Szia. Nem járt szépen a motor, szürke füst, vizcsöveket kezdte fújni. Hfej levétele után csúnya látvány volt, valószínű kezdődő hfejesen rakták le, ezért a pára dolgozott a motorban, és valószínű “vizütött” lett a motor, 3-as dugattyú nem jött fel teljesen(zsugor hajtókar lett). Ráadásul a blokk teteje hullámos volt. Sikerült találni egy jó motort, az lett átnézve tömítés, szimering csere. Napi használos lesz az autó, fősuliba fog járni vele a fiam, üzembiztosnak kell lennie.
Szép lett. Gratula. A rendszám meg mindent visz!!!!!HEHE:-)
AZ OT az 100ezer volt nekem csak a papírozás. Most már biztos több. Szerintem nem nézik a felszereltségi szintet. Viszont ami bele van szerelve, annak működnie kell. Klíma, ködlámpa, vill. ablak, stb. Nekem az eredeti francia forgalmiban, az 505-nél TW 77 ...stb, volt a rendszám.Beírták a magyar forgalmiba, hogy KW 77. A teljesítményhez. Mondom nekik, hogy ilyen motor nincs is.Azt mondták, hogy majd ők tudják, bízzam rájuk. Mondom jóvan akkó. Azt írsz amit akarsz, gondoltam.Szerintem gőzük sincs mit takar a GL:-)
Alvázszám szerint GL felszereltség, mostani felszereltség ST. Nem tudom, hogy így hogyan lehetne OT-rá vinni.De igazából eladni nem tervezem, használós-patinás autó lesz. Küszöböt javitgatták, én is tettem rá pár helyen lemezt. Nyúlványokat is kellett javítani.
Hosszú távra tervezve, kell szerezni két új küszöböt.
Királyság. Csak gratulálni tudok. OT-s lesz? Mert szerintem ha már ennyit foglalkozol vele, akkor lehet megérné. Tudom az sem olcsó, de az értéke nőne.
Vezérműszijat cseréltem, repedezett volt. Egy foggal alrébb volt az adagolónál 😫
Ezért indult nehezen, és olyan hangja volt, mint egy kamaznak. Aki kicserélte anno, annak nem tűnt fel, hogy vacak lett? Most legalább csendes lett, én szépen indul.
Műszaki még odébb van, mostani hétvége ráment a hátsó fék felújítására(tárcsás), totál begyógyulva. Komplett felújító készlet kellett(dugattyú is). Következő hétvége(de lehet a következő is)az első fék, féktengely gumiharang, kormányösszekötő porvédő, lengéscsillapító porvédő, jobb első kerékcsapágy…
A nyomásszabályzó szelep is tud szorulni, pl. az adalék által kioldott kosztól, egy kollégámmal így jártunk a Cseh autópályán hazafelé, miután ő is megadalékolta az üzemanyagját indulás előtt.
Az is beindult végül kis kocogtatásos segítségel, emiatt kitakarítottuk a szelepet, még hazafelé párszor csinálta és aztán abbamaradt a hibajelenség.
Diag (élő adatok) nélkül csak találgatni lehet, hogy "mi nincsen" vagy "mi kevés" neki a beinduláshoz, de pl. az üzemanyagnyomás fel tud lassan épülni a hosszú indítózás közben , egy picit szoruló nyomásszabályzó miatt...
Nem levegős. Teker mint az állat, és egyszercsak beindul. Mint a benzines. Utána simán jár, nem füstöl, nem nőtt meg a fogyasztás, nem dadog, nem szaggat, nem fullad mintha levegős lenne. Semmit nem produkál, amiből lehetne valamire is következtetni. Tegnap volt olajcsere, szűrők cseréje stb. Egyik haver mondta, hogy ne használjak adalékot. Kleep ceart használtam, mert egy hihető arc ajánlotta. Most tettem bele egy kis spurit, meg tankoltam 11l ŐMV-t, hogy híguljon. Lekopogjam egy ideje szépen indul. Már cseréltem vez. teng. jeladót, főt. jeladót, nem segített. Lehet, hogy az adalék rontotta a gázolajat, és az volt a baj. Ha az égiek úgy akarják:-)
Egyébként kb azóta csinálta, ahogy az adalékot tettem hozzá.
Ha van kisnyomású pumpa a tankban, akkor teljesen felesleges a visszacsapószelep, de az amúgy is csak egy "sebtapasz", az igazi megoldás a probléma kijavítása. Ha meg nincsen kisnyomású pumpa a rendszerben, akkor elvileg működhet a visszacsapószelep, bár összességében ez sem lenne tökéletes megoldás, mivel a szelep előtti rész ugyan nem levegősödne le és beindulna az autó, ha ez a problémája, de azután meg egy rakás levegőt szippantana be, mire felérne az üzemanyag újból a tankból, tehát előfordulhat, hogy leállna és újból indítózni kellene, csak nyilván így már gyorsabban beindulna, mint amúgy.
Én először a problémát határoznám meg. Levegősödés miatt indul-e nehezen ? Ha igen, akkor meg kell keresni, hogy hol levegősödik és kijavítani. ;-)
Kia Carensem van. Nem mindig akar elindulni. Olyan mint mikor a nyomás visszaesik. Egy visszacsapó szelep segíthet? Vagy ez a camon rail rendszernél nem játtszhat? Hidegen melegen csinálja. Ha elindul simán jár, nem kormol, nem fogyaszt többet, stb. Az indító teker mint az állat, , és sokadik tekertetésre egyszer csak elindul. Ötletek, Nyomástartó szelep?