Kb én is így vagyok ezzel, kicsit bíztam a pözsóban, hátha nem egy ismert gyártó áll a dobogóra:)
Az azért egy érdekes összevetés lenne, hogy a camaro mennyi üzemanyag felhasználással vitte végig a napot, mert ha jól tudom, az összes osztályban van limit... (ha nem lenne, szerintem a büdös életbe nem lenne versenyképes egy napon keresztüli versenyzésnél a hibrid mezőny.
Nagyon jó csata volt ez Bourdais-val, végül Estre magát verte meg... :( de ez kell, tolni kell, különben nincs eredmény. 4-5-6. helyek nem számítanak, csak a győzelem.
Úgy látom éjszaka se volt kevesebb dráma, mint nappal.
#7-es Toyota baleset miatt kiesett (igazi tömegjelenet az egyik slow zone bejáratánál, felöklelték), az #50-es Ferrari bedig beállt a garázsba, fékcsere, kb. fél óra alatt végeztek vele, 7 kör hátrányban álltak vissza.
Aztán Menezes falazott a #94-es Peugeot-val, elbukva mindent, 8 kör hátrányban tért vissza a szerelés után.
Féltávnál:
The top three in Hypercar – the No. 8 Toyota, the No. 50 Ferrari, and the No. 2 Cadillac – are clearly defined. Further behind them, the No. 6 Porsche Team Penske 963 and the No. 3 Cadillac Racing V-Series.R are hanging on to the lead lap and could join the conversation if a well-timed safety car bunches the field. After losing eight laps in the pits, Menezes returned to the track in the repaired No. 94 Peugeot 9X8.
14 óra után, reggel 6-kor így áll a verseny az élen:
3 és fél óra után a NASCAR küldöttség összetettben a 44. helyen áll a #57-es Kessel Racing Ferrari mögött és a #777-es D'Station Aston Martin előtt.
Az LMP2-ben élen álló Fittipaldinak óriási mákja van, mert pozícióvesztés nélkül tudott le egy pit stopot, mivel az egész LMP2-es mezőny egy másik SC mögött ragadt be :P