Keresés

Részletes keresés

Lbx Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89547

Köszi!

Ha lesz megfejtés, majd megírom!

 

Annak idején az 1150RT-nél volt hasonló hiba, de abban az esetben gyorsan romlott a helyzet, és kiderült, az önindító erősáramú érintkezője ment tönkre (égett meg, oxidálódott, stb.), önindító felújítása után megszűnt a hiba.

A V-Stromnál pedig az indítógomb kapcsolója ment tönkre, és produkált hasonló tünetet, de az egyszer adta elő (ott elment a vágítás is egyben - itt a nagy áram vs vékonyka kapcsolóelemek okozta a hibát - reléztem a főfényszórót, onnantól ki lett iktatva a hiba lehetősége).

Előzmény: T1OK3 (89545)
T1OK3 Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89546

GIVI aludobozokhoz alkatrészt lehet-e rendelni? Konkrétan a műanyag sarokvédőre és szegecseire gondolok.

T1OK3 Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89545

Segíteni nem tudok, de hasonló jelenség van az én motoromnál is, annyi különbséggel, hogy azért újbóli próbálkozásra beindul. Viszont nagyon ritkán, de régóta produkálja a hibát, kb 1-1,5 éves kora óta, most már 3,5 éves. Szervizkor persze elfelejtem mindig megemlíteni. Na , majd pár hét múlva viszem éves szervizre, akkor jelzem én is.

Szóval nem egyedi eset!

 

Ha megoldódott a dolog, kérlek írd már meg! 

Előzmény: Lbx (89543)
Lbx Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89544

Ja!

A töltés egyébként rendben lévőnek tűnik, 14,2-14,3 voltot mutat a TFT járó motor mellett, ami gázadáskor, fogyasztó rákapcsolásakor kissé ingadozik, majd visszaáll 14,2-re

Előzmény: Lbx (89543)
Lbx Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89543

Sziasztok!

Jelenséggel állít szembe a motorom: időnként - pontosabban eleddig 2 alkalommal - nem indít, mintha az akumulátor kilehelte volna a lelkét.

De!

Elmentem beméretni az akksit, ott az az eredmény született, hogy a telep jó:

 Mértek terheléssel is, de lakatfogóval nem tudták valós indítás közben mérni, mert nem lehet hozzáférni a két pólushoz.

 

Mikor a hiba megjelenik, az akssifeszültség a műszerfalon 12,1-12,2 Volt, ami indításkor nyilván nagyot esik. Külső segítségre - bikázás - azonnal, és pöccre beindult mindkét alkalommal, és utána sem volt gond az indítással.

 

Az első alkalom valamikor februárban esett meg, előtte hosszabb ideig lógott a motoron a BMW fekete töltője, majd miután azt levettem, kb. 1-1,5 hét elmúltával itthon gond nélkül beindult, majd egy kb 20 perces menet után leállítva, és kb 10 perc elteltével próbáltam indítani, de nem sikerült. Bebikáztuk, majd 10 perces menet után (fék-szervizre vittem éppen) a szervizben már indult. Előadtam a storyt, de mondták, hogy nekik (Wallis Hungária körút) nincs az akksi állapotának felméréséhez eszközük, ezért ajánlották a Forex kft-t - akik nyomtatták a képen szereplő papirost.

Azóta ment simán az élet, majd tegnap reggel garázsban beindít (Dél-pest), elnyargal Gyöngyösig, tankoláshoz leállít, majd ismét nem indul. Bikázásra pöcc-röff, majd egész nap gond nélkül (ez nem igaz, mert minden leállításnál megremegett a kezem) indult többszöri leállítás-újraindítás során. 

Mikor Gyöngyösön nem indult, a műszerfalon a "Drop sensor failure" hibaüzenet jelent meg, ami a gugli szerint alacsony feszültséget jelent. A februári esetben nem volt hibaüzenet.

Miután hazajöttem, kivettem az akksit, rámértem; 12,9 v, majd ráakasztottam direktben egy 50/55W halogént, amire a feszkó leesett 12,3 voltra, majd - miközben az izzó rajta volt, visszaemelkedett 12,6-12,7 köré. Levettem a halogént, majd kb 20 perc múlva ismét rámértem: 12,9 volt volt a telepben, rátettem megint a halogént, 12,3 voltot mutatott stabilan a multiméter kb 6-8 percen keresztül, amíg rajta volt az izzó.

Ma reggel 12,7 volt a fedélzeti feszültség.

 

Ha csak az indítás-bikázás-pöcc-röff részét nézem, akkor - ismervén, hogy ezek az AGM akksik sokszor előjel nélkül halnak -, azt mondanám, vége az akksinak (egyébként 3,5 éves, még a gyári szerelésű telep van a gépben). Viszont a köztes időszak problémamentes indításai, illetve az állapotfelmérés nem támasztják ezt alá.

 

(Zárójelben jegyzem meg, hogy az ingyenes, és gyors felmérés során mondta a szaki, hogy nyilván nem lát bele az akksiba, nem tud garanciát vállalni arra, hogy nem adja meg magát az akksi, de a mérések eredménye szerint a telep egy szezont szerinte kibír)

 

Mit gondoltok? Köszönettel venném véleményeteket!

Még garanciális a gép, de így szezon kezdetén nem tudom, hogy vállalnák a szervizben a hiba felderítését, bónuszként szombaton, és május 7-12 között szükségem van a motorra. Azért egy telefont megeresztek feléjük.

 

Ami tuti, egy "zsebbikára" beruházok, bármikor jól jöhet, és nem foglal túl nagy helyet.

kroni1 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 89542

Köszi a gyors választ! 

 

Akkor lehet rápróbálok, mert most egyéb kötségek okán egy gumiszettre kiadni nem hiányzik nagyon. Ha nagyon rossz lesz akkor leszedetem és megy fel a gyári méret.

Előzmény: zöld_I (89541)
zöld_I Creative Commons License 2024.04.26 0 0 89541

Ɓiztosan felmegy, de arra nem esküdnék, hogy nagyon jó lesz vele kanyarodni.

 

Dehamár, van LC méretben 5 db keveset használt anakee adventure-öm, 80 ezer ft az 5 darab.(3 első, két hátsó)

Előzmény: kroni1 (89539)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.04.26 0 0 89540

Azért van kitakarva az arc , mert nem én vagyok a képen... De csak ez a kép maradt a motorról , és szerettem volna megmutatni . 

Előzmény: cliffgreen (89538)
kroni1 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 89539

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy 1150GS-re első guminak fel tudok-e rakatni 120/70R19-es gumit a 110/80 helyett?

 

Elkopott az elsőm, és Horpa barátom jóvoltából lenne egy ilyen gumira lehetőségem, csakis ezért térnék el a gyári mérettől..

cliffgreen Creative Commons License 2024.04.26 0 0 89538

Jópofa kép, többször ránéztem, mindig megmosolyogtat. Kicsiben a fekete paca és a meztelen felsőtest miatt egy torzonborz ősember ugrik be. :)

A régi szép (ős)idők! :)

Előzmény: HorváTH 69 István (89537)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.04.24 0 2 89537

 

Huszonévesen csináltam ! 

ArchieGS Creative Commons License 2024.04.21 0 0 89536

Neked mínuszt? esélytelen :)

Előzmény: bacus (89534)
bacus Creative Commons License 2024.04.20 -2 0 89535

Szerintem jó képek. Ha valamibe nagyon szeretnék belekötni, akkor technikailag a kép sarkai érezhetően sötétebbek, nem tudom, hogy ez valami utólagos filter, vagy a telefon/kamera gyengesége. Ez a legtöbb képen egyébként nem zavaró.

 

Szerintem rakd fel továbbra is a képeket, kifejezetten szeretem, mikor megtörik a monoton beszélgetés fonala pár csodás képpel.

Előzmény: HorváTH 69 István (89528)
bacus Creative Commons License 2024.04.20 -2 2 89534

Ez a +- ez az indexet programozók bosszúja, hogy dolgozniuk kellett. Semmire nem jó.

Egyszer találtam egy scriptet, ami letiltotta, hogy ne is legyen látható, de nem mentettem el :(

 

És talán már láttad a vstrom klubos aláírásomat "Ha mindenki kedvel, akkor valamit nagyon szarul csinálsz !"

Hadd jöjjenek a mínuszok :D

Előzmény: ArchieGS (89529)
rfc Creative Commons License 2024.04.18 0 3 89533

Azért, hogy felhúzd magad rajta és beszédtéma legyen. A hülyéknek a legnagyobb büntetés, ha leszarod őket.

Előzmény: ArchieGS (89529)
befaster Creative Commons License 2024.04.17 0 4 89532

Remélem lesznek még jövőre is képek, én szívesen nézem őket.

Aki meg minuszol annak biztos "melege "van otthon.

Előzmény: HorváTH 69 István (89528)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.04.17 0 4 89531

A kastélyon belül van 3-vezetett túra , ezen kívül ott az üvegház , a minaret , és a várrom . Az egyik kastélytúrán voltam , tán arról is vannak valahol képek . Szerintem nagyából egyforma stílusú a Cseh kastélyok berendezése , és elég szépek . Szerintem megéri legalább egyszer megnézni . Ezen kívül , voltam a minaretben , és üvegházban is . Szerintem , azok is megérik a belépő árát . Az üvegház , nagyon szép , a minaretet az után renoválták hogy voltam bent , de már akkor is volt rész ami készen volt , nekem az is tetszett . A kilátás miatt viszont , mindenképp megéri egyszer legalább felmenni . Nem nagyon drágák a belépők , és egy teljes napos programnak megfelel kőrbe járni . 

Előzmény: kicsi200 (89530)
kicsi200 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 89530

Belül voltál már? Megéri bemenni, mennyire van berendezve?

Előzmény: HorváTH 69 István (89526)
ArchieGS Creative Commons License 2024.04.17 0 5 89529

Ezt amúgy nem értem. Mit minuszol egy pár fotón bárki? Mivel van gondja? A fotók minőségével, a beállítással, vagy hogy mi van a fotón?

Előzmény: HorváTH 69 István (89528)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.04.17 0 0 89528

A minuszolónak üzenem ! Megnyugodhat ! Jövőre , már tutira nem kell a képeimet néznie !

Előzmény: HorváTH 69 István (89526)
R100 Creative Commons License 2024.04.14 0 0 89527

Hihetetlen, irigylésre méltó állapotban van ez a kastély!

Előzmény: HorváTH 69 István (89526)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.04.14 -1 10 89526

Nekem meg Lednicés kép nélkül :) 

 

Előzmény: R100 (89525)
R100 Creative Commons License 2024.04.14 0 6 89525

Repcés kép nélkül a közösségi média korában nincs motoros szezon, megkezdem a sort:

tcaoe Creative Commons License 2024.04.13 0 2 89524

Veszel Kupectől egy új utángyártott önindítót 35 ezerért (nem emlékszem pontosan, kb.) és majd foglalkozik az a mágnesekkel, akinél 25 év múlva lesz a motor.

Előzmény: 1100gs_p (89523)
1100gs_p Creative Commons License 2024.04.13 0 0 89523

Az önindító egyik mágnese elszabadult. Úgy látom lehet kapni olyan házat, amiben már távtartókat is tesznek a mágnesek közé, de látok nem sokkal többért komplett önindítót is hasonlónak tűnő felfogatással. Van esetleg itt valaki, aki már végigjárta ezt az utat és megtalálta az optimális megoldást? Köszi!

rfc Creative Commons License 2024.04.12 0 0 89522

A C650GT mikor váltott körcsatlakozóról standard OBD2-re? 2014 táján?

ArchieGS Creative Commons License 2024.04.12 0 0 89521

Sziasztok,

 

elnézést a kéretlen reklámért. Feleslegessé váltak a Vario dobozaim mivel megjöttek a Bumot oldaldobozok illetve az Alt Rider hátsó platni meg amit az utasülés helyére lehet pattintani. Érdekelhet esetleg valakit? Mindhárom Vario doboz illetve 3 db nem gyári de elég jó minőségű belső táska. A dobozokkal egy négynapos túrán voltam Húsvétkor, illetve az előző tulaj se sokat használta őket mivel 2300 km-el vettem a motort. 300 ezer HUF-ért adnám a teljes szettet.

kroni1 Creative Commons License 2024.04.10 -2 0 89520

Köszi! Most Oroszlányban voltunk aztán a csákvári cukrászdába is megálltunk este, mert már nem volt kigyózó sor. Majkon inkább a környezet az, ami páratlan volt szerintem.

 

Van egy felcsúton lakó kollégám, ő azt mondta most Majk helyett oda "hozzájuk" lehet menni, a falu széli étterem mögé csináltak egy a majkihoz hasonló látványtavat..

 

Megyunk nemsokára megint Gánt felé kéktúrázni, lehet megnézzük ott is majd az éttermet, még egy ajánlásom volt a lovasberényi cukira is, az is tervben van. :)

Előzmény: Tibcsi 77 (89518)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 89519

Köszönöm! Jó hallani, hogy már motoron vagy. Ha tudsz majd hosszabbat menni, és 2 személlyel is, az érdekes lehet, hogy ott mit tapasztaltok. Addig nekem marad a próba, és az álmodozás. Egyébként nagyon gondolkodom egy alapáras példányon, mert a számomra fontos extrákat már az is tartalmazza, csak ne lenne eladhatatlan később?! Addig marad a Dohc Gsa, az sem rossz, kicsit változtatok rajta valamit, és azt hiszem új motorom van :-) Köszönöm a kipu segítséget, próbát, Dágról!

 

Egyébként itt egy új teszt: https://www.sportmotor.hu/magazin/bmw-r-1300-gs-teszt-velemeny-2024

 

Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: Attila170 (89514)
Tibcsi 77 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 89518

Szia Kroni1!

Ha ott voltatok Majknál akkor márt Gánt nem lett volna messze ott van egy jó étterem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!