak segít.

Próbáld még meg a Mitsubishi Klub fórum oldalán is,hátha.

Az biztos nálad is,hogy "kockázat nélkül nincs gyözelem"!

Üdv Csaba

 

Előzmény: sinci01 (3447)
sinci01 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 3447

Köszi a segítséget.

Hát az enyémnek ilyen a belseje, ami kicsit másabb, mint a 97-es.

Előzmény: csabamigo (3446)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.16 0 0 3446

Szia

Nekem speciel 97-es a gép tehát nem tudom a tiédben hogy van de nálam felülről elöszőr az órás résszel kellet kezdenem.

Óvatosan csavarhúzóval mögé feszítettem és magam felé mozgatva megindult az a rész.

Le sem kötöttem az órát csak félretoltam majd volt egy vezeték ami egy műanyag hosszúkás foglalatba ment,ezt műanyagot óvatosan elkezdtem kimozgatni és abban van két oldalt 1,1 rizsizzó.

Még a középkonzol 2 csavarját sem kellet kitekernem.

Viszont tényleg óvatosan kell mozgatni és az sem árt ha "meleg"van a műanyagok miatt.

Nekem már le volt törve 1 fül de tökéletesen vissza ment minden a helyére!

Sok szerencsét!

Üdv Csaba

Előzmény: sinci01 (3445)
sinci01 Creative Commons License 2014.10.13 0 0 3445

Sziasztok! Hogyan tudom megbontani a középkonzolt 2003-as Carisma esetében? A ventilátor és a hőfokszabályzó mögött kiment az izzó és a bal fele nem világít a gombok mögött, csaj a jobb oldala működik. Eltörni nem akarok semmit, de sehol nem tudom megbontani. Köszi.

csabamigo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 3444

Szia

Akkor siker.Kösz az infot.Nekem mondjuk az a hátsó ajtó rossz mert letört a nyitórudazatról egy darab és a gyerekzár is rajta volt.

Most csak belülről tudom nyitni azt az ajtót.

De most már akkor tudom ,hogy kell az elsőt nyitni.

Üdv Csaba

Előzmény: 25wedge (3443)
25wedge Creative Commons License 2014.10.12 0 0 3443

Szia!

 

Nagyon köszönöm a segítséget.

Sajnos nekem így nem jött össze.

 

Sikerült kinyitni a jobb első ajtót.

 

Mindenkinek aki esetleg így jár:

 

Esőlepörgetőt levenni az ablakról.

Kb. egy 30cm  hosszú drót végére egy kisebb kampót hajtani.

Letolni a résen és az ajtó záró műanyag rudacskát meghúzni felfelé.

 

Most már elhiszem, hogy a filmekben is 2mp alatt kinyitják az autókat.

Előzmény: csabamigo (3442)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.11 0 0 3442

szia

Én a hátsó ajtónál szedtem le azt a vízfogót és a kis ablaknál dugtam le egy sütögető vasat,nem huzni,hanem nyomni kellet.

Ha betudsz világítani a résen lehet látni,hogy mit kell lenyomni.

Sok sikert

Üdv Csaba

Előzmény: 25wedge (3441)
25wedge Creative Commons License 2014.10.11 0 0 3441

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

 

Bent maradt a kulcsom az autóban Carisma 1,6 GLX

 

Az meg van, hogy a műanyag vízlehúzót leveszem és ott a rés.

 

Benyúltam egy dróttal és próbáltam beakasztani valahová. Sajnos be-beakadt, de nem nyitott semmit.

 

Esetleg valami tipp, hogy merre keresgéljek valami kapaszkodót.

Vagy egyáltalán húzni kell.

 

hívtam már gyors szervizt, de 4 órája nem is jelentkeznek.

  

csabamigo Creative Commons License 2014.10.10 0 0 3440

Szia

Ma megkaptam mindent!

Mégegyszer köszönöm,már bele is pakoltam a holmikat.

Üdv Csaba

 

Előzmény: SzTomee (3438)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.08 0 0 3439

Sziasztok.

Nemtudom ki mennyire tájékozott kulcs ügyben,csak 1 info.

Mister Minit -ben (Árkád) van gépük ami ellenőrizni tudja a kulcsot ,hogy immos e vagy sem.Én nem tudtam ezért mentem oda.1 db kulcsot kaptam a kocsihoz ezért akarok másikat.

Itt helyben,azonnal megtudják csinálni,chippel ,tanítva 13e Ft.

 

Üdv Csaba

SzTomee Creative Commons License 2014.10.07 0 0 3438
Szia,

küldtem e-mail-t

Tomi
Előzmény: csabamigo (3436)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.07 0 0 3437

Szia.

Tegnap voltam 1 szerelőnél akinek több gépe van.

A 2-ik gépel sikerült kapcsolatot létesíteni az autómmal és (ezen ő is csodálkozott)feldobott egy ilyen motort amit írtam:-)!

A légzsák nem kommunikál,valószínű,hogy nem nyílna ahogy írtad viszont neki 21-es hibakódot dobott fel ami ha jól emlékszem :Motorhűtőfolyadék érzékelő hiba.Azt is mondta,hogy kell lennie 1 gyári mitsubishi csatlakozási pontnak is az autóban és azon keresztül is lehet "beszélgetni"!

Mivel már késő volt ezért elhalasztottuk szombatig a vizsgálódást!

Szóval csak szombat délután leszek okosabb!

 

Üdv Csaba 

 

Előzmény: JULES (3435)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.07 0 0 3436

Szia!

Az indexet akkor intézem.

A takaró szürke.

Akkor küldenél egy üzenetet ,hogy mennyi lenne az annyi postával.

Ha belefér akkor át is utalom a pénzt mert gondolom nem szivesen tartogatod a cuccokat ha van rá vevő.

Előre is köszi

 

Üdv Csaba

 

Előzmény: SzTomee (3434)
JULES Creative Commons License 2014.10.06 0 0 3435

"Az lehetséges,hogy összekötötték a két lámpát?"

 

Több mint valószínű, csak ha ütközöl ne lepődj meg azon ha nem nyílik a légzsák...

 

"Nekem a forgalmiban és a törzskönyvben is ezekkel az adatokkal szerepel.

Mitsubishi Carisma GLX,83 Kw,1597 köbcenti."

 

Akkor az biztos úgy van! Papírtuning...

Mitsubishi márkakereskedésben biztos utána tudnak nézni a valós adatnak...

Előzmény: csabamigo (3432)
SzTomee Creative Commons License 2014.10.06 0 0 3434
Szia, szinte minden van, indexet vegyél új utángyártottat, szinte mindegyik bontott eltörik, és újonnan sem egy nagy összeg. Hamutartó nincs az biztos, lengéscsillapító takaró fekete vagy szürke? A többi van.. :)

Tomi
Előzmény: csabamigo (3432)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.06 0 0 3433

szia.

Az előbb kifelejtettem a listából a tanksapka fedelének a rugóját!

Üdv Csaba

Előzmény: csabamigo (3432)
csabamigo Creative Commons License 2014.10.05 0 0 3432

szia.

Az lehetséges,hogy összekötötték a két lámpát?

Olyat én is találtam amit írtál (1.8 SOCH) és csak 1597 kc-s motor van benne!?

Nekem a forgalmiban és a törzskönyvben is ezekkel az adatokkal szerepel.

Mitsubishi Carisma GLX,83 Kw,1597 köbcenti.

Most ajánlottak egy villamossági gurut Gyömrőn akinek több gépe is van.Bejelentkezem hozzá is,talán ő tud majd valamit mondani.

Viszont pár apróság kellene a kocsihoz majd:

-mitsubishi embléma előre

-motorháztető kitámasztójának tartója az akksi mellet

-akksi lefogató 

-a csomagtartóban a jobb oldali takaró a lengéscsillapítónál

-hátsó hamutartó 

-jobb oldali index 

 

Üdv Csaba

 

 

Előzmény: SzTomee (3431)
SzTomee Creative Commons License 2014.10.05 0 0 3431
Szia,

valóban lehet TPS szenzor hiba, bár akkor az srs lámpa nem világítana.. 83kwos csak az 1.8 SOHC volt, 1.6ban 76 kW volt a legerősebb.. Minden van hozzá, de érdemes lenne elvinni egy Mitsubishi szervízbe, pontos infót csak a gyári teszter tud adni

Tomi
Előzmény: csabamigo (3428)
SzTomee Creative Commons License 2014.10.05 0 0 3430
Szia,

a lambdát a rezonátorcső és a katalizátor között keresd, az első harmadban a padlólemez alatt. Egy vezeték jön ki belőle és fut felfelé az utastérbe

Tomi
Előzmény: snupinyuszi (3429)
snupinyuszi Creative Commons License 2014.10.05 0 0 3429

Hali!

Tudnátok segíteni! Van egy Mitsubishi Carismám, 1,6 GLX 1998.08-as évjárat. A hátsó dob előtti cső ki volt lyukadva, ezért meg lett hegesztve. 20 km után világít a műszerfalon egy sárga motor jelzés. A hibakód a lambdaszonda mutatja, de sehol nem találom. Ezen a típuson hol kell lennie a lambdaszondának?

Előre is köszönöm a válaszokat!

csabamigo Creative Commons License 2014.10.03 0 0 3428

Sziasztok!

A Mitsubishi klub fórumán már írtam,hogy vettem 1 Carisma GLX-et.DE ez 1.6 16V "83Kw".Találtam 1 hozzászólásban hogy készült 83 kwos motor mondjuk az nincs ott hogy 1.6 os.A teljesítmény hihető számomra mert 1 90 lóerős autóm volt előtte.Ez biztos,hogy erősebb!

Nagyon jó "kis" autó ,családi autónak vettem és még jól is megy.

Csak az a fránya váltó,egyből műanyag persely csere (olcsó),aztán kiderül ,hogy alig van olaj a váltóban feltölt de szivárog sajnos(később orvoslom most nem fér bele a kölségvetésbe),alul az "rúd"meg van repedve,korodált(nem csod olyan mint egy"szívószál")úgy elgyengült hogy nem tudtam 1esbe és hátramenetbe kapcsolni otthon a ház előtt,vissza a szerelőhöz!"Rúd" lecsavaroz lakatoshoz elvitte a szerelő,kb.fél óra múlva visszahozza megheggesztve.Nézem mi az ott"BETONVAS"vazze.visszaszerel,váltó tökéletes!

Most már csak az a "probléma",hogy a SRS és a motor lámpa eggyüt világítanak "alapjáraton",ha gázt adok elalszanak és ez így megy menet közben is.Ha nyomom neki akkor nem jeleznek.Kiolvastattam 1 helyen:fojtószelep helyzetérzékelő hiba,szerelő megtisztitja semmi változás azt mondja akkor szakadás vagy testzárlat.És itt be is fejezte.Azóta 2 helyen nem tudtak kommunikálni az autómmal.

Bocs a hosszú regényért.De ettől függetlenül nagyon tetszik az autó.A párom már sokalja is a vele töltött időt!

Ja azt elfelejtettem 97"-es.

Üdv Csaba

kardy76 Creative Commons License 2014.09.14 0 0 3427

köszönöm  hát a kiszedés az jó malőr   teljesen középre ,alulra rakták a japánok:)        

JULES Creative Commons License 2014.09.14 0 0 3426

Meg kell javítani...

Elektromágnes és az azon lévő indítómotor kapcsoló jó, mert forog az indítómotor. A bendix behúzó villája tört el, vagy a bendix fogaskereke fogatlanodott le, vagy ami rosszabb, a lendkeréken a fogaskoszorún hiányos a fogazat. Ez utóbbit ki lehet zárni, ha egy kicsit arrébb tekered a főtengelyt (ha úgy sem forgat, akkor a fogaskoszorú valószínűleg jó). Ki kell szedni az önindítót és meg kell nézni, hogy mi van.

Előzmény: kardy76 (3425)
kardy76 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 3425

Sziasztok! lenne egy kérdésem ebben szeretnék segítséget!  Van egy 1999-es carismám 1.6 os   indítómotor nem indít viszont hallani lehet hogy maga a villanymotor forog !Mi a teendőm? működik az mint régen a zsigáknál hogy a bendixet kell kocogtatni?

SzTomee Creative Commons License 2014.09.06 0 0 3424
Szia,

Nincs ebben semmi fura, elektromos alkatrészről beszélünk, itt is előfordulhat gyártási hiba.. Vissza kell vinni, hogy megint nem jó, csinálják meg, természetesen garanciában
Előzmény: borsika79 (3422)
sinkacusan Creative Commons License 2014.09.03 0 0 3423

Sziasztok!

 

 

Szeretnék tőletek tanácsokat, véleményeket kérni és ismereteket szerezni! Tudom olvassak vissza stb. elkezdtem, de ennyi időm sajnos nincs, hogy az egész fórumot végignézzem. :(

 

Szóval a lényeg, hogy szeretnék egy Carismat vásárolni méghozzá egy 1998-os évjáratú 1.9 TD-ét. A kérdéseim pedig a szokásosak lennének, hogy mire kell ezeknél az évjáratoknál, motornál figyelnem, hogy ne nyúljak bele a "tutiba"?? Azt tudom, hogy itt egy Renault motorról/váltóról beszélünk tehát lehetnek gikszerek vele. A kocsit egyszer már kipróbáltam, nem véltem felfedezni semmi nagy hibát, de nem vagyok autószaki. Elvileg a hátsó futóműben zörög valami illetve talán a lengéscsillapítók cserések bár ebben nem vagyok biztos. A váltó szépen vált, jól veszi a sebességeket. Röviden ennyi.

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

 

Tisztelettel,

Egy jövőbeli Carismas :)

 

borsika79 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 3422
Üdv. Különleges problémám van. 96-os Carismámnak múlthéten felújították a generátorát,ma érdekes módon megint tönkre ment!!! Ez csak nekem gyanús? Valaki tud tanácsot adni?
JULES Creative Commons License 2014.08.10 0 0 3421
Előzmény: SzTomee (3420)
SzTomee Creative Commons License 2014.08.04 0 0 3420
Nincs, de a Mitsu nem is gyártott olyan motort :) Szóval a világon sincs olyan :)
Előzmény: JULES (3419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!