Keresés

Részletes keresés

Pandus Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2879

hátha érdekel vkit:

 


A Wizz Air megnyitotta temesvári bázisát és további terjeszkedést jelentett be
A Wizz Air diszkont légitársaság megnyitotta harmadik romániai bázisát Temesváron (Bukarest és Kolozsvár után). Ez sorban a tizedik Wizz Air bázis a régióban. A bázison egyelőre egy  vadonatúj Airbus A320-as repülőgép állomásozik. A légitársaság 5 új járatot indított a február 19-től  a meglévő 3 mellé, így jelenleg Rómába, Londonba (Luton), Dortmundba, Milánóba (Bergamo), Barcelonába, Párizsba (Beauvais), Valenciába és Velencébe (Treviso) indít járatokat Temesvárról, ezzel a megye legnagyobb útvonalválasztékát kínálva az utazni vágyóknak. A jelen expanzió annak a tervnek a része, amely szerint a Wizz Air idén megduplázza méretét Romániában. A Wizz Air februárban 34%-os piaci részesedés mellett átvette a piacvezető szerepet a diszkont légitársasági szektorban Romániában.
Ezzel egyidőben Váradi József vezérigazgató Prágában arról beszélt, hogy a már bejelentett egy Airbus A320-as repülőgép mellé - amit a cég a júniusi bázisnyitás kapcsán helyez Prágába - júliusban megérkezik a következő új repülőgép. A kapacitásbővítés lehetőséget teremt arra, hogy növeljék a sűrűséget a légitársaság római, brüsszeli, párizsi és eindhoveni járatain, illetve beindítsák a madridi, malmöi és nápolyi járatokat a cseh fővárosból. További két új járatot még az elkövetkezendő hetekben bejelentenek. A cég egyébként már megkezdte a közel 70 fős cseh személyzetének felvételét.
A Wizz Air 5,9 millió utast szállított 2008-ban, ami 41% növekedésnek felel meg 2007-hez képest. A cég jelenleg 21 Airbus A320-as repülőgéppel üzemel, 10 bázissal rendelkezik (Budapest, Katowice, Varsó, Gdansk, Poznan, Szófia, Bukarest, Kolozsvár, Temesvár, Kiev) és több mint 120 útvonalon közlekedik.
A légitársaság Magyarországon 18%-os növekedés mellett 825 ezer utast szállított 2008-ban, ezzel az ország legdinamikusabban fejlődő légitársaságának mondható. Budapesten idén nyáron egy harmadik Airbus A320-sal bővül a Wizz Air flotta.

 

csufi.rulez Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2878
Még nem. Ne feledd, hogy nem klasszikus átszállásról van szó. A járat megvár(ja, hogy felszállj), de a csomagodat neked kell felvenni, majd újra feladni.
Előzmény: pécsi hornet (2877)
pécsi hornet Creative Commons License 2009.02.08 0 0 2877

sziasztok

úgy látom, az Airberlin megy Budapestről Malagaba átszállással. volt valaki már így velük? köszi

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.30 0 0 2876

Keddig akár -25% kedvezmény az easyJetnél február 4-július 15. közötti utakra:

http://www.easyjet.com/hu/jarat/kihagyhatatlan_nyari_ajanlatok_09.html

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2875

Nem fapados, de elég jó Malév akció van:

http://www.malev.hu/Root/Malev.hu/ajanlataink/hihetetlenajanlatok

csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.19 0 0 2874
Szerepelt már az info/cikk, ha párat visszaolvasol láthatod :-)) Azért köszi.
Előzmény: kábelbúvár (2873)
kábelbúvár Creative Commons License 2008.12.19 0 0 2873

Hét budapesti járatából kettőt - Bréma és Frankfurt-Hahn - megszüntet a legnagyobb európai fapados társaság, a Ryanair - tudta meg a fapadosinfo.hu. Ezzel a magyar utasok elvesztenek két remek átszállási lehetőséget a cég más olcsóbb útvonalaira.

ORIGO

 

:((

jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2872
nagy egy húron pendültünk:-)
Előzmény: csufi.rulez (2871)
csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2871

Ír és brit utasaikat akarják kiszolgálni a lehető legjobban

 

Ez a legelegánsabban fogalmazva is súlyos tévedés. Tessék csak rápillantani a Ryan desztinációs térképére! (Előbb persze letölteni a Silverlight-ot :-))

Előzmény: Pandus (2868)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2870

Ír és brit utasaikat akarják kiszolgálni a lehető legjobban, teht a számukra indítanak minél több desztináció felé járatokat.

 

no igen, ezért indít a ryan pld.  Brémából kb 30, Hahnból pedig 50 helyre gépet, miként pld. Bergamóból is kb 50 felé. leszarják ők az ír és a brit utasokat is, pontosabban mindenkit boldogan kiszolgálnak, aki velük akar utazni. csak ehhez éppen attraktív desztinációk és piacismeret szükségeltetik. ez utóbbi nálunk egyelőre nem jön be a ryannek, sajnos.

Előzmény: Pandus (2868)
csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2869
Lehet itt mindenféle elméleti fejtegetésekbe bocsátkozni (szerintem mellesleg irodák nagyon is szerveznek a diszkontokra; a Ryanair hozzáállásáról és desztinációiról is nagyon más a véleményünk), de egy olyan rutinos utazó mint jazzcool, szerintem a tapasztalataira alapozva nagyon jól lát bizonyos tendenciákat, összefüggéseket, amelyekkel én is egyetértek.
Előzmény: Pandus (2868)
Pandus Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2868

viszont a nyelvet nem tudó irodával megy, ők meg nem szerveznek fapadosra. a fapados kifejezetten a bevállalósoknak - meg a kispénzűeknek - való. Pl. e topik látogatóinak.

Abban meg végképp nincs igaza, amit a Ryanről ír, miszerint ha repülnének innen Berlinbe, Münchenbe stb, akkor elsők lehetnének a piacon. Leszarják ők, hogy egy magyar piacon hanyadikok. Ír és brit utasaikat akarják kiszolgálni a lehető legjobban, teht a számukra indítanak minél több desztináció felé járatokat. Nem is szűnik meg a Dublin-Bp és a brit járatok, csak a németek. Mert azt mondják: ez nem az ő asztaluk. Nyilván nem hozta ez a 2 német-magyar járat a kellő nyereséget, tehát beszüntetik és kész. Nincs lelkiismeretfurdalásuk, hogy most mi hogy jutunk el Brémába.

Előzmény: csufi.rulez (2866)
csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2867
Én is azt gondolom, hogy a magyarok nagy többsége szívesebben megy nagyvárosba (most nem a szezonális/nyári repülésekről beszélek természetesen.)
Előzmény: Pandus (2865)
csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2866

Jazzcool ezt írta: de a magyar utasok döntő többsége - lássuk be - nem Liverpoolba akar utazni, vagy Brémába stb. és az átszállás sem opció a nagytöbbség számára, mert a menetrendek azért ritkán illeszkednek. 

 

Nem tudom, miért látod máshogy, szerintem jazzcoolnak teljesen igaza van! A magyar utasok nagyon kicsi rétege utazik/-na LPL-be, BRE-ba, EMA-ba az én véleményem szerint is. A nagy többség nyelvet sem (vagy nem jól) tud, foglalni sem mer, szervezetten akar utazni, nagyrészt nyáron, szezonálisan. A menetrendilleszkedés ben is igaza van.

Ne ezekból a topikokból indulj ki, itt az átlagnál informáltabb, bevállalósabb, gyakoribb utazók vannak! Megint csak: szerintem.

Előzmény: Pandus (2863)
Pandus Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2865
az, h azt gondolod, a magyarok csak fővárosokba hajlandók utazni
Előzmény: jazzcool1,2 (2864)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2864

már miért lenne marhaság? én is örömmel mentem Brémába, és még megyek januárban is, de a ryan, lássuk be, ebből nem élt meg. ha München, Berlin, Frankfurt (nem Hahn) lett volna  a célpont, akkor ugyan verseny lett volna, de azt megnyerhette volna.

Előzmény: Pandus (2863)
Pandus Creative Commons License 2008.12.18 0 0 2863
azért ez egy marhaság, amit írsz, már megbocsáss. Miért kellene mindenhol fővárosba menni? Én pl. nagyon hálás vagyok a Ryannek, mert tán soha nem jutottam volna el Brémába vagy Bristolba és a közeli Glastonburybe, ha nincsenek ezek a járatok. ha csak London lenne és Berlin, nem biztos, hogy eszembe jutottak volna olyan városok, amelyektől azután sok élményt kaptam. Igen, meg kell nézni a fővárosokat, és aztán más úticélokat is. Ma már szerencsére nem 3 évenként mehetünk Ny-ra, aki szeret utazni, évente többször is megteszi.
Előzmény: jazzcool1,2 (2859)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 2862
hát nem:-/ kicsi piac vagyunk, főleg az ilyen "mellékvonalakra..."
Előzmény: gambl-R (2861)
gambl-R Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2861
Szerintem, nem is feltétlenül a magyar utazóközönségre alapoznak ...
Előzmény: jazzcool1,2 (2859)
mestska Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2860
így van, ezzel egyetértek.
Előzmény: jazzcool1,2 (2859)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2859
a főváros persze egy kicsit leegyszerűsítés volt részemről. Pld.  Németország, Franciaország, Olaszország, vagy az Egyesült Királyság esetében a nagy távolságok és a 60-80 milliós népesség miatt más a helyzet.  de a magyar utasok döntő többsége - lássuk be - nem Liverpoolba akar utazni, vagy Brémába stb. és az átszállás sem opció a nagytöbbség számára, mert a menetrendek azért ritkán illeszkednek. 
Előzmény: mestska (2858)
mestska Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2858
abban egyetértek, hogy a Ryan úticélok önmagukban nem elég jó, vag ynem megfelelő desztinációk a magyar utasok számára, de a célpontokban elérhető más Ryan útvonalak javítanak ezen. Azzal, hogy fővárosba kell repülni, nem értek egyet, ha így lenne, akkor nem lenne ekkora a Ryan (Easy, stb.) hálózata. Ehhez az is hozzájárul, hogy a fapados megjelenése kellő marketinggel fokozhatja az utazási igény elég szépen, és bizony a Ryan hálózaon is találni településeket, amik jól futnának szvsz, ilyen pl. Marseille, vagy Pisa.

De Ryan marketinget nem túl sokat láttam, tavaly karácsonykor egy angol (no comment) nyelvű hirdetést a Népszabiban, aztán szevasz.

Mondjuk, ha a kedves légitársaság nem számol azzal, és nem reklámozza (lásd Sky anno), hogy pl. a Bolognai járata igen kiváló Firenze, vagy Ravenna elérésében is, akkor magára vessen.
Előzmény: jazzcool1,2 (2856)
tompus Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2857

A LF nem volt rossz a többi célálomással összehasonlítva.

Előzmény: jazzcool1,2 (2856)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2856

szerintem a ryannek egyetlen normális járata sincs BUD-ról, normális alatt az európai fővárosokat értem. így nem csoda, hogy kivonul. a leszállási díj emelkedése mese.

az easy repül pld London Párizs Berlin. a wizz szintén London, majdnem Párizs, Madrid, Róma, majdnem Brüsszel stb. azaz nem összevethető Brémával, Hahnnal. de a többi, még meglévő desztinációval sem.

Előzmény: csufi.rulez (2853)
Anonimus123 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2855
Egyébként nagyon úgy néz ki, hogy a pilóták is sztrájkolni fognak a malévnál, az egy fokkal nagyobb gáz lesz, mint így és valószínű, hogy a pilóták helyére nem tudnak majd hozni vendégmunkásokat.
Pandus Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2854
Tudok a BA disznóságairól, de nem erre céloztam, hanem arra, a történelemből tanult tényre, ami a kapitalizmus kezdetén volt szokás - és ezek szerint már nem az? - hogy a sztrájkot szervező akárki, itt mondjuk a szakszervezet állja a sztrájkoló dologzók fizetését és a közben keletkezett kárt is. Ha ez így lenne, 1 percig nem lenne sztrájk.
Előzmény: csufi.rulez (2851)
csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2853

Miért vonulnak ki a fapados légitársaságok tőlünk? Drágák vagyunk? Nincs elég utas ?

 

Úgy van. Ha nagyon nagyot lehetne kaszálni, nyilván nem kifelé mennének, hanem járatokat sűrítenének és új társaságok jönnének. Szerintem a legfőbb ok a fizetőképes kereslet hiánya, a túlzott szezonalitás a magyar utasok részéről; kisebb részben a nyelvtudás hiánya (pölö Ryanair-t csak angolul lehet foglalni). De a BA sem makulátlan persze 8lásd a mostani sztrájk is).

Egyébként van több diszkont társaság is természetesen nálunk.

Előzmény: Badb0y (2852)
Badb0y Creative Commons License 2008.12.16 0 0 2852
Ez a kérdés régóta foglalkoztat engem. Miért vonulnak ki a fapados légitársaságok tőlünk? Drágák vagyunk? Nincs elég utas ? Vagy mi van?

Mik vannak még itt nálunk? Wizzair, easyjet azt még valami ??? Mert én többről nem tudok.
csufi.rulez Creative Commons License 2008.12.15 0 0 2851

pedig eredetileg a sztrájkot szervezőkenk, azaz a szakszervezetnek kellene állnia a költségeket, pl. a kártérítését is

 

Ebbe egyáltalán nem értek egyet Veled. Vedd figyelembe, erről ugyan kevés szó esik, a BA nagy disznóságait! Van ám ott is felelősség, nem kicsi, nagy!

G. urat illetően egyetértünk, de ez valóban egy másik topik témája. :-)

Előzmény: Pandus (2850)
Pandus Creative Commons License 2008.12.15 0 0 2850
mindenképpen rossz hír, akár emelkedtek a reptéri költségek, akár nem. már mindenki kártérítést követel a BA-tól, pedig eredetileg a sztrájkot szervezőkenk, azaz a szakszervezetnek kellene állnia a költségeket, pl. a kártérítését is. De úgy látszik, ezt nem lehet érvényesíteni - nincs is miből - ezért olyan nagy a mellénye Gaskónak is. (de az már egy másik topik témája lehetne).
Előzmény: csufi.rulez (2849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!