Általában lehet javítani a BSI-t, persze kérdés, hogy mi a baja. Egy rendesen beázott, korróziós BSI-t lehet, hogy már nem lehet megcsinálni. Bontott csere lehetséges, de töröltetni kell hozzáértővel, hogy szűz legyen, mint egy új és fel kell tanítani az autóhoz diagnosztikai műszerrel. Az immo kód kell hozzá, amit új korában az autóhoz adtak. Ha nincsen meg, akkor vagy le kell kéri márkaszervizből vagy ki kell olvastatni a vezérlőből.
Biztosan távolról nehéz mondani, de a helyzetjelző / hátsó ködlámpa hibánál BSI problémák szoktak lenni. Igaz, amikkel találkoztam, azokon egyáltalán nem működtek ezek a funkciók, de pl. egy BSI beázás vicces dolgokat tud produkálni.
Én megnézném nem látszik-e beázás nyom rajta.
Esetleg még kormánykapcsoló hiba is előfordulhat, bár pont ilyen tünetekkel nem találkoztam még. Lehet, hogy gyári szintű diaggal valamennyire szűkíthető lenne a hibalehetőségek köre.
Olyan gondom van, hogy a Plüri (2004 ) folyamatosan égeti a hatsó ködlámpát es az első helyzetjelzőt. Nem lehet lekapcsolni.Egy kocsimosás után lett a jelenség, nem azonnal. Viszont nem hagyja abba 3 napja. Van tippetek, hogy mi lehet a baj? Ja, és a ködlámpán kívül hátul nem kapcsol helyzetjelzőt. Feklámpa es iranyjelző megy.
Érdeklődnék viszont arról, hogy a c3-nál van külön betanítási módszer az alapjárati léptetőmotorra, vagy csak bedobod és a gépezet automatice beállítja?
Citroen 1.1 benzines, 2010-es évjárat indításakor a műszerfal kattogott... ha becsuktam az ajtót, megszűnt. Másik autóról bikakábellel nincs műszerfal kattogás, de a motort nem indítja, csak kattog az önindító.
Akksit feltöltöttem, de a kattogás megmaradt, néha megszűnik, de az önindító nem mozdul. Másik autó akksijáról továbbra is kattog az önindító,
Az alábbi videóban lopás ill. kipufogó hibát jelez.
Sziasztok! Lehet buta kérdés, de meg tudnátok mondani, hogy a 7 colos érintőképernyőn hol lehet kikapcsolni a rádiót? 2016-os C3, kormányról is vezérelhető, sávkeresés, hang, némítás.. minden ok, de egyszerűen nem találom hol lehet lekapcsolni. Menüben sem találom! Köszi előre is!
Gyertyákat cseréltem, trafót is, az 1-es lamdaszonda cserélve, delphi-vel diagolták.De lehet meglesz az egyik baja úgy tűnik... elég jól beleástam magam a témába már :D
Lenne egy nagy problémám.Párom vett egy Citroen C3-at 1.1 es benzines 2003-as.Kiolvastuk a hibakódját, több is szerepelt.Kicseréltük a gyújtótrafót, az egész leömlőt(törött volt és falsot szívott) az összes gyertyát, az injektorok tömítéseit(ott is falsot szívott),az akksi sarut, az üzemanyag szűrőt, a MAP szenzort, és mikor utoljára kiolvasták az első lambdaszondáját is.Akkor egy picit javult a fogyasztása, de még mindig hosszútávon 9-10 !!! litert eszik....
Már annyit kínlódtunk vele szerelőről, szerelőre, hogy meguntuk.
valakinek esetleg nem volt hasonló jelensége?Vagy nem tudnátok ebben segíteni, hogy merre induljunk el?