Arra gondoltam, hogy még több ügyeskedés van mint régebben, mert a NER már szinte bedarált mindent (mert ebbe az országba, bárhova lépsz, bárhova fordulsz, a NER-be botlasz), és nyitják nekik a kiskapukat. Nyilván ebből profitálnak a nem velük egy véleményen lévők is, mint pl az RTL, ATV (bár ha jól tudom, akkor az ATV-nek a tulajdonosi köre nem baloldali, és ahogy írtad is, a Brüsszel felé való látszatnak próbálnak megfelelni).
Mert az anyacsatorna tulaja (a példánkban az RTL) azt mondja, hogy csak egyben adja az összes csatornát: az összeset vagy egyet sem. S a szolgáltató nem vállalja fel az RTL klub (vagy korábban a TV2) hiányát.
Az eredeti kiinduló kérdés abból a szempontból is jó, hogy tételesen pont ugyanazok a műsorokat adják az újon, mint egy másik tulaj a saját csatornáján. És akkor az ember nem érti, hogy minek több egyszerre ugyanazt a műsort adó csatorna, ahelyett, hogy valamelyik értelmes műsort is adna. Aztán csodálkoznak, ha az ember túllép a lineáris televíziózáson.
Hogy legyen hivatkozási alapjuk az áremelésre... :(
Illetve el tudom sajnos képzelni (persze ezért lenne jó, ha valaki megvilágítaná végre hátteret), hogy ilyen-olyan himihumi állami támogatást, adókedvezményt is kapnak ha "hazai" csatornákkal bővítik a palettájukat. Végülis a kerületi/városi tévék adásainak sugárzása is csak kolonc a nyakukon, valamiért mégis adják őket (az én nagy örömömre egyébként - de szerintem ezzel gigakisebbségben vagyok)...
De simán lehetséges. Hisz ha akár csak 10 Ft-ot fizet is egy-egy jobb csatornának, az 2 millió előfizetővel számolva már havi 20 millió Ft találtpénz / csatorna. Nem rossz a semmire...
Nem úgy van, hogy a csatornák pénzt kapnak a szolgáltatási díjból?
Mondjuk a retek és tv2 most már lassan 30 csatornájából tényleg max 8 amin lehetne normális tartalmat tolni egész nap. De azért az vicc, hogy egy műsorért létrehoznak egy csatornát.
És átviheti az egyik csatornáról a reklámidő kvótát a másikra? Mert ha nem, és az adott új csatorna egy fosadék, akkor ott ki reklámozna és minek? Vagy ez az egész reklámvilág is egy belterjes maffiarendszer? Ott is csak a címke kell, hogy túlszámlázott (kamu)kölségekkel elkészített reklámokra lehessen kifolyatni a cégpénzeket?
Mesélje már el valaki szakmabeli, hogy mi szükség van ezekre a csatornákra? Hol a biznic benne az retek-nek? Hogy lehet ezeken a kamúadókon keresztül bevételt és adót optimalizálni? (Mert, hogy nem a nézői igény szülte őket az ziher!)
Mozi Klub, Sorozat Klub, Kölyök Klub HD, RTL Otthon HD - 378 MHz (DDigi2023). Pont a HBO-k és Cinemaxok mellé, és még el is fértek, mert a bitrátát nem viszik túlzásba...
Januártól az RTL disztribúciós partnere, a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. előfizetői is élvezhetik az RTL december 15-én debütált 4 új kábelcsatornájának kínálatát. Az RTL Otthon, a Kölyökklub, a Sorozatklub és aMoziklub csatornák ezzel újabb, közel 900 000 háztartásban válnak elérhetővé a DIGI IPTV, digitális kábel és műholdas szolgáltatásában.
Azokkal a rácsostárcsás, füles, cikornyás, erősítős, tekerős vackokkal, amiket a kereskedelemben forgalmaznak tényleg semmi esély nincs. 40 éves, kerámiatalpú, mezei, létra UHF, szobaantennával a készülék mellett, a szoba közepén, körbebetonozva, adóárnyékban sikerült befogni az összes szabadon fogható csatornát. Sajnos ilyet sem kótyavetyén, sem lomiban nem találtam, nem véletlenül. Hasonló tapasztalatokkal rendelkeznek többen a környezetemben, a most árult szemétdomb antennák a kukába valók. Mindenféle drótból, meg tetőantenbnából kendácsolt izével jobb a vétel, mint, azokkal a műanyag xarokkal.
Én még, mint bot antennával, régi autós FM antennával fogok próbálkozni, ha sikerül hozzá talpat gányolnom. Teleszkópos rádióantennával is lehet próbálkozni, ezeknél a megoldásoknál csak a középső pólust kell bekötni a koaxba, értelemszerűen földelés nincs, de el kell szigetelni! Mindenkinek jó próbálkozást, kellemes ünnepeket, sávszélességben, bitrátában gazdag új évet és erős, stabil jelet kívánok!
ON
Visszatértünk a legmagyarabb szolgáltató a 4iG fórumba.