Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bylow80 Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7503

 

 

Képek 

 

Előzmény: skt15 (7500)
Shtirley Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7502

Mi a motorkódod? Az mondja meg pontosan hogy mikor kell cserélni. 

VW 507.00 Longlife olaj kell bele. Ami ezt tudja, az mind jó. 

S. 

Előzmény: bylow80 (7499)
napoli008 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 7501

210 lesz az a 150, szerintem!

Ugyan ilyen autóm van, csak 140 nyihogóval :)

Előzmény: bylow80 (7499)
skt15 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7500

"Most nézem, és 150-et ír a füzetem."

 

Biztoooooos??? Jó füzetet nézel??

Előzmény: bylow80 (7499)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7499

-Max 4-5 év mert mi elég sokat 50-60e km-t megyünk évente.

 

-Többet vagyunk Ausztriába, szinte itt élünk, és lehet jobban megbíznék az itteni szervízben. (elég sok rémtörténetet hallottam már a magyar márkaszervizekről, amik sokszor nem is "rém" mert van két szerelőm is aki régen márkaszervízben dolgozott)

 

-Én ami szerviz könyveket eddig itt kint láttam, azokban úgy állt, hogy 140LE-nél 190e kmnél kell vezérlést cserélni, a 170LE-nél meg 150e km-nél.

Most nézem, és 150-et ír a füzetem.

(ha a hat évet nézzük, akkor még bele fér a ebben az évben mert úgy is lesz még olajcserém :)

 

-Az mondjuk télleg jó ötlet, hogy megveszem az összes olajat és azt rakják bele... mondják meg pontosan milyen kell, és azt veszem... a motor már úgysem garanciás.

 

Előzmény: skt15 (7498)
skt15 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7498

- Meddig akarod megtartani a kocsit? Ha csak pár évig, én biztos márkaszervízbe hordanám. (vidd Te az olajat számlával és már olcsóbb is)

- Miért Ausztria és miért nem Magyarország?

- 150000-es vezérléscsere intervallum nincs ennél a motornál (ha jól tudom 180000km, vagy 6 év). Nálad a 6 év játszik, tehát cserélendő!

 

Előzmény: bylow80 (7497)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 7497

Érveket, és ellenérveket ha van kedvetek akkor írjatok a következő témára, hátha könnyebben el tudom dönteni...

 

Nemrég vettünk egy 2010-es Superb-et 2.0 CR TDI 170LE, DSG, 113 000Km-el. (2 helyen is le informáltam)

Végig márkaszervízben volt szervizelve Ausztriában, 1 gazdás.

 

Kérdés! :

Érdemes e továbbra is márkaszervízbe vinni, vagy sem?

 

Pl: Gondolok a fényezés garanciára, és a későbbi könnyebb eladás érdekében.

Kértem már árajánlatot a 120 000km-es szervízre, ami Magyarországon 180e Ft körül van, Ausztriában is szintén hasonló kb 600€-t mondtak.

Ebben a normál olajcsere és tartozékai, és a DSG olaj csere van benne + az ellenőrző szerviz, és ugye bekerül a nemzetközi rendszerbe...

 

Szóval szerintetek ér-e ez ennyit???

Gondolom maszek szervízbe ez max 100 000Ft-ból meg lenne. De akkor minden további garanciát és "méltányosságot" el veszítek azonnal :(

 

A következő (150e-es szerviz) megint csak költséges, mert akkor meg vezérlést kell cserélni :)

 

Ja és mivel azonos az árajánlat, akkor gondolom inkább Ausztriában kellene megcsináltatni...

bylow80 Creative Commons License 2016.04.30 0 0 7496

Nekem 10 éve volt 1 KIA Cerato-m, és annál volt hasonló szitu. Random módon néha bent maradt a kuplung pedál, de nem is teljesen, hanem csak kicsit, sokat is szívtunk vele mire rá jöttünk hogy miért nem akarja bevenni a sebességet.

Látszólag nem volt egyértelmű mert csak pár centit maradt bent.

Lényeg: Valami munkahengert kellett volna cserélnem, azt mondta a szerelő... de nem tetszett az ára, és használtam úgy tovább.

Hozzá szoktam, hogy váltás után mindig alá nyúltam a pedálnak ballábbal, és fel pöccintettem ha beljebb volt esve...

Ez olyannyira be rögződött a lábamba, hogy a következő kocsimnál is mindig alá nyúltam... :)

 

(A legutóbbi 2 kocsimnál viszont ki volt zárva az ilyen probléma.. automata váltó :D )

Előzmény: skoda3t (7491)
Lewes1973 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 7495

Ha jól tudom, minden gyártónak licenszelni kell a TMC szolgáltatást minden országban az üzemeltetőtől (csinos díjért gondolom), különben nem működik. Úgy néz ki, erre Magyarországon a Skoda nem akar költeni.

Előzmény: pepi_17171 (7494)
pepi_17171 Creative Commons License 2016.04.26 0 0 7494

Sziasztok,valakinek van esetleg ötlete,hogy miért nem működik a kocsiban magyar TMC?

Osztrák működik simán...Eddig nem kaptam erre választ,pedig több helyen kérdeztem már.

Columbus rádióról van szó,ugyanez Passatban működik,próbáltam.

skt15 Creative Commons License 2016.04.25 0 0 7493

Gondolom az egyik gyári (emblémás), a másik utángyártott.

Előzmény: skoda3t (7492)
skoda3t Creative Commons License 2016.04.25 0 0 7492

Sziasztok,valaki megtudná mondani nekem hogy mi a különbség egy 170Ezer ft-os Kettős tömegű lendkerék és egy 300Ezer forintos között?

skoda3t Creative Commons License 2016.04.24 0 0 7491

Ja és még valami ,tapasztalt valaki már olyat hogy 100km autopályás vezetés után a kuplung pedál beteapadt? ,vagy városi forgalomba mozogva ugynugy bent marad a pedál

skoda3t Creative Commons License 2016.04.24 0 0 7490

Sziasztok 2009-es 2.0PDTDI ha véletlenúl nem mennem megfelelően és a tempomat se müködik akkor nem az EGR szeleppel van baj és nem azzal a 10Ezer forintos kis biszbasz érzékelővel hanem egy vezeték szakadás van valahol ,nem tudom pontosan hol mert a fiuk a mühelyben megcsinálták ja és 260000 Km van a kocsiban 

skt15 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 7489

Nagy eséllyel normális az elején. Tölts utána és figyeld.

Előzmény: Lewes1973 (7488)
Lewes1973 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 7488

Ma reggelre a hűtősolyadék szintje lecsökkent annyira, hogy ki is jelezte a műszerfalon. Tényleg utána kellett önteni úgy 3-4dl-t, hogy a tartályban a minimum szint fölé kerüljön. Alánéztem, nem folyik sehol. Ez mennyire normális 16e km után? Vagy azonnal szervíz?

pepi_17171 Creative Commons License 2016.03.23 0 1 7487

Azért megy a verda...:)

lkcar Creative Commons License 2016.03.21 0 0 7486

Hali

Nekem valami kék égő van bent, fehéren világít.

Előzmény: Shtirley (7485)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.21 0 0 7485

Egyetértek rendszámtábla ledileg. Viszont több Superbet láttam már ledes nappali menetfénnyel. Engem inkább az érdekelne. Sajnos a gyári P21W elég sárgás, halvány, és nincs belőle ilyen-olyan minőség, csak egy féle. Próbáltam már ebayről rendelni, de hiába írkálja a kínai hogy canbus, meg hogy no error, egyik sem működik, ráadásul fordított a polaritása is. Szóval ha valaki ismer olyat ami működik, az ne fogja vissza magát.

 

Előzmény: lkcar (7484)
lkcar Creative Commons License 2016.03.20 0 0 7484

Miért jó a LED a rendszámtábla megvilágításnak?

Így kipipálod az égő kiégést figyelő funkciót?

Az hogy most én "másnak" (én ritkán nézem az autóm hátulról sötétben) gyönyörű fehéren megvilágítsam a rendszámom nem értem miért cél.

Ha meg nem gyárilag jött ki LEd-del a rendőr is beleköthet.

Az más kérdés hogy pl. a beltérben mindent lecseréltem LED re.

 

Előzmény: Törölt nick (7465)
lkcar Creative Commons License 2016.03.20 0 0 7483

Hali

Új superb-be kell adBlue?

 

Gyömrői út 105-107 nél van egy benzinkút kamionok mindig ott tankolnak adBlue-t.

 

 

 

 

Előzmény: pepi_17171 (7481)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.19 0 0 7482

Ja, igen. Én a te autódban lévő dolgot ismertem állófűtés néven, de az nem a motor gyors melegítésére szolgál hanem az utastérére. Egy ismerősöm autójában van egy olyan megoldás, hogy a vízkörben van egy fűtőszál, hogy hamar meleg legyen a motor, és ezáltal legyen hamar fűtés. Ez teljesen automatikusan működik, egyszerűen a motorhőfokot figyeli, és fűt, ha kell. Persze ennek sincs semmi köze a fordulatszámhoz, igazából észrevehetetlen a működése.

Szóval a regenerálás lesz az.

Előzmény: zamizsa (7480)
pepi_17171 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 7481

Akinek adBlue-s a kocsija az,hogy oldja meg az utántöltést?

Ti találtatok olyan benzinkutat ahol csak simán a pisztollyal után lehetne tölteni?

Tudok több variációról is utántöltés ügyben,de kíváncsi vagyok ki hogy oldja meg...

zamizsa Creative Commons License 2016.03.17 0 0 7480

Szia!

nekem van külön távirányítóm hozza a klíman is van egy külön kapcsolom, es a board computeren is van egy auxilary heating menüpontom, ahol tudom programozni. 

Ha ezek nincsenek, akkor lehet hogy csak valami kiegészítő futes van, de azt nem tudom miképpen működik. 

B. 

Előzmény: Shtirley (7479)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.17 0 0 7479

Szia!

Pontosan ezt csinálja az enyém is. Honnan lehet tudni, hogy van e benne állófűtés? Én használtan vettem, és ha ennek nincs külön kapcsolója, hanem magától működik, akkor lehet hogy az enyémben is van, és szimplán csak ez szórakozik velem.

 

Előzmény: zamizsa (7478)
zamizsa Creative Commons License 2016.03.16 0 0 7478

Sziasztok!

Nekem van az autómban állóhelyzeti fűtés, és 5fok alatt melegíti a motort. Ha garázsból állok ki (pl. 17fokról), akkor még simán 750 körüli fordulatszámon megy az autó. Majd mire az iskolához érek a gyerekkel, addigra tudja, hogy kint csak 4 fok van, ezért megy a motormelegítés és az iskola előtt már 1000-es fordulaton van az autó. Ha eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor lemegy 750-re.

Nem tudom mi a helyzet, akinek nincs állófűtése, de el tudom hinni, hogy ott is van valami kiégszítő fűtés, ami miatt magasabb a fordulatszám.

Lehet hülyeséget mondok és tényleg csak "regenerál". :)

B.

Előzmény: Shtirley (7477)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.13 0 0 7477

Köszönöm a tanácsokat, igyekszem így cselekedni.

Előzmény: skt15 (7476)
skt15 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 7476

A lényeg: ha tudod, hogy regenerál akkor lehetőleg fejeztesd is be.

Ha így teszel, akkor a lámpa ismeretlen dolog lesz - sokáig...

Előzmény: Shtirley (7475)
Shtirley Creative Commons License 2016.03.13 0 0 7475

Mindenkinek köszönöm a választ. Furcsálltam ezt a négy fokon való beindulást, de akkor nem aggódom. :)

Nekem még a regeneráló lámpa sosem világított, biztos kiégett. :)

Előzmény: taxiboy (7474)
taxiboy Creative Commons License 2016.03.11 0 0 7474

Ilyet az enyém is szokott csinálni, de nem nagyon foglalkozom vele. Addig nincs gond ameddig a Regenáráló lámpa nem világít. Akkor majd el kell menni meghajtani. Egy idő után visszaáll az alapjárat.

Előzmény: Shtirley (7470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!