Sokan félreértették a Boxstert, mely megjelenésekor alaposan felkavarta a rajongói kedélyeket, mára elfogadottá vált. Felhasználók, rajongók véleményét várom ide a topicba.
És ha törött volt? Ebben az árkategóriában nincsenek csodák. Nekem is tetszik, meg kell nézni. Mit érdemes megnézni? Hogy autóként működjön! ;) Nem értek a középmotoroshoz, nekem faros van. Amikor vettem, megnéztem alulról, futómű meg lett feszegetve, ki lett olvasva és kipróbálva. Szépen járt, működött, megvettem, nem bántam meg.
Amúgy családapáknak is biztosított a Porsche technika, ráadásul ez nem a sima Multivan, hanem a lakóbusz kivitel, a California.. Számomra nem létezik sokoldalúbb járgány. Csak hát az árcédula.. :-)
Term. viccelek. :-) Pofásak a gépek, viszont nekem - az elmúlt 20 évtől eltérően - jelenleg nix semmi hobbyjárművem a családalapítás miatt. A Babkót meg télleg most szedtem elő, 10 év állás után, most az a projekt.. a fiam már igen várja, h beröffenjen. :-)
Azért rossz az interneten való komunikáció, mert az emberek nem látják egymás artzát, gesztusait. Te most gúnyolódsz, vagy viccelsz? Mondjuk én inkább a viccre gondolok, mert rossz az aki rosszra gondol, valamint ki mint él úgy ítél, de gondoltam tiszta vízet rakok a pohárba, mert, ha zavaró, hogy Boxster-t rakunk Boxster topic-ba, akkor soha többet! 😀 Azért, hogy nincs lemosva, elnézést kérek!
Hello elegge meg doglott a zart csoport, de jo is vissza gondolni milyen jo kis autozgatasok voltak..matra stb....persze infok vannak..szinte mind eladtuk a gepeket..en meg most kezdek megint keresgelni valamit gepet..https://www.facebook.com/groups/348863165250416/ soyak ferit keresd
hello bimut es a többiek! érdeklődnek, hogy a zárt facebook csoporthoz van-e lehetőség csatlakozni.évekkel ezelőtti bejegyzések alapján frankoo928 es soyak kezelték a csoportot, régóta nincs tőlük bejegyzés itt a fórumon. aktívak még, vagy mást kell keresni?
Linz--Seepferdchen --Buvarklubb , ugyanez. Belep: aaa, szevasz, hogy vagy ? Prima ? passt eh alles ??
megfordul-elmegy : hata mögött: aaa lattad ? uristen hogy nez ki. . . .
Linz- Motorrad es 911 klubb- Összegyüles, sörrendeles esetleg Eispalatschinken, aztan kritizalas , szerelök , aremelkedesek, cegek, föleg geci zsaruk szidasa. Utvonal megbeszeles ?? aaa draga, mar voltam, mar lattam, en mar mindent lattam, ismerek, aztan egy 911 szervicet bepereltem, (elvesztettem) mert olyan patkany Sachverständig-et tettek be a perhez, akinek FINGJA se volt a technikahoz, es nekem nem hittek, csak azt emlegettek, hogy ---olvasott vagyok-- ami nem egyenlö a szerelök gyakorlatahoz.
gennyedekek serege volt, mindenhol, mas hivatalos intezmenyröl mar nem is irok semmit, mert egy hanyadek az egesz orszag felepitese. Abzockerei, lehuzas, kihasznalas, stb
Klubb vege
kiszalltam,
Nyaralni ? Ok de csak 1 hetet !! 40 evet ott leelni ?? soha . Europe ?? Nee messze el innen !! Itt mindenki mindent gyülöl, Orosz szethullott, lövik egymast, Jugo szethullott, lövik egymast, Nemet -Merkel--tönkretette egesz Europat, Moslem, Nigger, Pakistani, Afgan elarasztja Europat, nekünk itt vegünk.
nem tudom mi köze az elemcserenek az Immob. müködesehez ?
az elem a taviranyitot müködteti .
ha nem indul es arra gondolsz Immo problema lehet akkor vedd ki a kulcsbol a kis immo jeladojat es tixoval a kulcs melle ragaszd közel de max 10 cm körzetbe.ha meg kesöbb indul akkor nem immo tema , vagy uj elemmel proba
mas is lehet pl üzemanyag csö buborekos lett a hötöl ( mas autonal nalam elöfordult (924 Porke) amig ki nem nyomta a pumpa a buborekokat nem indult --igaz 40 evvel ezelött . . . .
boxsternel ??? meg nem hallottam, de erre is lehet gondolni
Viszont tudtok olyan riasztós szakembert Bpesten, aki látott már Boxster inmobilisert?
Rendben leállítom az autót, fél óra múlva nem indul... Forgat egy robbanás se.. Kicserélem,mind a két kulcsban az elemet, haza tudok vele jönni, aztán megint nem indul, várnom kell egy órát, akkor indul pöcc. Megőrülök... ki lehet ezt valahogy kapcsolni?? Vagy csak a szakszervíz? Köszi..
Én télen-nyáron használom a 996-ot, Eneos Sustina 5w-40 van benne. Nem járok vele pályanapokra, a normális terheleshez meg nem kell a 40-esnél komolyabb melegoldali viszkozitás. Nulla olajfogyasztás, folyás, pedig már 180k van benne. 2001-es, 3.4-es, kézis C4.
Ha tényleg csak nyáron használja az ember, min 30 fokban, akkor talán.. de én akkor sem öntenék bele 5-ösnél rossszabbat. Minden motor a hidegindításkor kopik a legjobban, egy hidegindítás sok km meleg motorral való autózásnak felel meg kopás szempontjából.
Az olajjal kapcsolatban, én úgy tudom, h az első érték (Winter=tél) hidegen a folyós állapota, amit úgy tudnak elérni, hogy hígabb az állaga. Na most, ha nem használod a kabriód -10fokban, vagy garázsban áll, akkor tényleg nem kell 5w-és olaj. Nyáron, dugóban, viszont (gondolom) okvetlenül kell a 40-es, 50-es(?), amikor forró a motor, - hogy akkor is kenjen... a szintetikust meg azért találták ki, hogy mindkettőt tudja... Ennek nagyon nincs köze a jármű típusához.. (amikor Ladával versenyeztem azokban 20/50 olaj volt...Javítsatok, ki ha rosszul tudom! :-)