Gyakorlatilag nekem is hasonló volt a tünet, át szívattam rajta 3 liter folyadékot de nem akart rendesen működni, a baj az volt hogy azon a részén ahol a nyomást kellett volna létre hozni ott elengedett sokat a fal és a karmantyú közt, nekem korrózió okozta, akkor jött a hiba mikor a felújítás után összetettem. az öntvényt meg ette a rozsda...persze itt nem kell nagy felületi egyenetlenség hogy gond legyen..
én végül vettem egy komplett újat a beteget feltettem a polcra késöbbi játékhoz..
Egyébként utólag belegondolva a komplett ára is nevetséges volt, nem éri meg a sok szívást..
u.i.: nekem a vákumos légtelenítő jobban bejött
most jut szembe korábban egy hibás légtelenítő kúp is sokáig tornáztatott...
Vargar mi volt a tünet mikor ezt csinálta.Ma vettem egy sűrített levegős légtelenítőt.Átszívott szinte egy teljes első tartálynyi folyadékot felkeményedett beállítottam tuti volt mentem 3 kört a háztömb körül szuper volt.Azután az egyik saroktól már csak úgy tudtam visszavergődni hogy motor leállít betettem sebességbe beindítottam annyit kiemelt és visszagurultam vele de járó motornál már nem tudtam váltani.Időközben megkarmantyúztam az eredeti főhengert az van benne.Holnap kiveszem a munkahenger tűskéjét láttam olyan képet ahol az jóval rövidebb volt az utángyártotté.Mégtöbbet próbálom légteleníteni.Kiakaszt nem hittem volna hogy a kuplung szivat meg ennyire.
Szerintem nagyon eltúlzott ár.Amikor kezdett ősszeállni a gépem amiben minden 0-ás én is elgondolkodtam rajta.Mi lenne az az összeg ami szöget ütne a fejembe.Én 4-4és fél millió körül érezném ezt de én
elfogult fanatikus vagyok,plusz tudom mit építettem bele a kisgépbe. ahogy a külföldi hirdetéseket nézem a 10ezer eur körüli feletti autók nemigen kelnek el.
Én úgy jártam hogy a ház falabol hiányzott néhány század a közép részén mármint a löket közepénél, és ez szivatott hiába cseréltem a belsejében mindent, a házat is kellett meneszteni...
Srácok szerintetek lehet hogy a hiányzó lyukak miatt nem tudok kuplungot csinálni a fekete a régi gyári,a fényes a samkó utángyártott kuplung föhenger dugattyúja
Évadzáró autókázás és szurkolás 10.27. (szombat) Kakucsring
Nem mindenki tudja, de Kareszon kívül is van X1/9-es szlalom bajnokunk.
A Simon család egy pár éve tovább öregbíti a típusunk hírnevét az OSZAK bajnokságba, aminek az utolsó futama 27-dikén lesz a Kakucsringen és Simon Robin vezeti a bajnokságot!
Nagyon régen megígértem az apukájának, hogy kimegyek egyszer szurkolni, szerintem ez egy stílusos év zárás lenne.
Persze ezen kívül idő függvényébe autóznánk egy jót és persze a pizza sem maradna ki.