Addig felesleges venni újat amíg ki nem derül 100% hogy az a hiba oka. A kupak a vezérlés állítása/szerelése miatt van, ha nem jól áll benne rosszul tették vissza vagy nem cserélték. Képes esetenként kijönni a heyéről és akkor elönti a motorteret az olaj, ha jár a motor.
Megtaláltam a megoldást, leírom, hátha másnak is segít:
Be kell mászni a csomagtartóba egy kis lapos csavarhúzóval, meg egy lámpával. A zár bal oldalán van egy kis ablak, rajta fóliával (megbontás nélkül is látható), ebben található egy fehér műanyag pöcök. Ezt a csavarhúzóval el kell tolni, mire a zár kinyílik.
Nekem a kapcsoló volt belül szétesve, ezt akár kívülről is ki lehet venni, ha a lapos cavarhúzóval kétoldalt kifeszegetjük (nyitott ajtónál persze könnyebb). A kapcsoló házát széthúztam, összeraktam a belsejét (nem egy bonyolult szerkezet), és máris működik.
Megane 2 kombim produkálja azt a hibát, hogy a csomagtér ajtó nem nyílik a gomb megnyomására. A nyitó motor hangját sem hallani. Van valamilyen lehetőség, hogy belülről kinyissam valahogy?
Lemerült akkumlátor gyanúja esetén a töltéshez ki kell venni az aksit az autóból, illetve le kell venni a sarukat? Ellentmondó infókat látok ezzel kapcsolatosan.
Egyébként egy egyszerűbb, de mikroprocesszoros több programos töltőről van szó.
Elviekben a szondát a gyújtás kimaradás miatt írja, szemből a jobb 2 éppen a 3. henger. Ha van szerszámod nézz rá a gyertyákra, valszeg trafód ment el, ezt láthatod a rossz gyertyán. Ha már ott vagy szedd ki az összes gyertyát ha kell takarítsd, vagy cseréld. Gyári hézagra állítsd be. Ha lenne segítséged megnézheted a trafót is, átteszed a bal egyre és beindítod ( persze mindent rakj előtte a helyére )majd egy pillanatra lehúzod a trafo kábelét ha nem áll le nem trafó, ha rángatózik/leáll trafócsere. Persze lehet még más is, de ezt ingyen, illetve egy csomag gyertya árán megoldhatod ha itt volt a gond.
Fél éve kaptam egy autót egy rokonomtól, 2002 1.6 16v Megane ll. Azért fordulok Hozzátok, mert egy hónapja költöttem rá 300 000 forintot (kuplungcsere, kinyomócsapágy csere, féktárcsák, fékbetétek, vezérléscsere) és mivel tanuló vagyok és önfentartó, mondhatni feléltem ezzel minden tartalékomat, ezért nagyon jó lenne tudnom, hogy mire számítsak a továbbiakban.
A tünet az, hogy megyek az autóval, majd egy piros lámpánál vagy éppen hazaérve megállok, alapjáraton elkezd "pöfögni", ezt a kipufogóból hallani, bent ülve pedig azt érzem, hogy remeg, rángat az alapjárat, ha ilyenkor nem tunkolom a gázt mint egy idióta akkor egy idő után az egyik henger megáll. A check engine lámpa folyamatosan világít lambdaszonda fűtőszál hiba miatt, a rángatózásnál viszont villog. Mikor megkaptam az autót elvittük szakszervízbe, ott kiolvasták a hibakódokat, ugye a lambdaszondát, meg azt, hogy égéskihagyás volt a harmadik hengerben. Van még egy számomra furcsa dolog, ha szemben állok az autóval, jobbról a második hengeren a gyújtótrafó becsatlakozásánál olaj van, amiről fogalmam sincs hogy kerülhet oda. Nem tudom mik között lehet összefüggés, ezért írtam le mindent amit tudok, látok, tapasztalok.
Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e bárkinek bármi tippe, hogy mi lehet a kínja az autónak, esetleg tapasztalt-e bárki hasonló dolgokat? Nagyon köszönök minden segítséget előre is!
Sziasztok. Valaki meg tudná mondani, hogy a hátsó rendszámtábla villágításnak van külön biztosítèka vagy relèje vagy valamivel közös, mert csak az nem akar müködni. Renault mégane II 2006-os kombiról lenne szó. Átvezető kábel rendben ott nincs szakadás, holnap megnèzem a borítás alatt a kábelt de hátha van biztosítèka csak èn nem találtam a leírásban. Köszönöm a segítséget előre is.