Frundsberg felhasználónak van igaza. Egy Csepelnek a vasár a legalacsonyabb ár. Ha olyan tulajtól veszed akinek csak útban. Aki pedig tudja mit hogyan árul, mindig drágábban adja.
A reális árhoz legalább pár fénykép kéne, így olyan mintha azt kérdeznéd mennyit ér egy fellelt állapotú zsiguli. Az is lehet 30ezer meg 1,5M is. Csepelnél az alsó határ a vasár amit megkapna a gazdája a méh telepen érte.
Egy ideje már gondolkodom egy Csepel teherautó beszerzésén, nehogy kimaradjak a jóból. A kiszemelt típus nem más, mint a D450-es. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban.
-Mennyi lehet reális ár egy erősen felújítandó kocsi esetében?
-Tud-e valaki eladót valahol? (tisztában vagyok a típus ritkaságával, kiszemelt darab is van, csak gondoltam nem árt ha felteszem a kérdést)
Elnézést! Most olvastam vissza a fórumon és látom a Csepel D450.01 tehergépkocsihoz az adatkérést. Remélem még nem késtem el vele. A kezelési könyvet feltöltöttem a drive-omra és a lenti linken letölthető.
A könyvet így kaptam, sajna nem a legjobb a minősége. 1971 évi kiadású a könyv és 9 mega méretű.
Hi, my name is Heidi Hopfe from Germany. I have been searching for my Hungarian friend, Attila Laszlo, who used to work as a referent for the Csepel Automobile Factory in Budapest. Attila was born on August 5th, 1949. I am aware that my request is somewhat unusual. But perhaps there is a chance to locate Attila through archived records. With many thanks in advance and cordial greetings from Germany, Heidi Hopfe
Nemrég hozzám került egy nagy adag (közel 120 db) Csepel tipuslap szkennelésre. A Csepel motorokon már túl vagyok. Megosztom őket. 19 darabot számoltam. Kétoldalas pdf mind és szinesben 600 dpi-vel van szkennelve.
Ha valakit érdekel esetleg a többi anyag, privátban lehet keresni. fod.krisztian@gmail.com
Olvastam Öntől egy 2008 évi bejegyzést az fórumon és láttam is egy Gödöllő 116 dömper tablókép fotót. Esetleg a dömperről lenne még Önnek tablóképe? Fotókat tudna küldeni róla?
Ha megengedik , segítek a kérést teljesíteni. Nekem megvan az eredeti 069 kormánymű tablóképe beszkennelve eredeti nagy méretben. Maga a kép 111 mega méretű. Ha valaki kinyomtatja, megkapja az eredeti minőséget. Az Ikarus 200 sorozat tablóképei közt ez is szerepel. Gyűjtő vagyok. A gépkönyvek mellett a Tablóképeket is gyűjtöm szkennelve. Vannak Dutrákhoz, Ikarusokhoz, Rábákhoz, K-700, Mtz-80, Mtz-50, T-16. Viszont Csepelhez még nincs . 20 éve gyűjtöm ezen dolgokat és még Csepel tablóképekkel nem találkoztam.
Kedves dutrancs! A Csepel tablóképekkel kapcsolatban felvehetem Önnel a kapcsolatot privátban? Lent megadtam az elérhetőségemet. Kérem írjon rám.
a 069 kormánymű tablóképe innen letölthető eredeti méretben.
Igen, láttam, hogy nem tegnap készült a kép, de a hozzászólásokból azt láttam, hogy nagyon gondos és alapos a gyűjtemény. Egy ilyen tabló ipari-múzeális érték, ami nem kerülhet csak úgy tűzre. Ezért bátorkodtam a kérésemmel előhozakodni. Ezúton is köszönöm a fáradozást!
Én már vittem autómentővel ilyen EZF bódét, kb 1200-1300kg lehet a súlya. Földre nem célszerű lerakni mert elrohad alulról.Pár betontuskóból vagy vasuti talpfából érdemes alapzatot készíteni.Amúgy nem túl nagy egy ilyen bódé, talán 9m2 ha jól emlékszem.Nem tudom mire akarod használni de lehet hogy egy lakókocsi jobb megoldás.