Üdv nekem is van egy Captivam 2.2 d és ha elkezd dolgozni a turbó cincogó hangot ad 2000 ford tol de csak ha üzemmeleg az autó. Részeckesżürö nincs injector bevizsgalva. Esetleg valaki aki ért hozzá? Vagy ötlet jó szerelő? Nem szerviz mert azok nullák!
Problémám a következő, adott egy captiva 2.2 diesel, menet közben elkezd rángatni, már nem tudom mit csináljak vele, ha valakinek volt hasonló szívesen várom a tapasztalatokat, részecskeszűrő kiiktatva, porlasztók felújítva, teszten megfeleltek, új kódokat megkapta, illesztve lettek, nem tudom mit kezdjek vele. Köszönöm a tanácsokat, ill. a hozzászólásokat. (minden szűrő cserélve, rendszer tisztítva üzemanyag.
A műszerfal teteje enyhén puha műanyag, egyéb helyeken kicsit kopogósabb, de nem olyan veszélyes. Karcokat könnyen összeszedi, ezért érdemes rá vigyázni. A testvér modellnek (Opel Antara) ugyan olyan beépített műanyagok minősége. (2006-2010 között gyártott autókról van szó.)
Helykínálattal:
Elég magas növésűek vagyunk 190-195 cm, gyári napfénytetővel szerelt az autó, ezért 2-3 cm-rel alacsonyabban van a tetőkárpit, de ennek ellenére nincs gond a fej illetve a láb térrel. 13 évig egy G Astrát használtunk, annál nagyobb az utastér, ki-be szállás is sokkal könnyebb.
Hibák:
Még idáig nem volt!
Az autót tavaly május elején vásároltam, 2010. 06 havi. 87E km.-rel. (Magánszemélytől, remélem nem vert át a futott kilométerekkel.) Az összes folyadékokat, szűrőket kicseréltem, remélem nem lesz rendkívüli meghibásodása az autónak.
Egy 2.4 szívó benzines motorról beszélünk. Vezérlése láncos, olyan nagy eget verő típus hibájáról nem olvastam / nem tudok. Fogyasztása kb 10-11 liter. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/10-Chevrolet/941-Captiva.html?fueltype=2&powerunit=2 Gumiméretből adódóan nem olcsó felgumiztatni, de nem is kis autóról beszélünk. Nekem egy dízel 4x4 automata van, városban nem igazán használom és így 8.6 körül van az átlagom.
2.4 benzines Captiva tapasztalatok érdekelnének. Elsősorban az autó megbízhatósága, fenntartási költségei, fogyasztása érdekelne. Akinek van tapasztalata, kérem ossza meg velem.
valaki meg tudná mondani hogy melyik környezetvédelmi osztály van a forgalmiba a 2.2-es euro5-ös dizeben cégesen venném és nem mindegy hogy 22 vagy11 a havidíj
Még csak megvettük, talán holnap, vagy holnapután lesznek meg a papírok, műszaki stb. Hollandiából származik. Már négy komplett kereket vettem hozzá, mert két gumija elég kopott.
bocs, de mostanában nem voltam fórumon túl aktív...
Benyomásaim:
- motor ok, kicsit lehetne benne több erő, de kényelmes autózáshoz kiváló, sőt meglepően jól tud gyorsulni és dinamikusan lehet vele autózni. 160ig elég jól megy, de ott vége is kb.
- váltó nagyon jó, kényelmes, manuálisan is kapcsolható, kicsit kár hogy csak 5 fokozatú, de baj ezzel sincs.
- futómű, kormányzás: meglepően jól és pontosan fordul, kormány kicsit könnyebb a szokásosnál, de elég jó visszajelzést ad még így is.
- fogyasztás kb 11 liter, most már 45ezret elmentem vele, ez ennek az átlaga. Többnyire városon kívül használom, hétvégén néha városi dugó és autópálya, viszont reggel és délután csa rövidebb utakra. Mondjuk egy üresen is majdnem 2 tonnás automata váltós SUV-hoz képest ez reális. Hosszabb úton, autópályán 6 személlyel és csomagokkal le lehet menni 9 literre klímával. Csak budapesti városi forgalomban kb 12-13 litert eszik meg.
Összességében nagyon elégedett vagyok, kb az eddigi hibapontjai amiket összegyűjtött nálam:
- nincs kétoldali klíma
- klíma néha túlságosan is hűt, ezt újra kellett programoztatni
- nincs ülésfűtés (felszereltség miatt)
- középső kijelző eléggé butuska, erős napfényben rosszul is látható
Szervízben is csak kötelezőn volt eddig, plusz az osztómű szimmeringeket kellett cserélni, plusz volt egy visszahívási akció.
Eddigi autóim között nem volt még SUV (BMW E30,E36, E34, Opel Zafira, Seat Alhambra, VW Sharan, Saab 9-3), de legközelebb is ez lesz ha minden jól megy.
Főleg hogy a jövő évi modell szerintem igencsak jól sikerült.