Van egy 2004-es Ford Transitom (F3FA) ami járó motornál, 1-esben indulásnál minden előjel nélkül lefulladt. Azóta önindító teker, de a motor nem indul. Volt ilyen autópályás tréleres szerelő aki lehúzogatott pár csövet, nézte, hogy megy üzemanyag a motorhoz, valami spray befújásával egy pillanatra be is indult a motorja, azóta áll.
Tudnátok ajánlani valakit akinek beférne a műhelyébe és szívesen foglalkozna vele? Eddig akikkel beszéltem, látatlanban fix 500ezres adagoló elektromos rész cserét ajánlottak vagy szimplán meghaladta a szakmai tudásukat, hogy az autó nem indul (?) ... vagy nem fér be a műhelybe és még sorolhatnám.
Műszaki még fél év van rajta, de alvázszáma szépen olvasható, műszakilag is eléggé rendben van. Ráadásul a forgalmija szerint is motorkódos. Ha kell, tőlem egy motor csere is működhet vagy bármi egyéb megoldás érdekelne. Vettem egy pár éves Movano-t helyette, mert ugye dolgozni kell. Így a dolog nem sürgős, de azért nem szeretném a telephely közepén állva elrohasztani. Ha számít, helyileg Budapesten van, XV.ker.
Megtisztelő válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Mármint az adagolón? A szíjtárcsát sehova,a négy csavart fellazítod és csak egy kicsit az adagoló tengelyét az óramutató jrásával megegyezően fordítod egy huszonkettes kulccsal.
Nekem 1 távos van 1 pót mind kettő kopott,távos meghalt 4 éve van nálam soha nem használtam egyiket sem az ajtónál, mindegyik kopott. ja elöbb kihagytam a tanksapkát is nyit.
Sikerült meggyürüzni a transitot (2.5 Td 1999)(csereltem tova bba hajtokar csapagyakat szelepszarszimmeringeket meg becsiszoltam a szelepeket is szelephezagok belőve. Gyönyörűen indul szépen jár kevésbé füstöl. Viszont azt hittem,hogy erősebb is lesz. De nemhogy,erősebb de mintha picit gyengébb lenne mint volt.
Lehetséges ,hogy össze kell kopni a gyürünek a hengerrel ?
Vagy adagolót kéne hozzá állítani picit ?(Bosch VE valami iveco adagolo elemmel)
Vagy porlasztocsucsokkal kezdeni valamit ? (pl ultrahangos mosoba berakni ?
Én leszedném az ajtókárpitot, alatta a párazáró fóliát óvatosan, hogy ne szakadjon szét, ha még van, aztán megnézném az ablakemelő szerkezet fogasívét hajtó fogaskereket ami a tengelye is egyben, és spiáter öntvény, hogy nem kopott-e el annyira hogy már átugranak a fogaskerekek az íven. Ha igen lehet csavarral vagy popszegeccsel, alátéttel megtuningolni a tengelyt hogy a helyén maradjon, de cserélni egyszerűbb és biztosabb az egész szerkezetet.
Kis segítséget szeretnék kérni. 2012-es transit bal oldali ablakemelő feltekerésnél amikor eléri a zárt állapotot, kerregve/kattogva tovább szeretne menni.
Mi lehet a baja, tudom-e magam orvosolni, ha igen, hogyan?
4 darab zár van egy Transiton mi az hogy megadta magát a zárbetét is? A távirányítókba elemet szokás cserélni, meg ritkán mikrokapcsolót, a zárat meg olajozni szokás ha nehezen jár.
Segitséget szeretnék kérni,van egy 2007es tranzitom megadta magát a távirányitó és az zárbetét is motortér nyilik.Hogyan tudnám feltőrni" a saját autómat?
Semmi értelme tuningolni, a gyári minőséget kell visszahozni, nálam majdnem minden ami elromolhat ki lett cserélve és tökéletes a fék. Első két fékmunkahenger, fékpofák elől hátul, első két gumi fékcső , főfékhenger, féktárcsák elől, hátsó fékmunkahengerek kitisztítva, megjáratva, hogy mind a két fele szépen mozogjon, fékfolyadékcsere, hátsó terhelésfüggő fékerőszabályzó megjáratva, megtisztítva, beolajozva (korrozió elekerülése miatt). Vákuumdob rendesen működik. Ha ezek rendben vannak jó lesz a fék, ha nincs tuningolhatod akkor se lesz jó.
Szeretnék kérni egy kis segítséget! A tipus egy 2000tddi (abfa) Transit. Elkezdett rajta lassan elaludni az olajnyomás làmpa,főként hidegen. Cseréltem olajgombàt. Nem lett jobb. Hidegen olajnyomásmérő műszerrel mérve fèl bár a nyomás. Most jött volna az olajpumpa. leszedtem a kartert,meglepetèsként talàltam benne 1db arany színű 8-as csavart. 42mm hosszú (fej nélkül) és 45-ös torx feje van. Ez honnan hiányozhat? Attól tartok,hogy nem valami elődöm hagyta benne,hanem a motorból távozott.
Sok transiton átépítettem már az adagolót,azonban mindig a transit saját bosch adagolója került fel.Hogy a masteré jó e rá azt az adagolós tudná megmondani.