Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2017.05.16 0 0 5511

Más szűrőknél szerintem úgy csinálják, hogy vannak lépcsőkben szűrőházaik és azokból készítenek megközelítő méretekkel szűrőket az adott típushoz.

 

Az alszámozásokat nem tudom, de a papír szűrőképessége és a visszacsapó szelep nyitási értékében különbözhetnek ezek a szűrők.

 

Előzmény: GSdriver (5510)
GSdriver Creative Commons License 2017.05.16 0 0 5510

A Purflux szűrőkkel kapcsolatban lenne 2 kérdésem:

 

1. A belső átmérőnél 65 mm szerepel, míg más szűrőknél olykor 61, máskor 68 van megadva. A 65 mm ezek szerint az optimális méret az AX (benzines 1.0) esetében?

 

2. A KA weblapján többféle Purflux A518 szűrő is szerepel valamelyest eltérő (1800-2700 HUF) árakon.

- A518 PUR/ND

- A 518/K

 

- PUR A518/BE

- A518PU/SZ

Mit jelentenek az altípusok? Van bármilyen jelentősége azon kívül, hogy kicsit többet vagy kevesebbet fizetek érte, illetve, hogy némileg különböznek a rendelkezésre állási idők (azonnal- 4 munkanap)?

Előre is köszi a választ.

Előzmény: FeZ_ (5506)
Marklar T ie Creative Commons License 2017.05.15 0 0 5509

Hello.

Van egy pár ilyenem. Valakinek?

10e a 2db Bp, vagy posta.

20 4723609

 

ívfény Creative Commons License 2017.05.15 0 0 5508

hmm... akkor írj újat, mert valahol a semmiben elveszett? az emailom él!

Előzmény: Ghiml (5507)
Ghiml Creative Commons License 2017.05.10 0 0 5507

bocsika mindenkitől!

 

ívfény! öt nappal ezelőtt írtam mélt a fórumon megadott címedre!

Jelentkezz!

 

Gh.

FeZ_ Creative Commons License 2017.05.08 0 0 5506

" Mi a különbség a különböző szűrők között?"

 

A Purfluxban konkrétan több papír van és finomabb, mint a (leg)több másmilyen szűrőben. Persze olaj- és üzemanyagszűrő esetén. Volt régen ilyen szétfűrészelt bemutató darab, csak már nem tudom hol.

Ezen kívül a többi szűrőnél is a jobbaknál garantált minőségű finomságú papír van benne. Mondjuk konkrétan a MANN nem rossz választás különben, de Purflux azért jobb. :-)

Természetesen vannak jó minőségű, olcsó szűrők is, csak nagy a szórás, gyakran pontatlanok a szűrők és nem garantált a minőség. Ha spórolni kell, az olajszűrőn nem szoktam, inkább máson.

 

"Lengéscsillapítóból akkor vehetek bármit?"

 

Hát, ha a pénz nem számít, akkor vegyél Kayaba-t, az elvileg japán, eddig még nem szívtunk vele !

Ha olcsó kell, akkor......kockáztass és válassz egyet ! :-P

 

"Nincs benne gyárilag stabilizátor?!"

 

Nem azt mondtam, hogy nincs, hanem azt, hogy esetleg nincsen. Mert volt olyan gép, amibe nem tettek.

Ha van a gépeden, akkor az első lengőkarokon közép tájon látható a külön rárögzített stabilizátor rúd vége, ami a karosszéria fel megy tovább.

 

"de az AX alkatrészekre is igaz? vagy van esetleg olyan márka az utángyártottak között amiről általánosságban elmondható hogy jó vagy jobb minőségű?"

 

Igen, az utángyártott mindig gyengébb minőség, mint a gyári, de azért van pár márka, ami megvehető.

 

"Szerintetek szilózzam ki/le vagy vágjak méretre egy bringabelsőt, vagy nyomjam ki forró ragsztóval, vagy vegyek egy új antennát? "

 

Az első és az utolsó megoldás használható. A meleg izét felejtsd el !

 

 

 

 

Előzmény: Schrammy (5504)
GSdriver Creative Commons License 2017.05.08 0 0 5505

Mail ment.

Előzmény: Schrammy (5504)
Schrammy Creative Commons License 2017.05.08 0 0 5504

 

 

 

Ghiml,

igen, valóban nagy a fa de most van ill lenne rá egy kis időm és szegénykém már nagyon ramaty állapotban van.

Egyébként nem egyszerre szeretnék mindent, első körben a futóművet kell rendbe tenni, mert az az ami a legvéresebb, de a nyár végére szeretném ha minden meglenne rajta és csak a karosszéria lenne hátra. Télire úgyis szeretném letenni és elvinni egy jó SZAKemberhez, aki ellehet rajta két hónapot is akár....

Ötöst nem nyertem (sőőt), de az eurojackpotra baromira hajtok, ha összejön kidobok egy ötöst :-DDDD

 

FeZ,

köszönöm a hosszú választ!!:-) "persze te azt csinálsz, amit jól esik", igen valóban, de mivel a kezdetek óta jelen vagy a fórumon valamint az eddig elolvasott kb 80 oldal alapján is azt hiszem kijelenthető hoyg teljesen képben vagy az AX-ekkel kapcsolatban, így inkább megfogadom a tanácsod és Plurflux lesz benne;-)

Megjegyzem egyfajta "sámán"-ként tekintek rád, az összes számomra releváns technikai hozzászólásodat elmentettem screenshot formájában, uh iszom szavaid:-DDD 

 

Egy teljesen laikus kérdés... Mi a különbség a különböző szűrők között? Mármint mindegyik ugyanakkora, ugyanarra hivatott, de akkor mi a differencia? az anyaga? a belső kialakítás? Mi különböztet meg egy Plurfluxot és egy pl Bárdi-t? 

 

A hűtővizet újratöltöttem mert mintha egy kicsit csipegetett volna belőle az elmúlt kb 3hét alatt (~1-2dl), kiváncsi vagyok hogy mi lesz vele (taknyosodik/habosodik), de ha ez normálisnak mondható akkor hagyom, hadd forrgolódjón:-D

 

Felhívtam a féltengelyest (http://www.internetcegtudakozo.hu/cegek/pusk%C3%A1r-zolt%C3%A1n-f%C3%A9ltengely-szerviz_f%C3%A9ltengely-szerviz) még pénteken, mert gondoltam hogy arra kanyarodok, aztán ha ott helyből ki tudják cserélni akkor nosza, de sajnos kiszerelést nem vállalnak.

 

Két opciót említett a mesterember:

1, Lehet hogy van azonnal készleten cseredarabjuk, (de ez csak akkor derül ki ha látta a kibontott féltengelyt)

2, ha nincs éppen akkor is kb 3h alatt felújítják.

 

Az elmondás alapján mindkét esetben kb 16-17.000Ft-os árral lehet kalkulálni. 

Igyekszem a hét második felében sort keríteni a dologra és írom hogy mi volt ill remélhetőleg hogy milyen lett.

 

Lengéscsillapítóból akkor vehetek bármit? csak azért kérdezem mert volt aki azt mondta (Unixban) hogy az olajos jobb mert kényelmesebb a rugózása. Ez tényleg így van? És bár tudom hogy használatfüggő, de mennyi lehet az élettartama? van különbség az olajos és a gázos futásteljesítménye között? 

Nem a forintb...s miatt, de akkor ezek szerint nyugodtan megvehetem a legolcsóbbat, hisz ugyanúgy lehet 50/50?

 

Nincs benne gyárilag stabilizátor?! hogyhogy? Csak valami felszereltségi szint felett adták gyárilg? vagy lehet hogy pénteki volt a kicsike és kimaradt?:-DDDDD

 

Egyébként hol kell(ene) keresnem?

 

GSdriver, az ebay-eket már nézem és is plusz a kínai oldalakat is folyamatosan nézem.

Amit láttam hogy néhány alkatrész hasonló árban van kint mint itthon pl az utángyártott. Ilyennek tűnik a lámpa is, aminek az esetében nem tudom hogy érdemes e várni az eredetire napokat/heteket akkor amikor hasonló árban kapok a pl a Bárdiban utángyártottat.

Tudom, sok esetben az utángyártott lényegesen rosszabb minőségű mint az eredeti (akár még akkor is ha 20éves alkatrészről van szó), de az AX alkatrészekre is igaz? vagy van esetleg olyan márka az utángyártottak között amiről általánosságban elmondható hogy jó vagy jobb minőségű?

 

 

Ha már ilyen szépen összejöttünk.... nincs esetleg valamelyikőtöknek digitálisan magyar nyelvű szerelési útmutatója? Az angolt megtaláltam és értem is, de nem szeretnék lyukra futni azon ha valamit esetleg benézek. Ha esetleg a hozzászólások között megvan akkor elnézést, még nem jutottam el addig az oldalig.

 

és még egy dolog...amikor elkezdtem használni a kisautót észrevettem hogy esőzés alkalmával csepeg a víz a beltérvilágításból (:-DDD). Gondoltam oké, csak az anyáját kell meghúznom és fasza lesz, hát sajnos nem. Kiszedtem az antennát és akkor láttam hogy az antennatalp és a tetőlemez között nincs semmiféle szigetelés, így ha kicsit is, de befolyik a víz... 

Szerintetek szilózzam ki/le vagy vágjak méretre egy bringabelsőt, vagy nyomjam ki forró ragsztóval, vagy vegyek egy új antennát? 

Most hétvégén pedig észrevettem hogy a tetőablak tekerőgombján csepereg a víz:-(((((

Azon röhögtem hogy a végén jobban elázok mintha kint állnék a szabadban:-DDDDDD Van esetleg ennek valami tipikus hibája, vagy szedjem szét és kiderül?

 

Basszus megint hosszú lett.....sorry

 

Üdv

Gábor

GSdriver Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5503

Igazad van Schrammy, hogy mindenki mosolyog erre a kis jószágra. :) 

Az enyém szerencsére motorikusan szinte teljesen rendben volt, mostanra pedig már kívülről is egészen jól fest. 

 

A főbb alkatrészek túlnyomórészt elérhetők (német, francia vagy angol ebay, illetve az online boltok) és általában megfizethető áron kaphatók (még nem kultautó az AX, és jó eséllyel nem is lesz az). Egy új fényszórót például 5-6 ezer pénzért már lehet kapni. Most még viszonylag kevés olyan dolog van, ami újonnan már nem vagy csak nagyon nehezen szerezhető be. Ez szerintem részben köszönhető a szintén népszerű "testvérmodelleknek" is. 

Előzmény: GSdriver (5450)
FeZ_ Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5502

Affene, nem szeretek ennyit írni.  :-P

 

- A Castrol jó lesz bele. Mondjuk szűrőkből én a Purflux-ot tenném, de persze te azt csinálsz, amit jól esik. :-)

- A hűtővízben az emulzió lehet hiba jele is, de lehet, hogy semmi extra. Egyelőre még ne állj neki szétkapni a mocit, majd kiforrja magát a dolog ! Motormosót használhatsz nyugodtan, bár vérmes reményeket ne támassz irányába. :-P

- Vezérlésből a Dayco, Gates, INA betehető nyugodtan. Vízpumpa is cserés ilyenkor, valamint én cserélni szoktam a főtengely és a vezérműtengely szimeringet is, mert jellemzően még egy vezérlés csereperiódust nem bír ki, és akkor félidőben lehet újból szétszedni. Ebből Victor Reinz, Elring vagy Payen.

- A féltengyel felújításra ajánlani tudom a Puskárt (http://www.internetcegtudakozo.hu/cegek/pusk%C3%A1r-zolt%C3%A1n-f%C3%A9ltengely-szerviz_f%C3%A9ltengely-szerviz), jellemzően van is náluk készen cseredarab.

Az, hogy melyik van benne, majd kibontásnál kiderül.

- Lengéscsillapítóból már nehezebb a dolog, mert nagyjából az összes gyártmány egy s...r, bár az AX szerencsés, mert könnyű autó. Ebből szerintem Kayaba, de mást is bevállalhatsz, bármelyikkel futhatsz lukra és fordítva.

A hinta-palinta oka lehet még az, hogy esetleg nincsen a gépedben stabilizátor gyárilag. (nézd meg !)

-  A fényszóró mosásra sajna nincsen módszerem. :-(

 

Jó lakatosra sincsen most, mert építkezik és nincsen ideje egyelőre a kocsikra sajnos.

Persze tudok lakatost, aki elfogadható, csak az a baj, hogy tudom a különbséget. :-(

 

 

 

 

Előzmény: Schrammy (5499)
Ghiml Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5501

Schrammy,

 

szép nagy fába vágtad... Te nyerted a legutóbbi lottó ötöst? ;-)

 

tréfa félre, alant néhány hozzászólással megtalálod FeZ kollegát, aki nem öreg, de lelkiismeretes...

 

írj neki, keresd meg és győzd meg, hogy legyen tettrekész...

 

Üdv:

 

Gh.

Előzmény: Schrammy (5499)
Ghiml Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5500

khm...

 

valószínûleg én fogalmaztam rosszul, a „szintjelzőt” úgy értettem, hogy lóg bele egy érzékelő, és ha kritikusan lecsökkent benne a hűtőfolyadék (valamilyen okból), jelez bent egy lámpicskuval.

 

... a lámpát meg benéztem, menetirány szerinti jobb oldali fehér villogó, de, hogy ne untassuk a nagyérdeműt, felveszem veled a kapcsolatot mélben..

 

köszi a választ, üdv:

 

Gh.

Előzmény: ívfény (5498)
Schrammy Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5499

Sziasztok!

 

A segítségeteket ill tanácsotokat szeretném kérni.

Úgy alakult hogy Kb 3-4 hete használom a barátnőm kocsiját ami egy 1,1-es AX.

Egyszerűen imádom:-DDD

Eddig csak mondhatni vadiúj céges személyautókkal mozogtam, általában 100 paripa feletti teljesítménnyel. Hát erős a váltás, de egy rendkívül szerethető , békés nyugalmat árasztó kisautó, amire valahogy mindenki mosolyog:-))

Ja és már nem az első AX-es integetett rám (kb úgy mint az alfások) ami kifejezetten szimpatikus:-)

 

Visszatérve az eredeti gondolathoz...

Ha már én használom akkor arra gondoltam hogy egy kicsit rendbe szedném (már amennyire értek hozzá és az anyagi lehetőségeim engedik) és az olyan nem működö dolgokat mint pl a repedt ablakmosótartály a rossz szivattyúkkal, az első lepattogzott átlátszó index esetleg a belül elkoszölódott fényszórót, az olajat szűrőkkel,  vezérlést (199000Km van benne), fékolajat, hűtőfolyadékot, váltoolajat lengéscsillapítókat és a valamelyikoldali kopogó féltengelyt kicserélném/kicseréltetném. 

Ebből eddig a motorolaj valósult meg, mert az már baromira túlszaladt a csereperióduson (a cseréhez képest plusz 10.000+ Km és több mint egy év).

Kérlek ezért ne vegyétek le rólam a keresztvizet, nem én használtam és rálátásom sem volt, így csak akkor szembesültem vele amikor megnéztem a csereidőt és kilómétert a motortéri matricán.

Első körben (azaz azonnal) kapott egy új UNIX olajszűrőt és egy A.Z Meister... olajat, de ezt csak azért hogy ezzel átmossam a motort 1 max 2hétig.

 

És akkor a kérdések:

 

A köv olajcserét 1max 2 héten belülre tervezem mann filter szűrőkkel (olaj, levegő, üzemanyag) valamint egy Castrol Magnatec A3/B4 10w40es olajjal. Szerintetek ez megfelelő bele? (tudom-tudom Total/Elf de Castrol....hazahúz a szívem:-D )

 

Amit az olajcsere után megfigyeltem hogy olajosodik a hűtővíz, sőt már olyan haboskás taknyos cucc is elkezdett kiülni a hűtősapkára. Nem tűnik vészesnek és buborékokat sem láttam feljönni (közvetlenül indítás után 4-5percig semmi). Lehet attól hogy az új olaj lemosta a lerakódásokat az esetleg előregedett szigetelésekről/tömítésekről , vagy ez egy teljesen fals irány?

 

Vettem még egy Liqui Moly motortsiztító adalékot is amit a csere előtt kell(ene) az olajhoz önteni, majd 10-15p járatás után az egészet leengedni és elvileg szép tiszta lesz a motor. Ismerős esetleg valakinek ez a termék? érdemes használni vagy többet ártok mint használok vele?

 

Cserélnék vezérlést is a nagy futásteljesítmény miatt (kideríthetetlen hogy mikor volt utoljára cserélve) de azt már az olajcserével együtt. Milyen fajta szíjat érdemes venni? Gondolom ilyenkor vízpumpa, görgők stb, de milyen gyártmány a megbízható/bevált?

Van esetleg olyan egyéb alkatrész / tomítés/ stb... amit a vezérléssel együtt érdemes cserélni?

 

 

Féltengely:

Jobbra kanyarodáskor akár már enyhe gyorsításkor is a bal oldal felől kattogó hangot hallok így szerintem vagy a komplett vagy a külső vagy valamelyik része csereéretté vált.Szerintetek hol tudok jó áron féltengelyt vásárolni? egyszer kb egy éve volt már felújítva,  akkor egy "kisöreg" foglalkozott vele, lelkiismeretesen rendbe is rakta , de sajnos azóta eltűnt :-(

Egy ilyen szerkezet esetleg többször is felújítható? ill érdemes egyáltalán (újra) felújítani?

Honnan tudom hogy milyen való az enyémbe? Mert ha jól tudom akkor több méretben és fogazással is gyártották.

Van esetleg valahol valami cikkszám/sorszám ami alapján beazonosítható vagy csak akkor derül ki ha levettük?

 

Lengéscsillapító:

Az autó mozgása, hát őőőőő... érdekes. Nem tudom megállapítani hogy hány lengéscsillapító kukadíjas, így arra gondoltam hogy lecserélem mind a négyet. 

Előbb utóbb úgyis aktuális akkor meg inkább legyen az összes új.

Ezekből szerintetek milyen gyártmányt (Monroe, stb...) és milyen működési elvűt( olajos / gázpos) érdemes keresni választani?

 

fényszóró:

A fényszórók belső kitakarítására van esetleg valami bevált módszer? A sütős módszerről több videót is megnéztem, de valahogy nem vagyok túl bizakodó. Ha egyszerűbb venni két fényszórót akkor megveszem (jelenleg elég harmatos a vetített fény a megszokotthoz képest) de ha van valami tuti házi praktika (amivel nem vágom taccsra a foncsort) akkor élvezném az alkotás örömét:-DDD

 

 

Tudtok esetleg egy lelkiismeretes AUTÓSZERELŐT ajánlani?

Vannak dolgok amiket meg tudok csinálni, de vannak amihez inkább nem nyúlnék és szakemberre bíznám.... Leginkább valami kedves kisöregre gondoltam aki örömmel csinálja a munkáját Budapest és környékén.-)

 

Mivel tipikus kis AX a szentem, így a szokásos rozsdásodások megtalálhatóak rajta is (csomagtér jobb doblemez átrágta, ajtók alja, küszöbök stb...) , ezért keresnék karosszérialakatost is aki normálisan és természetesen nem aranyárban dolgozik szintén Budapest és vonzáskörzetében.

 

Valamint, tudtok e ajánlani esetleg egy jó autóbontót ahol van AX-ből készlet?

 

 

Előre is nagyon köszönöm a segítő hozzászólásokat!

 

Üdv

Gábor

 

ívfény Creative Commons License 2017.05.03 0 0 5498

tágulási van, de, ha jól emléxem, nem szintjelzős a típus. sapka az van rajta azt tudom!

index bal első fehér is van!

Előzmény: Ghiml (5497)
Ghiml Creative Commons License 2017.05.03 0 0 5497

Ácsi bácsi ívfény!

 

Kérdés: AX 3 ajtóshoz való hűtővíz tágulási tartály, sapkával (vagy anélkül) és nem szivárgó szintjelző bemenettel van-é?

 

- az enyém a szintjelző csatolónál ereszti a löttyöt.

 

- valamint bal első irányjelző búra - fehér.

 

Köszi.

 

Gh.

 

 

Előzmény: ívfény (5486)
AMikka9 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 5496

Na, szegyen, hogy meggkerdeztem az index-dolgot, de szerintem ezt 94 ota nem szedte ki senki, de nagynehezen csak kijott. Mindenesetre garantalt, hogy leveri kozben az ember a kezfejet :D

Előzmény: AMikka9 (5495)
AMikka9 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 5495

Sziasztok! Ha valaki tud tanacsot adni abban, hogy hogy tudom kicserelni az elso indexben az izzot, akkor azt nagyon megkoszonnem!

 

Akos

FeZ_ Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5494

Írtam emilt. 

Előzmény: AMikka9 (5493)
AMikka9 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5493

Igen, én is a színt néztem, de szerintem is az. Tudsz adni elérhetőséget? Vagy hogy tudjuk lebonyolítani a bizniszt? :-)

Előzmény: FeZ_ (5491)
FeZ_ Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5492

Ja, pl. Unix-ban is van. :-)

 

Előzmény: AMikka9 (5490)
FeZ_ Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5491

Fizikailag mindegyik ugyanolyan, a képet a színe miatt tettem be, mert abból van variáció, de a te képed alapján az is stimmel.

 

Előzmény: AMikka9 (5489)
AMikka9 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5490

Ja és köszi, utángyártott nívópálca szerintem nekünk teljesen jó lesz. :-) Ezt hol nézted? Akár unix-ban is van ilyen?

Előzmény: FeZ_ (5488)
AMikka9 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5489

Szia! Ha ugyanolyan, mint a mienk, akkor mindenkeppen erdekel! 

Előzmény: FeZ_ (5488)
FeZ_ Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5488

Ilyen színű hátsólámpám van, ha érdekel:

 

 

 

Az olajpálcából 3 félét hoz a program évjárattól (orga számtól) függően. Gyáriból már csak az egyik rendelhető, ez 3617,- Ft. 

Utángyártottba viszont csak kétfélére váltja valamiért, ez utóbbiak meg kb. 1400,- körül vannak.

 

Előzmény: AMikka9 (5487)
AMikka9 Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5487

Sziasztok! Tegnap vettünk egy 94-es, 5 ajtós, 954 köbcentis AX-et a lányomnak és már a vételkor, nézegetés, próbálgatás közben egyszer csak elkezdett nem működni a bal első index ( sem az első, sem a sárvédőn lévő oldali ) és birizgáltuk, meg minden és néha visszajött egy pillanatra, aztán semmi. Gondolom kontakt hiba, de egyszerűen nem fértünk hozzá rendesen - igazából arra sem jöttünk rá, hogy mondjuk hogy kellene benne izzót cserélni. Tud valaki ebben ötletet adni. :-) Van elég sok autónk és 1 kivételével ( illetve mostmár kettő :-) ) egyikben sem jelent az ilyesmi gondot, de ez most első körben kifogott rajtam. :)

Valamint a bal hátsó lámpánk széle olyan mintha az egér harapdálta volna meg, ha van valakinek ilyen bontott, plusz egy olajnívópálca ( annak is elvitte a cica a tetejét... ), akkor azt busásan megfizetném. :D

Előre is köszi!

Ákos

 

ívfény Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5486

én is bontok egy 3 ajtós ax-et!, az autó gödöllö környéki.

GSdriver Creative Commons License 2017.04.22 0 0 5485

Szia, megvan esetleg a bal oldali ajtóhatárolója annak az AX-nek? Nagyon kellene egy olyan ami jól működik, azaz vég és középállásban is megtartja az ajtót. 

Előzmény: doggyfreestart (5484)
doggyfreestart Creative Commons License 2017.04.18 0 0 5484

Nekem van egy felesleges a fészerben.... merre laksz?

Előzmény: éjszárny__ (5483)
éjszárny__ Creative Commons License 2017.04.18 0 0 5483

igen, volt 3 ajtosom, annak faszan lehetett ledonteni tamlajat. azert kerdezem a tobbi tipust, mer abbol sok bontas alatt levot latok, a kornyekunkon viszont nem lattam h barki is bontana 3 ajtos ax-et.

Előzmény: doggyfreestart (5482)
doggyfreestart Creative Commons License 2017.04.16 0 0 5482

Szerintem a 3 ajtós ülése jó lenne neked, azt elég jól lehet mozgatni. Privátba add meg a mailcimedet, elküldöm, hogyan néznek ki a végállások.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!