Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csocsesz75 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 1509

Sikerült megnéznem egy fehér GT Linet, fekete-piros belsővel, gyönyörű darab. Hátul is tárcsás, tetőn cápaantenna, belül vágott kormány. Vezeték nélüli telefontöltő itthon állítólag csak az automata váltóhoz jár. 

 

Aki most rendel, az már részecskeszűrős, Euro 6d motoros kocsit kap.

Előzmény: R. Scherbotsky (1508)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.04.22 0 0 1508

Felszereltségfüggő és piaconként is változhat, nálunk pl. a harmadik szinttől körben tárcsás. Nem hiszem egyébként, hogy sokat számítana a tényleges fékhatás szempontjából, hacsak nem hátramenetben szoktál nagyokat fékezni :)

A GT-Line és az X-Line biztosan tárcsásak.

Előzmény: Csocsesz75 (1507)
Csocsesz75 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 1507

Suzuki Ignis nem jön be.

 

Picanto hátsó fék tárcsa vagy dob ? Műszaki adatok szerint dob de tesztekben, videókban eddig mindenhol tárcsát láttam.

Előzmény: R. Scherbotsky (1506)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.04.20 0 0 1506

Nyilván nem tudhattad, nem szükséges bocsánatot kérned :)

Az AutoBild itteni testvérlapja, az Autoweek egyébként pont az általad alább említett 2 verziót tesztelte hosszabban, mindkettö 3 hónapot/10 ezer km-t töltött náluk és éppen tegnap töltötték fel az összegzönek szánt videójukat a Youtube-ra:

https://www.youtube.com/watch?v=pa_ArE7fPeU

(vágom, hogy nem mindenkinek kenyere a holland nyelv, de ha tudsz mondjuk németül, a nagy részét jó eséllyel érteni fogod)

Csináltak turbós X-Line - csúcsfelszereltségü Suzuki Ignis összehasonlítót is és azt angolul is feliratozták, át tudsz rá linkelni a fenti videóból.

Előzmény: Csocsesz75 (1505)
Csocsesz75 Creative Commons License 2018.04.20 0 1 1505

Bocsánat, nem tudtam, hogy Hollandiában élsz. Megnéztem az ottani KIA honlapot, így már értem.

Előzmény: R. Scherbotsky (1504)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.04.20 0 0 1504

Hidd el, tudom milyen autót vezettem :)

Hollandiában élek, itt a helyi adókörnyezet miatt az új Riót már csak a T-GDi motorral árulják, a 100 lovas ötsebességes, a 120-as hatgangos váltót kap, de az utóbbi csak a magasabb felszereltségekhez rendelhetö. A sajtó szerint egyébként a 100 lovas motor menetdinamikája kiemelkedik a hasonló teljesítményü konkurensek közül, inkább azok erösebb verzióihoz (pl. a VAG 115 lóeröse vagy a 125 lovas EcoBoost)) mérhetö.

Egyébként itt a nem-céges autóvásárlások eladási listavezetöje a Picanto, bár ebben az említett adózási körülmények fontos szerepet játszanak (egy normálisan konfigurált kisautót 12-13 ezer euróért adnak, egy hasonlóan felszerelt egy kategóriával nagyobb bármi, pl. a Rio már 17-18 ezer euróba fáj.)

Előzmény: Csocsesz75 (1503)
Csocsesz75 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 1503

A mostani Rioban 120 pacis a 1.0 turbós. Az 1.4 MPI a 100-as.

Előzmény: R. Scherbotsky (1502)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1502

A turbóst én is szívesen kipróbálnám, ha lesz belöle a környéken tesztautó, biztosan elviszem egy körre.

Riót vezettem a 100 lovas T-GDi-vel, abban is szépen lépett (viszont jó hangos is volt mellé, meg is lepödtem, mennyire).

 

Előzmény: Csocsesz75 (1501)
Csocsesz75 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1501

GT - Line 1.25 érdekelne élőben, itt vidéken nem hiszem, Pesten talán lenne belőle.

 

Jön az X-Line is 1.0 turbó 100 pacival, ami bekerül a GT-Lineba is, azt is kipróbálnám.

Előzmény: R. Scherbotsky (1500)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1500

Gondolom, a kereskedőknél akad belőle :)

Melyik kivitel érdekelne?

Két hét híján egy éve, hogy átvettem az enyémet, még a legelsők között. 18 ezer km ment bele eddig, én nagyon szeretem.

Üdv, 

R.S.

Előzmény: Csocsesz75 (1499)
Csocsesz75 Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1499

Nekem.

 

Szép darab, nem tudom hol lehetne megnézni itthon élőben.

Előzmény: R. Scherbotsky (1472)
Laslow Creative Commons License 2018.04.19 0 0 1498

Sziasztok! 

Első generációs (2007-es) Picantohoz keresek egyrészt tetőantennát, másrészt kalaptartót. Ha tudsz bármelyikben segíteni, írj emailt a nevemre kattintás után látható email címre. Köszönöm! 

bárki31415 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 1497

Van egy  2009-esKia Picantonk. 79 és 83 között balról elölről tücsökciripelésszerű hangot hallat - motortérből jön. Vkinek vmi ötlete?

Laslow Creative Commons License 2018.04.12 0 0 1496
Előzmény: Laslow (1495)
Laslow Creative Commons License 2018.04.12 0 0 1495

Sziasztok!

Vettünk egy 2007-es Picantot, de német a kézikönyve. Volna esetleg valakinek magyarul beszkennelve, amit meg tudna velem osztani? Nagyon hálás lennék.

TEATCHER Creative Commons License 2018.03.13 0 0 1494

Nekünk Picanto 2017-es modellünk van és a tavaly nyári átadás-átvételkor, a szalonban derült ki, hogy a normál méretű 14"-os pótkerék gumit nem tudták a tartójába behelyezni, jóllehet ilyen kerekekkel adják át az új autót. (Ez gyárilag nem jár hozzá, mi ezt extraként vásároltuk.)  Nagyon kínos volt.Végül néhány hét múlva szereztek egy szükség-pótkereket (virsli gumival). Na az már belefért. De ettől még nem rossz autó. Most már 8-9 hónapja hajtjuk.

Előzmény: mission impossible2 (1488)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.03.03 0 0 1493

Update

Az autók cseréjével egyidőben a sorozat főszponzort, így nevet is vált:

http://kiaplatinumcup.pl/#/news/140

Az első futamot április végén épp a Hungaroringen rendezik majd.

Előzmény: R. Scherbotsky (1483)
találdki.hu Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1492

Csak második autó. Nem sokat használja a feleségem. Most van benne 22.000 Km, így nem igazán fontos mennyit eszik.

Előzmény: R. Scherbotsky (1487)
picu41 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 1491

Köszi a tanácsot a 8 litert kb ahogy mértem 60-40 arányba volt, több volt a városi vezetés. Most lehuztam a csatlakozót a lambdaszondáról.. és hoszabb távokat teszek meg, igy 7 körülire csökkent. A termosztáton mit nézzek meg?

Előzmény: R. Scherbotsky (1485)
st81 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1490

Nem fér be? 165r14 a téli és nyári gumink is (lemez felnin), amit pótkeréknek használunk és simán be lehet tenni. A gyári gumimérete is ez. Be kell annak mennie a tartójába.

Előzmény: mission impossible2 (1489)
mission impossible2 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1489

valaki segitene

Előzmény: mission impossible2 (1488)
mission impossible2 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1488

vizonto1

2005 ös évjáratú Kia Picanto hoz pótkerék

:Most 155 R13 as van rajta

Én kaptam  165 r14 et de az nem fér be

 

Előzmény: vizonto1 (1478)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.01.30 0 0 1487

Ez valami eszméletlen jó kocsi lehet, ha a tízliteres fogyasztása ellenére 12 éve kitartasz mellette.

Előzmény: találdki.hu (1486)
találdki.hu Creative Commons License 2018.01.30 0 0 1486

Szia, nekem egy 2006-os 1.1 automata LX young van és újkorától kezdve 10 litert eszik. Én örülnék a 8-nak is.

Előzmény: picu41 (1484)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.01.29 0 0 1485

Gyertyák-szűrők cseréje kezdetnek (használtan vett kocsinál ez egyébként is alap), termosztát ellenőrzése, ha a helyzet továbbra sem változik, lambdaszonda és a kipufogórendszer ellenőrzése. A motortisztítást nem tudom értelmezni, ez hogyan történt?

Gondolom, 2005-ös az autó. Milyen körülmények között produkálja az említett fogyasztást? Jellemzően mekkora távokra használod?

Előzmény: picu41 (1484)
picu41 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 1484

Üdv Mindenkinek.

Valaki tudna e segiteni? Vásároltam egy 95-ös 1.1 LX-es picantót. A családba másodautónak már van ilyen ezért ezt választottam kényelem és főleg fogyasztás szempontjából . A már meglévő 5 l körüli fogyasztással hamar megszeretette magát, elenbe a mostanival ami 7-8 litert fogyaszt. Na mentségére talán most 6,9 főleg országuti vezetésnél. Az autó szépen működik, hibakódolvasó nem jelez hibát. Olajcsere, motortisztitás megtörtént.  Valakinek ötlete? Köszönöm.

 

R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.01.22 0 0 1483

Készülnek a 2018-as lengyel gyorsasági :) Picanto márkakupa autói:

https://www.kialotosrace.pl/#/news/139

A modellváltás miatt a mezöny kocsit cserél, az új versenyautók ötajtósok lesznek (mivel a jelenleg kapható Picantóból már csak ilyen van).

A technika viszont nagyjából ugyanaz lesz, mint eddig, az 1,25-ös négyhengeres motor kerül a kocsikba 100 lóeröre felhúzva. Érdekes, hogy a Kia nem látott promóciós lehetöséget abban, hogy a háromhengeres turbómotorral versenyeztesse a kisautókat (bár gondolom, a köridök szempontjából nem jelentett volna nagy különbséget).

TEATCHER Creative Commons License 2017.11.13 0 0 1482

Szia RS,

 

ti már az új, 'nagykerekű' Picantóból vettetek, vagy ez még a kifutó széria modellje?

 

Mi már a "nagykerekű" legújabb típust hajtjuk.

 

Hogyan jutottatok arra a döntésre, hogy Kiát válasszatok? (azért kérdezem, mert úgy látom, ebben a kategóriában Magyarországon csak a Suzuki Celerio tud szabad szemmel is látható eladásokat produkálni, természetesen annak a típusnak is elvitathatalan érdemei vannak)

 

A Celerio sem fért volna be normálisan arra a garázshelyre amit az új autónak szántunk.

 

Május eleje óta hajtok egy ilyen, szintén háromhengeres kisautót, bő négyezer km ment bele eddig. Az átlagfogyasztás nálam 4,8 liter, ez napi 2x35 km-es, főként országúti munkába járásból adódik így - nagyon pozitívan csalódtam, mert az előző modellnél sokan panaszkodtak túlfogyasztásra, tisztán városi üzemben 7 liter feletti értékek is előfordulnak.

 

A miénk fogyasztása nem rossz, de messze több mint amit a gyár állít. Sajnos nem tudom megerősíteni a lelkesedésedet. Vegyes fogyasztásban 5-7 l/100 km

 

Véleményem szerint az autó a kategóriáján sok szempontból túlnő, a kidolgozása pl. egy kategóriával feljebb is a jobbak közé tartozna, a belső tere kényelmes, remek az útfekvése, nekem a dinamikára és a zajra sincs panaszom (országúti sebességekig szerintem kifejezetten csendes, nem tudom, nálad mi az összehasonlítási alap).

 

Korábban Szuzuki Splash-t hajtottunk kb . 7 évig. (Sajnos összetörtük :(  ) Azzal nagyon meg voltunk elégedve minden tekintetben, így visszatekintve a zajszint is jobb volt. Sajna már nem gyártják és a helyette kínált Celerió nem az amire vágytunk. 

 

Összefoglalva:  A Picanto öszességében jó kisautó, nem bántuk meg a vásárlását. Az Aygo túl kicsi és nem ár/ érték arányos. A többi kisautóval pedig méretproblémáink lettek volna. Volt olyan ami ami befért volna a garázsunkba, de azoknak alig volt csomagtartója. Idő közben a forgalmazó orvosolta a pótkerék panaszunkat is.

 

Az Aygo mellett a Picanto úgy hat, mintha kétszer annyi alkatrészből szerelték volna össze, összehasonlíthatatlanul igényesebb szinte minden szemponból.

 

Szerintem is.

 

Sok örömet a kiskocsihoz!

 

Köszönjük és viszont. Lehet szeretni ezt a kis családtagot.

 

Üdv

Előzmény: R. Scherbotsky (1475)
vizonto1 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1481

Sziasztok!

 

 

Az alábbi hirdetés már tárgytalan.

Előzmény: vizonto1 (1478)
vizonto1 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 1480

Szia!

 

Már tárgytalan.

Előzmény: Dénes /dns/ (1479)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!