Keresés

Részletes keresés

mic71 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 40
Érdekes a meglátásod. Volt már EXC-d egyáltalán? Nekem 200 üóra van benne és még nem volt bontva a blokk. Én inkább motorozom, mint azon agyaljak, hogy miért nem indul. Az újakon már hosszabb az olajcsere periódus is, mert osztott olajterűek lettek.
Előzmény: polini21 (39)
polini21 Creative Commons License 2008.03.10 0 0 39
szevasztok!

Szerintem nem lehet egy exc-t és egy rxv-t összehasonlítani. Az exc full verseny enduró, aprilia-t meg nem is lehet sehova besorolni,pont ez benne a kuriózum!
A szervízintervallumokról meg ne is beszéljünk!Az olajat leszámitva 3x annyit elketyeg minden szervizig mint egy ktm!
Újitgassátok a hengerfelyet,és dugozzátok az EXC-ket ügyesen!!!
üdv.:egy RXV tulaj.
mic71 Creative Commons License 2008.03.09 0 0 38
Valóban :)
Előzmény: Antika 76 (37)
Antika 76 Creative Commons License 2008.03.09 0 0 37

Szisztok!!!

 

Mic -nek igaza van, ha nem akarsz idegeskedni,és nem vagy szerelő, és ha van pénzed is a drágább motorra, akkor tényleg Ktm-et végyél.

 

Viszont ha valamicskét értessz a motorhoz, és van időd megismerni az apró kis csintalanságait a motornak, na meg persze rájönni, hogy mik azok a gyári dolgok, amit azonnal ki kell cserélni, miután megvásároltad a mocidat, akkor szerintem válaszd a 2 hengerest.

Arrow

 

Hát ez nem egy KTM :-))

polini21 Creative Commons License 2008.03.08 0 0 36
hello tudvalaki rxv -hez verseny hátsóvilágitast,vagy az eredeti utcaimat elcserélném rá!
mic71 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 35
Próbálj ki egy KTM-et :) Az új 530EXC nagyon jó lett.
Előzmény: majoros22 (34)
majoros22 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 34
Én most készülök motort venni ebben a hónapban és az Apriliára gondoltam.(sxv 550) De az itt leírtak alapján kicsit elment tőle a kedvem, de annyira tetszik hogy most már nemtudom mit csináljak!
tanker01 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 33

Egy új motorhoz minek még szerelő!! Én úgy gondoltam veszek egy új motort,és ha motorozni támad kedvem, felöltözöm, megnyomom a start gombot és már megyek is. Hát ez most nem így van.Előbb megpróbálom beindítani,ha netán sikerül akkor majd csak utána öltözködöm fel. Máriapócson a Szupermoto-versenyen láttam Kiskökényt versenyezni az aprilliával ,hát nagyon szenvedett az biztos. Két motort hozott magával az egyik csak két kört bírt  ki. Lövöldozött,durrogott alig bírt visszajönni a depóba. Kérdi tőle a szerelője-  na mivan?  Nagyon mérgesen azt mondta -milenne már megint nem megy.A szerelők nem is próbálták megcsinálni  inkább oldalra tolták és elővették a másikat.

Mindenki szótlanul álldogált,nagyon kínos volt a helyzet mindenkinek.

Na akkor döbbentem rá hogy jól beválasztottam.

 

mic71 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 32
Nekem tuti, én KTM-ezem jópár éve :) Én csak azt nem értem, hogy miért jó neked ez így? Már egy lelki terror, ha csak arra gondolsz, hogy elmész motorozni.
Erről egy ismerősöm jut eszembe, aki a méregdrága Audijával járt hasonlóan. Átvette az autót és már az állatkertnél nem ment benne a hifi. Volt még pár váltó és egyéb hiba. A második alkalomkor már közölte, hogyha visszakapja a kocsit és megint elromlik, akkor Európa összes tvcsatornáját meghívva a Parlament előtt felgyújtja a kocsit és ad egy interjút. Ezek után tréleren elvitték tőle a kocsit a németekhez és kb 2 hónap után visszaadták neki a pénzt.
Előzmény: Antika 76 (31)
Antika 76 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 31

Sziasztok!!!!

 

Szerintem 1baj van. A fórumokat olvasva, nem értenek itthon a motor beállításához.Azt írják nincs rosz motor, csak béna szerelő.

Bízok bennük, nem adom föl.

Mic71 neked most jó elvettük a kedvedet a márka megvásárlásától mi????

A használatra a válaszom az, hogy az elején még a folytás benne volt, addig arra fogták a motor hibás működését,most kint van belőle a garancia azonnal elszált, és még mindig nem működik tökéletesen.Mondjuk ez csak az 1 hidegindításnál van, utána hibátlan, sőt az ember el is felejti, hogy mekkora szo...ás beindítani. Most írtam az apriliába, hogy azt a szerelőt szeretném, aki a Kökénynek az Apriliáját szervizeli. Majd meglátjuk mi lesza válasz.

 

 

Előzmény: mic71 (30)
mic71 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 30
Ahogy így elnézem, egy csinos kis summa...:( A KTM-et szokták lehordani, de ez egy rémálom. Nem próbálkoztatok a fogyasztóvédelemnél? Nem hinném, hogy ez a rendeltetésszerű használat.
Előzmény: Antika 76 (29)
Antika 76 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 29

Hello!!!

 

Hát igen.Nem vagyok egyedül.Én azért nem adom föl.Napokban rendeltem meg hozzá az Akrát,sportszűrőt,iridium gyertyát.

 

Majd írok ,hogy mi lett a vége

Előzmény: tanker01 (28)
tanker01 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 28

Sziasztok!

 

Nem bírom tovább magamban tartani,ígyhát én is írok egy pár sort a "híres rxv-röl.

Az elsők között vettem,azóta  vagyok boldogtalan tulajdonosa!

Ránézésre nagyon jó motor, és már el is fogyott minden jó tulajdonsága.

A beindítása élményszámba megy! De csak azért, mert álltalában nem sikerül.

Ha mégis akkor sincs túl nagy öröm benne.Iszonyatos csörömpölés,kerregés,és füstölés. Sok motorom volt már,csak a jobbakat említeném,cbr-600,ktm-640,drz-400, crf450. Mindegyiknek voltak jó tulajdonságaik,na az rxv-nek szerintem egy sincs.

 

A világon semmi előnye nincs az egyhengeresekhez képest,csak hátránya.

Biztos vagyok benne hogy egy-két éven belül eltünik a színpadrol,és nem is fog hiányozni senkinek.

Ha ezekután valaki ilyenröl álmodik csak szóljon szívesen eladom neki.

 

 

 

 

Antika 76 Creative Commons License 2008.02.17 0 0 27

Sziasztok itt vagyok egy kicsit késve de ennél több infom van.

 

Tehát kezdeném a szokásos hidegindítási problémákkal, amivel még mindig küszködöm.Rosszul indul hidegen, nemtudták még mindig rendesen beállítani a motorját.Nem beszélve a hanyag összeszerelésről, amit a trafóról leeső kábel bezonyította, nem volt összeszorítva a sarú.Az aksija folyamatosan lemerült a sok indítózás miatt, (kb.3-4 percig bírta), mire kicseréltettem .Teljes enduró kittet kellet vennem az amúgy enduró motorra,mert használhatattlan volt például a hátsó rendsz.tartó,első lámpa stb.Nem beszélve már a 2. garnitúra gyertyánál tartok, mival állandóan elégeti a gyári gyertyát.Ha megy akkor viszon bámulatos, a hangja gyönyörű, nekem nagyon bejön.Ja és majdnem elfelejtettem.Vásárlás után azonnal ki kell belőle vetetni a folytást, mivel használhatattlan vele. Nem indul be, köhög-zörög.

Fontos dolgok amit tapasztaltam cserére szorul:

1.Papírlevegőszűrő csere- Twinair szivacsra

2.Gyertya csere-NGK CR8EIX-re

3.Kipufogó csere-Akra vagy Silmoto

4.Az ECU mappát kiválasztani hozzá(legnehezebb)

Itt vannak a mappák:

ECU Software

Mapping Numbers

Description

SXV 450

 

14000, 14001, 14002, 14003, 14008, 14018

de-restricted with standard exhaust

14004, 14009

de-restricted with Termignoni exhaust

14005, 14010, 14021

de-restricted with Silmotor exhaust

14022

de-restricted with Akrapovic exhaust, for use only on VDB bike version

14006, 14011, 14019

restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)

14007, 14012, 14020

restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)

SXV 550

 

15001, 15002, 15007, 15017

de-restricted with standard exhaust

15003, 15008

de-restricted with Termignoni exhaust

15004, 15009, 15020

de-restricted with Silmotor exhaust

15021

de-restricted with Arrow exhaust, for use only on VDB bike version

15022

de-restricted with Akrapovic exhaust

15005, 15010, 15018

restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)

15006, 15011, 15019

restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)

RXV 450

 

24000, 24001, 24002, 24003, 24007, 24020

de-restricted with standard exhaust

24004, 24009

de-restricted with Termignoni exhaust

24005, 24010

de-restricted with Silmotor exhaust

24013, 24023

de-restricted with Akrapovic exhaust

24006, 24011, 24021

restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)

24007, 24012, 24022

restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)

RXV 550

 

25001, 25005, 25016

de-restricted with standard exhaust

25003, 25007

de-restricted with Silmotor exhaust

25010, 25019

de-restricted with Akrapovic exhaust

25004, 25008, 25017

restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)

25006, 25009, 25018

restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)

6-second limit on starter motor
6-second limit on starter motor, as well delayed fuel injection when starting (cold start improvement)

 Hasznos linkek, tuning dolgok:

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=171

http://xvasylum.wikidot.com/

Sok szerencsét mindenkinek, ha kérdés van szívesen válaszolok

Tom

mic71 Creative Commons License 2008.01.23 0 0 26
Engem is érdekelne, akár magánba is. Köszi!
Előzmény: Antika 76 (24)
duke.uw.hu Creative Commons License 2008.01.21 0 0 25
Engem speciel nagyon érdekel a történeted, mert én is egy ilyenben gondolkodom.
Ha nem akarod a nagynyilvánossággal megosztani privátban küld el : duke@uw.hu
Előzmény: Antika 76 (24)
Antika 76 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 24

Sziasztok!!!!

 

nekem a Jézuska  hozott egy RXV 450-t, régi álmom vált valóra, ami gyorsan füstbe ment.Ha valakit érdekel akkor szívesen megírom.

 

Jó éjt Mindenkinek

Simigeri Creative Commons License 2006.10.05 0 0 23
passz
Előzmény: Hullut (22)
Hullut Creative Commons License 2006.10.04 0 0 22

 

      Sziasztok mindenkinek! Széles utat és gumi fákat!

 

   Tudnátok adni 1 pici segítséget?  Factory tulaj lettem (hurráááá) és keresnék valami topicot, ahol ezekről a gépekről lehetne csevegni. Ha van címetek kérlek tegyétek fel!

 

   Köszöni 1 Apriliás.

Simigeri Creative Commons License 2006.09.21 0 0 21

Köszönöm.

Igyekszem gyorsan forrni, s rehabolni, mert lassan itt a tavasz! :-)

 

Előzmény: www.duke.uw.hu (20)
www.duke.uw.hu Creative Commons License 2006.09.21 0 0 20

Biztos nem gumibottól sérültél le?

 

Őszinte sajnálattal hallom, minnél hamarabbi felépülést kivánok neked!

 

Együtt tudok érezni veled mert már én is voltam hasonló cipőben!

Szintén motoros balest csak 1989-ből.

Lábszár-boka-sarok törés a ballábamon. Három hónapos fekvő sin és egy éves mankózás után + még három alkalom fémkivétel után ugy döntöttem hogy a motorozást nekem kerülni kell.

Megis tudtam állni öt évig!

 Azóta vallom: akit egyszer megfertőz a kétkerék , az már csak a jó szerencsében és az égiek áldásában bizhat..

Előzmény: Simigeri (19)
Simigeri Creative Commons License 2006.09.21 0 0 19

Zabos lett a paripám, s jól levetett a hátáról.

Bizonyos alkatrészeimet pedig a biztos kötés érdekében csavarral rögzitették :-)

 

Előzmény: www.duke.uw.hu (18)
www.duke.uw.hu Creative Commons License 2006.09.20 0 0 18

Mi van veled?

 

Tüntetni voltál, vagy mi????

Előzmény: Simigeri (17)
Simigeri Creative Commons License 2006.09.20 0 0 17

Sajna egészségügyi okokból nem tudok résztvenni hasonló eseményeken, kb tavaszig :-(

KTM izda!

Előzmény: www.duke.uw.hu (16)
www.duke.uw.hu Creative Commons License 2006.09.20 0 0 16

Ma beszéltem a Mo.-i  Apriliával és OKTOBER 16-án supermoto és enduró Tesztnap.

A teszt helyszine Bpest.

 Az szept 30-ra meghirdetett örkényi teszt igy elmarad.

 

Simigeri Creative Commons License 2006.09.16 0 0 15

Ahogy elnézem, nincs még igazán kifinomult kipuff hozzá :-)

 

Előzmény: www.duke.uw.hu (14)
www.duke.uw.hu Creative Commons License 2006.09.12 0 0 14

 

 

 

 

 

Előzmény: www.duke.uw.hu (13)
www.duke.uw.hu Creative Commons License 2006.09.08 0 0 13

 

Mindennapra egyfotó !

Simigeri Creative Commons License 2006.09.08 0 0 12

Legalább a hangját is hallottam :-)

 

Előzmény: www.duke.uw.hu (11)
www.duke.uw.hu Creative Commons License 2006.09.06 0 0 11

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!