Később nem múlt el emelt fordulatra sem hanem folyamatosan világított az akkumulátor ikon, így leszedtuk a generátort és a fesz. szabályzó volt a rossz kicseréltuk és megoldott a probléma. Leirom hátha másnak is segít
Szia!
Nekem hasznos köszi, de egyébként is nagyobbra akarom cserélni a generátort.
Újabb fejlemények vannak, a korábban érintkezési hibának gondolt töltés probléma megoldodott..
Később nem múlt el emelt fordulatra sem hanem folyamatosan világított az akkumulátor ikon, így leszedtuk a generátort és a fesz. szabályzó volt a rossz kicseréltuk és megoldott a probléma. Leirom hátha másnak is segít
Köszi Gábor a tippet hasonlóra gondolok én is bár nekem nincsenek kitepett vezetékeim amit lehetett megnéztem testkábel ill akkumulátor környékén szétnéztem sarkát ill ami még ott van, akkumulátorom biztos jó mert egy poccintesre indul bármikor, ill töltesem is van mert kimertem, amíg menetkozben nem gyullad ki az ikon addig 'nem nagyon aggódom' de ha picit jobb idő lesz mindenképpen szetnezek
nem mentem alá, de generátor körül nem látok kidörzsölődött vagy kósza vezetéket..alajpjáraton ketyeg akkor világít az akkumulátor ikonde ha pl egy picit gázra lépek 1000-1200 azonnal kialszik, és menetközben sosem villan fel..viszont ha alapjáraton rálépek egy picit megemelve a fordulatot elalszik és utána vissza sem jön, utána ketyeghet 'végletenbe' akku sarok meg ezek jók
Szia!
Hát, sajnos Nálam is ez a helyzet 2001-es 2.8 DTi S9W motorral. Nálam az elektromos vezetékek katasztrofális állapota okozza. Sajnos ebben az autóban sem-sikerült gyárilag az elektromos rendszer ez ilyen francia betegség. Arról nem beszélve, hogy aki javította anno, a leg-olcsóbb megoldásokat alkalmazta, ami rossz az kikötve ki-tépve a vezetékek lógnak, természetesen csak azokat áramköröket patkolta a fázisvadász ami szükséges vagy kell a normál üzemhez.
Én várom a tavaszt, mivel abban biztos vagyok, testzárlat van valahol, amit meg kell találni valahogy. pl: Nálam elment az adagolón soleonid vezetékéről a feszültség ott 4.5 V már nem volt elég a nyitáshoz így azt át kötöttem. Szóval lesz munka bőven.
Nem tudom az akku milyen (1 éve van nálam én nem cserélem eddig) ránéztem nem is bele való van (kisebb méretű gyári ford) hidegíndításnál sosincs gond még a legnagyobb hidegben sem,
egyből indul még csak nem is erőlködik, a töltés ami írtam az szerintem jó.
nem mentem alá, de generátor körül nem látok kidörzsölődött vagy kósza vezetéket..alajpjáraton ketyeg akkor világít az akkumulátor ikonde ha pl egy picit gázra lépek 1000-1200 azonnal kialszik, és menetközben sosem villan fel..viszont ha alapjáraton rálépek egy picit megemelve a fordulatot elalszik és utána vissza sem jön, utána ketyeghet 'végletenbe' akku sarok meg ezek jók
Gyenge az akksi? Beesik nagyon a feszültség? Hidegebb reggeleken nálam is tovább világít a stop ikon, mondjuk az én akksim eléggé koros már. Próbából feltettem töltőre, fullra töltve egyből elalszanak az ikonok.
Az alany 2007-es 2.5dci, minden reggel egy poccre indul nem füstöl, olajat nem eszi igen ám de stop és akkumulátor ikon kint marad.. Mertünk töltés 14.3 töltés rendben ill ha egy picit emelek a fordulaton pl 1000-re azonnal elmulik, menet közben sosem gyullad ki csak inditasnal és alapjaraton ha jár.. Merre keresgéljek?
De volt már olyan is,hogy a szervizben nem nullázták le a szervizintervallumot és vészprogramra kapcsol!
Hát, Én láttam olyan autót amin sebesség korlátozás volt beállítva(tulajdonos kérésére, a sofőr meg rágta a kormányt). Az autó nem tudott 90 km/h-nál többet menni.
Sziasztok! Mint friss Renault Master (2,3 125 Le , 2011- évjárat, hálófülke, ponyva) tulajdonos fordulok hozzatok egy kérdéssel. Egy hete van nálam az autó, de mivel törött lábbal nem igazan tudtam kipróbálni rendesen, nem vettem eszre, hogy 6. sebességben, egyáltalán nem gyorsul. Lepadlózhatom...semmi. Amúgy gyönyörűen jár a motor, szépen veszi a sebességet , van erő de csak 5 -os fokozatig. Van valakinek hasonló tapasztalata?
Ááá nehogy félre értés legyen a tied maradjon nem érdekes persze! Ha a modinak jó nekem meg pláne. :D
Na szép már meg okostoji... Mi jön még ovoda? :D Na ne csináld! Lenézel engem nem érdekes lenézed a komám az se érdes. A lényeg amit te mondasz az oké. Ám legyen ha neked úgy jó. :D :D Meg közbe irkálsz olyanokat amikkel egyik szavad üti a másikat... :D
Természetesen szórakozásnak hibátlan! :D Mint írtam is nagyon jókat röhögtem! Meg is köszöntem illedelmesen ebből baj nem lehet... :D
Jól mondod se itt se a Berlingós részre ilyen szórakozós nem való! :D
Na akkor! :D (Bocs, de nevetek már most ez jó) :D :D
Úgy van jól mondod én voltam a hibás nem volt 7+ millám vegyek egy újat nem vagyok akkora penge sajnos! Ez elhibáztam nem kicsit! Valóban nem szabadott volna használt autót venni(sajnos nem látok bele)!
Baszott szólni (de ezzel nem őt fikáztam de mindegy félre érted elnézem neked ezek után ezt is) mert úgy voltak vele nem azzal van a baj (illetékest kihívták turbó bevizsgálása alapján nem állapított meg hibát azt közben csak hibás lehetett, hogyne lenne az egy szemét banda hogy vizsgálták be ha egy egyszerű kis nyomáspróbán elbukik). Csöveket kicserélték körülötte majd nem láttak szivárgást(biztos nem mentek el nagyobb teszt körre). Aztán miért nem vitték vissza gariba később már nem tudta. Szóval valaki biztosan hazudott. A szakszerviz nem hibás nem kell kicsavarni a dolgokat mivel ők kihívták a turbó szervizest mivel tán nem egy banda. Nem közvetlen attól vettük akik hajtották az autót(beszámoltatták) így jöttünk mi a képbe ezután. Remélem stimmel. Azok meg szintén nem mondták ilyen gond van(tudta nem tudta nem derül ki), valaki valakinek elfelejtette közölni pár apróságot lehet előttünk. De hogy lett nekik bevizsgálásról papír miben csak pozitívum állt nem tudni mert abban ilyesmi nem szerepelt szivárgás. Szóval ennyi km után ez nem természetes! Az olajcsere igen tudok róla mivel a "penge" mondta! Hoppi bocsi, de neked még attól nem kell letegezni neked nem haverod. :D :D Persze nem ezt mondta mint te ezért van váltó hibás master és movano, de biztosan rosszul tudja... :) Van a messziről jött meg a nem annyira messziről jött ember tudod... :) Ki kinek hisz ez ilyen nézőpont kérdése...
Kissé elvesztem a fonalat a sorok között nyilván ezek után. Bocsánat érte. Vagy csak nem vagyok szerencsés. Nem látom a fától az erdőt! :D Vagy csak nem akarok okosabb lenni a mérnöknél. Fene se tudja már...
Tehát aki új autót vesz majd mindig elviszi szakszervizre időben és ott amit kell cserélnek akkor az örül sokat elmegy vele. Meg az aki annyira penge tudja mikor mit hol kell cserélni cseréli otthon (utánajár mindenek szigorúan nem játék :D ). Az is örül. Meg azok is akik olyan sima szervizbe viszik ahol tudják mikor mit kell azok is sokat elmennek. A többi meg így járt... De ez így igaz nem jó. Mert akkor szakszerviz nem cserél például váltóban mert a mérnök azt mondta nem kell akkor csak szét fog neki menni. Meg van még pár variációs lehetőség ugye ezek szerint. Vagy most mi van ki kivel van vagy hol mit miért... Na neeee ez nekem nem kell kiröhögöm az egészet... :D :D :D
Ja és nem csak masteros megy fórumra ha baj van!
Jó persze a jobbak szerencsésebbek kapcsolatban állnak mindenkivel akivel kell és megtudnak mindent részletesen tételesen. + sokat mennek újjal és nem újjal és tudják mi a frankó. Jó dolog ez biztos, hogy ne lenne nagy előny. Ezzel is több lettem megismerhettem ilyet. Köszönöm! Jelezhetted volna előbb is ennyire benne vagy a témában mert fizettem is volna neked azért gyere el velem autót venni ez nem játék! Biztosan tudtunk volna egy időpontot egyeztetni az ország meg nem olyan nagy. Na látod ez is el lett cseszve! :D
Szóval szerintem ezt a kis eszmecserét itt fogjuk befejezni!!!!!! :) Szerencsés szerencsétlen pfff vicc a köbön így az esti poénzápor pipa... :D :D :D
Szebb jövőt neked! További sok sikert és szerencsét az életben!
Azoknak a komáknak is akik okosabbak a mérnöknél és azoknak is aki nem akarnak azok lenni, ha pengék ha nem... :D A többi szerencsétlennel meg az erő legyen... :D Természetesen ha valahol összefutunk az életben egyszer a sört én állom! Köszönök mindent még egyszer!!! :D :D
A moderátort meg megkérem törölje ki a nem ide illő OFF részeket. Köszönöm előre is!
Egy 2019.07-es 170 dupla túrbóssal jártam novemberig!55e km-ig!
Előtte egy 2015-ös 145 lovas movanóval,2013-as 125ló ,2011-es 125ló master!
A sajátom egy 145 lovas 2007-es 2.5dci.
Közben kapcsolatban állok kb 20 furgonos céggel,hogy milyen munkára, milyen furgont vegyenek!(pl.:van olyan munka,amire ducató kell)
Ugyanígy tudom az autók utóéletét,tipushibáit!
Egyébként a berlingós fórumon találtalak,ahol szintén szidod a mastert,ezért benéztem ide is!
De ott a haverod is szidod aki nem szólt,hogy szar a turbó!
"Szakszervízben észrevették 140 ezer körül de a garanciás azt mondta nincs baj azt közben nem a fenét egy szemét banda. Ismerős meg baszott mondani baj van vele"
Te írtad!
Gondoltam felvilágosítalak,hogy vettél egy használt mastert ami "szar" és nem az előző tulaj+a szakszervíz a hibás!
Aki szalonba veszi és elmegy vele 4-5-700 e km-t gond nélkül az nincs itt a fórumon!Érdekes!
Sok masteres akkor talál meg és a fórumot is mikor már baj van!
Ha az elején betartanák a karbantartási tanácsokat......!
Leírtam már ide is pár apróságot!
Egyébként szakszervíz!
Szerintük 40e km az olajcsere és a váltóba nem is kell!
Na : motorba 20e km-ként cseréljük,váltóba pedig 100-120e km-nél! Csak is elf nfp 75w80 és nem 2.5,hanem 3 liter!
És láss csodát se túrbó se váltó hiba!
Gondolom ezt a penge szakszervizes haver is tudja!(tudod az aki nem szólt!)
Ja és ezeknek autó vétel előtt kell utánna nézni(túrbó ára,tipushibák) és nem utánna!!!
Jó akkor hülye a komám a szakszervizben és hazudott és átvágott ezzel a szarral igazad van!
Meg messziről jött ember.... :D Tökéletesen jó autók ezek a váltó mizéria is biztosan csak kamu ezeknél... :)
Neked meg csak sikereid vannak örülök neki szerencsés ember vagy csak így tovább. Remélem lesz egy ilyen évjáratod is és megosztod majd a véleményedet egyszer!
Az,hogy benne van vagy csak volt a kályha lényegtelen,mert csak következtettem belőle,hogy nemzetközis volt az autó!
1 francia kanyar kb 2500 km!Hetente 2x szoktak fordulni. Most van olyan furgon ami 12 kanyart nyom 2 külön sofőrrel!31e km/hó !
A tiédet biztos,hogy nem így használták ez csak példa volt!
Szakszervíz,szervízkönyv! Ez is csak annyit jelent,hogy ott volt ennyi+ennyi km óra állásnál! 3-4 havonta visszatekerik az órát és viszik a kötelező szervízbe! Minden új autó kap üléshuzatot-kormányvédőt-szőnyeget,eladáskor vagy leveszik a raktérburkolatot vagy újat kap!
Ezek a flottás autós furgonos cégek!3-4 autónál már megéri!
Ez annyira mese,hogy ilyeneknél voltam sofőr !
A túrbóról Te írtad,hogy élmény volt leszedni+a hűtőt cserélni kell!
Itt sem értettem félre!(szerintem)
2002 óta járok-használok Mastert ,van pár Renault szervizes ismerősöm!
Eddig senki nem számolt be sorozatos hűtő+turbó cserékről!
350-400 e km körül kezdenek bizonyos alkatrészek cserések lenni!
Ebből következtettem arra,hogy "VALÓSZÍNŰLEG"több a km!
De mint mindenben itt is lehetnek kivételek!!!
Hol kellett volna még lekérdezni? Leírtam!
Az első tulaj menetlevelei! Ha titkolja,akkor........!
Egyébként igazad van!
A régi jobb volt!
Viszont ha valaki furgont akar venni,akkor Master,Movano és Ducato a favorit!
Van raksúly,jók a méretek és igencsak ezek a leg megbízhatóbbak!
Sprinter-crafter menet közben szétrohad !315 cdi gyárilag motorhibás! Nulla raksúly!
Ja és írtad,hogy csak megosztottad a tapasztalatodat!
Igen én is megosztottam és egyben próbáltam segíteni azzal,hogy leírjam a hibák valószínű okát!
Nem védem a Mastert,csak a sok rosszból a legkevésbé rosszat használom!
Te valamit nagyon félre értettél úgy látom és nem hagy békén! :D
Mondom szerviz könyves ismerős csináltam mindig a Renault-l(szakszervizben!). Az utolsót kivéve(ez alatt + 40 e km tettek bele pár hónap alatt). Lekértük az adatit pluszba és ott is ez szerepelt. Milyen cserékről beszélsz? Még nem volt semmi cserélve majd eztán kell valószínűleg mert szarok ezért lesz valószínűleg per mert így adták el(az meg hogy tudtak róla vagy nem tudtak nem érdekel majd elintézik akivel akarják). És km és minden igazoltan 183 ezer van benne akárhonnan kértünk le akármit mindenhol az állt benne(nem tudom honnan a jó égből kellett volna lekérni még). És nincs benne a Webasto mert kiszedték sajnos a piszkok! :) Biztosan, hogy kijártak vele franciába mert mondták is a Valeo gyárból hoztak-vittek cuccot. De mivel ez kicsi volt nem annyit mentek mint a nagyobb testvéreivel amikről beszéltem 2x vagy még több ezer km van bennük. Szóval persze, hogy nem vita miért is lenne az csak te valamit nagyon benéztél a soraim között!
Csak egy kicseszett kis rövid tapasztalat volt egy viszonylag fiatal autóról. Ami már a fogyasztó világi moslék lehet mondani. Te meg itt jössz régi történetekkel. Mindenki tud mondani nagy legendákat a múltból amiket még megcsináltak. Nem is értelek igazán. Na, de mindegy is nem lényeges. Természetes oda is vonatkozik az utolsó kis szösszenet az irományból. Röviden tovább... :D
Ha ilyen hibák,hogy hűtő+turbó csere után van a kocsi,szinte biztos,hogy 350e km felett van benne!
Ott is inkább a klimahűtő szokott elfáradni!
400e km-ig hiba nélkül szoktak elmenni!(persze van kivétel)
Most találtam rá egy movanora 2.5 dci 2004-es évjárat!
360e km van benne!
2006 ban lett üzembe helyezve 2008-ban 355e km-nél szálltam le róla és 2009-ben 550e km nél elszakadt a vezérműszíj (300e km-t mentek vele).Megcsinálták és 2009-ben 180e km-el eladták!JWG-810 a rendszáma.
1 tulajos 3 éves autó!
Mégegyszer mondom:Nem okoskodásnak vagy vitának szánom! Elhiszem,hogy így jártál,de nagyon valószínű,hogy több a km!