Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2024.05.25 0 1 34464

Ott, aki akarja, keresse. Itt viszont a jelenség maga az érdekes.

Előzmény: D F T (34462)
Bárdos Imre Creative Commons License 2024.05.25 0 1 34463

Igaz, 24 óra alatt volt 6, ebből 4 azonos napon. Az 5. és a 6. már másnap. 

Előzmény: Vendégsín (34461)
D F T Creative Commons License 2024.05.25 0 1 34462

Nem véletlenül írtam bele azokat a karaktereket. Pontosan lehessen a helyszínt és időpontot megtalálni. Gondolom, hogy lesz következménye az ügynek.

Előzmény: Vendégsín (34456)
Vendégsín Creative Commons License 2024.05.25 0 0 34461

Index: "Pénteken mintegy öt alkalommal gázolt a vonat országszerte. A katasztrófavédelem beszámolói szerint Újszászon, Szemeretelepen, Kőbánya-Kispesten, Fóton és Tatabánya közelében is tragédia történt."

Előzmény: Bárdos Imre (34459)
Bárdos Imre Creative Commons License 2024.05.25 -2 3 34460

Egy majdnem gázolás sok-sok évvel ezelőttről! Az érintett vonatfékező szerencsésnek született! 


Bárdos Imre Creative Commons License 2024.05.25 -1 0 34459

Meg még három a hálózaton.

Előzmény: H_CS (34457)
_Nyuszi Creative Commons License 2024.05.25 0 0 34458

Meg Fót, meg ki tudja, még hol... Hosszú volt ez a 24 óra sokaknak...

Előzmény: H_CS (34457)
H_CS Creative Commons License 2024.05.24 0 0 34457

A mai nap elkönyvelhető fekete napként a Budapestről Szolnokra vezető vonalak történelmében... Pestszentlőrinc, Szemeretelep és Újszász a három helyszín, ahol gázolás történt. 

Vendégsín Creative Commons License 2024.05.24 -1 0 34456

Nem a helyettesített karaktereken van / kell lennie a hangsúlynak.

Előzmény: nazareth (34452)
sssey Creative Commons License 2024.05.24 -4 12 34455

doncike

 

2,5 napja nem került elő a téma, "megnyugodott" a topic.

Minek kellett már megint elővenni?????

 

sssey

Előzmény: doncike (34454)
doncike Creative Commons License 2024.05.24 -8 4 34454

"Felejtsük már el, hiszen utópia, hogy garantálni tudjuk, hogy ha ilyen, vagy olyan lámpa világít, vagy nem világít, akkor biztosan jön, vagy nem jön valami."

 

Nem a garantálásról volt szó eddig sem.

Hanem a felelősség vállalásáról.

Ettől van az ódzkodás-berzenkedés.

Előzmény: segélyvonókészülék (34413)
jbaal Creative Commons License 2024.05.24 -1 1 34453

Ha OKJ-s alulfizetett óvópedagógusokkal meg közmunkásokkal tervezzük a jövőt, akkor ez egyre gyakoribb lesz.

Előzmény: Vendégsín (34451)
nazareth Creative Commons License 2024.05.24 -1 0 34452

nem nyílt helyről származik

FB-on ott van, szabadon olvasható X-ek nélkül :)

Előzmény: Vendégsín (34451)
Vendégsín Creative Commons License 2024.05.24 0 0 34451

Az előzőek mellett a hülyeség is határtalan.

A lenti információ nem nyílt helyről származik, de hiteles. A  helyadatokról annyit, hogy a vonal két vágányú, az adott helyen a tárgyban szereplő vonat előtti az átjáró és a másik irányból nem belátható, és elvileg 100 km/h-val járható.

Az, hogy az őrangyal nem MKSz-en volt, a szerencse, a gyerekeknek meg időben el kell kezdeni tanulni (12-15 év múlva már autót is vezethetnek), ha nem jön össze, akkor lehet fejtegetni, miért építettek oda vasutat...

 

"Ma /2024.05.xx./ nagyon kiakadtam. Utazok a xx44 sz vonattal Xxxxa és T....a között. Megállunk Xxxxrt megállóhelyen, majd hangos kiabálás hallottam az peronról. Kinéztem az első ajtón, kiderült, hogy az óvónéni és a dadus a kb 20 ovissal együtt a piros sorompó ellenére komótosan ballag keresztül az átjárón. Úgy gondolták, hogy megnézik az utascserét a vonatnál. (Utazni nem akartak) Egy valami nagyon jól nézett ki a csoportnál, az összes apróság szép piros pólóban volt. Az óvónő gondolta, hogy rájuk a sorompó jelzése nem vonatkozik.Az ilyet a gyerek felügyelettel egy életre eltiltanám. Akár a másik vágányon is jöhetett volna vonat."

Előzmény: 1047 005-2 (34450)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.23 0 1 34450

"Inkább arról van szó, hogy régen nem volt faszbuk, okostelefon, így az esetek az igazán látványosak kivételével el sem jutottak a nyilvánosságig. "

 

 

Meg nem voltak elektronikus adatrögzítők minden felé.

Előzmény: tom sawyer (34448)
sssey Creative Commons License 2024.05.23 0 2 34449

Ugyanerre céloztam én is.

Előzmény: tom sawyer (34448)
tom sawyer Creative Commons License 2024.05.23 -1 5 34448

Inkább arról van szó, hogy régen nem volt faszbuk, okostelefon, így az esetek az igazán látványosak kivételével el sem jutottak a nyilvánosságig. 

 

Régebben rendszeresen olvasni kellett a napijelentéseket, és rengeteg kisebb , ritkán nagyobb esemény történik naponta, csak a nagy része nem igazán okoz fennakadást. 

Előzmény: sssey (34446)
H_CS Creative Commons License 2024.05.22 -1 0 34447

Én is tudok olyan esetről, ami nem derült ki hivatalosan. Én onnan tudok róla, hogy azon a vonaton utaztam.

Egy előzetes értesítés nélküli, vélhetően nem szándékos foglalt vágányra járatás a sztori.

Előzmény: sssey (34446)
sssey Creative Commons License 2024.05.22 0 2 34446

H_CS

 

Gondolom ezt olvassa a kommentelő naphosszat...

 

Aki ebből ilyen sarkalatos következtetést von le, az meg is érdemli, vagy tudatosan bele akar kötni valakibe.

A KBSZ előtt nem voltak események?

Ezek csak a bejelentett (vagy utólag kiderült) esetek.

Illetve ne felejtsük el, ahogy fejlődik a technika, egyre nehezebb eltusolni az eseteket.

 

Szóval régebben biztosan kevesebb volt a kihágás?

 

sssey

 

 

Előzmény: H_CS (34445)
H_CS Creative Commons License 2024.05.22 0 3 34445

Na ezt a következtetést miből sikerült levonni?

 

http://www.kbsz.hu/j25/hu/vasuti-koezlekedes

 

Gondolom ezt olvassa a kommentelő naphosszat...

Előzmény: sssey (34443)
Vendégsín Creative Commons License 2024.05.22 -1 14 34444

Hát igen, a sok év alatt szerzett ismereteiddel és gyakorlati tapasztalataiddal mi nem kelhetünk versenyre, megalapozott és szakszerű megállapításaidat így nem is akarjuk vitatni...

Előzmény: jbaal (34442)
sssey Creative Commons License 2024.05.22 -1 1 34443

jbaal

 

egyre gyakoribbak a kihágások a vasúton is

 

Na ezt a következtetést miből sikerült levonni?

 

sssey

 

Előzmény: jbaal (34442)
jbaal Creative Commons License 2024.05.21 -11 4 34442

"Ahogy elég kinézni az ablakon, hogy nyilvánvaló legyen a közúti szabálykövetési morál, mindenféle síntől kellően távol is."

 

Ahhoz meg nem elég kinézni az állomásra, hogy fel tudd térképezni a vasúti szabálykövetési morált, mert nem igazán tűnik fel senkinek pl. egy 90 helyett 120-szal döngető magánvasúti teher, vagy a folyamatos trükközés a vezetési és pihenőidővel. Ugyanígy a kutya nem értesülne a nem működő sorompónál 15 helyett 60-nal haladó tehervonatról, ha éppen nem kap telibe egy sóderes kamiont. Vagy hogy a Train Simulatoron nevelkedett friss vizsgás vezér mire gondol, mikor kikapcsolja a vonatbefolyásolót Herceghalom és Biatorbágy között.

Vagy hogy miért kell elcsalni a fékpróbákat. Persze, szar dolog végigsétálni az 500 méteres szerelvény mellett kétszer, meg végigrugdosni a féktuskókat, na meg a vonali fékpróba is lassítja a fuvart, nehogy amiatt vágjanak félre a következő állomáson.

Ha szétnéz valaki a KBSZ honlapján, azért feltűnő, hogy egyre gyakoribbak a kihágások a vasúton is.

Előzmény: segélyvonókészülék (34413)
H_CS Creative Commons License 2024.05.21 0 0 34441

Nem azzal hanem a távolságmérővel néztem.

 

"Mert hülye azért nem vagyok..." :) 

Előzmény: r1232 (34440)
r1232 Creative Commons License 2024.05.21 0 0 34440

Ne az utcaképet nézd, ott nem tudsz beállni a megfelelő pozícióba.

Előzmény: H_CS (34438)
H_CS Creative Commons License 2024.05.21 0 0 34439

Az Adácsival kapcsolatban annyit nyilatkoznék, hogy oda kell menni, meg kell nézni - hogy az épület akadályozza-e a rálátást a vasúti pályára, vagy sem.

 

A "71-es vonal"-lal én vitatkoznék, a négy közül az egyik még 75 m-re (15 km/h sebesség ötszöröse, amire a hatóság gyakorlata szerint számolni kell) sincs meg. De fagyérítéssel orvosolható, nem kell bontani semmit se.

 

Az egri várasnál egyértelmű, hogy nincs meg - ráadásul ez jelzővel sincs fedezve. Itt az a kérdés, hogy ha magánúton van, akkor miért nem felhívásosra építették ki.

Előzmény: r1232 (34373)
H_CS Creative Commons License 2024.05.21 0 0 34438

Nincs meg mind a négy irányban. (Tereptárgyak akadályozzák)

Előzmény: r1232 (34421)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.21 -5 0 34437

16 éve nincs menesztés,a rendelet a nélkül is működik a vasút,de maradjunk ott,hogy nem kell és nem 200.

Előzmény: H_CS (34436)
H_CS Creative Commons License 2024.05.21 0 2 34436

Rendeletet rendeleti szinten lehet módosítani. Lázár János építési és közlekedési miniszternél tessék reklamálni, hogy az OVSZ I.-ben a "menesztés"-t módosítsák "felhatalmazás"-ra. :-)

Előzmény: 1047 005-2 (34435)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.21 -5 1 34435

Azaz nem kell és nem 200 m.!

 

 

A nem létező menesztésről nem is beszélve.

Előzmény: H_CS (34433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!