Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jimvincenzo Creative Commons License 2018.09.29 0 0 1074

Ha ez nekem szólt akkor megnézem. Ha nem akkor legalább kiderül hogy hajlékony vagyok-e... :-P

 

Előzmény: buszosbimbi2 (1073)
buszosbimbi2 Creative Commons License 2018.09.23 0 0 1073

szia az enyém 2004 es a középkonzol mögött van a központizár doboza de a jobboldali lábtérbefuvó és a kesztyütartó eltávolitása után hozzáférni ha jó hajlékony vagy.

 

Előzmény: jimvincenzo (1070)
balzo56 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 1072

Na  kezdjük elölről.

 

Melyik szíjat kellet állítani, mert igaz, hogy az enyém diesel volt, a vezérműszíjnak meg volt a maga felszerelési és beállítási sémája. Következő cseréig nem kellett hozzányúlni. A hosszbordás szíjnak automata feszítője van, volt.

Javaslom a szívótorokba bekukkantani és amennyiben szükséges leszerelni majd átmosni a rendszert.

Ultrahangos mosóban gyári újra lehet tisztítani, minden ragyogó tiszta lesz és újra a régi üzemű lesz a gép.

Valószínűsítem a pillangószelepet alkalmanként kitámasztja a beszívott olajsár, alákerül a felgyülemlett koszból.

Vagy a tengelyét fogja meg a szenny ezért emelkedik meg a fordulat.

balzo    

Előzmény: jackbauer64 (1071)
jackbauer64 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 1071

2003-as 1.8 benzines Carensem mostanában produkálja a következő jelenséget. Rövid távon nem, csak hosszabb, értsd pl.  Érd-Bp. út,  megspékelve kis torlódással. Víz hőfok teljesen ok,  90-nél még sosem volt magasabb, tehát túlmelegedés nincs, de az  alapjárat időnként a megszokott 7-800 helyett felkúszik 1500-2000-re álló helyzetben,  piros lámpa, torlódás, várakozás alatt. Váltó üresben, kuplungot nem nyomom. Ilyenkor egy kis pöcc a gázra, felszalad 2500-3000-re és visszatér az alap 7-800-ra, kicsit idegesítő állandóan ezt csinálni és gondolom az autónak sem tesz jót. Szerelőmnek mondtam, járt vele, de csak rövid utakat és neki nem jött elő a jelenség. Vezérlés 3 hónapja volt cserélve, szíjat többször kellett utánhúzni, mert nyüszögött reggeli első indításnál, időnként rükvercben a cserét követő hetekben. Arra gondolok, lehet, hogy a csere közben állítódott el valami alapjárati izé ? :) Valakinek ötlete? Köszönöm szépen. 

jimvincenzo Creative Commons License 2018.08.10 0 0 1070

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es Carensem, igazából semmi komoly bajom nincs vele (check engine lámpa világít, de nem ez a mostani posztom témája). Eléggé viharvert a gyári távirányító, gyakorlatilag egy fél éve kulcs használatával nyitom-zárom. Vásároltam egy nagyon hasonló szettet, és azt szeretném tudni, hogy hol keressem a járgányban a központi zár dobozát.

 

Tenkjú!

Jani 1975 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 1069

Szia! Nekem is csinált ilyet! Bezártam az autót centrálzárral, majd kinyitottam és vagy egyből beindúlt vagy ezt még egy párszor eljátszottam! Szerencsére ezt már kinőtte ezt a hibát! ;)

Előzmény: Kari0505 (1068)
Kari0505 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 1068

Üdv mindenkinek.

 

Új vagyok itt.

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy 2004-es CRDI Kia Carensem.

A tegnapi napig tökéletesen müködött az autó.

Ma viszont már nem akar beindulni.

Az öninditó teker,az IMMO visszajelző és a chek visszajelző indítózásnál világít nem alszik el.

Valami ötlet a megoldásra?

Köszönöm a válaszokat.

Norbi goldi Creative Commons License 2018.07.16 -1 0 1067

Sziasztok !

Tud valaki abban segíteni.hogy kia carens (2003)-crdi keresek.sebváltót komplett.

Köszi elöre is.

GamT Creative Commons License 2018.07.10 0 0 1066

Sziasztok!

 

2003-as 2000crdi motorok carensem indításnál nem pöc-re indul.

 

A nagynyomású szivattyúból dőlt a nafta, a tömítéseket cserélték.

Sokkal jobb az indulás, de még mindig többet pörget, mint előtte.

Nem hiszem, hogy az injektorokkal van a gond, mert abszolút nem

rángat, alapjárat szép, egyenletes.

 

Véleményetek szerint a nagynyomásút kéne felújítani, vagy cserélni?

Ha igen, akkor hol és mennyiért. Láttam, hogy az új 120e körül,

annyit nem szívesen szánnék rá...

 

quad4 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 1065

Üdv. Valakinél nincs véletlenül egy toronycaapágy 2004es carenshez? Megvenném.

Jani 1975 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 1064

Szia! Az én tippem, hogy vagy porlasztócsúcs! 

Előzmény: borshunting (1063)
borshunting Creative Commons License 2018.07.07 0 0 1063

Sziasztok!Vásároltam egy Kia carens 2000crdi 2007-es autót. Olyan probémát tapasztalok,hogy hidegen melegen 1500-2000-es fordulat között szaggat az autó,fölötte kisímul.Mi lehet a probléma?

fecskea1 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 1062

Akkor valószínűleg a hátsó ülések  támlájának jobb és bal oldalán van egy kis hózentróger-szerű csat, amit ha meghúzol, lehajlik a támla.

Előzmény: Fejes Tamás (1061)
Fejes Tamás Creative Commons License 2018.06.23 0 0 1061

Köszönöm a választ , de az enyémen oldalt semilyen fül nincs se a tetején.

Előzmény: quad4 (1059)
Mihi77 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 1060

Üdvözletem a társaknak. Vásároltam egy 2007 Kia Carens 2.0 lx benzines járművet. Minden szép és jó, csak van egy morgó hang váltáskor olyan 1500-1800 fordulaton. Mi lehet a probléma? Valami komoly? Esetleg tapasztalat ezzel kapcsolatban. Mi csináljak vele? Köszönöm a ssgítséget előre is.

quad4 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 1059

A hátsó ülések oldalán van a lenyitó fül.

Előzmény: Fejes Tamás (1058)
Fejes Tamás Creative Commons License 2018.06.18 0 0 1058

Üdvözlet , vettem nemrégen egy Kia Carens 2003 crdi autót és sehol nem találom hogy kell.lehajtani a hátsó üléstámlát . Létezik hogy ilyen egyterűbe nem.lehet lehajtani ??? Koszi.

Jani 1975 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 1057

Nekem semmi bajom nincs a kuplunggal csak üresben fölengedett pedálnál zörög valami, ha benyomom elhallgat meg ha alapjáraton megyek 1es 2esben akkor elég erős mórgó hangja van! De semmi rázás! Símán gurúl! Csak az a fránya hangos rezonancia ne lenne 1500as fordulatig minden sebességben! :(

Előzmény: quad4 (1056)
quad4 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 1056

természetesen nem csak emiatt. már elég rángatós volt a dugókban való induláskor a kuplung.

Előzmény: Jani 1975 (1055)
Jani 1975 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 1055

És a kuplungot csak ez miatt cserélted le, vagy volt más hibajelenség is? 

Előzmény: quad4 (1054)
quad4 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 1054

kb 8ezer km-el ezelőtt lett cserélve a komplett kuplung, és azóta nincs 1500körüli remegés, sem más tartományban. DE folyamatos alapjárati kormányremegés az van a kuplungtól függetlenül. akár be van nyomva akár nem. szerintem motortartó bak, vagy kormánymű tartószilent lesz a gond.

Előzmény: sbajtobias (1053)
sbajtobias Creative Commons License 2018.06.05 0 0 1053

Halihó!

 

A kuplung szerkezete nem nyomó rendszerű hanem húzó, ezért nem tudja folyamatosan pici nyomás alatt tartani a szerkezetet.

Kuplung cserével megszűnik egy időre. Amiről szó van le tesztelheted, mikor terhelés alatt van és el kezd rezonálni egy picit nyomjál rá a kuplung pedálra, csak fogásig meg fog szűnni  a rezonancia.

balzo

Előzmény: quad4 (1051)
sbajtobias Creative Commons License 2018.06.05 0 0 1052

Halihó!

 

Nekem 5-6 esetben csinálta aztán végleg beadta a kulcsot az AC pumpa.

Volt eset vidékre kértem a mentést. Aztán jött a csere, utána soha ilyen nem volt van egy tartalékom ha kell valakinek.

Már más típusom van oda nem jó.

balzo

Előzmény: Jani 1975 (1049)
quad4 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 1051

Nekem kuplungszerkezet csréjével megszűnk. Viszont alapjáraton, de csak akkor remeg rendesen a kormány.

Előzmény: Jani 1975 (1050)
Jani 1975 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 1050

Sziasztok! Olvastam már róla, hogy másoknak is berezonál a kasztni bizonyos fordulatszámnál, minden sebességi fokozatban! 1500fölött viszont kisímúl! Mi rá a gyógyszer? 2004es Kia carens 2000crdi! 

Jani 1975 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 1049

A számítógép szerint üzemanyagellátó rendszer hiba! Ezt adta ki hibakódként! 

Előzmény: quad4 (1048)
quad4 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 1048

Lehet Agr szelep is. Nekem valami hasonlót csinált. Agr csere után megszünt.

Előzmény: Jani 1975 (1047)
Jani 1975 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 1047

Sziasztok! Újjabb hibajelenség az autómnál! (2004es carens 2000crdi) Simán városban egyszer csak leált! Indítóztam, tekert de semmi! Minden egyes új indítózásnál a szivattyútól fura búgó hang hallatszott! Bezártam az autót, majd kinyitottam, indítóztam és beindúlt, de a check lámpa égve maradt! Mentem tovább majd ezt vagy 4x eljátszotta! Egyszer csak az egyik indítózás után elaludt a check lámpa és azóta semmi probléma bárhogy is mentem vele! Mi lehet a baj? Immó vagy üzaszivattyú vagy.......? 

nagyember54 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 1046

Sziasztok,

 

KIA Carens 1.6 GDI típusú automat szeretném kötelező második garanciális szervizelésre vinni.

Pest megyei lakos lévén mit ajánlotok hova érdemes vinni ,ami nincs túl messze és megfizethető áron is szervizelnek és esetleg segítőkészek és nem vernek át??

 

 

Csaba928 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 1045

Sziasztok! 

2003 Carens CRDI-m egyszer csak különösebb előjelek hibakód nélkül nem indul. Áram van teker rendesen. Szerelő szerint nem is az üzemanyagellátás a probléma. Az Immo. Jel világít indítózás közben. A kulcsot megnézettük az leadja a jelet. Ettől függetlenül lehet az immo egység a hibás, vagy...? Sajnos pótkulcs nincs. Tud valaki lehetőleg Szombathely közelében valami hozzáértőt, Szervízt vagy tippet hogyan tovább? Előre is köszi, ha gyorsan válaszoltok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!