Darabokból kell összerakni akkor még lehet válogatni a komponenseket Ina vízpumpában dolz van kerülendő a meyle szintén csomagol de hogy mi van benn az más kérdés
A Lacettimen szükséges vezérlést cserélnem, mivel elvesztem a választható készletek között a véleményetekre vagyok kíváncsi.
Ezek közül melyiket célszerű vásárolni? szíj+ feszítő+ vezető :Conti, Ina, Gates ? vízpumpa: Ina , Meyle ? Normál esetben fog kelleni valamilyen tömítést is beszerezni vagy az a vízpumpához csomagolva van?
2005-ös 1.6-os ötajtósomnál a következő jelenség indult el nemrég: elinduláskor, illetve alacsonyabb fokozatokba váltáskor (kettes vagy hármas, pl.: körforgalomba bemenet) egy fémes kattanást hallani elölről, legtöbbször akkor, mikor a kuplungot felengedem és eléri a fogáspontot. Először valamelyik kuplungalkatrészre gyanakodtam, de aztán meghallottam akkor is, mikor megálltam a pirosnál (kb 20-nál üresbe rakom ilyenkor a váltót, felengedem kuplungot és fékkel állok meg), abban a pontban, mikor megáll az autó, ott már rég fel volt engedve a kuplung. A hang nem rendszeres, tehát nem minden elindulásnál vagy megállásnál van és működés közben sem érzek semmi változást. Esetleg valaki találkozott már hasonlóval? Tavasszal lett cserélve féltengelyszimering és gumiharang, már arra is gyanakodtam, hogy esetleg ott raktak össze valamit kevésbé pontosan és most kezd kijönni a hatása.
Köszönöm előre is, ha valaki tud iránymutatást adni benne!
Lacetti 1.6 SW kombi. Elvittem a klímáshoz ellenőrzésre a klímát. Lecserélte a gázt, és utána nem akart hideget fújni. Azt mondja, hogy a kompresszor szívóóldala gyenge. Viszont a ventillátor is csak lassan megy. Egyáltalán van a ventinek második fokozata?Vagy csak egy fokozatú?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Hol vásárolhatnék Lacettihez bal hátsó féknyereg tartót? Bárdi, Unix, Láng autó, Autokun, Bontópláza, náluk nem találtam. Előre is köszi a segítséget.
De nem rögtön megy el, ha leáll a motor. Pont az a lényeg, hogy ha bármi van, akkor meg tudjon állni az autóval. Persze ilyenkor nem jó többször a fékre lépni.
Semmi, de ha nincs szivárgás, akkor a már megtermelt vákuumból kell maradnia. Próbálj ki egy jól működő rendszert, néhány fékezésig még könnyű benyomni aztán egyre nehezebb.
Azért működik csak pár fékezésig, mert nincs ami után termeljen. Pont a biztonság miatt van úgy méretezve, hogy ha leáll a motor, akkor még legyen pár fékezésig elég vákuum. Illetve ha padlógázzal mész és fékeznél (ugye akkor sem tud vákuumot termelni, hiszen a szívócsőből veszi, ahol meg csak zárt fojtószelepállásnál van).
Az oké, hogy a kormányszervó rögtön megszűnik, de az normális (kérdem a többieket), hogy a fékszervó is? Tudtommal a fékszervót biztonsági okból úgy kell megcsinálni, hogy még jópár fékezésig működőképes legyen ha leállt a motor. Szóval akár ez is jelölhet hibát. Ha vákuumos elven megy a fékrásegítés a te kocsidban, akkor az akár dupl ahibát is okozhat. Pl. hogy nem marad vákuum benne, így nincs rásegítés, illetve fals levegőt szív a motor ezért bizonytalan, és akár le is állhat!