Működik a számok közötti léptetés előre-hátra a SKIP gombbal, az albumok közötti léptetés a DISC-/+ gombbal, illetve az RDM gombbal bekapcsolható a véletlenszerű lejátszás, utóbbi csak albumon belül (legalábbis egyelőre így látom). Még nem teszteltem, és nincs előttem a manual, de elvileg 9 album, és albumonként 99 fájl lehet az alkalmazott memórián.
Illetve a manual szerint egy albumon belül az alapértelmezett sorrend nem a fájlnév, hanem a fájl létrehozásának dátuma szerint történik.
Az autó leállítása majd újra bekapcsolás után onnan folytatja a lejátszást, ahol abbahagyta. Egy számon belül is lehet tekerni a SEEK gomb lenyomva tartásával, de az időt nem jelzi ki, így meg nem tudni, hogy mikor kell elengedni, ennek sok értelmét nem látom így...
Én is gondolkodom egy ilyen kütyün (transzmitteremet lecserélni), ezért érdeklődöm, hogy az mp3 lejátszást tudod-e vezérelni (léptetés előre/vissza, random ...) vagy csak sorban lejátszik.
2006-os City gyári fejegységhez (GD8) vettem a lent látható kütyüt (innen: http://www.ebay.com/itm/Car-Audio-Interface-MP3-USB-Data-Cable-Connect-CD-Changer-for-Honda/252780508920 ). Csak azért írom le, mert sikerült egy megfelelően meghajlított ruhafogas segítségével és nagyjából fél órás "játszadozással" a rádió és környékének megbontása / mozgatása nélkül becsatlakoztatnom, így kb. 5200Ft-ért lett AUX bemenet és pendrive/sd-kártyáról mp3 lejátszási képesség az autómban. (az AUX bemenet a rádióhoz és mp3-hoz képest jóval halkabb, így fel kell tekerni a hangerőt, de ez lehet a telefonom kimenetének sajátossága is, illetve nyilván nincs id3 tag kijelzés)
Onnan tudom, hogy kigyulladt a check engine lámpa, majd kiolvastattam a hibakódot és EGR szelep problémát írt ki. Ebayről rendeltem egy utángyártottat, beszerelték és ugyanaz a probléma.Tisztításra azt mondták nem ér semmit. Nem tudom. Szerintetek?
Honnan tudod, h az a baj? Nekem van egy bontott gyari, velem is azt akartak kicsereltetni , megvetettek egyet Es teljesen mas volt a gond. Ha kell elkuldom neked megegyezes szerint. Tovabbi infoert irj a kov cimre brozsjanos @freemail.hu
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni EGR szelep problémával. A lényeg cserélni kellene, de horror áron van. A gyári bruttó 120 ezer utángyártott meg nincs Magyarországon. Ebayrol rendeltem egyet de az sem működik, mármint ugyanúgy kijelzi a hibauzenetet. Ha van valakinek valami ötlete, szívesen várom. Köszönöm előre is.
sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni!Vettünk egy 2003-as Honda civicet és gyárilag van benne egy cd autórádió.Viszont kodot kér hozzá ezért nemtudjuk bekapcsolni.Autókereskedésbe vettük ott nemtudják a kodot szóval szerintetek lehet valamit tenni vele?? elöre is köszi a választ
Egy 2007-es City boldog tulajdonosa vagyok két hete. Szeretnék néhány cserét elvégezni az autón, első körben a belső világítást felújítani, mert a kapcsolók/tekerők/gombok a középkonzolon este alig világítanak (sokat vezetek este, zavar.). Lehet, hogy hülye kérdés, de ezeket egyszerű égőcserével lehet orvosolni? Illetve érdemes-e a gyárinál erősebb fényerejű izzókat venni? Esetleg állítható a fényerő valahol? Egyelőre nem jöttem rá.
A másik kérdés, egy barátom szintén City tulajdonosként tett sportlégszűrőt, és egy sport kipufogó rendszert az autóba, ettől érezhető teljesítmény növekedés lett, és az amúgy is jó fogyasztása lement kb 5,8 környékére átlagban. Ti mit gondoltok erről, érdemes ezeket beszereltetni, esetleg van valakinek tapasztala ezzel?
Tudom, hogy nem nagyon profi munka, de ez az első ilyen próbálkozásom. Amúgy természetes bőr, amelyet Kínából rendeltem kb. 3 ezer forintért, és 1 hónap alatt jött meg. A borítást még a hideg időben raktam fel, úgy 3 órámba telt, közben agyonfagytam, de meg vagyok elégedve az eredménnyel, nagyon kellemes lett a kormány fogása, nem is használok már kesztyűt a vezetéshez.
Én nem távirányítósra csináltam, mert ugye nincs külön gomb a távírányítón erre, hanem beépítettem egy fix nyomógombot a csomagtér világítás mellé. Ez meghúz egy centrálzár motort ami nyitja a csomagtér zárát. És hogy ne lehessen kinyitni bármikor, ezért csak a centrál zár nyitott állapotában működik.
A Honda egy megbízható autó nem nagyon van típushibája. A kötelező dolgokat (olaj, szűrők, fék, EGR csatorna....) az előírt intervallumonként meg kell csinálni és utánna csak használni kell.
Szerelt/szereltetett már valaki távirányítós csomagtérzárat Citybe? Elég kényelmetlen mindig az ajtót nyitogatni a kallantyúhoz (a kulcsos nyitásról nem is beszélve).
Úgy általában mi a véleményetek és ha esetleg lenne valakinek szervíz vagy,és javítási könyve, azt szeretném elkérni!
A feltöltési mennyiségekre és minőségre, a csere periódusokra, guminyomásokra,általános hibákra..stb lennék kiváncsi, és mindenre ami hasznos lehet!Tényleg kicsi a vezető helye(én 184 cm vagyok) és nagyon pattog a futómű az úthibákon?
Előre is köszönöm és remélem csak "dicsekvés" miatt fogunk itt találkozni, nem a hibák miatt!
Helló! Nekem is most kezdett rángatni a kocsim. Olyan 2000 - 2500 között üzemmeleg motornál intenzív gázadásnál. Tehát ha üresben áll a kocsi és úgy pörgetem, akkor semmi rángatás nincs.
Anno kb. 2 evembe tellett mire rajottem a rangatas okara. Igen rajottem, mert a Honda szakszervizek vmi EGR buvoletben vannak. Mar-mar majdnem vettem egy uj EGR szelepet, de kicsit gyanakodo voltam, igy csak egy hasznaltat vettem(azota van egy tartalekom, nem kell vkinek?). Azzal is rangatott. Jott a gyergyacsere, amit kicsit elhuztam figyelmetlensegbol es az uj gyergyakkal minden OK. Az elso 4000 km utan megint egy picit berantott, igy mar tisztan lattam, h vmi a gyujtasnal lesz. Egy forumtarssal felvettem a kapcsolatot, aki leirta h mit kell csinalni ill. Mi a hiba. (amugy a Honda bontoban azonnal megmondtak, h az EGR egy baromsag, valszeg a hatsooldali gyujtitrafo lesz a bunos, de akkor mar szinte senkiben sem biztam) A rangatast az egyik hatsooldali trafo hibaja fogja okozni. Tobb lehetoseg van a megoldasra: vagy veszel egy teljes uj sort vagy csak egy db-ot veszel es elkezded sorban probalgatni(ezt csinaltam). En elsore beletrafaltam!:) Azota 50e-t mentem vele es no problemo! Ja es a trafot belul ki is lehet pucolni vagy beszel egy hasznaltat a bontobol.
Kerlek mindenki felejtse mar el az EGR-t eloszor, 99% a trafo lesz gond. Ja es barki ki tudja cserelni. Az auto super egy hasznalt trafo 10e korul mozog. Kerdes eseten keressetek nyugodtan!
A "Bűnösnek "tartott EGR szelepről szeretnék megemlékezni.
Az EGR szelep feladata benzines autóknál,hogy a kipufogógáz 3-5%-át visszavezesse a szívósorba,(emiatt egy idő után
a szívósornál felrakódik egy korom gyűrű a négy beömlőnél amitől csörögni fog meleg motornál, terhelésnél)hogy még egyszeri elégetéssel javítsa a kipufogógáz által kibocsájtott káros anyag értékeit.
A robbanási hőmérséklet ez által csökken ,a motor égésterében.
Kicsit csökken a teljesítmény.
EGR szelepet a környezetvédelem miatt találták ki.
Tehát ez a szelep a terhelés függvényében nyit-zár,kicsit,jobban,még jobban.stb.
ha véletlenül tönkre megy,valahol valamilyen állásban áll,vagy zárt állásban,ami jó.Ha fél állásban áll meg az közepesen jó.Ha teljesen nyitott akkor amit vissza tud engedni kipufogógázt azt beküldi a szívósorba(csökken a motor teljesítménye
mert kap egy adag"fo-st. nem húz,alapjárat egyenetlen lesz.