Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bandi90 Creative Commons License 2020.06.01 0 0 5831

Szia!Múlt héten beszéltem egy taxissal. 7-es Golf kombi szintén 1,4 TSI 122 le. Ugyanúgy megvan nála is. Annyi,hogy ő csak reggel hallja időnként (nagy hidegekben csak nagy ritkán) , mert ugye folyamatosan mozog. Nem áll 4-5 órát napközben.  Ne foglalkozz vele és ne hagyd, hogy a szerelők mindenféle diózással, meg trafó, gyertyacserékkel, szoftverfrissítés stb. leszedjenek. HA megnézed a computer sem ír ki ilyenkor semmit. Ezt a szerelők is JÓL TUDJÁK,hogy mi................................... , csak jönnek az ötletek.... . HA meg idegesít, akkor amikor elkezdi, egyből leállított a motort és újraindítod. Akkor ugye semmi. Én nem teszem ezt mert nem izgat.

Előzmény: Zoli. Golf 7 1,4 tsi (5814)
Szabika198308 Creative Commons License 2020.06.01 0 0 5830

Jajj igen, az évjárat 2009. :)

Szabika198308 Creative Commons License 2020.06.01 -1 0 5829

Sziasztok!

Most fogok vásárolni egy 6-os golfot.

Az autóban 162e km van. 

1.4 TSI 160 lovas kézi.

Mire figyeljek majd nagyon? Olvasgattak itta fórumban. Ez a katalizátor elomelegites gondolom ennek is megvan. Lancnyulas itt is jellemző? :)

Olajat milyet szeret?

Mik a jelei a lánc nyulasanak? Mikor cseréljem? :)

readytogo Creative Commons License 2020.05.27 0 0 5828

Még a márkaszervizben sincs ennyi. Decemberben a Porsche Szegednél a 60 ezres szervizajánlatban a gyertyák+munkadíjra 40.300 Ft szerepelt. :)

Előzmény: ac07 (5827)
ac07 Creative Commons License 2020.05.25 0 0 5827

Márkaszervizben simán kerülhet ennyibe 4 db gyertya cseréje. De 10 év után van esély arra is, hogy majd ki sem tudják szedni...

Előzmény: sequoia1 (5826)
sequoia1 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 5826

50 ezer... az nem semmi. Dunakeszi Bosch szervizben 22.500-ról kaptam árajánlatot tavaly. (16,5 a gyertya + 6 a munkadíj). Végül magamnak cseréltem, nem nagy dolog. 

Előzmény: szabowo (5823)
Emi2 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 5825

Ha 10 évbe nem fér bele egy gyertya csere, vegyél biciklit. 

A szerelődet meg cseréld le, ha ennyi egy ilyen mutatvány.

Előzmény: szabowo (5823)
TSI+CNG Creative Commons License 2020.05.23 0 0 5824

Sziasztok. Van egy 12-es CNG-s touranom.

Meg tudná mondani valaki,hogy milyen víz hőmérsékletnél kell kapcsolni a hűtő ventilátornak. Az utólag csatlakoztatott víz hőmérő(mert ebben nincs) 100-99-et mutat és akkor indul el,de akkor sem nagy sebességgel hanem csak úgy éppen hogy.

Hátha valaki tudja

előre is köszi

szabowo Creative Commons License 2020.05.22 0 0 5823

Tudjuk, hogy nem mérnökfórumon vagyunk...
Egyébként 50 ezer szőröstül bőröstül.

Előzmény: sequoia1 (5822)
sequoia1 Creative Commons License 2020.05.22 0 0 5822

Szerintem nincs olyan ember a fórumon, aki mérnök, és gyújtógyertyákat tervez főállásban. Én sem hiszem, hogy a gyertyának baja lenne, talán a kontaktzsír szárad ki 4 év alatt.

Ha 4 évente cserés a gyertya, akkor én cserélném 4 évente, nem egy eget verő összeg. 

Előzmény: szabowo (5821)
szabowo Creative Commons License 2020.05.22 0 0 5821

10 éves.
A 60000 km rendben. A futásteljesítményt értem, de az időkorlátozást nem, ez nem lekvár...
Esetleg ha segítenétek.

Előzmény: ac07 (5820)
ac07 Creative Commons License 2020.05.21 0 0 5820

Ezek szerint 10 éves gyertyák vannak benne? Én cserélném.

Előzmény: szabowo (5819)
szabowo Creative Commons License 2020.05.20 0 0 5819

Üdv.
1.4 tsi motor gyertyacsere 60E km-nél vagy 4 év után aktuális. Egyébként 4 éve után megromlik...?
2010-es az autó, most 50E km van benne. Ahol vetten ott szervizelem 10 éve.
Én megvárnám a 60E km-t, a szaki most cserélné szíve szerint.
4 év vs. 60E km?

vakrepulo2 Creative Commons License 2020.05.14 0 0 5818

köszönöm

közben beszéltem egy márkaszervízzel, érdekes dolgot mondott: azt mondta, hogy ezeknél a  motoroknál nincs előírva a vezérlésre km korlát, mikor javasolják a cserét. szemrevételezés után javasolják vagy nem

 

érdekes, ami kocsi típusokat ismertem eddig, ott mindig volt egy 120-180 közti futás, mikor azt mondták, hogy most kell cserélni

Előzmény: sequoia1 (5817)
sequoia1 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 5817

A CXSA motorkódú motor vezérműszíjas, szóval nem érinti a vezérműlánc probléma. 

Előzmény: vakrepulo2 (5815)
vakrepulo2 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 5816

ugye még egy fontosat elfelejtettem: 90 kw 121 Le

(beírtam a topik keresőbe a 'vezérlés' szót, de pár oldal visszaolvasása után nem vagyok benne biztos hogy okosabb lettem)

Előzmény: vakrepulo2 (5815)
vakrepulo2 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 5815

sziasztok

a napokban hozzám került egy  2013-as 1.4 tsi benzines motorú golf

(ha már hozzám került leváltom a régi jó full extrás 18 éves xsara 2-esem, amit imádok, de 18 vs 7 év mégis csak)

most ismerkedünk, ezért kérdeznék itt

lehet olvasni az interneten a 1.4 tsi-k vezérlési tervezési hibájáról, ezt a motort érinti még? a kocsi 2013 közepe, a forgalmi szerint cxs0 a motorkód, a szervíz füzet szerint cxsa. 

Ha nem is érintett a problémás motorok körében, kérdésem: hány km-nél kell ezekben a motorokban vezérlést cserélni? 170 van az autóban, de a szervíz füzetében semmi nyoma nincs hogy megcsinálták volna. Mindig márkaszervízbe volt hordva.

egyébként a márkeszervízről elégé meg van a véleményem már megint. a füzet szerint 9ezer km-rel és fél évvel ezelőtt volt a 160-as szervíze ehhez képest:

- a hátsó fékek be voltak állva, fékbetét nulla, tárcsa azonnal cserés nem a kopás, hanem a csíkokban rozsdásodás miatt.  Gyakorlatilag a kocsi veszélyes volt (ezt már kicseréltettem)

- első lengéscsillapítokból mindkettőből folyik az olaj, ezt sem értem hogy ment át a 160-as márkaszervízen.

 

De visszatérve a motorhoz és a vezérléshez, megköszönöm ha tudtok valamit mondani róla

Zoli. Golf 7 1,4 tsi Creative Commons License 2020.04.22 0 0 5814

AC07.

Nem szeretnék senki agyára menni, de sajnos volt időm tesztelni állandó -5,+16... stb. fokokban és én úgy vettem észre, hogy teljesen mindegy neki egyszer így egyszer úgy indul. Ami biztos, hogy kb. 8 óra állás után produkálja. 

Előzmény: ac07 (5813)
ac07 Creative Commons License 2020.04.22 0 0 5813

Benne volt a kolléga válaszában, hogy egy konkrét hőmérsékletértékhez kapcsolódóan csinálja csak, ezért jön elő viszonylag ritkán.

Előzmény: Zoli. Golf 7 1,4 tsi (5812)
Zoli. Golf 7 1,4 tsi Creative Commons License 2020.04.22 0 0 5812

Emi2.

Sajna nehezen tudok belenyugodni egy ilyen hibába! :-( 

Nagyon sok autóm volt már de ilyet még nem tapasztaltam és nem tudom elhinni, hogy ez normális már csak azért is mert egyszer jól indul egyszer meg szarul ez nem logikus!!

Ha normális jelenség volna mindig szarul kellene induljon!!    

Előzmény: Emi2 (5811)
Emi2 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 5811

Miért vagy nyugtalan e miatt?

Várd meg míg elmúlik, azt mész utadra. De tényleg.

Ez normális. 1 percig ne idegesítsd magad miatta. 

 

Előzmény: Zoli. Golf 7 1,4 tsi (5810)
Zoli. Golf 7 1,4 tsi Creative Commons License 2020.04.21 0 0 5810

Bandi90.

Nagyon szépen köszi a tanácsot bár nem túl nyugtató. :-(

 

Előzmény: Bandi90 (5809)
Bandi90 Creative Commons License 2020.04.16 0 0 5809

Zoli!

 

Rég voltam a fórumon. Ne foglalkozz vele. Tudom az elején kurva idegesítő. Pláne, amikor a munkahelyed előtt beszállsz és indul a ,,dübörgő köhécselés" és a kollégád röhögve megkérdezi,hogy ez meg mi a fasz... Az enyém CAXA 2009.-es. Ez a katalizátor előmelegítő üzemmód. Itt a srácok elmagyarázták nekem is tavaly év végén. Ez szerintem a 7 eseknél is megvan, a más motorkódú TSI-knél (Lehet tévedek). Nekem kb. 15 ms. Minden TSI tulaj ismeri ezt. Legalábbis akikkel én beszéltem és hatosuk van. Akik megcsináltatták a dióhéjast, azoknál ugyanúgy megmaradt. Én erre nem vagyok hajlandó költeni (270 000 ezret futott TSI Octavia is van a közelemben és a tulaj szerint új korában is csinálta és egy idő után leszarta). Nálam hőmérsékletfüggő. 15 fok felett csinálja, de hosszabb (nyolc óránál további) állás után ritkán. Semmi hibakód.

 

Kérdezd meg a márka szervízt, hogy ez a katalizátor előmelegítő szer megvan-e a heteseknék is, mert a hatosnál a CAXÁKNÁL normális .

Zoli. Golf 7 1,4 tsi Creative Commons License 2020.04.14 0 0 5808

Sziasztok. 

 

Segítséget kérek valakitől aki járt már így esetleg 1.4 tsi-vel.

Golf 7 1.4 tsi 122Le 2013-as motor code: CMBA, a problémám az, hogy a reggeli hidegindítást követően alkalmanként (10-ből kb. 7szer)  alapjárat durván ingadozik majd pár másodperc múlva helyreállt (persze hibakódmentesen produkálja)!! Amit még megfigyeltem, ha 900-as alapjáraton indul akkor produkálja a hibát ha 1100-as alapjáraton indul akkor meg nem!!  

Segítsetek ha tudtok mert lassan beleőrülök. :-(

 

Amit elvégeztünk már : szívósor kokszolódás megszüntetve, motorvezérlőn a legújabb szoftver, fojtószelep újra tanítás, gyertyák cseréje, szívócső nyomás érzékelő(MAP) szenzor csere.

 

Előre is köszönöm!

Zoli 

MGabi78 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 5807

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni! Tudtok valakit aki Veszprém- Székesfehérvár környékén dióhéjas tisztítást csinál?

Köszi előre is!

marcsello1 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 5806

Sziasztok, segítség kellene a kiszemelt egy 2013 gof plus 1.4 tsi 122LE. Ebben is a hibás láncfeszítő van?

ac07 Creative Commons License 2020.03.09 0 0 5805

Igen, ezek a klasszik szívószelep kokszosodás szimptómái.

Előzmény: imikovacs (5803)
Realtukko Creative Commons License 2020.03.04 0 0 5804

Nincs véletlenül a szívószelepeknél már szarrá kokszosodva? Mert azt nem írtad, hogy megnéztétek volna.

Előzmény: imikovacs (5803)
imikovacs Creative Commons License 2020.03.04 0 0 5803

Sziasztok!

2009-es GOLF 5 variant az alany, 1.4 TSi 118 kW , CAV motorkód.

Korábban gondok akadtak vele, néha egy egy rángatást produkált majd Check lámpa villant. Újra indítással megjavult.
Az utóbbi autópályás kigyorsításkor el kezdett bedadogni, és torpanni, majd onnantól 3 henger ment már csak.
EPC , és Check Engine lámpa felvillant.

Korábban a 4-es hengerre írt égés kimaradást, így azt a gyújtótrafót kicseréltük(Bosch), de változás nem történt.
Gyertya 2019 májusban lett cserélve benne, szerelő által.

Az autó előéletét ismerve, volt benne egy motor csere, amelyet az eredeti motor "felrobbanása" (mondta az előző tulaj) indokolta. Gondolom átugrott a lánc ~194000km körül.

Ez a motor ami vásárolva lett bele, kb 100000 km futott autóból van. Azóta ment 7-8 ezret.

Kinek mi az ötlete ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

 

readytogo Creative Commons License 2020.01.30 0 0 5802

Ez évjárat és fejegység függő is. Az én 2016 októberi autómban MIB II-es Comp. Media verzió volt, amibe a szerviz szerint nem is lehetett aktiválni ezt. Cseréltem, de nem a VW-nél, mert ott  valami fél milliós ajánlatot adtak erre.

Előzmény: zoka40 (5799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!