Annak a normakönyv szerint munkaideje (nagyon ideális esetben) 2.9móra. Ezt kell szorozni az adott szerviz rezsióra díjával. Plusz a meglepetések, amik egy ilyen korú autónál előfordulhatnak.
Elméletileg az irányjelző is abban a csatlakozóban van, mint a többi, ettől függetlenül lehetséges, hogy nem teljesen vagy ferdén van rajta. Nézd meg, ott lesz valahol a lámpatest hátsó oldalán a csatlakozó!
Üdv. Tegnap kaptam vissza az autót vezérműszíj csere után. Reggel vettem észre hogy a jobb oldali világítás nem működik. Csak az index. Ködlámpa sem. Biztosíték jó. Égők jók. Létezik, hogy valamilyen kábelt nem dugtak vissza? És ezért nem világít a lámpa? A műszerfalon is sárgán világít a hibajelző, hogy valami gond van.
Áramtalanítva pláne nem nyitható. Mechanikusan működik a reteszelés, amíg a zárban lévő villanymotor nem fordítja tovább a reteszelőtárcsát, nem nyitható belülről sem.
Még annyit, hogy aki nekem adta a tanácsokat az ajtó javításához azt mondta első körben le kellene venni az akkusarut, úgy megpróbálni az ajtót a belső karral nyitni, hátha árammentesen nyitható az ajtó. Persze ez csak egy ötlet!
Nekem 2012-es Superb-m van. Én novemberben jártam vele, hasonlóan, de nálam a bal oldal lett teljesen halott. De szerencsére nálam nyitva maradt az ajtó. Utólag kiderült, hogy egyszerre három vezeték is el volt szakadva. Viszont ez a húzogatós dolog nem menne, mert az oszlopban egy csatlakozó szerű átvezetés van, ezt széthúzni nem lehet mert kiszereltem, de fix. Persze senki nem vállalta el simán, mindenki négy-öt hétre vállalta volna így én magam álltam neki megcsinálni. Mit mondjak nem volt egyszerű munka. A csatlakozótól az ajtó közepéig kicseréltem mind a három vezetéket. Ebből egy vastag piros volt egy vastagabb kék- meg valamilyen vékony csíkos, a harmadik valamilyen lila drót volt. Amikor végeztem vele természetesen nem működött semmi, jött a hibakeresés. Kiderült, hogy egy bizti is kiolvadt amikor a drótok, hol érintkeztek, hol meg nem.
A bizti cseréje után feléledt az ajtó! Látszott a műszerfalon, hogy kinyitottam, ment az ablak, meg zárt-nyitott az ajtó is illetve lehetett kezelni a másik ajtókat(majdnem mindet). Győzelem!- Legalább is ezt gondoltam. De kiderült, hogy a vezető mögötti ajtó még nem jó. Még nem látja a nyitását, nem zárja, nem működteti az alakot sem, viszont ha kinyitom felkapcsolja az ajtó alján a kis lámpát, meg az ajtóról kezeli a saját ablakát. A szerelők szerint valami komfort elektronika lehet.Ezért engem is érdekelne hol is van elhelyezve az a komfort elektronika!
Félreérhető voltam, nem az ajtókárpitra gondoltam, hanem az A oszlop alján levő borítás leszedésére. Ha ez lent van, meg lehet mozgatni a teljes kábelköteget ami átmegy az ajtóba. Mondjuk nekem I-es superb-em van, II-esen lehet máshogy van.
Nézd meg, hogy bontóban van-e olyan kárpit és állj neki komolyabb szerszámokkal. A nagyobb baj az, hogy jelenleg azt sem tudom, hogy ha lent is lenne a kárpit akkor hogyan tovább? Bár maga a vezérlő elérhető helyen lesz, de a zár az továbbra sem. Talán ha lenne lábkiosztása a vezérlőnek, akkor lehetne neki tápot adni (általában egy vezeték szokott eltörni egyszerre) és akkor nyitható lenne, de ebben nem vagyok biztos.
Van egy gondolatom lehet nagy butaság A jobb első ajtón is van nyitó záró gomb Kiszedném és külön áramot adnék neki Szerintetek működne úgy? Ha már nyitva lenne az ajtó akkor már minden ok
Sajnos az ajtókárpit alsó részhez nem férni oda A küszöb eltakarja az alsó két csavart Nem tudom hogy lesz leszerelve de félek nagy kàr fog érni így megtervezni valamit
Én alul leszedném a kárpitot, ahol az ajtóba menő kábelköteg van, aztán megmozgatnám, talán sikerülhet előbb-utóbb olyan helyzetbe hozni, hogy kapjon áramot a zár.
Úgy néz ki kábel szakadás lesz a baj Most a fő gond hogy az ajtót nem lehet kinyitani ezáltal az ajtókárpit bontása nem lesz egyszerű Valakinek ha van esetleg ötlete Meg köszönés előre is
Ez az anyag elég érzékeny arra, hogy milyen más anyagokkal kerül kapcsolatba. Van akinek az izzadsága vagy a használt kézkréme reagál vele és feloldja, Akkor lesz ilyen ragacsos, nudlizósan ledörzsölhető. A legjobb tipp eltávolítani valamilyen oldószeres mosással, esetleg csiszolással, és lefesteni olyan festékkel ami ugyan nem fogja majd tudni azt a puha tapintást, de szebb és tartósabb is. ...esetleg a VTN fóliázás is lehet egy opció!
A probléma: A vezető felőli oldalon az ajtó nyitásakor-zárásakor megfogott rész (ami eredetileg sztem valamilyen gumírozott műanyag) elkopott, ragad, ha megfogom. Bosszantó apró hiba gondolom, de szeretném orvosolni. Hozzáértő szakik véleményére lennék kíváncsi, mi lehetne a megoldás? Megj.: Az utasoldali ajtónál nincs ilyen probléma.
Azt hiszem, hogy akkor még külön egység volt a BT és nem a fejegység része. (viszont a fejegységről volt vezérelve ha volt benne ezért a menüben és a front panelen az előkészítés) Ha nincs benne BT egység akkor nem lesz A2DP sem, márpedig nem lesz benne BT egység sem mert ha lenne akkor a CK200-at sem tették volna bele...