Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-carcass- Creative Commons License 2023.05.12 0 0 166663

Háááát, legalább a színe rendben van. :-P)

Előzmény: gambl-R (166662)
gambl-R Creative Commons License 2023.05.12 0 0 166662

Köszi! 

 

Előzmény: seewer (166661)
seewer Creative Commons License 2023.05.12 0 0 166661

Húha! Akkor majd képet kérek róla! Grat! Balesetmentes közlekedést!

Előzmény: gambl-R (166660)
gambl-R Creative Commons License 2023.05.11 0 0 166660

Az enyémben már 220 volt. Az égvilágon semmi baja nem volt, de most kellett volna egy nagy szerviz, gumi, jövőre műszaki, stb. Nem akartam megvárni, míg esetleg megadja magát. Mondjuk, sokat így sem kaptam érte. Jól jár vele valaki. 

Már megvan az utód. Én márkahű vagyok! :) 

Előzmény: seewer (166659)
seewer Creative Commons License 2023.05.11 0 0 166659

Húha! Mi lesz helyette? Ma pont Bravoval voltam dolgozni. Nagyon jól megy, normál vezetésre teljesen elég. Ugye 130 ezer van benne, nagyon jó állapotú, semmi nem zörög. Nem is cserélném ki, pedig nekem is mindig új autóim voltak...

Előzmény: gambl-R (166658)
gambl-R Creative Commons License 2023.05.11 0 0 166658

T. Urak!

A mai napon megváltam hű társamtól. Közel 11 éven át hibátlanul teljesített és még kissé megöregedve is tökéletes állapotban volt. Nem is értem, miért kellett megválni tőle. Na, most már mindegy! 😉

zsoli7411 Creative Commons License 2023.05.05 0 0 166657

Szia!

 

Jól mondja a seewer kartárs, punto II 1.4 16V,stilo 1.4. 16V ,bravo 1.4 16V  motorkód szerint 843A1000 . Biztosan találsz bontóban. 

 

 

Előzmény: Von Guldenburgh (166654)
23Roberto23 Creative Commons License 2023.04.16 0 0 166656

Sziasztok!

 

 

Pár napja már nem akar sehogy sem működni az usb-ről zene lejátszás, több pendrive-ot is próbáltam. Meghalt volna a Blue&Me egységem?

FAT32-ba vannak formázva a drive-ok.

Más hibajelenség nincs.

 

steve1000000 Creative Commons License 2023.03.07 0 0 166655

Visszajelzek, hogy ha más keresné megtalálja!

 

1,6 Mjet diesel 120Le turbó hiba.

 

A hibajelenség amit leírtam turbo hiba volt. Tehát 1800-as fordulat, nem gyorsítasz/nem lassítasz, csak tartod gázon és be-be dadog, mintha a porlasztó kihagyna, gyorsítás/erő hibátlan volt, alatt/felette fordulaton semmi hibára utaló jel/viselkedés. Semmilyen alap/közismert egyéb turbó hibára utaló jel nem volt, nem füstölt, nem ment el a teljesítmény, nem volt rendellenes fütyülő hang, stb.

 

Egész középrészét kellett cserélni/felújítani a turbónak. Wizzard csinálta, tökéletes lett.

Tömítés készletet is megvenni és olajcserét ne feledd ha így jársz.  

Előzmény: steve1000000 (166642)
Von Guldenburgh Creative Commons License 2023.03.06 0 0 166654

Köszi, megkérdezem a Punto-sokat is, sőt, bontókat is így kérdezem majd.

Előzmény: seewer (166653)
seewer Creative Commons License 2023.03.03 0 0 166653

Szerintem a Fiat Stilo Punto is ilyen. A szerelők szokták törni, mert az Opelesnek, Fordosnak

fogalma sincs, hogy nyílik...

Előzmény: Von Guldenburgh (166652)
Von Guldenburgh Creative Commons License 2023.03.02 0 0 166652

Üdv !

 

Bizony !

 

Mivel a rendszerük csak egyben "adja ki", s mivel ez a kábel leágazás a csatlakozóval a gyertyakábel része, csak egyben lehet megvásárolni. Talán azért drága mert a kábelek ebben a csatikkal egybe integrált műanyag sínben futnak....

 

Amúgy a trafó csatlakozók elhullása vélhetően nem újdonság, mert ugyan gyáriban szintén nincs csak trafo csatlakozó, utángyártottban már van egy csomó. Csak nem ezek törtek, hanem az az egy szál másik, amiből még utángyártott sincs, tudtommal. Mondjuk a legközelebbi gyertya cserénél már valószinűleg ezek a csatlakozók is ropira törnek.

 

Bontósok amúgy simán levágják a kábelt a csatival, nem sózzák el a teljes kábelgyűjteményt, csak éppen nincs bontott  Tipo

széles e hazában.

 

Előzmény: smith (166651)
smith Creative Commons License 2023.03.02 0 0 166651

Tehát vegyél komplett gyertyakábel-köteget, ez a márkaszervíz ötlete, jól értem?

Előzmény: Von Guldenburgh (166650)
Von Guldenburgh Creative Commons License 2023.03.02 0 0 166650

Üdv Urak !

 

Tipo 2016 1.4 16v 95 LE motor, s mivel a Tipo távoli unokatesója a Bravonak, gondoltam hátha tudtok segíteni.

 

A helyzet az, hogy gyertya csere folyamán a hőgombába menő kábel csatlakozója (biztosító pöcke) eltört (pont visszarakáskor, kiváló hőtűrő képességének köszönhetően, törik mint a ropi).

 

Mivel külön nincs ilyen csatlakozó - érdekes, a trafóhoz menő kábelek végén lévőből van több utángyártott is - márkaszervíz szerint csak egyben lehet a teljes alkatrészt megvenni (4 trafókhoz menő kábel csatlakozóval, ehhez a szenzorhoz menő elágazás,műanyag sín, stb.) 256 000 Ft -ért. 

 

Miután magamhoz tértem, körbe néztem bontókban, de mostanában nem bontanak új Tipo-t.

 

Aztán arra gondoltam, ha a Bravo csatakozója esetleg ugyan ilyen, talán több Bravo-t találni bontóban, több esélyem van szert tenni a képen látható csatlakozóra. Feltéve persze, hogy ugyan azt a csatlakozót használták Giovanniék.

 

Esetleg tudnátok segíteni, megnézni, hogy ugyanezen csatlakozó van e a Bravok-ban ?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

 

gambl-R Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166649

Támogatom a helyi ipart! 😀

Egyébként kész a vas, jobb mint újkorában. :)

Ja, és nem kellett újratanítani semmit, egyedül az órát, dátumot kellett beállítsni. 

Előzmény: seewer (166648)
seewer Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166648

A szomszéd egy sör mellett nem tud segíteni?:)

Előzmény: gambl-R (166644)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166647

ahha, langsam bitte

Előzmény: gambl-R (166644)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166646

igen ez jo otlet, egyebkent szerencses helyzet pl a Giulianal hogy

elol van bikapont oda ralehet kotni egy masik auto akksijat

es hatul a csomitartoban akkor konnyebb mar cserelni adatvesztes

nelkul😀

Előzmény: smith (166645)
smith Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166645

Ha a régit még nem vetted ki belőle, próbáld áthidalással cserélni. Tehát az újat az előtt kösd egy bikakábellel a kocsi sarujaihoz, mielőtt a régiről a sarut leveszed, aztán az újra a saruk felhelyezése után vedd le a kábelt. Akkor nem kell semmit tanítani a csere után.

Előzmény: gambl-R (166644)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166644

Á, nem megy az (itt) olyan gyorsan. A szagember elvileg tegnap  megrendelte az akksit, ma talán megkapja, holnap esetleg berakja. Csak semmi stressz! :) 

Előzmény: zgi521 (166643)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166643

bocsi, javítom a paramétert:

 

 

 

mizu, elindult a nyugdíjas? :)

Előzmény: zgi521 (166638)
steve1000000 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166642

Köszi a linkeket. Ezek az alap dolgok megvannak, ilyen miatt nem írnék ide...

 

Specifikus Mjet hibára gondoltam és meg is találtam miután visszaolvastam vagy 10ezer hozzászólást itt. 2014-ben írta vki, sajnos nem mentettem el hozzászólást, de ugyanaz a hiba lépett fel mint nálam.

 

A turbo tökéletesen működik ha gyorsítasz, nem füstöl, nincs semmi hibajelenség. Egyedül (és ezért gondoltam a hibafolyamat leírására másnál) ha 1800-as fodulaton tartod egyenletes sík úton a fordulatot, akkor be-be dadog pillanatokra, alatta felette tökéletes a működése. Na annak a forum társnak ugyenez volt a hibajelenség, csak utána nem jelzett vissza mi lett a megoldás. Először porlasztóra gyanakodtam, de nem az lesz (reményeim szerint, mert ott az értékek jók).

 

Levettem közben a turbót megy felújításra (tiszta olajdzsuva volt körülötte minden), 120 le-s változó lapátszöges, ott lesz a probléma előzetes diagnózis szerint, de most lesz szétborítva, majd meglátjuk, visszajelzek.

 

 

Előzmény: -carcass- (166626)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166641

Szevasz!

Kösz a tippet! 

Előzmény: ferrike (166640)
ferrike Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166640

Szia,

 

A separator/pcv szelep környékén nézz körbe, nekem is volt ott teendő, utána rendeződött a helyzet olaj fronton.

 

https://www.youtube.com/watch?v=fg4Fvlgo2gs

 

 

Előzmény: gambl-R (166607)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166639

Oké, köszi! 

Előzmény: zgi521 (166638)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166638

12V 62Ah 540A inditoaramrol taltam en is regi kepet..

 

asszem a ket oldalablakot majd ujra kell tanitanod, 1x1x megmutatod neki manualisan a ket vegallast.

(lent, fent)

Előzmény: gambl-R (166637)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166637

Na, akkor engem is elért a hirtelen halál. 😀

Majd riasztom a szakembert holnap. Egyébként 62 Ah-s akksi van benne. 

zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166636

bocs, ez lehet felreertheto volt igy. nem az AGM akksin van a szenzor hanem az ilyen akksikkal szerelt autokon mint pl a Mito is. sajnos ebben a meretben is legalabb duplaja az ara, de annal tartosabb ill itt nincs mar hirtelen akksi halal a technologiabol adodoan.

Előzmény: zgi521 (166634)
smith Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166635

Pár éve bolt parkolóba álltam be, onnan nem volt tovább. Cellatörés volt a verdikt. Nincs előjele.

Előzmény: gambl-R (166631)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166634

pedig ez ilyen, kepes a cella leszakadni es vege. nezd meg milyen van benne, van rajta matrica hogy milyen A es inditoaram kell legyen.

 

az uj AGM akksihoz mar van szenzor, jelez ha csokken a kapacitas.

 

pl, mar a Mito is kiirja ha gyenge akkor a start/stop ot letiltja.

Előzmény: gambl-R (166633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!