Ez a klubtopic Debrecen környéki közösségi közlekedésről szól. Ide csak klubtagok írhatnak. Ha szeretnél klubtag lenni és ezáltal jogot szerezni az íráshoz, akkor kérvényezd a Megbeszélde - TK topicon.
Gondolom legalább annyian vannak átnézni a hirdetményeket, mint a DKV-nál.
Telitalálat :D
Sajnos a DKV követett már el nagyobb hibákat (pl. a 47-es a Haláp utca fele). Mellesleg már LoLkA felvetette, hogy a DKV keze lehet a dologban. Túl sok az olyan megállóhely, ahol más járatoknak fizetni kellene.
Egyébként nem lett volna rossz, ha az A2-es ugyanúgy megkerüli a Tócit, mint pár hónapja.
A parkolóban sokkal jobb helyen van.
A fene tudja; szerintem a másik megálló közelebb van a többi bevásárlóközponthoz.
"Varga László főosztályvezető előzetes felszólalásában kifejtette, hogy sokat fejlődött a közösségi közlekedés, már a kertségekben is sokfelé jár a busz. Ugyanakkor úgy vélte, egy rókáról legfeljebb három bőrt ehet lehúzni, négyet már nem."
Valaki meg tudja mondani, hogy a 2-es villamos Doberdó utcai megállóhelyénél a lakótelephez közelebb eső peronon miért van a lakótelep felé néző (tehát nem a sínek felé) esőbeálló utasváró???
Illetve lesznek olyan buszok, amelyek a Dóczy József utca felé közlekedve nem mennek be a Doberdó utcai, jelenlegi megállókba, hanem kívül fognak megállni a villamosmegállóval közös peronnál (pl. 10-es busz)??
"Kengyelfutó Debrecenből – nincs megállás Budapestig
Kengyelfutó néven új gyorsvonat közlekedik a hétvégi csúcsforgalom megfelelőbb kiszolgálása érdekében tanítási időszakban péntek délutánonként Budapest-Nyugati és Debrecen között, tanítási időszakban vasárnap délutánonként pedig visszafelé. A vonat csak Zuglóban, Kőbánya-Kispesten és Ferihegyen áll meg."
Eddig mindig a Hunyadi - Kálvin tér környékén lévő átjárót akarták megszüntetni - sikertelenül. Meglepő, hogy a merőleges átkelőt szemelték ki.
Ráadásul aki a Péterfiáról akar jobbra kanyarodni a Pláza felé, ugyanúgy bent fog ragadni a zöldnél.
A másik cikkhez:
Annak örülök, hogy nem lesz akadályozva a kiskörúton a forgalom, de ez nem jó megoldás. A jobbra kanyarodó ívet kellett volna meghosszabbítani, és megállót tenni az elejére.
Most sikerült elérni, hogy bővül a maratoni táv két megálló között a belvárosban. A Rákóczi és Hunyadi utcai megállók között lesz úgy 600 méter.
Apropó, a Kistemplom oldalában lévő Ítélőtábla megállóhelyet fogják valaha használni, vagy megmarad nyilvános ágynak?
A DERKE ötletéből, a Kistemplom oldalában, és a Kossuth utca végén kialakítandó megállókból lesz valami? Tényleg tragédia lesz a 2-es beindulása után, ha nem cselekednek.
- végülis maradhat a megálló neve Hunyadi János utca
- anno nem aluljárót ígértek a Debrecen Plaza kereszteződésbe??? És akkor nem kellene egyetlen zebra sem. Bár ezt most kellett volna megcsinálni, a villamospályával egyidőben...