Sziasztok. Nekem egy Landrover Freelander TDI4-es kocsim van. Korábban is egy ugyanilyen kocsim volt, abba beszereltettem Bécsben egy VDO gyártmányú Tempomat-ot. Kiválóan működött, és amikor kocsit cseréltem tavaly, (ugyanilyen kocsi, csak fiatalabb), kiszereltettem a Tempomat-ot.
Kérdéseim: van köztetek valaki, aki beszerelné az uj kocsimba? Ha nem, tudtok-e ajánlani egy Tempomat forgalmazót, terméket, beszereléssel együtt?
Hello! Az Ap-700-as esetében is van lehetőség az autó saját sebesség jelének használatára! Mi ugyan a Waeco termékeit szereljük, de gyanítom hogy ennél is hasonló a szisztéma hogy a mágnes szálát kell rákötni a sebesség jeladóra!
Lenne egy kérdésem szeretnék egy ap700 beszerelni az autóba.Nem akarom ezt a féltengelyes megoldást jeladónak.Nem lehetne belekötni a kilométerórába?Nem spirál hajtja hanem valami elektronika!Az autó tipusa:Chevrolat Lacetti!Várom válaszotok!
Tempomatot kínálunk 60-e ft-tól (vákumos) beszereléssel ami utólag beszerelhető szinte bármilyen autóba! Természetesen van kínálatunk az elektromos gázadagolással és CAN-BUS rendszerrel ellátott autókhoz is! Ezen kívül még sok minden kiegészítőt kínálunk autókhoz.
Javaslat kérés.
Végig néztem a "tempomat utólag olcsón" témáit, de az én problémámra nem találtam választ.
Vásároltam 2003. decemberben egy 2003 évi gyártású Suzuki Ignis 1,5 GS A/T benzines típusú automata sebesség váltós személy gépkocsit.
A kocsi használatával meg vagyok elégedve. Problémám , hogy 81éves reumás lábaim miatt hosszabb, főleg sztráda használatakor hiányolom a "Tempómat (sebességszabályozó automatika)" hiányát. Érdeklődőm, hogy a tempómat a Suzuki Ignis 1,5 GS A/T kocsiba utólag beépíthető? Ha igen, akkor szíveskedjen jelezni, hogy:
-mi a tempómat neve, tipúsa? -mi a várható ára az autómattikának? -a beszerelésre kit ajálnak?
Debrecen. 2009.07.27. Köszönettel: Halasi Béla
Debrecen Petőfi tér 20-21 I/2. 4024. Email:halasi28@gmail.com
Van nekem egy Citroen C5 autóm és ehhez sikerülne bontóból egy eredeti tempomat szettet beszereznem. Esetleg valaki nem tudná ezt nekem beszerelni, vagy ismer valakit aki ezt beszerelné? Az infókat megköszönném!
2002évj citroen xsara picassoba szeretnék "gyári"tempomatot,de eddig mindennhol elkeseritettek,hogy nem lehet csak 2003évj-tol.... tud vki vmilyen infot erröl?
Folyt. Ami a tempomat nélküli vezetést illeti , most volt szerencsém BP-Moszkva-BP -t nyomni, megvagyok nélküle is , de hát kényelmesebb... Én azt tartom SUFNITUNINGnak, aminek a működésével egészen pontosan nem vagyok tisztában , és valami ( általában a készítők üzleti érdekei) meggátol a működés pontos megismerésében.
Biztos lehetsz abban , csak mert néhány embernek jól műk valami , hogy az nem tartalmaz hibát? Esetleg rejtett hibát? Vállal felelőséget valaki? Azt amit én írok magamnak , abban biztos lehetek , ha kedvem tartja még változtathatok is rajta... Ki a felelőtlenebb? Aki egy mások által jónak mondott , valójában "fekete dobozt" épít be az autójába , vagy aki saját ismereteit és tudását megítélve - a tévedés és utólagos javítás lehetőségével egyetemben- maga épít egy számára teljesen átlátható készüléket az autójába?
A másik gondom a "gyári" kütyükkel , hogy ha valami nem tetszik benne , vagy változtatni akarok benne , rajta , akkor megáll a tudomány. Nos ezek a motivációim , és remélem - ha más hozzáértő bátor ember utánépíti talán - igazolást nyer az álláspontom. J.
Nézd , az hogy vettem a bátorságot és tempomat építésre adom a fejem , az azt jelenti , úgy gondolom birtokában vagyok azoknak az információknak amik szükségesek a megépítéshez. Gépész és vegyészmérnökként , az elektronika és az ipari elektronika terén 2x éves tapasztalattal , a szabályzások tervezése és beállítása (pl PID szabályzó) terén 1x (tizen x) év tapasztalattal a hátam mögött valószinűnek tartom hogy már elsőre sem fog rángatni. de ha mégis... akkor az én autóm bánja , amit közkincsé teszek az szándékom szerint már kipróbáltan jó lesz. Persze nyilvánvaló hogy azt is valakinek be kell majd állítani , és ez valamiféle műszaki vénát fog kívánni. Aki alkalmasnak tartja magát erre , hidd el , csak az vállalja be. Ami azt a bizonyos kft-t illeti , a beszerelésről és a többiről mit sem változott a masszív negatív véleményem. Örülök , hogy neked jó tapasztalatod volt , de kb 120 eft kiadása után ( ami szerintem kb 70 eft szemtelenségi felárat tartalmazott) . Én igy saccolom , ez a véleményem , ha valaki alkalmazottal normálisan adózva 1 óra alatt beszerel egy kb 10eft értékű cuccot és tisztes hasznot és rezsit számol rá csak kb 50 eft be kéne megálljon a dolog. Ezt még én is kifizettem volna érte. A fenti 120+ os ár viszont annyira bőszít hogy tennem kell valamit. Jelenleg a PCB-t megterveztem , egy ATMEL AVR ben írom meg a kódot és 1 D/A valamint 2 A/D konvertert teveztem rá. a szabályzást az AVR-ben assembly-ben írom , korábban már kipróbált kódmagot ( szauna hőmérséklet szabályzás) használom. Rövidesen ( nyár vége , kb ) remélem befelyezem. Addig is , Minden jót! J.
Sziasztok Már lassan négy éve szerelünk utólag tempomatokat. Szívesen segítek ha van kérdés. Az e-gázas akár karral, akár váltógombbal megáll mindenestől 108-ban. A vákumos 90. autovillany.hu
DE ami korrekt az az.Pl tudod azt ha rosszul van beállitva vagy nem lehet többféle paramétert álittani/tempomaton/rángat,gyorsít lassit,stb akkor a difid valoszinű hamar megsinyli.Durva példa te ugy vezetnél hogy állandoan nyomod a gázt,majd leveszed a gázrol a lábadezt állandoan csinálod.Hamar csattogni vog a difid,stb stb. A többi dologrol nem is beszélek.Egyébként amit kitaláltak és megalkottak, és jól müködik annál soha nem jobb a kitalált /SUFNITUNING/.
A másik igazság mai napig sokan vezetnek nem kis távolságokat tempomat nélkül, és megvannak ez egy extra dolog .
Látom nagyon bennevagytok a témában! Segítségeteket szeretném kérni,igaz nekem fiatom van,de hátha tudtok segíteni!
Grande Punto 1.3 Multijet, szinte fullos de tempomat nemvolt benne,most már a kar bennevan a gyári,de nemműködik, állítólak a kompjúterében kellene valami funkciót bekapcsolni,de kérdés hogy melyikbe? Bady? Motorvezérlő? És kérdés hogy ki tudna ebben segíteni,hogy működjön! Ha valaki konkrétan megmondaná mit cseréljek még ki az is sokat segyítene,vagy ha valaki ajállana valami fiatspecialistát!
Érdeklődtem , mert alapvetően próbáltam a kényelmesebb megoldást választani , de pofátlanul drága ajánlattal találkoztam. A 3 ajtós 2008 Grand Vitara nem rendelhető tempomattal. Hogy miért , azt nem tudom , ezért próbálkozom utólag. Továbbra is az a véleményem , hogy a do_er -t fényezőreklámszagú beírásaid minden valóságalapot nélkülöznek!
hello olvastam tempamat ugyben lehet tudnal nekem segiteni... erdeklodnek iranta tempomat nelkuli a kocsim , es joljonne plane ha megtudnam magamnak epiteni! koszi elore is a segitseget
Egyébként lehet olcsobbat is beszerezni, van aki a trabantra esküszik mert olcsó,
van aki a toyotára ... stb.
Legegyszerübb ha az ember tempomatal veszi meg a kocsit.
Egyébként kioktatni nem akarlak, se cikizni.
Nekem másfél éve müködik .rettenetesen elégedett vagyok vele,minden paraméter álitható. szerintem a gyáriakkal egyenlő.nekem az AP800,a vezérlés a sebválton.Egyébként a Dover Kft. nagyon korrekt cégnek tartom,maximalisták.
Megérdeklődtem egy burgenlandi márkaszervizben a tempomat beépitését: EUR 221-től ha benne van a kábelköteg, ha nincs EUR 600,- Az enyémben nincs benne, igy a dolog el van vettve (itthon 110+munkadij lenne)
Az osztrák főnököm mondta, de őt nem akarom ilyenekkel foglalkoztatni. Irtam az egyik Niederöstereichi Toyotás szerviznek, de nem vállaszoltak. Lehet felhivom öket. Az a baj hogy lehet hogy a cuccok olcsok, de a munkadijak kint kész horror (bár lehet lassan itt is:-()