Nem ismerem a hatötven blokkot, nekünk a nyóccázasban a vezérmű tengely a hengerfej és a szelepfedél alu anyagából kiképzett felületen fut, nincs benne csapágy (sajnos) így nincs is mit köszörülni rajta. Illetve, ha köszörülnek egy síkcsapágyas veztengót, annak nem a bütykét köszörülik, hanem a csapágy felületeit. Ha a bütyökkel baj van, akkor dobós.
Kinyitnak a szelepek? Ezt a szelephézag állító ablakokon láthatod. Szelephézag van?
Nekem pld nem sikerült becsiszolni a szelepeket, hogy megálljon benne a benzin. Jónak kéne annak lennie, jól ráköltöttél..
Enyém hidegen sokszor úgy indul be, hogy befogom a légszűrőn a lyukakat tenyérrel. Beindulna sok tekerésre enélkül is, de ha 4edik átfordításra nem pöffen, akkor így elsőre indul. De nekünk papír szűrős, ezt könnyű így szivatózni tenyérrel.
Sziasztok!Bocsánat hogy ide írok tudom ez BIG fórum,de DR 650 fórum elég halott!És gondoltam megkérdezlek titeket,lehet valaki már járt hasonló cipőben!?
Adott egy DR 650 R 1992,alapos felújítást kapott ,blokk csapágyak ujjak,minden tömítés új(hengertalp,hengerfej stb)Henger fúrva,Wössner dugóval szerelve(van kompresszió bőven) Szelepek szabályozva,becsiszolva(szépen zárnak a benzint zárt állapotban nem engedik át!)
Mikor elkezdtem összeépíteni a blokkot a baloldali vezérműláncot és fogaskerekeit felraktam, minden fogaskereket jelre állítottam! Majd ezután állítottam a jobb oldali vezérműláncot a szelepekhez itt a vezérmű tengelyen lévő jelzés pontosan síkban volt a hengerfej tetejével,és a dugattyú holtponton állt!
új szelep himbákat kapott!!vezérmű tengely viszont köszörülve lett! Mikor összeraktam a blokkot,szelepváltás után beállítottam a szelepeket T jelzéshez holtpontra!!! A főtengelyt szépen áttekertem kézzel(gyertya nélkül) hogy nem e szorul valahol,nem e kattog,és nem,szépen forog MINDEN!
A szelepek nem nyitnak bele a dugóba stb!
De alapos szívatózás után,gyújtást adtam,és nem indult! Gyanakodtam a benzinre,vettem friss 100 OMV!nem indul! Cseréltem 3 CDI t,+4 gyertyát nem indul! Cseréltem 4 gyújtótrafót,2 komplett gyújtótekercset és jeladót lent a blokkban,nem indul! cseréltem komplett váz elektronikát,nem indul! Folyamatos szép,szikrát ad mindennel amire gyanakodtam!!!még egy centis távról is szépen áthúz az áram a gyertyába!
Karburátor folyamatosan porlaszt,a membrán is új, a gyertyák benzinesek már a kipufogóból áramlik a benzin szag! nincs dugulás! De nem indul!!egy durranás,egy gyönge szisszenés,semmi!!!!!Még hidegindító sprayre sem reagál!!!!! Ma azon gondolkodtam hogy a vezérműtengely köszörülve lett,de előttem már lehet valaki más is köszörülte és veszített a vastagságból így változhatott a nyitás,zárási időpont????? Már nem tudok mire gyanakodni!!Ha volna tippetek,tanácsotok azt nagyon megköszönném!!! Előre is köszöntem!Üdv!
Ormai meg volt elsőre. Ránéztem hátul arra a Hófehérkére, gondoltam ennek pont úgy áll a sapkája mint egy Krisznek. De gyorsan elvetettem, mert a banditát nem krosszcsizmával szokták berugni, meg nem is úgy megy a hegyre. Nem volt meg, hogy régi a kép :-))
A fényképeimet rendezgetem - aztán ilyen elfeledett dolgokat találok... A 30 forintos kérdés(ek) - kik ők és HOL készült ?? :-) Krisz itt még miért motorozott!? :-) stb, stb.
Valami TV csatornán láttam, hogy szokott lenni ilyen, hogy mennek képek és senki nem mond semmit, csak annyi van aláírva, hogy kommentár nélkül. Ez is valami olyasmi? :-)
Szank mára egy bejáratott emblematikus célpont lett a 3 Királyok rendezvényen és töretlen a sikere! Mi most Pee-vel nem csatlakoztunk be a homok(féreg)járatok feltérképezésébe, mert a DRZ-ket otthon felejtettük! :-)
Helyette (ezer köszönet a szervezők felé: szállás, kaja, minden), mert így nekünk nem maradt más csak a hangulatkarbantartás! ;-))
Egyetlen homokszemcse csúszott csak az olajozott gépezetbe, hogy Pee hozott egy HORKOLÓGÉPET és minden este be is kapcsolta!!!
Hazafelé Jászszentlászló tanyavilágban megnéztem egy tanyát, de mit ne mondjak kegyetlen volt a homokos úton traktornyomban menni! x majdnem eltaknyoltam nagyon félre vezette a homokos traktornyom az első kereket így nem mertem hasítani benne!... Brrr ha a ti utatok is ilyen volt akkor nem irigyellek benneteket!
Én lassabb haladást, kanyargósabb utat választottam, itt a technikának nagyobb szerepe volt. Lehet, Fehér Lacinak is jobban bejött volna elsőre, ha nem velem indul el :-( Nna, majd legközelebb!
Szank után közvetlenül az hosszabb egyeneske' - nna az gyilkos volt :-((
Amúgy 126 km lett - de a végén az utolsó 5 km a késői szürkületben "érdekes" volt - soha ilyet többet!
A staisztikai számokhoz hozzátartozik még két darázscsípés is - egy egyiket szombat délben a tarkómon, a másikat meg Szankról hazafelé az aszfalton kaptam: be-el--kaptam egy szerencsétlent a prot-ing egyik kézvédő-gumicsíkja ALÁ :-(