Válaszoltam de úgy néz ki visszapattant. Én nem szoktam CMR-t csinálni mert saját nevemen van az autómentő. Ha cégnéven van és a szállított autó is a cég nevére lesz akkor szerintem nem kell, de kérdezz meg valakit aki otthon van e témában.
Már nem sokat leszek Baján. Jövő héten szerdán megyek ki németbe Stuttgart mellé (bár még nincs szállásom 10.22-10.30ig, jó lenne ha bárki tudna segíteni, a szállásért természetesen fizetek) utána, november 3-tól 7-ig Szerbiában leszek, majd várhatóan november 19-től folyamatosan Németországban, ha sikerül szállást találnom.
Nem rossz a választásod autómentőnek ugye a létraalvázas az igazi, amit gyakorlatilag csak az Iveco és a Gazella tud. A Mascott bármennyire is meglepó, gyakorlatilag egy Renault emblémás Iveco (ajtók és szélvédő teljesen ugyan az, hajtáslánc és futómű szintén)
Tisztelt Uraim! Most találtam ezt a Fórumot, sajnos miután már én is vettem egy autót autómentőnek. Én is megosztom Önökkel a tapasztalataimat és a beszerzett információimat. Renault Mascott 130-35 3500 kg össztömegű, 130 lóerő, hat sebesség, hátul dupla kerék. Felépítmény nélkül a mért súlya, fél tankkal, pótkerékkel 1960 kg. Lemérettem. Alváz hossza: 3.8m Öt méteres aluplatót készítek rá. 160 kg fog lenni. 40kg a csörlő+ 50 kg a két rampa. Szeretném kikérni a véleményeteket róla! A vontatás 2620 fog lenni. Előre is köszönöm!
Mazda E2200 lehet talán a legkönnyebb,abból láttam már papiron 1600-1700 kg környékit,ami talán a valóságban is közelit hozzá,de azzal üresen sem szívesen mennék ,nemhogy 1800kg-al a hátán!
Én sem érzem mindig gyengének,vannak pillanatai mikor egész jól megy,van hogy üresen gyengébbnek érzem mint rakottan.Kösz a kipróbálási lehetőséget,nem vagyok Bp-i ,de járok arra,egyeztetünk elötte és akkor élnék a lehetőséggel,hogy kipróbáljuk egymás autóit! :-)
Én idáig amit találtam az a Nissan Cabstar abból van olyan ami gyári adat szerint 1610 vagy 1955 kg 4,7m platóval vagy dobozzal. Ezt átalakítva alufelépítményes mentőre nem tudom mennyi lenne mérve. Nem tudja valaki mekkora súllya van egy alu felépítménynek?
Ha beteszed a felszereléseket (spanik, szerszámok, kenőanyagok, pótkerék, teletank, beleülsz) akár 200-300 kg plusz is bekerülhet. A mérlegen meg nyugaton így mérik, bár szerencsére még sosem mértek le engem.
Ma vizsgáztatni vittem egy autót és a telepen találtam mázsálót leméretem 2100kg, úgy hogy nem ültem benne és nincs rajta a pótkerék :( , forgalmi szerint meg 1850kg. Attila neked volt igazad nincs új a nap alatt.
Nekem nagyon megfelelő. Mondjuk úgy van beállítva hogy alacsony fordulatszámon kapcsoljon a turbó, állítólag így kevesebbet fogyaszt, de még nincs tapasztalatom efelől. Szívesen odaadom hogy kipróbáld, délpesten lakok.
Én nem sajnálnám hogy nem duplakerekes,én szándékosan vettem szimplát,amit vihet hivatalosan azt a sima is elbírja bőven,viszont a dupla meg többet eszik,nagyobb az ellenállása stb...!Ha csak 2-3T rakománnyal járnál,sztem csak akkor lenne értelme a dupla keréknek,de ugye az meg már bőven nem a 3,5tonnás kategoria!
Nekem is ilyen van. Te mennyire vagy megelégedve a motorjával?Én az enyémet kicsit gyengének érzem és nem tudom hogy azért mert ez ilyen és ennyit tud,vagy vmi hiba áll a háttérben,mondjuk ennek jobban örülnék,mert inkább költenék rá,csak tudjam hogy jobb lesz!
Ilyen autó nincs, hacsak nem építtetsz egyet valami könnyűfémből vagy szénszál erősítésű műanyagból. Forgalmiban persze szerepelhet ilyen súly, de a valóságban 2 t felett szoktak lenni még a könnyebbek is.