Sziasztok.
Régi ismerősöm a mitsu pajero szerintem érdemelne egy önálló topicot, már csak azért is mert rengeteg testvére akad még az országban, amikről gazdája már könyvet is írhatna...
Ennek kapcsán mindenkit várok szeretettel, akinek valami köze van egy "gyémántoshoz".
Tapasztalatcserék, adok-veszek, tanácsok, és persze benne némi off-road...:)
Sziasztok! Van esetleg valaki közelében, ismeretségében megbízható hosszú Pajero eladó? 2-est keresnék főleg (esetleg classic, ha olyan talán a 3-ast is megfontolom).
3. autónak kell hegyre járni. Volt már két pajerom, nagyjából tudom mire számítsak, de ne egyből a lakatosnál meg a motorfelújító gépműhelyben kelljen kezdeni vele! Lehet benzines is (de ne gázos) dízel is, easyselect-es, superselectes.
Ahogy nézegettem a felhozatalt, nem egyszerű kérdés, hátha tudtok valamit!
Mk 3-as Pajero a bal első dobbetét kiszakadt, hiányos. Rendeltem újat de az is ez a 2 mm-es semmi. A műanyag lökhárító is el van már vetemedve az évek alatt. Nem passzolnak a bolhák helyei. Valaki javított már ilyet? Lehet félbe vágom az újat és ezt az alsó részt pop szegecsekkel felerősítem ahogy adja. Valami más ötlet esetleg?
Mechanikus az adagoló! Igazából minden megy csak a szememet zavarják ezek a dolgok! Tisztában voltam azért hogy 2000-es autótól nem lehet elvárni minden tökéletes!
Nem áll be a víznél középre, össze-vissza mutat! Az üzemanyag szintjelző is, üzem közben változik hol le megy, hol full szintet mutat! Villant már ki az tankolásjelző lámpa kb 420-450 km után, tehát az sem megfelelő mert akkor a tankban még 25-30 liter üzemanyag van! Az utólagos kijelzők fogalmam sincs mi alapján és hova vannak bekötve, de nagyon tákolat!
Igazából nem is a melegedés a probléma! Inkább az hogy az óracsoportban levő szintjező mutatóknak mi okozhatja a hibáját? Valami jeladó? Vagy az óracsoport lehet rossz? Illetve ez javítható lehet-e? Valaki tapasztalt-e hasonlókat?
Sziasztok! Nem olyan rég, körülbelül másfél hónapja vásároltam egy 2000-es évjáratú V60-as 2.5TD 99 lovas (4d56) Pajerot! Óraszerint 221...km van benne! :)) Az autó 2019-ben lett magyar papíros, előtte Olaszországban szolgált. A kocsin lényegében minden működik, annyi a probléma vele hogy a műszerfalon a vízhőfok illetve az üzemanyagszint mutató nem mutat megfelelő értékeket. Magyarul össze-vissza mutat. Olvastam több más helyen hogy ez a 2.5-ös motor hajlamos a melegedésre! Van beépítve egy egy plusz vízhőfok és turbonyomás mérő. Nagyon gyünyörűek!:( De szerintem ez sem mutat hiteles információt! Tök hamar ilyen 80-90 C körüli hőmérsékletet mutat (4-5km)! Illetve 100km/h-ás sebességnél 90-100C közé is bekúszik! Mikor leállítom ezt követően a motort nem hallok semmi rotyogást, vagy hogy forrna a hűtőközeg! Folyadékszintek természtesen rendben! Mióta meg van mentem vele olyan 2500 km-t! Kérdésem volna hogy van-e valakinek tapasztalata ennek a részegységnek a hibájával,esetleg javításával? No meg hogy a melegedés kapcsán ez a motor tényleg hajlamos -e akár 1-2 órás pályatempónál hengerfejesedni, és erre mondjuk nagyon figyelni kell-e!? És marad-e a falvak közti 80-90-es tempó a biztonságé! Elnézést ha hülyeséget kérdeztem volna,csak nincs tapasztalatom előtte egy 2.0Hdi Vitarám volt!