Lehetetlen leszedni épen azt a gyűrűt!Inkább eltörik..szerintem rakd bele anélkül..igazából a tömitőgyűrűt a benzinhíd csavarjának a meghúzásával rögzítheted..mivel az injektorok benyomják őket a helyükre!..szóval nem érdekes az a kerámia
nyög a hátsó fék? mint amikor a hajó süllyed el és a fémalkatrészek nyögnek a terhelés miatt. nekem a hátsó szabályzó miatt csinálta. Aztán csere, de bontottat nem kapsz, felejtsd el!! csak kukásak vannak mind, átszakadt tömítéssel, szorult elosztóval.
vagy kösd át állandóra, vagy vegyél bele újat. aztán vsz meg fog szűnni a hang. lehet amúgy, nem ereszt vissza, aztán kanyarban ráfog, de hát lényegtelen lenne, hisz a nyereg együtt fordul a tárcsával... :D
Üdv minden Reno-megszállottnak! Örülök,hogy találtam olyan helyet ahol régi renosok vannak. Kocsim röviden: R18 ts break, '82, 1647ccm benya, 5seb, minden manuális, 7ik éve nyüstölöm. Magamról: 32 éves karbantartó lakatos vagyok.
Ja és elvileg eladtam a plüss belsőt a kocsiból egy ismerősömnek akinek ugyanilyen a belseje csak nagyon lepukkant.Gondolkoztam rajta, hogy elteszem őket, de visszaszerelni nem fogom és így legalább visszajön a bőr árának a fele.
Nincs benne, mert valami 2.5turbo volt gyáriral csak aztán átmókolták 2.2 szívóra és eladták mindkét motort meg a váltót szal ezek meg a futómű már nem nagyon voltak benne.Remélem is, hogy menni fog, mert akkor az enyém lesz az egyetlen amiben működik!:)))
A bőr már félig benne van elvileg, a padlón a kárpitot is cseréljük, mert sokkal szebb volt a kocsiban szal látszik rajta, hogy csak 130 ezer van benne.
Hiába -.- az ezer év az ezer év!..Valszeg be kéne kenni egy kis szilikonzsírral amikor visszateszed az injektorokat.Ha kell adok neked az injektor végére olyan bizbaszt..van egypár raktáron.
Az viszont nemjó hogy behullott...mert az bizony ott már az égéstér határa!
Hihetetlen nehezen tudtam csak kiszedni az injektorokat. amelyik eresztett, olyan szinten be volt ragadva,hogy alig bírtam kihúzni a helyéről.
Még nem találtam 1 helyet sem,ahol ilyen szimeringet lehetne szerezni.
Azontúl vannak ilyen sapkák az injektorok fején, na az egyik szanaszét tört és egy része belehullott oda, ahonnén kivettem. Az alatt mi a péklapát van? mármint az már maga az égéstér, vagy még külön van lejjebb? erről lövésem nincs, de most mind1, így is kell gumitömítést szerezni, meg valahogy visszaeszkábálni.
Má nincs több vizsgám őszig úgyhogy rá tudok feküdni erre a kocsi témára most, ha máshogy nem megy naponta ott fogok remegni, de már nem akarok időpontot mondani. :)
néztem Bárdinál, Unixnál, senki nem tart iyleneket. Kis cégeket pedig nem találtam még. Jó lenne már idővel szerezni valamit, lassan 2 hete áll a kocsi.
Cerruti, rambód hogy áll, készül már? Kezd egy kicsit Columbo feleségére hasonlítani :D
Szerencsére megvan hozzá minden, de a fekete kárpitok amúgy sem lennének jók, mert az ülés szürke és pont emiatt nem vettem eddig, hogy csak ilyen felemás felállásban lett volna.
Nekem még vannak oldalkárpitok, fekete bőr belsőhöz valók voltak, bőrös az oldala+kárpit. Bár kissé kopottas, vagyis pincében áll 2 éve, aztán nem top quality... :( de ha valakit érdekel és foglalkozna vele. Lehet, kis ápolás megoldaná.
Viszont a hülye injektornál még mindig szivárog a nafta. OTt tömítőgyűrű van, ami elfáradt? gondolom, gumitömítés.
Injektor sort hogy lehet leszedni? csavar le, elektromos csati le és kiszed, vagy kell trükközni?
Esetleg az R21 -ét le tudod koppintani..azzal tudok segíteni..De rajzom nincs:(..sajnos
próbálj szerezni egy gyári kábelköteget,azzal -ha nincs mókolva-lehet a legegyszerübben kijavítani a hibát.Jelenleg egy cimborám is így orvosolja ákombákom kötözgetést.
Ha belevágsz,hívj fel..és segítek szerezni ilyet!Nem kis munka,de tutira bejön.