Keresés

Részletes keresés

Grgabácsi Creative Commons License 2022.04.20 0 0 16114

A VJSZ bedolgozik a "feketemolnár"-ról elnevezett híres járműgyártónak.

Előzmény: Ep128 (16111)
Ep128 Creative Commons License 2022.04.19 -1 0 16113

Jaaaa, hogy "ARRA" gondolt... :-P (Köszi! Azt hittem valami bonyolultabb, számomra ismeretlen... :-P )

Előzmény: TWdoktor (16112)
TWdoktor Creative Commons License 2022.04.18 0 1 16112

Amit a nyergesvontató vontat.

Előzmény: Ep128 (16111)
Ep128 Creative Commons License 2022.04.16 -1 1 16111

Ez a "félpótkocsi" mi a manó...?

Előzmény: Ohne Name (16109)
4014 Creative Commons License 2022.04.16 0 0 16110

A 1404 érdekes, mert a Vjsz-ben kezdték felújítani és a Metróban fejezték be, most így visszakövetve. Vannak képek, amikor még az elején a Vjsz-ben áll lecsupaszítva egy Hannus mellett, illetve vannak tavaly nyárról is képek, amikor már a Metróban szerelik össze a lefényezett kocsit. 

Arról nem tudom volt-e itt szó, de a 1341 már nem fog a Vjsz-ből kijönni, mert a leromlott vázállapota miatt végül a selejtezés mellett döntöttek. A csupasz vázát pedig elvileg már szét is vágták... 

 

 

 

Előzmény: Ohne Name (16109)
Ohne Name Creative Commons License 2022.04.16 0 0 16109

Én az alábbi szerint tudom.

 

metro: 1441; 1301; 1361; 1404;

vjsz: 1357; 1400; 1401; 1341

 

Nincs elkapkodva sehol a felújítás az biztos.....

T5C5(K2M) szintű felújítást kapnak, csak körszerűsítés nélkül....nem mérhető egy KCSV vagy Hannoverihez.

 

 

A vjsz meg most mégjobban ráállt a félpótkocsi gyártásra. Prioritásban ez lett a fontosabb.... :(

 

 

Előzmény: 4014 (16108)
4014 Creative Commons License 2022.04.14 0 1 16108

2018 novemberében vonult be a Vjsz-be. Most lett készen. Ma is kint volt:

Előzmény: Ohne Name (16107)
Ohne Name Creative Commons License 2022.04.14 0 0 16107

1404 főműhely_? Lemaradtam vmiről_? Nálam 2006-os dátum szerepel, mint utolsó vjsz-es dátum.

Előzmény: 4014 (16103)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2022.04.14 0 0 16106

A 1404-nek (lehet, hogy már másiknak is?) különleges narancssárga színű lett a szedője.

Előzmény: 4014 (16105)
4014 Creative Commons License 2022.04.14 0 1 16105

A kezdett kezdetén a beszállítók miatti alkatrészhiányt is említették, azzal nem tudom hova jutottak azóta. Ami még szintén probléma lehetett az elején az, hogy az első 3 kocsi a Metrónál készült, a többi már a Vjsz-ben, de a lassú tempó és a sokáig tartó szívás csak nem múlik.

 

Ami viszont örömhír, hogy ma a 1400 és a 1404 is kint van a 49-esen. :)

Előzmény: Ep128 (16104)
Ep128 Creative Commons License 2022.04.13 -1 0 16104

Van benne igazság és ha "megkapargatnánk", lenne ott mindenféle... A munkaerő túlstrapáltságán kezdődve a beépített "anyagok" silányságától a munka trehányságán át az átgondolatlan, napi szinten kiforratlan megoldásokig sok minden. (Tehát nem egy oka van ezeknek, hanem jóval összetettebb!)

Előzmény: 4014 (16103)
4014 Creative Commons License 2022.04.12 0 2 16103

Persze ez természetes csak, amikor a 1404 több mint 3 évig készült a főműhelyben, majd még további 2 hónapig Kelenföldön próbálták összerakni aztán sikerül vele fél napot megtenni (és azóta se jött ki utasforgalomba), akkor azért elgondolkozom, hogy nem biztos, hogy ez így teljesen rendben van. Persze idővel beállnak ezek is, a többivel is hasonlóan nyögvenyelős volt a helyzet, de valahol még is fura, hogy pont a legrégebb óta üzemeltetett típus felújítása okoz ekkora problémát, ráadásul úgy, hogy itt nem beszélhetünk olyan mértékű korszerűsítésről, mint a Tátráknál. Jó a 1400-ast rövidebb idő alatt újították fel (másfél év volt az is, ami szintén elég hosszú idő egy felújításra főleg, ha azt nézzük, hogy egy KCSV felújítás is meg volt az utóbbi időben bő fél év alatt), de az is csak egy napot volt eddig utasforgalomba felújítás után. Szóval érdekes, sokáig készülnek utána meg esnek kellenek még hónapokig. 

Előzmény: Ep128 (16102)
Ep128 Creative Commons License 2022.04.12 -1 0 16102

Köszi! :-)

(Az szinte törvényszerű, hogy a frissen összerakott gépek esnek-kelnek... Bele fog jönni! :-) )

Előzmény: 4014 (16101)
4014 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 16101

1400 még a múlt hétről.

Szerdán pedig a 1404 is kimerészkedett, igaz sokat nem bírt ki.

Előzmény: Ep128 (16100)
Ep128 Creative Commons License 2022.04.08 -1 0 16100

Szuper! :-) (Esetleg fotó....?)

Előzmény: MIHI (16099)
MIHI Creative Commons License 2022.03.30 0 1 16099

1400-as felújítva ma üzemkezdettől forgalomban (41/49)

lalialilaló Creative Commons License 2022.03.29 0 0 16098

Tudja valaki, hogy áll a KCSV-k kijelzősítése?

Ep128 Creative Commons License 2021.01.08 -1 0 16097

Köszi! (Javíthatónak tűnik... :-) )

Előzmény: 4014 (16096)
4014 Creative Commons License 2021.01.08 0 0 16096
Előzmény: Ep128 (16095)
Ep128 Creative Commons License 2021.01.08 -1 0 16095

Melyik ICS csattant tegnap és mennyire sérült a Bartókon?

Viko88 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 16094

Tegnap 1356 vontatta az 1477-et az 1-es vonalon. Tudja valaki hova mehettek?

MIHI Creative Commons License 2020.12.09 0 1 16093

1329 először újra forgalomban.

MIHI Creative Commons License 2020.10.12 0 0 16092

De ma már 49-es.

Előzmény: 4014 (16091)
4014 Creative Commons License 2020.10.09 0 0 16091

Igaz még nem utasforgalmban. 

Előzmény: 4014 (16090)
4014 Creative Commons License 2020.10.09 0 0 16090

Az imént jött szembe a Szabadsághídon a 1363. :) 

Előzmény: exvérmezö15 (16089)
exvérmezö15 Creative Commons License 2020.09.28 0 1 16089

1363 össze rakás alatt. Kár volt le rabolni...

Előzmény: M61 021 (16085)
exvérmezö15 Creative Commons License 2020.09.28 -1 0 16088

Végre valami jó hír....egy fölösleges járat.

Tudom tudom egy gerinc járat volt valakinek....(ironia)

Előzmény: Grgabácsi (16086)
Maxesz Creative Commons License 2020.09.28 0 0 16087

A 2-es 22 szerelvényéből 7 szerelvény (KCSV) 2M jelzéssel a Keleti felé fog járni - ha minden igaz.

Előzmény: M61 021 (16085)
Grgabácsi Creative Commons License 2020.09.28 -1 3 16086

A 47B adja életét, illetve kocsiparkját az új viszonylatért.

Előzmény: M61 021 (16085)
M61 021 Creative Commons License 2020.09.28 0 1 16085

Elméletileg másfél hónap múlva befejezik "az idei év leghangsúlyosabb villamosközlekedési fejlesztését" a Haller utcai új vágánykapcsolat kiépítésével. Nyilván ICS-k fognak a Hallerből a Jászai Mari tér felé fordulni. A plusz kocsikat a parajosból veszik majd elő, vagy netán felújítottak mostanában emiatt néhányat? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!