Nekem speciel 97-es a gép tehát nem tudom a tiédben hogy van de nálam felülről elöszőr az órás résszel kellet kezdenem.
Óvatosan csavarhúzóval mögé feszítettem és magam felé mozgatva megindult az a rész.
Le sem kötöttem az órát csak félretoltam majd volt egy vezeték ami egy műanyag hosszúkás foglalatba ment,ezt műanyagot óvatosan elkezdtem kimozgatni és abban van két oldalt 1,1 rizsizzó.
Még a középkonzol 2 csavarját sem kellet kitekernem.
Viszont tényleg óvatosan kell mozgatni és az sem árt ha "meleg"van a műanyagok miatt.
Nekem már le volt törve 1 fül de tökéletesen vissza ment minden a helyére!
Sziasztok! Hogyan tudom megbontani a középkonzolt 2003-as Carisma esetében? A ventilátor és a hőfokszabályzó mögött kiment az izzó és a bal fele nem világít a gombok mögött, csaj a jobb oldala működik. Eltörni nem akarok semmit, de sehol nem tudom megbontani. Köszi.
Nemtudom ki mennyire tájékozott kulcs ügyben,csak 1 info.
Mister Minit -ben (Árkád) van gépük ami ellenőrizni tudja a kulcsot ,hogy immos e vagy sem.Én nem tudtam ezért mentem oda.1 db kulcsot kaptam a kocsihoz ezért akarok másikat.
Itt helyben,azonnal megtudják csinálni,chippel ,tanítva 13e Ft.
A 2-ik gépel sikerült kapcsolatot létesíteni az autómmal és (ezen ő is csodálkozott)feldobott egy ilyen motort amit írtam:-)!
A légzsák nem kommunikál,valószínű,hogy nem nyílna ahogy írtad viszont neki 21-es hibakódot dobott fel ami ha jól emlékszem :Motorhűtőfolyadék érzékelő hiba.Azt is mondta,hogy kell lennie 1 gyári mitsubishi csatlakozási pontnak is az autóban és azon keresztül is lehet "beszélgetni"!
Mivel már késő volt ezért elhalasztottuk szombatig a vizsgálódást!
Szia, szinte minden van, indexet vegyél új utángyártottat, szinte mindegyik bontott eltörik, és újonnan sem egy nagy összeg. Hamutartó nincs az biztos, lengéscsillapító takaró fekete vagy szürke? A többi van.. :)
valóban lehet TPS szenzor hiba, bár akkor az srs lámpa nem világítana.. 83kwos csak az 1.8 SOHC volt, 1.6ban 76 kW volt a legerősebb.. Minden van hozzá, de érdemes lenne elvinni egy Mitsubishi szervízbe, pontos infót csak a gyári teszter tud adni
Tudnátok segíteni! Van egy Mitsubishi Carismám, 1,6 GLX 1998.08-as évjárat. A hátsó dob előtti cső ki volt lyukadva, ezért meg lett hegesztve. 20 km után világít a műszerfalon egy sárga motor jelzés. A hibakód a lambdaszonda mutatja, de sehol nem találom. Ezen a típuson hol kell lennie a lambdaszondának?
A Mitsubishi klub fórumán már írtam,hogy vettem 1 Carisma GLX-et.DE ez 1.6 16V "83Kw".Találtam 1 hozzászólásban hogy készült 83 kwos motor mondjuk az nincs ott hogy 1.6 os.A teljesítmény hihető számomra mert 1 90 lóerős autóm volt előtte.Ez biztos,hogy erősebb!
Nagyon jó "kis" autó ,családi autónak vettem és még jól is megy.
Csak az a fránya váltó,egyből műanyag persely csere (olcsó),aztán kiderül ,hogy alig van olaj a váltóban feltölt de szivárog sajnos(később orvoslom most nem fér bele a kölségvetésbe),alul az "rúd"meg van repedve,korodált(nem csod olyan mint egy"szívószál")úgy elgyengült hogy nem tudtam 1esbe és hátramenetbe kapcsolni otthon a ház előtt,vissza a szerelőhöz!"Rúd" lecsavaroz lakatoshoz elvitte a szerelő,kb.fél óra múlva visszahozza megheggesztve.Nézem mi az ott"BETONVAS"vazze.visszaszerel,váltó tökéletes!
Most már csak az a "probléma",hogy a SRS és a motor lámpa eggyüt világítanak "alapjáraton",ha gázt adok elalszanak és ez így megy menet közben is.Ha nyomom neki akkor nem jeleznek.Kiolvastattam 1 helyen:fojtószelep helyzetérzékelő hiba,szerelő megtisztitja semmi változás azt mondja akkor szakadás vagy testzárlat.És itt be is fejezte.Azóta 2 helyen nem tudtak kommunikálni az autómmal.
Bocs a hosszú regényért.De ettől függetlenül nagyon tetszik az autó.A párom már sokalja is a vele töltött időt!
Elektromágnes és az azon lévő indítómotor kapcsoló jó, mert forog az indítómotor. A bendix behúzó villája tört el, vagy a bendix fogaskereke fogatlanodott le, vagy ami rosszabb, a lendkeréken a fogaskoszorún hiányos a fogazat. Ez utóbbit ki lehet zárni, ha egy kicsit arrébb tekered a főtengelyt (ha úgy sem forgat, akkor a fogaskoszorú valószínűleg jó). Ki kell szedni az önindítót és meg kell nézni, hogy mi van.
Sziasztok! lenne egy kérdésem ebben szeretnék segítséget! Van egy 1999-es carismám 1.6 os indítómotor nem indít viszont hallani lehet hogy maga a villanymotor forog !Mi a teendőm? működik az mint régen a zsigáknál hogy a bendixet kell kocogtatni?
Nincs ebben semmi fura, elektromos alkatrészről beszélünk, itt is előfordulhat gyártási hiba.. Vissza kell vinni, hogy megint nem jó, csinálják meg, természetesen garanciában
Szeretnék tőletek tanácsokat, véleményeket kérni és ismereteket szerezni! Tudom olvassak vissza stb. elkezdtem, de ennyi időm sajnos nincs, hogy az egész fórumot végignézzem. :(
Szóval a lényeg, hogy szeretnék egy Carismat vásárolni méghozzá egy 1998-os évjáratú 1.9 TD-ét. A kérdéseim pedig a szokásosak lennének, hogy mire kell ezeknél az évjáratoknál, motornál figyelnem, hogy ne nyúljak bele a "tutiba"?? Azt tudom, hogy itt egy Renault motorról/váltóról beszélünk tehát lehetnek gikszerek vele. A kocsit egyszer már kipróbáltam, nem véltem felfedezni semmi nagy hibát, de nem vagyok autószaki. Elvileg a hátsó futóműben zörög valami illetve talán a lengéscsillapítók cserések bár ebben nem vagyok biztos. A váltó szépen vált, jól veszi a sebességeket. Röviden ennyi.
Üdv. Különleges problémám van. 96-os Carismámnak múlthéten felújították a generátorát,ma érdekes módon megint tönkre ment!!! Ez csak nekem gyanús? Valaki tud tanácsot adni?