Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 635

Igen,rohadt drága,négykerekü csőrlöt.

Előzmény: JumboJet (634)
JumboJet Creative Commons License 2013.10.26 0 0 634
JumboJet Creative Commons License 2013.10.22 0 0 633
JumboJet Creative Commons License 2013.09.29 0 0 632

Zugló,zuglói persze....

Előzmény: JumboJet (631)
JumboJet Creative Commons License 2013.09.28 0 0 631

Kicsit idegen tollakkal szeretnék büszkélkedni,de picit benne volt a kezem,csak azért! :-)

 

Ma a zúglói veteránjármű találkozó egyik díjasa a tűzoltó Zuk lett!!!

 

JumboJet Creative Commons License 2013.09.28 0 0 630

Egy tisztítás,gyújtás beállítás elkél majd szerintem....

Előzmény: zuk4x4 (629)
zuk4x4 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 629

Sziasztok! Ujabb pobléma akadt a zukkomal hidegen és vsn mikor melegen is nehezen indul szivatót adok neki alapból hideg inditàsnál meg egy padógázt ( hs végképp mem idul) akkor elkezd kapkodni akkor beindul a karbi gyàri mêtetű fóvókàkkal van ellàta. Meg ha jár a motor adok egy hirzelen gàzt akkor a karbiba beledurrog de ha szivatót adok neki akkor nem de szivatóval mem akarok járni mert megedzi a hajam . Nem tudom hogy mivel lehet a baj ha tudok akkor rakok fel képet a szekérröl .

Nullás Nullás Creative Commons License 2013.09.10 0 0 628

Nem tudom.. Kíváncsi lennék én is rá...

Előzmény: pumukli89 (626)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.09.10 0 0 627

Igen a hadseregnél volt. Ő látta. Azt mesélte, hogy benzines volt amit látott. A motort nem látta tehát az kérdéses, hogy a mi általunk ismert moci volt e benne. Viszont terepest azt ott sokat látott. A síma 2 tengelyest.

Előzmény: JumboJet (624)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.09 0 0 626

Akkoriban?Szerintem az a motor volt,mondjuk egy sáros szakaszon érdekes lehetett a gyújtáselosztó viselkedése,ha nem volt elburkolva.:)

Előzmény: JumboJet (624)
JumboJet Creative Commons License 2013.09.09 0 0 625
JumboJet Creative Commons License 2013.09.09 0 0 624

Bizony,volt pár proto változat. Valószínűleg a Lengyel sereghez is került ilyen. Sajna képen sem láttam még ilyet. Majd keresgélek a neten ilyet. A motorjára kiváncsi lennék. Csak nem a kehes szériát hagyták benne....

Előzmény: Nullás Nullás (623)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.09.09 0 0 623

Van egy szerelő cimborám, olyan 60 körüli. Ő mesélte, hogy odakint járt hivatalból a Lengyeleknél s bizony látott hátul duplatengelyes Zsukkot amiben volt első hajtás is és a hátsó tengelyek mind hajtottak voltak. Ez volt az a katonai változat amire lánctalpat is lehetett felrakni úgy, hogy a kerekeket nem kellett leszerelni hozzá. Van e erről valakinek képe vagy tudomása? 

jozsika02 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 622

üdv jóhelyen tapogatsz a kisablak alatt találod,a stroboszkóp villanáskor a jeleknek egybe kell esni. afogyasztáshoz még anyi a fúvókákon kivül még a karburátorban a torkokat is kicseréltem,a13literes fogyasztást sikerült 9,és10, literre levinni.üdv jocó

Előzmény: zuk4x4 (621)
zuk4x4 Creative Commons License 2013.08.30 0 0 621

Köszönöm válaszod és a lendkereken a jelet hol találom? Azt a kis ablakot kell leszedni a kuplungházon?

Előzmény: jozsika02 (620)
jozsika02 Creative Commons License 2013.08.29 0 0 620

üdv agyujtást beállítani stroboszkóppal a lendkeréken lévő jelekkel tutira megbízható és jóis .az étvágyát úgy lehet csillapítani hogy kis sebb fúvókákat kell bele rakni én évekig a 125ös nagy polski fúvókákat használtam és megvoltam vele elégedve üdv jocó.

Előzmény: zuk4x4 (619)
zuk4x4 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 619

Sziasztok! Valaki el tudná nekem mondani hogy hogy tudnám zukkon a gyujtást jól beàllítani?És valamit csinálni a karbival hogy ne egyen ilyen sokat?

csucsunova_19 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 618

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy valakinek nincs-e véletlen digitális formátumba ZUK-hoz kapcsolási rajza, ill. régifajta (1974) karbi tetejére valami idom vagy könyök a légszűrő felé?

Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.21 0 0 617

Nem emlékszem már....Viszont egy klassz zsukkot hírdetnek 350 ért ha jól olvastam. na az szép autó.

Előzmény: pumukli89 (616)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 616

Az ára is szép:1 miska.

Előzmény: Nullás Nullás (615)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.21 0 0 615

Valahol hírdettek egy újszerű állapotút. Azt hiszem a használt autón... Nagyon szépnek tünt. 

Előzmény: pumukli89 (614)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 614

Már nem is a fénykorában,de egy barátom készített róla képet.

 

 

Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.20 0 0 613

Itt nálunk az uaz a favorit.....Ezt akartam írni

Előzmény: Nullás Nullás (612)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.20 0 0 612

Azért érdekelne milyen híd van a terepes alatt...Itt nálunk az a favorit de ehhez gyenge a moci..

Előzmény: Ámokfutó_ (604)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.20 0 0 611

 

Imádott zsukkom. Igaz eszik mintha muszály lenne de nagyon szeretem. 

Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.20 0 0 610

Nekem is egy két csepp van azért alatta.

Előzmény: Ámokfutó_ (607)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.08.20 0 0 609

Majd egyszer rendbe teszed. Jó gépek ezek....Csak a benzin drága. :D

Előzmény: pumukli89 (606)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 608

A kérdés mekkora a csöpögés?Egy-egy volt alatta az még elment,ha tócsa van meg kell nézni hol folyik.Vizsgán nem díjazzák!

Előzmény: Ámokfutó_ (607)
Ámokfutó_ Creative Commons License 2013.08.19 0 0 607

Egyébként tényleg típushiba az olajcsöpögés? :)

pumukli89 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 606

Szia!Nekem csak egy roncsom van,egy zárt kasztni kellene rá.'84-'87 között dolgoztam vele,nekem egy kis nosztalgia,de nem munkaeszköz.:)De,szép emlékeim vannak a:ZUK,NYSA,LATVIA trióról(Amim van,azt a MÉH telepre való szállítástól mentettem meg)

De a kasztnija menthetetlen,ez van.Viszont papiros a gép!:)

Előzmény: Nullás Nullás (601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!