Esetleg levegős a rendszer vagy el lehet dugulva a radiátor....
A motor melegedése / hűtése amúgy rendben van ? Ha lapáttörött a vízpumpa és nem keringtet eléggé, az is okozhat hasonlót, de ott a motorhőmérsékleten is lehet furcsaságokat látni.
Segitséget szeretnék kérni hozzá értő márkatárstol.Az alany egy 2016.1.6 bhdi.nincs fütés.ami cserélve lett,elektromos termosztát fűtőradiátor.A felső vizcső meleg az alsó hideg a vizet nem forralja.valaki járt már igy?Vagy tippet tudna adni hogy merre tovább.Rá lett rakva gépre a termosztát nyit .Kőszőnőm a válaszokat.
Vettem egy 2012-es Peugeot 308 1.6 ehdi sw típusú gépkocsit. Gyári rádió van benne. Vettem hozzá egy mp3 interface készüléket. A kérdésem az lenne, hogy tudom aktiválni a CD tárat a rádión, mert nem ismeri fel az interface-t.
Szia, Azt a Peugeot szervíz tudja, és azt is hogy tartályos vagy "zacsis". 20eFt körül van /L ezt csak kb mondom, + az autód computerét is "fel kell tanítani" hogy tudjon róla hogy kapott olyan lötyit és mennyit.
Jelzés után ha jól tudom max 1-2 tankolást bír még.
Eladó 4 db Kléber Krisalp 3 téligumi Rial alufelnire szerelve a felni mérete 7Jx16 H2 ET38. Profilmélység 7,5mm. Kb 7000 km futottak 2 szezonban mivel második autónak használtuk. Lukkör 5x108 Középfurat átmérő 65 mm. Peugeot/Ford /Volvo gépkocsikra is jó. DOT száma: 1918 (2018 19. hetében készültek. A felnik makulátlan állapotúak és Peugeot közép kupakkal rendelkeznek ami tetszés szerint változtatható. Külön-külön 60 000 a gumi és 60 000 a felni.mindegyik újszerű állapotú. Egyben 110 000 forint a felni és a gumi külön 60 000 és 60 000.
A tetőcsomagtartó 30 000.
Az üléshuzat 35 000. ( eredeti ára majdnem 200 euró volt Szlovákiában gyártották)
Cserélt már valaki fűtőradiátort? Én már a burkolat eltávolításakor problémába ütköztem., mert sehogyan sem jön le. Néztem a felrakott youtube videot, ott kipattintja és kész is, hát nekem nem!
A két műanyag burkolatelem takarásában van egy csavarféle, amit sehogyan sem tudok eltávolítani, így a burkolat nem jön le. Csak roncsolással lehet leszedni?
Sziasztok! Érdeklődnék, milyen adalékanyag kell egy dízeles 2009-es 1779 cm3-s peugeotba? Motorkód: RH01
A hibaüzenet azt mondja: a részecskeszűrő adalékanyaga túl alacsony. És még egy: a hibaüzenettől kb. meddig lehet még közlekedni vele? Előre is köszönöm!
Más: 2009-es 308 Break (kombi): csomagtérajtóban áll a víz. Felnyitom és oldalt középtájon folyik ki a műanyag elem mellett és így pont a csomagtartóba folyik be. Nincs ezen az ajtón lyuk, ami kivezetné a vizet? Hol megy bele?
Egyik hátsó utas ajtónál korábban ilyen gond volt, ott le volt ragasztva a lyuk. Itt nem láttam lyukat.
A hiba épp a szélvédőcserét követően jelentkezett, a szélvédősök egyszerűen képtelenek voltak gyári állapotra visszarendezni a levélrács körüli dolgokat...
Szerencsére az utastér irányában nem tapasztaltam beázást. Kösz a tippet, talán egy tényleg alapos kitakarítás segíthet...
Igen, úgy tűnik, hogy a levélrács valahogy tényleg kimozdul a helyéről, nem marad ott a megfelelő pozícióban, hanem kipattan a rögzítőből, ezért keletkezik a hézag. Lehet, hogy eltorzult a levélrács?
Egy 2015-ös 308SW új tulajdonosaként szerettem volna felfrissíteni a navit. A leírás szerint alvázszámmal letöltöttem, kicsomagoltam FAT32-es pendrive-ra, követtem a leírást, viszont a mellékelt képen látható képernyőről nem tudok továbbmenni, mert szürke a pipa (befejez) gomb. A 0 bytes szabad memória is aggaszt. Tudja valaki mi lehet a gond?
A levélrács csak dísz, csak eltakarja a látni valókat. Ha leszedték és visszaragták, alatta ott volt egy csomó trutyi és nem takrították ki a bizonyos vájút. Mindkét oldalon lefolyik a víz egy lefolyón a kerekek felé - ez teljesen normális, ha arra felé folyik a víz, főleg ha áll az autó. Ha nem folyik le rendesen, lassan feltölti a vájút és valahol átbukik rajta.
Ha a víz nem csak kívül, hanem belül is beázik, akkor érdemes elmenned egy szélvédőshöz. Ha belül és felül (plt tetőkárpitnál, vagy az a oszlopnál) beázik, sajnos ki kell venni az üveget és újra beragasztani - a kockázat pedig sajnos a tied.
Ha ott a "B" jelű elemnél a "10-11" jelű levélrács eláll az üvegtől, akkor valami nincs a helyén! Nekem akkor se állt el, mikor a "B" jelű elem a motor alatt volt, csak fityegett. A víz meg azért nem folyt be középen a motortérbe, mert az ablaktörlő kivezette a szélére, ott meg a levélrács alatt azt hiszem le van vezetve.
Szia, a következőket írtad: "A b jelő vagy hiányzik vagy nem rakták jól vissza és lejön a levélfogó rács az üvegről"
Jelenlegi helyzet: A B-jelű elem nálam masszívan a szélvédőre van ragasztva. A levélfogó rács elvileg a helyén van, de kétségtelen, hogy a pereme nem követi le tökéletesen a szélvédő felületét, eláll az üvegtől. Az esővíz az akkura folyik. Szerintem régóta beázik, csak eddig bent voltak a szélvédőperem alá forduló hangszigetelő betétek [7481NY], amik magukba szívták a befolyó víz jelentős részét. (Ezek valahogy eltűntek az autómból a legutóbbi három szervizlátogatás alatt - no comment) Szerinted ennél 308-as generációnál száraz tud maradni ez a zajszigetelés? Esetleg megpróbálnék bontott darabokat szerezni. Csak előbb a beázást kellene tartósan megszüntetni, de nem tudom, hogyan.
Tényleg nem tudom, mit tehetnék. Szóval a levélrács peremét ne ragasszam az üveghez, mert időnként ki kell venni? Nekem diesel (1.6) motor van benne. A levegőszűrő cseréjéhez is ki kell venni a levélrácsot? - Az ábrák egyébként a Peugeot hivatalos alkatrész-böngészőjéből valók. Én a Fábián Kft. oldaláról szoktam belépni, mert néha előfordul, hogy tőlük veszek gyári alkatrészt.
Egy kis segítségre lenne szükségem két probléma megoldásában. Az egyik hogy indítás után felkapcsolom a helyzetjelzőt , majd a tompított fényszórót , amit jelez is a kijelzőn és világít is a lámpám , de ha lekapcsolom akkor ugyanúgy marad miden.( WD40 - el lett befújva és azóta ilyen ).Ha leállítom a motort után lekapcsol mindent.Valakinek valami ötlete hogy ez hogyan orvosolható?
A másik problémám pedig az lenne , hogy ha folyamatosan akarom használni a refit akkor nem marad abba a bizonyos állásban a kapcsolója. Előre is köszönöm mindenkinek.