Brutál -retró robogó a 60-s évek tiszteletére, a Keeway -től....Ráadásul 278cm3 vespa blokkal is kapható. Természetesen az olcsóbb változatba ,125cm3 GY6-os blokk került léghűtésssel. üdv zs
A Honda Monkey és Grom évek óta saját közönséget alakított ki mind a készlet formájában, mind az egyedi, de továbbfejlesztett formában is. Ez a hír egyértelműen az utolsó csoportnak szól...
Pontosabban, a japán Kitaco szuper lökettérfogatú és kiterjedt motorjavító készletet gyárt a Monkey és Grom modellekhez 2021-ig. A készlet tartalmaz egy új 4 szelepes fejet, egy új hengert, egy új dugattyút, valamint egy forgattyús csatlakozó szerelvényt, új vezérműtengelyek és a szükséges kellékek a motor nagyon nagy frissítéséhez. A űrtartalom 125-ről 181 köbcentire nő, a motor teljesítménye 10 000 feletti fordulatszám mellett eléri és meghaladja a 20 LE-t!
Természetesen itt... a teljesítmény megkétszerezéséről beszélünk, és Kitaco rámutat, hogy ha ezt a készletet a Grom-ra vagy a Monkey-ra helyezzük, a kerékpár automatikusan... utcai használatra alkalmatlanná válik, és a fékeket frissíteni kell. is a döntője eléri a 130 km/h-s és afeletti szintet! A készlet ára mai árfolyamon számolva eléri a 275 000 jent, vagyis körülbelül 1736 eurót.
köszönetem ,és tiszteletem, az Olaszországból hozott ujságokért.Este kifulladásig olvasgattam.
Igyekszem meghálálni jóságodat Atis úr.
Feltünt hogy mind három lapban ,szinte csak a Kínai márkák hirdetnek.....a motociclismo-nál már, rögtön az első oldalon ,ami a legdrágább ,a CF moto hirdeti túramotorját.Beszéljenek a képek:
Én kb. 2 évig küzdöttem a hatóságokkal egy ilyen rendszámozási kisérlettel. A kis 125-ös motorkának megvolt az eredeti, német számla, az eredeti német forgalomba hozhatósági tanúsítvány, és a gyártói tanúsítvány. Szerepelt bennük az alvázszám, a motor hengertérfogata, teljesítménye. Mégis elutasították, mert nem szerepelt sehol sem a motorszám. Ez egy magyar hivatali idiotizmus: körömszakadtáig ragaszkodni a motorszámhoz. Holott a világ legtöbb országában a járműmotort ugyanolyan cserélhető alkatrésznek tekintik, mint pl. a sebességváltót, vagy a féket, futóművet. Ami alkatrészeknek sok esetben szintén van egy egyedi gyári száma. Legalábbis a komolyabb gyártóknál.
Ezek szerint a hiányzó motorszám fogja káoszba taszítani a magyar jármű-nyilvántartást.