Az Ifákat éltetni kell, és mivel már sokan szükségszerűnek érezték ezt a topikot, gondoltam egyet és nyitottam. A topik szól mindenfajta Ifáról, a személyautó F8 és F9-esről, az első IFA tgk-ról, az S4000-től az L60-ig. Nekem a W50 tetszik a legjobban. Előre is kösz a sok-sok hozzászólást!
Üdv. Ha elektromos hiba van akkor lehet a biztosíték a difi zár forgó kapcsolója a fülke és a váz közötti csatlakozó.A az Ep szelep az EP szelep test hibája vezeték szakadás is lehet a vázban vagy kontakt hiba. A EP szelep ellenőrzése :
A szelepről lekötni a vezetékeket és külön 24V -ot adni szelepnek ha kattog akkor elektromosan a szelep rendbe van. A EP szelephez /műszerfaltól/lemenő vezeték ellenőrzése: 24V-os próba lámpa vagy volt mérő.Az indító kulcsot 1-es állásba difi forgó kapcsolót bekapcsolni és a szelepre menő vezetékre kell tenni a próba lámpát vagy voltmérőt ha minden ok akkor a lámpának világítania kell fesz mérőnek feszültséget kell mutatni.De lehet a hiba még levegő nem jut a szelephez vagy a szelep nem engedi át a levegőt hiába kattog .
Segítségre lenne szükségem. Keresek IFA L-60 szerelési útmutatót, magyar nyelven. Főleg a kockaszelepek beállítása és működése érdekelne. Előre is köszönöm.
Sziasztok ! Eladó terepes darus Ifát keresnék megvételre ha valakinek lenne esetleg eladó,vagy tudna esetleg ! Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is !
Sziasztok! Segítségeteket kérem. Kérem írjátok meg, hogy mekkora lehet egy IFA W50 motor fordulatszáma, és mekkora a motor főtengely ékszíjtárcsa és ventilátor (vízszivattyú) méret, vagy áttétel aránya? Ez utóbbi bármelyik adat nagy segítség volna! Köszönöm az infót előre! Üdv
Adott egy 4 hengeres ifa, 89 es évjárat, gyárilag buci kerekes de jelenleg 900asokon gurul. Főtengelyt cserélek mert eltört, és állítólag 2 fajta lendkerékkel létezik. A bucikerekesé állítólag nehezebb mint a gyárilag vékonykerekesé. Tényleg létezett a fajta? ez lenne a kérdésem és ha igen akkor ti melyiket tennétek fel? Leet,hogy néha lessz rajta buci kerék is.
Édesapám a nyáron lesz 93 éves. Tegnap mentünk valahová, mikor megelőzött minket egy szirénázó Mercedes mentőautó. Apám meglátta és ezt mondta: A múltkor mikor rosszul lettem, ilyennel vittek be a kórházba. Hogy ennek milyen szar kemény rugózása van, még az Ifámnak is jobb volt. :-)
Hiába a teherautón töltött több mint ötven év nem könnyen felejthető.
Szép jó estét mindenkinek, haza érkezett a motor, a 230 loerös, szépen indul nem füstöl és az olajnyomás is nagyon jó, remélem majd terhelés közben is szépen fog viselkedni, a teherautó amiböl ki lett szerelve 950 000 km ert mutatott, felrakok egy kis filmet és továbbá is fogok képeket feltölteni talán valakinek hasznára leszz ( nekem nagyon segitett volna minden kép de sehol semmi) továbbá Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden Ifásnak, méhésznek, és mindenkinek!
" Válasz » #113 sanyi1965 | 2017-11-24 18:22:37 Válasz csoppika #111. hozzászólására vezérlési jelölések,ékszíjtárcsán ,fogaskeréken,bárhol,eltéve vagy félre jelölve.a vezérműtengelyre/cserélve volt/ gyanakodnék a helyedben hisz volt turbós motor is a típusból.a működési diagrammját szerezd meg e motornak,sokat segíthet."