Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Von Guldenburgh Creative Commons License 2023.03.02 0 0 166652

Üdv !

 

Bizony !

 

Mivel a rendszerük csak egyben "adja ki", s mivel ez a kábel leágazás a csatlakozóval a gyertyakábel része, csak egyben lehet megvásárolni. Talán azért drága mert a kábelek ebben a csatikkal egybe integrált műanyag sínben futnak....

 

Amúgy a trafó csatlakozók elhullása vélhetően nem újdonság, mert ugyan gyáriban szintén nincs csak trafo csatlakozó, utángyártottban már van egy csomó. Csak nem ezek törtek, hanem az az egy szál másik, amiből még utángyártott sincs, tudtommal. Mondjuk a legközelebbi gyertya cserénél már valószinűleg ezek a csatlakozók is ropira törnek.

 

Bontósok amúgy simán levágják a kábelt a csatival, nem sózzák el a teljes kábelgyűjteményt, csak éppen nincs bontott  Tipo

széles e hazában.

 

Előzmény: smith (166651)
smith Creative Commons License 2023.03.02 0 0 166651

Tehát vegyél komplett gyertyakábel-köteget, ez a márkaszervíz ötlete, jól értem?

Előzmény: Von Guldenburgh (166650)
Von Guldenburgh Creative Commons License 2023.03.02 0 0 166650

Üdv Urak !

 

Tipo 2016 1.4 16v 95 LE motor, s mivel a Tipo távoli unokatesója a Bravonak, gondoltam hátha tudtok segíteni.

 

A helyzet az, hogy gyertya csere folyamán a hőgombába menő kábel csatlakozója (biztosító pöcke) eltört (pont visszarakáskor, kiváló hőtűrő képességének köszönhetően, törik mint a ropi).

 

Mivel külön nincs ilyen csatlakozó - érdekes, a trafóhoz menő kábelek végén lévőből van több utángyártott is - márkaszervíz szerint csak egyben lehet a teljes alkatrészt megvenni (4 trafókhoz menő kábel csatlakozóval, ehhez a szenzorhoz menő elágazás,műanyag sín, stb.) 256 000 Ft -ért. 

 

Miután magamhoz tértem, körbe néztem bontókban, de mostanában nem bontanak új Tipo-t.

 

Aztán arra gondoltam, ha a Bravo csatakozója esetleg ugyan ilyen, talán több Bravo-t találni bontóban, több esélyem van szert tenni a képen látható csatlakozóra. Feltéve persze, hogy ugyan azt a csatlakozót használták Giovanniék.

 

Esetleg tudnátok segíteni, megnézni, hogy ugyanezen csatlakozó van e a Bravok-ban ?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

 

gambl-R Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166649

Támogatom a helyi ipart! 😀

Egyébként kész a vas, jobb mint újkorában. :)

Ja, és nem kellett újratanítani semmit, egyedül az órát, dátumot kellett beállítsni. 

Előzmény: seewer (166648)
seewer Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166648

A szomszéd egy sör mellett nem tud segíteni?:)

Előzmény: gambl-R (166644)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166647

ahha, langsam bitte

Előzmény: gambl-R (166644)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166646

igen ez jo otlet, egyebkent szerencses helyzet pl a Giulianal hogy

elol van bikapont oda ralehet kotni egy masik auto akksijat

es hatul a csomitartoban akkor konnyebb mar cserelni adatvesztes

nelkul😀

Előzmény: smith (166645)
smith Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166645

Ha a régit még nem vetted ki belőle, próbáld áthidalással cserélni. Tehát az újat az előtt kösd egy bikakábellel a kocsi sarujaihoz, mielőtt a régiről a sarut leveszed, aztán az újra a saruk felhelyezése után vedd le a kábelt. Akkor nem kell semmit tanítani a csere után.

Előzmény: gambl-R (166644)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166644

Á, nem megy az (itt) olyan gyorsan. A szagember elvileg tegnap  megrendelte az akksit, ma talán megkapja, holnap esetleg berakja. Csak semmi stressz! :) 

Előzmény: zgi521 (166643)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166643

bocsi, javítom a paramétert:

 

 

 

mizu, elindult a nyugdíjas? :)

Előzmény: zgi521 (166638)
steve1000000 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 166642

Köszi a linkeket. Ezek az alap dolgok megvannak, ilyen miatt nem írnék ide...

 

Specifikus Mjet hibára gondoltam és meg is találtam miután visszaolvastam vagy 10ezer hozzászólást itt. 2014-ben írta vki, sajnos nem mentettem el hozzászólást, de ugyanaz a hiba lépett fel mint nálam.

 

A turbo tökéletesen működik ha gyorsítasz, nem füstöl, nincs semmi hibajelenség. Egyedül (és ezért gondoltam a hibafolyamat leírására másnál) ha 1800-as fodulaton tartod egyenletes sík úton a fordulatot, akkor be-be dadog pillanatokra, alatta felette tökéletes a működése. Na annak a forum társnak ugyenez volt a hibajelenség, csak utána nem jelzett vissza mi lett a megoldás. Először porlasztóra gyanakodtam, de nem az lesz (reményeim szerint, mert ott az értékek jók).

 

Levettem közben a turbót megy felújításra (tiszta olajdzsuva volt körülötte minden), 120 le-s változó lapátszöges, ott lesz a probléma előzetes diagnózis szerint, de most lesz szétborítva, majd meglátjuk, visszajelzek.

 

 

Előzmény: -carcass- (166626)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166641

Szevasz!

Kösz a tippet! 

Előzmény: ferrike (166640)
ferrike Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166640

Szia,

 

A separator/pcv szelep környékén nézz körbe, nekem is volt ott teendő, utána rendeződött a helyzet olaj fronton.

 

https://www.youtube.com/watch?v=fg4Fvlgo2gs

 

 

Előzmény: gambl-R (166607)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166639

Oké, köszi! 

Előzmény: zgi521 (166638)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166638

12V 62Ah 540A inditoaramrol taltam en is regi kepet..

 

asszem a ket oldalablakot majd ujra kell tanitanod, 1x1x megmutatod neki manualisan a ket vegallast.

(lent, fent)

Előzmény: gambl-R (166637)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166637

Na, akkor engem is elért a hirtelen halál. 😀

Majd riasztom a szakembert holnap. Egyébként 62 Ah-s akksi van benne. 

zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166636

bocs, ez lehet felreertheto volt igy. nem az AGM akksin van a szenzor hanem az ilyen akksikkal szerelt autokon mint pl a Mito is. sajnos ebben a meretben is legalabb duplaja az ara, de annal tartosabb ill itt nincs mar hirtelen akksi halal a technologiabol adodoan.

Előzmény: zgi521 (166634)
smith Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166635

Pár éve bolt parkolóba álltam be, onnan nem volt tovább. Cellatörés volt a verdikt. Nincs előjele.

Előzmény: gambl-R (166631)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166634

pedig ez ilyen, kepes a cella leszakadni es vege. nezd meg milyen van benne, van rajta matrica hogy milyen A es inditoaram kell legyen.

 

az uj AGM akksihoz mar van szenzor, jelez ha csokken a kapacitas.

 

pl, mar a Mito is kiirja ha gyenge akkor a start/stop ot letiltja.

Előzmény: gambl-R (166633)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166633

Az már igaz! Mondjuk, azt se tudom, milyen akksi kell bele 😀

Tényleg furcsa, hogy így egyik pillanatról a másikra - mindenféle előzmény nélkül - meg tud halni egy akksi. 

Előzmény: zgi521 (166632)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166632

akksi lesz, ennel nagyobb baja sose legyen a svajci nyugdijasnak 😀👍

Előzmény: gambl-R (166631)
gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166631

Kellett nekem dícsérgetnem a vasat! 

Akarok indulni az előbb, hát se kép se hang... Indításra csak egy kis kattogás a válasz. A rádió elindul, a belső világítás pislákol, a műszerfal is világít, de elég erőtlen. A távirányítóra viszont nem reagál. Jól sejtem, hogy az akksi hallhatott meg? Mondjuk van vagy 5 éves. Az az érdekes, hogy tegnap még semmi baja nem volt. Késő este álltam be vele a garázsba, most meg sztrájkol. Persze, hogy vasárnap! 

gambl-R Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166630

Oké, egye fene, jó lesz az is! 😉

Előzmény: zgi521 (166628)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166629

ebben ultel mar vagy az elozoben? esetleg vezetted is?

 

nekem eleg volt 15 metert gurilulni vele anno es tudtam: megerkeztem🤪

Előzmény: -carcass- (166613)
zgi521 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166628

en szeretem a sima hatsokerekest, nem erzek kesztetest a veloce osszkerekre. foleg hogy ennyi ido tavlatabol lattom mennyivel tobbe kerul a szervize

 

ja es az arakrol.. milyen huhogas volt mikor 2017 ben megvasaroltam, hogy par ev alatt felere  csokken

hihi

sztem kb annyiert tudnam eladni mint mikor megvettem..

mindemellett hibatlan -csak mondom es 6. eves lesz mostviszem

vizsgara😀 ..aholmindig csodalattal nezegetik alulrol az elso futomuvet, brake by wire rendszert vagy a karbon kardant!!

 

en csak azt tudom mondani aki teheti uljon at a Giuliaba a legjobb sportszedan!

 

Előzmény: gambl-R (166614)
-carcass- Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166627

Gyerekek, gondoltam szétnézek a hahu-n.

Mi jön szembe?...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_l/opel_astra_l_1.2_t_gs_line_automata_azonnal_atveheto-18809364

Ezen mi kerül ennyibe? WTF?

-carcass- Creative Commons License 2023.02.26 0 0 166626

Szerintem a google-n megtalálod. Litániák vannak róla.

Talán a leglátványosabb, hogy a multijet nem megy nélküle. 1.6 szívó dízel, az szerintem ~50-60 LE lehet...a vas nehéz, alig húz. De talán az olajfogyás is utalhat rá, plusz füstöl...

Itt olvasgass:

https://evoauto.hu/az-auto-reszei/gazpedal/turbofeltolto

https://ketmolnarauto.hu/kozzetetel/a-turbo-hiba-jelei

https://autoszerelomuhely.hu/turbo-hiba-jelei/

Előzmény: steve1000000 (166625)
steve1000000 Creative Commons License 2023.02.22 0 0 166625

sziasztok! 1.6 Mjet diesel.

Ha valakinek ment már tönkre benne a Turbo, legyen oly szíves írja már le mi volt az első, második, stb. hibajelenség és a folyamat ami mentén beadta a kulcsot... Köszi!

gambl-R Creative Commons License 2023.02.19 0 0 166624

Bármi, csak ne piros! 😁

Előzmény: canonfan_448 (166623)
canonfan_448 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 166623

"Piros??? Ehhh!!! 😁"

 

Nem is igazi piros az, inkább bordós, de a fene tudja.

Viszont borús időben is él a szín és napsütésben is.

Mindig valami hülye fantázianevet adnak neki de a lényeg, hogy olyan nagyjából mint a Ferrari színe...

 

Alfa az piros.

 

Előzmény: gambl-R (166622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!